En jij neemt het gelooft het woord van die zwangere teef boven wat je zelf ziet op de camera beelden van onze "oh zo rechtse" persquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:20 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Kijk, die wapens waren dus NIET in de 'knutselkamer' van Samir aangetroffen.
Zie je hoe je je laat beïnvloeden door een camerashot van het journaal?
goh, wat menslievend van jou.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:42 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Als zij dan bijgestaan worden door onnadenkende kreten en grappig uitziende maar natuurlijk kwetsend bedoelde fotosoeps, ga ik vanzelf met meer sympathie kijken naar de uitkramingen van de tegenpartij.
aan 'puberale meebrulberichtjes' valt nu eenmaal niet te ontkomen op Internet. Betwijfel jij dan of de boodschap van Samir A afkomstig is?quote:Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik vind de videoboodschap - al of niet van Samir afkomstig - inhoudelijk tien keer interessanter dan die puberale meebrulberichtjes die ik hier af en toe lees.
Slechts een geluiddemper geloof ik.. die ook onder de wet wapens en munitie valt als verbodenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:52 schreef Floripas het volgende:
Er zijn geen wapens gevonden bij samir A.
Lijkt mij raar dat mensen twijfelen. Hij zegt zelf op de boodschap "ik ben Samir" en tevens lijkt het mij bij een videoboodschap dat er iemand in beeld is, en men niet tijdens het oplezen van de tekst een fragment uit een jaren 70 Tiroler film laat zien. Enige is dat we zelf die boodschap niet hebben gezien en alleen justitie/de AIVD.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
goh, wat menslievend van jou.![]()
[..]
aan 'puberale meebrulberichtjes' valt nu eenmaal niet te ontkomen op Internet. Betwijfel jij dan of de boodschap van Samir A afkomstig is?
Heeft niks met menslievendheid te maken, maar met een instinctieve afkeer van onnozel populistisch geblaat.quote:
Ik betwijfel alles tot ik bewijzen heb gezien of gehoord.quote:aan 'puberale meebrulberichtjes' valt nu eenmaal niet te ontkomen op Internet. Betwijfel jij dan of de boodschap van Samir A afkomstig is?
En allemaal inhaken jongens, daat gaat-ie:quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:11 schreef matthijst het volgende:
Wat doen Samir en zijn gordijn nog in Nederland dan?
Verbeter de wereld, begin bij jezelf: pleur op en ga mensen helpen.
Inderdaad heb hier ook een soldeerbout liggenquote:Op dinsdag 8 november 2005 07:48 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch geloof ik het verhaal van de dame wel. De AIVD gaat zo krampachtig te werk de laatste tijd dat ze zelfs mij zouden kunnen oppakken met dezelfde redenen.²
Goh... grappig dat je niet van onnozel populistisch geblaat houdt maar zijn videoboodschap wel serieus neemt. Hij zou geblaat uitgevonden kunnen hebben man. Ik snap wel dat je je verheven voelt boven de users, en daar is niks mis mee. Maar jouw gebruik van de ongepatenteerde De Vijand Van Mijn Vijand Is Mijn Vriend Techniek, is erg doorzichtig en daarnaast heel erg dom.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:16 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Heeft niks met menslievendheid te maken, maar met een instinctieve afkeer van onnozel populistisch geblaat.
[..]
Ik betwijfel alles tot ik bewijzen heb gezien of gehoord.
Of tot ik het zelf wil geloven.
En jij?
Liever een enkeltje Rabbat en dat ze dan omkomt op het prikkeldraad van Mellilaquote:Op dinsdag 8 november 2005 06:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Natuurlijk, knutselenDat gekke mokkel verdient een enkeltje TBS.
Zelden iemand zo duidelijk zien maken dat hij er geen jota van snapt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:15 schreef Overlast het volgende:
[..]
Goh... grappig dat je niet van onnozel populistisch geblaat houdt maar zijn videoboodschap wel serieus neemt. Hij zou geblaat uitgevonden kunnen hebben man. Ik snap wel dat je je verheven voelt boven de users, en daar is niks mis mee. Maar jouw gebruik van de ongepatenteerde De Vijand Van Mijn Vijand Is Mijn Vriend Techniek, is erg doorzichtig en daarnaast heel erg dom.
Met zo'n sig als die van jou kun je natuurlijk ook geen andere reactie verwachten..quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef OpenYourMind het volgende:
gelul
Dat de AIVD informanten heeft binnen de Hofstadgroep is ongeveer 99 procent zeker. Vorige week was bij BNN nog een documentaire te zien waarin in een advocaat vertelde dat zijn cliënt (een lid van de Hofstadgroep) hiervoor was benaderd. Ook was er een theorie die veronderstelde dat Mohammed B mogelijk een informant was.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef OpenYourMind het volgende:
Ik heb hier dan wel geen bewijzen voor maar mijn alternatieve theorie zou zijn dat de AIVD volledige controle over Samir A. heeft. Dit kan net zo goed een campagne van de inlichtingendienst zijn (geinfiltreerd en wel in de hofstadgroep met volledige controle over de leden).
Ze kunnen hem van alles in de schoenen schuiven, overal voor op laten draaien. De berichten die in de media komen wekken alleen maar de haat en angstgevoelens onder de bevolking op en doet tegelijkertijd het volk denken dat men machteloos staat door zogenaamde "fouten" van de AIVD en justitie.
De manier waarop dit allemaal in de media komt en welke versies van het verhaal laat mij denken dat dit meer een media campagne is voor beinvloeding van het volk dan een echte poging om terrorisme te bestrijden in NL.
Zal wel aan mij liggen maar wat is er zo interresant en of vernieuwend aan de video boodschap van Samira ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:41 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Zelden iemand zo duidelijk zien maken dat hij er geen jota van snapt.
Ten eerste zeg ik niet dat ik Samirs videoboodschap serieus neem, ik zeg dat ik hem tien keer interessanter vind dan vele ondoordachte posts hier.
Ten tweede heb ik nergens beweerd dat ik mij verheven zou voelen boven welke user dan ook. Je constatering is vermoedelijk gegrond op een onbewust doch begrijpelijk gevoel van inferioriteit jouwerzijds.
Ten derde is de door jou waargenomen DVVMVIMV-techniek, en dan met name het al of niet doorzichtig zijn ervan, zo volslagen nonsens, dat ik vermoed dat je dat zelf ook wel doorhebt.
En ten vierde ben ik niet dom.
![]()
1: Mein Kampf is ook erg interresantquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:41 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Zelden iemand zo duidelijk zien maken dat hij er geen jota van snapt.
Ten eerste zeg ik niet dat ik Samirs videoboodschap serieus neem, ik zeg dat ik hem tien keer interessanter vind dan vele ondoordachte posts hier.
Ten tweede heb ik nergens beweerd dat ik mij verheven zou voelen boven welke user dan ook. Je constatering is vermoedelijk gegrond op een onbewust doch begrijpelijk gevoel van inferioriteit jouwerzijds.
Ten derde is de door jou waargenomen DVVMVIMV-techniek, en dan met name het al of niet doorzichtig zijn ervan, zo volslagen nonsens, dat ik vermoed dat je dat zelf ook wel doorhebt.
En ten vierde ben ik niet dom.
![]()
Het boek Mein Kampf is dus verboden. Als we die lijn doortrekken, waarom geldt dat dan niet voor de Koran en de Bijbel? Ja minister Donner, zeg daar maar 'ns wat over met je 'beperking' op vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 9 november 2005 10:59 schreef desiredbard het volgende:
[..]
1: Mein Kampf is ook erg interresant
2: Als je zegt dat Mein kampf interraseant leesvoer is dan ben je een racist
3: Laten we wel wezen dat mein kampf interrasanter leesvoer is als het geblaat van het stormfront
4: Slim ben je toch echt niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |