abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32085374
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:20 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Kijk, die wapens waren dus NIET in de 'knutselkamer' van Samir aangetroffen.
Zie je hoe je je laat beïnvloeden door een camerashot van het journaal?
En jij neemt het gelooft het woord van die zwangere teef boven wat je zelf ziet op de camera beelden van onze "oh zo rechtse" pers

Ik voel de spit alweer opkomen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:52:00 #52
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32085500
Die Samir is trouwens wel modern, met een zes jaar oudere vrouw.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:58:05 #54
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32085594
die gozer zit in een psychose, that's all
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:35:10 #55
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32086631
Laat ik ook een socio antwoord geven: Ach, slechts een vervroegde midlife-crisis. Moet kunnen toch? Die fase hoort in het leven, en gaat wel weer voorbij....
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:40:08 #56
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_32086753
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:42 schreef Kiegie het volgende:

[..]
Als zij dan bijgestaan worden door onnadenkende kreten en grappig uitziende maar natuurlijk kwetsend bedoelde fotosoeps, ga ik vanzelf met meer sympathie kijken naar de uitkramingen van de tegenpartij.
goh, wat menslievend van jou.
quote:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik vind de videoboodschap - al of niet van Samir afkomstig - inhoudelijk tien keer interessanter dan die puberale meebrulberichtjes die ik hier af en toe lees.
aan 'puberale meebrulberichtjes' valt nu eenmaal niet te ontkomen op Internet. Betwijfel jij dan of de boodschap van Samir A afkomstig is?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:51:30 #57
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_32087052
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:52 schreef Floripas het volgende:
Er zijn geen wapens gevonden bij samir A.
Slechts een geluiddemper geloof ik.. die ook onder de wet wapens en munitie valt als verboden
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_32087059
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:40 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

[..]

aan 'puberale meebrulberichtjes' valt nu eenmaal niet te ontkomen op Internet. Betwijfel jij dan of de boodschap van Samir A afkomstig is?
Lijkt mij raar dat mensen twijfelen. Hij zegt zelf op de boodschap "ik ben Samir" en tevens lijkt het mij bij een videoboodschap dat er iemand in beeld is, en men niet tijdens het oplezen van de tekst een fragment uit een jaren 70 Tiroler film laat zien. Enige is dat we zelf die boodschap niet hebben gezien en alleen justitie/de AIVD.
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:16:58 #59
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_32087673
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:40 schreef Marietje_34 het volgende:

Heeft niks met menslievendheid te maken, maar met een instinctieve afkeer van onnozel populistisch geblaat.
quote:
Ik betwijfel alles tot ik bewijzen heb gezien of gehoord.
Of tot ik het zelf wil geloven.

En jij?
Dat verandert alles
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:32:36 #60
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_32088064
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:11 schreef matthijst het volgende:
Wat doen Samir en zijn gordijn nog in Nederland dan?
Verbeter de wereld, begin bij jezelf: pleur op en ga mensen helpen.
En allemaal inhaken jongens, daat gaat-ie:

Weet je wat ik wel zou willen zijn
Samir A's gordijn, Samir A.'s gordijn
Op het station of zomaar in de trein
Samir A's gordijn, Samir A' gordijn

Samen lekker knutselen, ja dat is erg leuk
maar van die zware gordel krijg ik nu toch wel wat jeuk

Weet je wat ik wel zou willen zijn
Ja, Samir A's gordijn!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_32088286
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 07:48 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch geloof ik het verhaal van de dame wel. De AIVD gaat zo krampachtig te werk de laatste tijd dat ze zelfs mij zouden kunnen oppakken met dezelfde redenen.

²
Inderdaad heb hier ook een soldeerbout liggen alleen ben niet zo fan van geweertjes enzo maar ik ken zat lui die gewoon geilen op een geweer en alles wat met pistolen en andere vuurwapens te maken heeft. Ik hou het meer bij hengels en vissen en computers
pi_32088471
Ik heb vorig jaar oud & nieuw samen met wat vrienden blikjes campinggas laten ontploffen ergens ver buiten het bereik van kleine kindertjes en auto's. Machtig mooie ontploffingen. Als de politie mij daarmee tegenkomt, is het dronken "kwajongens-ongein". Nu ze dergelijk materiaal vinden bij iemand van wie bekend is dat hij de nederlandse samenleving haat, is ie meteen verdacht. En terecht denk ik: het zou niet in me opkomen om mijn blikje campinggaz te laten ontploffen op een vol amsterdam cs.
Bij iedere nederlander die de materialen in huis zou hebben voor bommen (en die staan zelfs in mijn keukenkastje, ) zou er niks aan de hand zijn. Maar omdat je wéét dat Samir A er meer mee van plan is dan alleen een kapot wekkertje in elkaar solderen is het al bij voorbaat verdacht.

Voor onze gemoedsrust is het natuurlijk het beste als die jongen voor een hele lange tijd van de straat verdwijnt, maar alleen op het bezit van materiaal waarmee je een bom zou kunnen maken kun je volgens de nederlandse wetgeving nou eenmaal niet veroordeeld worden. Roepen dat we te soft zijn en dat we de wet moeten veranderen helpt in deze situatie niet: ik ken geen enkel land waar het bezit van klei en wekkertjes verboden zijn. En moeten we er dan ook maar voor zorgen dat Samir nooit met een dieselauto bij een tuincentrum kunstmest kan gaan kopen? Dat zal niet lukken...
Dat vuurwapenbezit lijkt me duidelijk, daarvoor kan ie wel veroordeeld worden. Een boete of een paar maandjes zitten, hooguit.
En de video: elke gek mag toch z'n eigen homevideo's maken? eng is het natuurlijk wel...

We zitten in ieder geval weer lekker te paniekeren met z'n allen, zelfs op fok waar iedereen toch altijd zo vreselijk verstandig ( ) reageert....
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32089164
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:16 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Heeft niks met menslievendheid te maken, maar met een instinctieve afkeer van onnozel populistisch geblaat.
[..]

Ik betwijfel alles tot ik bewijzen heb gezien of gehoord.
Of tot ik het zelf wil geloven.

En jij?
Goh... grappig dat je niet van onnozel populistisch geblaat houdt maar zijn videoboodschap wel serieus neemt. Hij zou geblaat uitgevonden kunnen hebben man. Ik snap wel dat je je verheven voelt boven de users, en daar is niks mis mee. Maar jouw gebruik van de ongepatenteerde De Vijand Van Mijn Vijand Is Mijn Vriend Techniek, is erg doorzichtig en daarnaast heel erg dom.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_32091684
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 06:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Natuurlijk, knutselen Dat gekke mokkel verdient een enkeltje TBS.
Liever een enkeltje Rabbat en dat ze dan omkomt op het prikkeldraad van Mellila
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:30:18 #65
125291 1603
Op z'n Wiegels
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:41:54 #66
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_32098097
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:15 schreef Overlast het volgende:

[..]

Goh... grappig dat je niet van onnozel populistisch geblaat houdt maar zijn videoboodschap wel serieus neemt. Hij zou geblaat uitgevonden kunnen hebben man. Ik snap wel dat je je verheven voelt boven de users, en daar is niks mis mee. Maar jouw gebruik van de ongepatenteerde De Vijand Van Mijn Vijand Is Mijn Vriend Techniek, is erg doorzichtig en daarnaast heel erg dom.
Zelden iemand zo duidelijk zien maken dat hij er geen jota van snapt.

Ten eerste zeg ik niet dat ik Samirs videoboodschap serieus neem, ik zeg dat ik hem tien keer interessanter vind dan vele ondoordachte posts hier.
Ten tweede heb ik nergens beweerd dat ik mij verheven zou voelen boven welke user dan ook. Je constatering is vermoedelijk gegrond op een onbewust doch begrijpelijk gevoel van inferioriteit jouwerzijds.
Ten derde is de door jou waargenomen DVVMVIMV-techniek, en dan met name het al of niet doorzichtig zijn ervan, zo volslagen nonsens, dat ik vermoed dat je dat zelf ook wel doorhebt.
En ten vierde ben ik niet dom.
Dat verandert alles
pi_32098505
quote:
Is "dom" geen synoniem voor "vader".
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:51:59 #68
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_32102324
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:58 schreef Eamon het volgende:
Is "dom" geen synoniem voor "vader".
Klopt.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:55:34 #69
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_32102461
Ik heb hier dan wel geen bewijzen voor maar mijn alternatieve theorie zou zijn dat de AIVD volledige controle over Samir A. heeft. Dit kan net zo goed een campagne van de inlichtingendienst zijn (geinfiltreerd en wel in de hofstadgroep met volledige controle over de leden).

Ze kunnen hem van alles in de schoenen schuiven, overal voor op laten draaien. De berichten die in de media komen wekken alleen maar de haat en angstgevoelens onder de bevolking op en doet tegelijkertijd het volk denken dat men machteloos staat door zogenaamde "fouten" van de AIVD en justitie.

De manier waarop dit allemaal in de media komt en welke versies van het verhaal laat mij denken dat dit meer een media campagne is voor beinvloeding van het volk dan een echte poging om terrorisme te bestrijden in NL.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_32104659
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef OpenYourMind het volgende:
gelul
Met zo'n sig als die van jou kun je natuurlijk ook geen andere reactie verwachten..
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32108981
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef OpenYourMind het volgende:
Ik heb hier dan wel geen bewijzen voor maar mijn alternatieve theorie zou zijn dat de AIVD volledige controle over Samir A. heeft. Dit kan net zo goed een campagne van de inlichtingendienst zijn (geinfiltreerd en wel in de hofstadgroep met volledige controle over de leden).

Ze kunnen hem van alles in de schoenen schuiven, overal voor op laten draaien. De berichten die in de media komen wekken alleen maar de haat en angstgevoelens onder de bevolking op en doet tegelijkertijd het volk denken dat men machteloos staat door zogenaamde "fouten" van de AIVD en justitie.

De manier waarop dit allemaal in de media komt en welke versies van het verhaal laat mij denken dat dit meer een media campagne is voor beinvloeding van het volk dan een echte poging om terrorisme te bestrijden in NL.
Dat de AIVD informanten heeft binnen de Hofstadgroep is ongeveer 99 procent zeker. Vorige week was bij BNN nog een documentaire te zien waarin in een advocaat vertelde dat zijn cliënt (een lid van de Hofstadgroep) hiervoor was benaderd. Ook was er een theorie die veronderstelde dat Mohammed B mogelijk een informant was.

Dat van die volledige controle deel ik niet. AIVD heeft de Hofstadgroep niet volledig onder controle. Alleen al het simpele feit dat Theo van Gogh kon worden vermoord is daarvan een bewijs. Ook het gegeven dat justitie Samir A in eerste instantie niet achter de tralies krijg, zegt iets. Wel is het zo dat de AIVD Samir A nauwgezet volgde, dat hij feitelijk geen stap meer kon zetten en dat je er gewoon op kon wachten dat -ie weer in de fout zou gaan.
pi_32110153
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:41 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Ten eerste zeg ik niet dat ik Samirs videoboodschap serieus neem, ik zeg dat ik hem tien keer interessanter vind dan vele ondoordachte posts hier.
Ten tweede heb ik nergens beweerd dat ik mij verheven zou voelen boven welke user dan ook. Je constatering is vermoedelijk gegrond op een onbewust doch begrijpelijk gevoel van inferioriteit jouwerzijds.
Ten derde is de door jou waargenomen DVVMVIMV-techniek, en dan met name het al of niet doorzichtig zijn ervan, zo volslagen nonsens, dat ik vermoed dat je dat zelf ook wel doorhebt.
Zal wel aan mij liggen maar wat is er zo interresant en of vernieuwend aan de video boodschap van Samira ?
pi_32111203
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:41 schreef Kiegie het volgende:

[..]

1: Mein Kampf is ook erg interresant
2: Als je zegt dat Mein kampf interraseant leesvoer is dan ben je een racist
3: Laten we wel wezen dat mein kampf interrasanter leesvoer is als het geblaat van het stormfront
4: Slim ben je toch echt niet
pi_32111476
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:59 schreef desiredbard het volgende:

[..]

3: Laten we wel wezen dat mein kampf interrasanter leesvoer is als het geblaat van het stormfront
4: Slim ben je toch echt niet
Het boek Mein Kampf is dus verboden. Als we die lijn doortrekken, waarom geldt dat dan niet voor de Koran en de Bijbel? Ja minister Donner, zeg daar maar 'ns wat over met je 'beperking' op vrijheid van meningsuiting
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_32111512

[ Bericht 68% gewijzigd door Demophon op 09-11-2005 11:11:37 ]
pi_32111905
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:07 schreef Demophon het volgende:

[..]

Het boek Mein Kampf is dus verboden. Als we die lijn doortrekken, waarom geldt dat dan niet voor de Koran en de Bijbel? Ja minister Donner, zeg daar maar 'ns wat over met je 'beperking' op vrijheid van meningsuiting
Mijn Kampf is niet verboden, moet je alleen voor tekenen in de bieb...in mijn tijd tenminste
en je kwam er destijds me op het BVD lijstje te staan
  woensdag 9 november 2005 @ 11:29:24 #77
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_32112142
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:59 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Uit 1 en 2 volgt dus dat jij een racist bent.
Is dat wat je wilde zeggen?
Dat verandert alles
pi_32112373
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:29 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Ja in dat geval ben ik een racist...(je bevestigt inderdaad mooi dat je niet al te snugger bent)
en zolang pygmeeen zoals jij dat soort conclusies trekken weet je dan ben ik daar nog trots op ook
quote:
AMATEUR

Meer nog dan Mohammed B., die er ten minste nog in slaagde Allah’s heiligdom van één ongelovige hond te ontdoen, al werd hij daarvoor helaas niet met 72 verse maagden maar met water en brood beloond, geeft Samir A. voeding aan de stelling dat de poldermudjahedin nu niet direct tot het snuggerste deel van de natie behoren.
Beetje een sukkel, eigenlijk.
Beetje een loser.
Beetje een amateur.
Geen enkele wens van hem is tot nu toe verhoord. Alles wat hij nastreeft gaat mis. Groots zijn zijn plannen, steeds vallen ze in duigen. Voortdurend wordt hij voortijdig ingerekend, waardoor er wederom geen kolkende rivieren van Nederlands bloed stromen. Gevolg: wéér geen martelaarsdood. Waren alle moslimextremisten als A., dan hadden de opsporingsbrigades een makkie. De wereld werd een veilige plek. Het zou slechts bij dreigingen blijven.
Samirs terroristische activiteiten kenmerken zich door mislukkingen. Toen hij zestien was, wilde hij naar Tsjetsjenië om de moslims aldaar te helpen. Hij haalde niet eens de grens van dat land. En ook daarna werd hij steeds opnieuw opgepakt als hij de ongelovigen weer eens een bloedige les wilde leren door bijvoorbeeld de kerncentrale van Borssele of het AIVD-gebouw op te blazen, politici te vermoorden of bij Schiphol een El Al-vliegtuig uit de lucht te schieten.
Op zijn alvast ingesproken videotestament, af te draaien na een door hem gepleegde terreuraanslag, maar óók vroegtijdig in handen van justitie gekomen, zegt A. op een gegeven moment: „Ik verricht deze daad uit vrees voor de straf van Allah, de Verhevene, omdat Hij zegt: als jullie niet uitrukken, zal ik jullie straffen met een pijnlijke bestraffing.”
Het kereltje zal ’m inmiddels dus behoorlijk zitten te knijpen. De daad is immers nog altijd niet verricht. Nog steeds is hij niet uitgerukt. Hij probeert het wel, maar dag in, dag uit komt er verdorie iets tussen. En hoe verheven Allah ook is, dat pikt Hij na verloop van tijd niet meer.
Waar zal die pijnlijke bestraffing uit bestaan?
Wie de koran kent, weet dat men volgens dat o zo vredelievende boek in de hel boomknoppen als satanskoppen eet en dat er slechts gloeiend etterwater te drinken is dat de ingewanden perforeert. Als de verdoemden om hulp roepen, is Allah niet te vermurwen. Zij krijgen slechts water over zich heen dat als gesmolten metaal de gezichten verminkt.
Arme Samir.
Het schaap zit vast te sidderen in zijn cel.
O, zeker, we zullen best wel eens een keer door dat fundamentalistische tuig te grazen worden genomen.
Maar niet door Samir A., mag ik hopen.
Als het dat amateurtje zou lukken, zouden we niet alleen onze wonden moeten likken, maar ons ook nog eens te pletter moeten schamen.
  woensdag 9 november 2005 @ 11:45:05 #79
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_32112588
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:37 schreef desiredbard het volgende:

Ja in dat geval ben ik een racist...(je bevestigt inderdaad mooi dat je niet al te snugger bent)
en zolang pygmeeen zoals jij dat soort conclusies trekken weet je dan ben ik daar nog trots op ook
Dus je bent een trotse racist?
Is dat dan wat je wilde zeggen?

Wees nou es duidelijk, man!
Dat verandert alles
pi_32112767
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:45 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Dus je bent een trotse racist?
Is dat dan wat je wilde zeggen?
Mischien moeten pygmeeen zoals jij eens wat meer aandacht besteden aan menesn die dit soort dingen schrijven
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:56 schreef Andre70 het volgende:
Nog niet zo gek lang geleden was het me allemaal heel erg duidelijk.........

lees het stukje zelf maar
En als dat nationalisme/racisme is in dat geval ben ik trots nationalist/racist te zijn.
quote:
Wees nou es duidelijk, man!
je schreef toch eerder dat je niet dom was..... kom eens met bewijzen dan..... want je komt op mij over als een enorme sukkel
pi_32112983
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:29 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Nein, das sagt er nicht! Bitte, lesen Sie besser!
  woensdag 9 november 2005 @ 12:10:01 #82
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_32113291
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:51 schreef desiredbard het volgende:

je schreef toch eerder dat je niet dom was..... kom eens met bewijzen dan..... want je komt op mij over als een enorme sukkel
Kijk, dat een nationalistische racist mij een enorme sukkel noemt, dáár ben ik nou weer trots op!
Zijn we allebei trots!
Dat verandert alles
pi_32113554
Inderdaad pygmeeen zijn goed in meebrullen, voor zichzelf denken gaat ze wat moeilijker af
Fijn dat je hier het bewijs nogmaals levert, het voelt goed om zo duidelijk te kunnen lezen dat bepaalde stereotypes toch waar zijn. Gelukkig zijn er ook nog mensen die zich wel orienteren en een mening vormen zoals Andre70 die ik hierboven aanhaalde.

Laat ik maar diep buigen voor jou en de jouwen
  woensdag 9 november 2005 @ 12:47:25 #84
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_32114455
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:16 schreef dVTB het volgende:

[..]

Dat de AIVD informanten heeft binnen de Hofstadgroep is ongeveer 99 procent zeker. Vorige week was bij BNN nog een documentaire te zien waarin in een advocaat vertelde dat zijn cliënt (een lid van de Hofstadgroep) hiervoor was benaderd. Ook was er een theorie die veronderstelde dat Mohammed B mogelijk een informant was.

Dat van die volledige controle deel ik niet. AIVD heeft de Hofstadgroep niet volledig onder controle. Alleen al het simpele feit dat Theo van Gogh kon worden vermoord is daarvan een bewijs. Ook het gegeven dat justitie Samir A in eerste instantie niet achter de tralies krijg, zegt iets. Wel is het zo dat de AIVD Samir A nauwgezet volgde, dat hij feitelijk geen stap meer kon zetten en dat je er gewoon op kon wachten dat -ie weer in de fout zou gaan.
In dit geval ga je er nog steeds van uit dat de AIVD in alle gevallen het volk beschermt en nooit acties uitvoerd die daarop tegenstrijdig zijn.

De AIVD is een instelling die tot op zekere hoogte het volk beschermd, maar meer opereert met als doel het landsbelang en het beschermen van de elite, de economie, alles wat dit land in stand houd en mee laat groeien in deze wereld. Dit betekent dat de AIVD ook wel eens aanslagen kan plegen of bepaalde zaken kan negeren, bepaalde informatie de wereld in helpen, mensen als pionnen te gebruiken als men denkt dat dit nodig is om een bepaald doel te bereiken.

Hiermee wil ik niet zeggen dat dit nu het geval is of bij Theo zo was, maar alles wat uit de media komt over deze zaak stinkt en wekt bij mij wat achterdocht.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_32115369
natuurlijk met onze pro conservatieve politiek neutrale verslagggeving

Of bedoel ik Linkse boomknuffelende pro multikul pers?

De propaganda machine van GL

Die brengen maken namelijk nooit stennis
  woensdag 9 november 2005 @ 13:22:15 #86
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32115530
quote:
Op woensdag 9 november 2005 13:17 schreef desiredbard het volgende:
natuurlijk met onze pro conservatieve politiek neutrale verslagggeving

Of bedoel ik Linkse boomknuffelende pro multikul pers?

De propaganda machine van GL

Die brengen maken namelijk nooit stennis
http://www.rsf.org/article.php3?id_article=15331
We staan (gedeeld) nummer 1 qua persvrijheid, dus je argument slaat kant noch wal.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32119133
Ik heb het niet over persvrijheid.... ik heb het over politieke orientatie van de pers.
Hoe bepaald nieuws gebracht word#
OK ze kunnen er niet langer uithouden dat het bij de meeste steekpartijen bv marrokanen betreft, maar oh wat zijn we politiek correct naar het mislukte multikul

Het is bijvoorbeeld opvallend dat die geitenneuker van een Samir (en geitenneuker heeft hier betrekking op 1 persoon) nog steeds aangemerkt wordt als verdachte terwijl het arrestatieteam dat hardhandig met hem omgegaan zou zijn al specifiek als daders in de pers word afgespiegeld.

Ik bedoel al zouden ze een tomfa overdwars in zijn aars geramd hebben (wat makkelijk moet passen want die goser kan zijn eigen hoofd erin kwijt) dan is dat toch niet bewezen totdat de desbetreffende tomfa gevonden is, het serienummer getraceerd is, op vingerafdrukken en dna getest is, er een groep doktoren is die heef kunnen concluderen dat desbetreffend objeject daadwerkelijk overdwars en niet lengtewijs toegedient werd en onomstotelijk heeft vast is komen te staan welke persoon (m/v) in blauw met bivakmuts zijn knuppel "verkeerd heeft opgeborgen"

Of hebben de handhavers van de Nederlandse wet minder rechten dan een mislukte loser ven een terrorist als Samir A.?
pi_32119536
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:34 schreef desiredbard het volgende:
Ik heb het niet over -bla bla, dom niet terzake doend lulverhaal over een knuppel in een aars-
Wat ben jij een vervelende zeikerd zeg. Echt zo'n rechtse rakker. Af en toe verdenk ik je zelfs van doorslaan naar de te rechtse kant. Jouw soort lichtgeraakte persoontjes zorgt ervoor dat we in dit land op zo gespannen voet met allochtonen leven. Onverstandig, lomp, en weinig subtiel om altijd maar je rechtse (of linkse) mening te moeten rondbazuinen, vind ik. Dat kan ook op beschaafdere manieren. Met de huidige situatie in de wereld is het gewoon dom om het hard te willen spelen. Dat geldt zowel voor "die linkse rakkers in de media" als "die platschedelige rechtse racisten"

Wie beweert er nou dat de handhavers van de wet minder rechten zouden hebben dan een vermeende boef? Volgens de nederlandse wet, die jij als rechtgeaard vaderlandschlievend mensch vast van kop tot kont kent is een verdachte onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Zeik dan niet zo en voer een discussie over het onderwerp waar het over ging: knutselen met een wekkertje en klei.

En aangezien jouw wereld toch alleen maar zwartwit is, ga ik nu even lekker een kopje sterremunt thee drinken. Ik ben vast ook zo'n linkse softie in jouw ogen.
Tabee, relnicht!
Mijn foto's op Flickr!
  woensdag 9 november 2005 @ 15:58:55 #89
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32119748
Joh, als jij n krant wil uitbrengen met de titel 'echt Nederland' bijvoorbeeld, en je doet daar alleen maar artikelen in van moorden gepleegd door turken en marokkanen, je laat de kampers buitenspel, de moorden door blanken etc. allemaal buitenspel, dan zullen mensen je krant niet meer kopen omdat je dus niet alles weergeeft, snap je het nu een beetje?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32120831
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:50 schreef Gripper het volgende:

[..]

Wat ben jij een vervelende zeikerd zeg. Echt zo'n rechtse rakker. Af en toe verdenk ik je zelfs van doorslaan naar de te rechtse kant. Jouw soort lichtgeraakte persoontjes zorgt ervoor dat we in dit land op zo gespannen voet met allochtonen leven. Onverstandig, lomp, en weinig subtiel om altijd maar je rechtse (of linkse) mening te moeten rondbazuinen, vind ik. Dat kan ook op beschaafdere manieren. Met de huidige situatie in de wereld is het gewoon dom om het hard te willen spelen. Dat geldt zowel voor "die linkse rakkers in de media" als "die platschedelige rechtse racisten"

Wie beweert er nou dat de handhavers van de wet minder rechten zouden hebben dan een vermeende boef? Volgens de nederlandse wet, die jij als rechtgeaard vaderlandschlievend mensch vast van kop tot kont kent is een verdachte onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Zeik dan niet zo en voer een discussie over het onderwerp waar het over ging: knutselen met een wekkertje en klei.

En aangezien jouw wereld toch alleen maar zwartwit is, ga ik nu even lekker een kopje sterremunt thee drinken. Ik ben vast ook zo'n linkse softie in jouw ogen.
Tabee, relnicht!
Mijn wereld is niet zwart wit vandaar dat ik al even linkte naar dat separate topic. Waar ik een beetje ziek van word en inderdaad die lange tenen van die bepaalde linkse mietjes en bepaalde medelanders.

Je levert hierzelf weer het bewijs, als je niet meelult met de multikul ban je een rechtse rakker ondertussen mag je zelf natuurlijk van links en medelander welalles naar je kop gesmeten worden.

De boodschap van Samir A. is "interessant", naar de niet gehoorde misverstane 3e generatie moeten we vooral luisteren,...en als je het daar niet mee eens bent je familie van Mussert of moet je maar bij het stormfront, klein beetje misselijk makend noem ik dat...

Zal best dat het de mededelingen van die geitenneucker interessant zijn, al vind ik "Mein Kampf" ook erg interresant. het feit dat we begrip moeten hebben voor het moslimfascistoide denken vind ik wat "vreemd". Natuurlijk kan je de ene Mekkaman niet met de andere vergelijken maar nog niet zo heel lang geleden werd een ander volk ook in zijn geheel de moord op miljoenen joden en homo's verweten, dat land licht trouwen niet zover bij je vandaan.

Kijk uit Amerika komt mijn inziens niets goed, maar ik heb in mijn middelbare schooltijd nog eens een film gezien waar zo'n klasje domme amerikanen zich afvraagd hoe het toch kan dat bijna idere Duitser Hitler achterna liep (ok was dus science fiction maar het idee was leuk)
Ik kan de naam van de film helaas niet herrineren.

Waar het mijn inziens dus naar wees is dat massa gedachtegoed tot dit soort fanatisme lijd. dat hebben we hgezien met de spaanse inquisitie om onze eigen christelijke geloof er maar even bij te halen, en dat zien we nu met de moslims......

En waar het dus aan ontbreekt is een "Imam van de stichting berbers voor berbers" of zoiets, iemand die dat nu eens een keer zou durven te zeggen in het openbaar of in een moskee.

maar nee kijk naar frankrijk terwijl mensen levend verbrand worden wordt "Allah is groot geroepen" en na drie dagen aandringen van de politiek is er dan zogenaamd een "moslimorganisatie" die tot kalmte maant. na drie dagen...aandringen.... nee niet meteen erbovenop en de zgn buurtvaders inzetten om hun zonen met knuppels in het gareel te meppen

Ik ben met je eens dat mijn posts hier af en toe weinig subtiel overkomen

Maar als jij als sterremunt drinkende thee drinker (en ik heb je nog niet links of rechts geplaatst) de krant ook leest moet je daar eens op letten.
1) het arrestatieteam heeft zich schuldig gemaakt (terwijl er alleen een aanklachtis van samir)
2) samir is verdachte

ik wil best nog met je eens zijn dat BEIDE partijen onschuldig zijn tot het tegendeel bewezen is
en ik geloof ook dat wij het eens zullen zijn dat beide partijen schuldig zijn aan hjet ten laste gelegde

Alhoewel ik dat het arrestatie team emotioneel wat minder kwalijk neem, die nemen liever ook geen risko's betreffende eigenm lijf en leden en willen 'savond graag ook thuis op de bank hun kopje the of koffie lurken.

Het verschil zit voor mij hoe er met autochtonen/allochtonen atheisten/christenen /moslims omgegaan word. Dat moet gelijk zijn en die multikul autochtone troetelcultuur komt me de strot uit

iemand die een kind neukt is een pedofiel
iemand die steelt is een dief
iemand die niet werkt is lui
imenad die zich schuldig maakt aan asiocial gedrag is een asociaal
en imend die zich niet anpast aan zijn omgeving is onaangepast

Ongeacht kleur religie herkomst geaardheid

Maar ontkennen dat er een probleem is met 2e 3e en 4e generatie NoordAfrikanen die zich schuldig maken aan God weet wat voor misstanden, en dan vervolgens het vingetje wijzen naar autochtonen en ze geen kand geven komt me de strot uit.

Samir houd van knutselen, Pog Ma Thoin, me zuster op een houtvlot,
Hij aspireerde zeker ook een baan in de film industrie met die filmopname's van hem...

Zo lust ik er nog wel eentje
pi_32121321
Oh en Gripper, lees ook dit stukje even: van ANDRE70 onder de Titel:
Ik wil geen racist worden
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:56 schreef Andre70 het volgende:
Nog niet zo gek lang geleden was het me allemaal heel erg duidelijk. Alle mensen zijn in essentie gelijk. .....
Ik ga hier niet zijn hele post quoten maar persoonlijk vind ik het een erg goed stukje.

Ik heb dit al eens eerder gepost en jaar of 15 terug sprak ik een jongen aan die een ouder dame omver fietste. Ik moest dat bekopen met twee losse kiezen. Toen deze jongen getraceerd was op mijn aanklacht van mishandeling kreeg ik een tegenaanklacht. Ik had het lieverdje zwarte hond genoemd. Allereerst was deze jongen lichtbruin en ik ben niet kluerenblind, tebn tweede had ik deze oudere dame als getuige dat dit niet hetr geval was, maar er werd mij te verstaan gegeven dat ik mijn aanklacht beter kon laten vallen, hoezo onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
4 jaar geleden mijn Vrouw wordt lastig gevallen door een paar piyama's in de trein omdat haar rok tot onder de knie is en niet tot haar enkels, ze wordt voor hoer en weet ik wat uitgemaakt.
de man nast mij verteld me beter niets te doen tegen deze twee daar zijn vriendje een maand hiervoor door deze twee gasten bedreigd is met een mes omdat ze elkaar zoenden.
Een jaar geleden word mijn vrouw beroofd van haar tasje op den Haag CS, we zien de dader, doeen aangifte bij de politie op HS (wnt op CS is geen politie aanwezig) en mijn vrouw die verklaart dat het een marrokaanse jongen was die haar tas wegrukte wordt verteld dat dit al onder rasime valt, het is jongen met noordafrikaans uiterlijk. Twee taxichaufeurs die nog probeerde met mij hem bij zijn lurven te grijpen kende de goser bij naam en toenaam.

OK natuurlijk ze zijn niet allemaal slecht, ik kende ooit een toffe marrokaan in mijn studententijd
hij heeft al twee keer in de bak gezeten wegens drugs geweldpleging en vrouwenhandel

En nog steeds ga ik er vanuit dat er marrokanen en moslims zijn, en nee ik bedoel echt niet alleen zijn die 4 meter onder het gras liggen,...ik blijf hopen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik me ansluit bij die linkse knuffelpolitieg van sommige achterlijke pygmeeen.

Als ik in de kerk ga zitten met een NIN t-shirt met de text YOUR GOD IS DEAD AND NO ONE CARES krijg ik mischien wat scheve blikken maar er zal me geen geweld aangedaan worden, tegen de tijd dat ik met een soortgelijk ALLAH t shirt kan rondlopen zijn we op de goede weg. (En we zijn er helemaal als niemand de t-shirts zou dragen naar een religieuze plaats uit respect..)

Maar dat ik beledigt mag worden en niet mag beledigen is onzin,
Dan zou ik beter zijn als iemand anders .... en in principe zijn we toch allemaal gelijk?
pi_32121957
Desiredbard,

Ik was ook niet echt subtiel in mijn post, zand erover? Goed en helder stukkie! (allebei de bovenstaande) . Zulke posts vind ik iig al heel wat opbouwender dan de mogelijkheid van het vervolgen van het arrestatieteam om excessief geweld (wat natuurlijk een absurde omgedraaide wereld is!)

Ik wil morgen graag nog even reageren op je postings, nu en vanavond verder geen tijd. Daarom reserveer ik alvast een plekje hier
ben het met je eens dat we te lief zijn met z'n allen. We hoeven een allochtoon die een misdaad pleegt niet goed te praten met de woorden: "Ja, maar ze voelen zich onzeker, en dan gaan ze zo doen. het zit nou eenmaal in hun cultuur"

Edit 10-11
Een vervolg op de korte reactie van gisteren. Ik heb het stukje van Andre70 waarnaar je linkte ook gelezen, en hij heeft gelijk! Ik voel me precies zo: ik zal de laatste zijn met racistische uitspraken, maar af en toe word ik er zo moe van als er wéér allochtone jongeren negatief in het nieuws komen. Ik heb een tijdje gedacht dat ze misschien gewoon pech hebben, dat elke keer als zij ergens inbreken net de politie in de buurt is, en dat die politie in geen velden of wegen te bekennen is wanneer autochtone jongeren een scooter jatten. Het is kennelijk gewoon zo dat er meer criminaliteit plaatsvind door allochtonen. Maar laat niemand dat hardop zeggen, want dan kwets je ze...

Het is logisch dat mensen onderhand moe worden van het relativeren, en inderdaad: waarom zouden ze minder zwaar gestraft moeten worden, waarom is cultuur, geloof of geaardheid een excuus? Zijn we bang voor de gevolgen, dat ze ons zullen aanpakken als er hard opgetreden wordt? Tolereren is mooi en nobel, maar je verwacht dan ook dat jouw eigenaardigheden worden geaccepteerd. Zoals Andre70 aangeeft: ze hebben hier heel wat kansen gekregen toen ze kwamen in de jaren 60 en 70, en ze kijken mij minachtend aan als ik een lapje varkensvlees pak in de supermarkt.

Je zegt dat er uit Amerika niets goeds komt. De harde aanpak van Bush is ook iets waar ik me aan erger, ben het niet eens met zijn cowboy-style manier van wereldpolitiek bedrijven. De oorlog in Irak is ook zo'n hopeloos geval: laat die lui gewoon rotten en het zelf uitvechten. het midden oosten is zo'n diepgewortelde poel van haat, dat kunnen ze alleen maar oplossen door elkaar uit te moorden lijkt het wel. Bemoeien heeft weinig zin... Ik plaats mezelf daarmee politiek links van het midden: ik stem PvdA Alleen, als zowel de harde aanpak als onze softe aanpak niet werken, wat dan wel? Ik hoor op het nieuws vanochtend dat het vannacht in frankrijk extreem rustig is geweest, voor het eerst in 2 weken. Slechts 400 auto's in brand. Dat valt toch best mee... Gaan we al zo erg relativeren? Inderdaad, het tuig dat invalide vrouwen in brand steekt mag je van mij gerust uitzetten, of beter nog: met een briefje waarin wordt beschreven wat ze hebben gedaan uitleveren aan de algerijnse of tunesische politie. Maar dat er pas na een paar weken opgetreden wordt tegen relschoppers snap ik niet. Meteen neerknuppelen zo'n opstand, een maatschappij is iets waar je samen aan deelneemt, rotte plekjes op een appel snij je toch ook snel weg om te voorkomen dat je m helemaal niet meer kunt opeten?

Eigenlijk vind ik het vooral heel sneu voor een grote groep allochtonen (de 2e generatie) die hier leven, werk hebben, hun kinderen hebben opgevoed, dat hun kinderen in zelf veroorzaakte ellende terechtkomen. Misschien voelen ze zich niet thuis, mischien voelen ze zich bedreigd.. Wanneer zet je dan in je hoofd de stap om bussen in brand te gaan steken? Waarom gebeurt dat nu pas: dat allochtone jongeren zich unheimisch voelen in ons land? Dat hun ouders of grootouders zich zo voelden kan ik begrijpen, die kwamen hier en kenden de taal niet. De huidge generatie jongeren leert nederlands op school, kan studeren, en toch zijn er enkelen die het zo verzieken dat we met z'n allen een hele bevolkingsgroep wantrouwen.
Er is iets aan de hand in de wereld, en ook in Nederland, waar we zelf geen grip op hebben, en dat is eng. Dat is bij mij in Ede (waar in 2001 zingende marokkanen op 9/11 landelijk het nieuws haalden) nog niet zo te merken, en ik hoop dat dat ook zo blijft. Dat we gewoon naast elkaar kunnen leven, en dat we niet bang hoeven te zijn voor een groot deel van onze landgenoten, omdat enkelen van hen het voor de rest verzieken. Maar ook ik ben bevooroordeeld: ik maak wel een vriendelijk praatje met de turkse slager als ik lekkere pitabroodjes en knoflook olijven bij m koop, maar ik loop om het groepje hangjongeren voor het winkelcentrum heen.

Als ik m'n hele verhaal moet samenvatten in 1 zin: Ik weet ook niet wat we eraan moeten doen...

[ Bericht 47% gewijzigd door Gripper op 10-11-2005 11:08:31 ]
Mijn foto's op Flickr!
pi_32122809
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 06:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Natuurlijk, knutselen Dat gekke mokkel verdient een enkeltje TBS.
In sommige landen zou wat dit warhoofdje heeft gedaan onder de noemer pedofilie vallen.
pi_32142316
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef HiZ het volgende:

[..]

In sommige landen zou wat dit warhoofdje heeft gedaan onder de noemer pedofilie vallen.
idd was onze samir niet minderjarig
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 10 november 2005 @ 16:01:37 #95
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32150996
Wat hebben we aan dit interview Alsof een vrouw van een verdachte ooit een geloofwaardige verklaring zou kunnen afleggen.
Het komt regelmatig voor bij (bewezen) moordenaars, terroristen, dieven, criminelen, etc dat moederlief, vrouwlief, zoonlief, vaderlief, dochterlief, buurman, buurvrouw, vriend, vriedin, kennis etc. niet kunnen geloven dat de persoon in kwestie ooit zoiets zou kunnen doen. Het was toch een hele normale vredelievende jongen, waar nooit iets vreemds aan te merken was.

Ik wil dus niet zeggen of mevrouw A. gelijk heeft of niet. Het is alleen totaal waardeloos om Samir A. onschuld dan wel schuld te bewijzen.
pi_32171495
iets met "liefde maakt blind" ofzo?
of gewoon de angst voor zijn harde strijdersknuistjes als ie straks thuiskomt...
Mijn foto's op Flickr!
pi_32275010
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:31 schreef Gripper het volgende:
Desiredbard,

Ik was ook niet echt subtiel in mijn post, zand erover? Goed en helder stukkie! (allebei de bovenstaande) . Zulke posts vind ik iig al heel wat opbouwender dan de mogelijkheid van het vervolgen van het arrestatieteam om excessief geweld (wat natuurlijk een absurde omgedraaide wereld is!)

Ik wil morgen graag nog even reageren op je postings, nu en vanavond verder geen tijd. Daarom reserveer ik alvast een plekje hier
ben het met je eens dat we te lief zijn met z'n allen. We hoeven een allochtoon die een misdaad pleegt niet goed te praten met de woorden: "Ja, maar ze voelen zich onzeker, en dan gaan ze zo doen. het zit nou eenmaal in hun cultuur"

Edit 10-11
Een vervolg op de korte reactie van gisteren. Ik heb het stukje van Andre70 waarnaar je linkte ook gelezen, en hij heeft gelijk! Ik voel me precies zo: ik zal de laatste zijn met racistische uitspraken, maar af en toe word ik er zo moe van als er wéér allochtone jongeren negatief in het nieuws komen. Ik heb een tijdje gedacht dat ze misschien gewoon pech hebben, dat elke keer als zij ergens inbreken net de politie in de buurt is, en dat die politie in geen velden of wegen te bekennen is wanneer autochtone jongeren een scooter jatten. Het is kennelijk gewoon zo dat er meer criminaliteit plaatsvind door allochtonen. Maar laat niemand dat hardop zeggen, want dan kwets je ze...

Het is logisch dat mensen onderhand moe worden van het relativeren, en inderdaad: waarom zouden ze minder zwaar gestraft moeten worden, waarom is cultuur, geloof of geaardheid een excuus? Zijn we bang voor de gevolgen, dat ze ons zullen aanpakken als er hard opgetreden wordt? Tolereren is mooi en nobel, maar je verwacht dan ook dat jouw eigenaardigheden worden geaccepteerd. Zoals Andre70 aangeeft: ze hebben hier heel wat kansen gekregen toen ze kwamen in de jaren 60 en 70, en ze kijken mij minachtend aan als ik een lapje varkensvlees pak in de supermarkt.

Je zegt dat er uit Amerika niets goeds komt. De harde aanpak van Bush is ook iets waar ik me aan erger, ben het niet eens met zijn cowboy-style manier van wereldpolitiek bedrijven. De oorlog in Irak is ook zo'n hopeloos geval: laat die lui gewoon rotten en het zelf uitvechten. het midden oosten is zo'n diepgewortelde poel van haat, dat kunnen ze alleen maar oplossen door elkaar uit te moorden lijkt het wel. Bemoeien heeft weinig zin... Ik plaats mezelf daarmee politiek links van het midden: ik stem PvdA Alleen, als zowel de harde aanpak als onze softe aanpak niet werken, wat dan wel? Ik hoor op het nieuws vanochtend dat het vannacht in frankrijk extreem rustig is geweest, voor het eerst in 2 weken. Slechts 400 auto's in brand. Dat valt toch best mee... Gaan we al zo erg relativeren? Inderdaad, het tuig dat invalide vrouwen in brand steekt mag je van mij gerust uitzetten, of beter nog: met een briefje waarin wordt beschreven wat ze hebben gedaan uitleveren aan de algerijnse of tunesische politie. Maar dat er pas na een paar weken opgetreden wordt tegen relschoppers snap ik niet. Meteen neerknuppelen zo'n opstand, een maatschappij is iets waar je samen aan deelneemt, rotte plekjes op een appel snij je toch ook snel weg om te voorkomen dat je m helemaal niet meer kunt opeten?

Eigenlijk vind ik het vooral heel sneu voor een grote groep allochtonen (de 2e generatie) die hier leven, werk hebben, hun kinderen hebben opgevoed, dat hun kinderen in zelf veroorzaakte ellende terechtkomen. Misschien voelen ze zich niet thuis, mischien voelen ze zich bedreigd.. Wanneer zet je dan in je hoofd de stap om bussen in brand te gaan steken? Waarom gebeurt dat nu pas: dat allochtone jongeren zich unheimisch voelen in ons land? Dat hun ouders of grootouders zich zo voelden kan ik begrijpen, die kwamen hier en kenden de taal niet. De huidge generatie jongeren leert nederlands op school, kan studeren, en toch zijn er enkelen die het zo verzieken dat we met z'n allen een hele bevolkingsgroep wantrouwen.
Er is iets aan de hand in de wereld, en ook in Nederland, waar we zelf geen grip op hebben, en dat is eng. Dat is bij mij in Ede (waar in 2001 zingende marokkanen op 9/11 landelijk het nieuws haalden) nog niet zo te merken, en ik hoop dat dat ook zo blijft. Dat we gewoon naast elkaar kunnen leven, en dat we niet bang hoeven te zijn voor een groot deel van onze landgenoten, omdat enkelen van hen het voor de rest verzieken. Maar ook ik ben bevooroordeeld: ik maak wel een vriendelijk praatje met de turkse slager als ik lekkere pitabroodjes en knoflook olijven bij m koop, maar ik loop om het groepje hangjongeren voor het winkelcentrum heen.

Als ik m'n hele verhaal moet samenvatten in 1 zin: Ik weet ook niet wat we eraan moeten doen...
Idd
Helemaal met je eens, en zo langzamerhand houd ik mijn bek niet meer dicht. Hoe genuanceerd je je kritiek ook probeeert te brengen je bent meteen een racist.

Ik dacht eigenlijk dat het heel makkelijk was:
Als je zo graag volgens de sharia wil leven dan kon dat (Bush heeft totaal geen ruk te zoeken in afganistan etc) Wij ons niet met hunnie bemoeien en zij niet met ons.
Kortom HOMO zijn in Iran kan niet
Maar als je een iranese nicht bent mag je best naar nederland komen, kun je lekker gematigd moslim zijn, of atheist wat je mar wil, en dat stelletje moslim fundi's gewoon afschepen naar afghanistan en iran...iedereen blij.

(En tot we met kunstmatige inseminatie beginnen heb je met import-nichten ook geen last van een losgeslagen 2e generatie )
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:37:51 #98
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32362649
Ik hoorde dat Samir een knutselsetje heeft gekregen in z'n cel. Anders verveeld die arme jongen zich zo
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:05:49 #99
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_32371868
Samir A. vrijgesproken .
Nou maak je borst maar nat.
dat word een flinke schadevergoeding voor vadertje staat (en een duet met Ali B)
Op naar de volgende rechtzaak ,die jongen hoeft zichzelf helemaal niet meer op te blazen ,met die poen die die toegesschoven krijgt van de overheid koopt hij die onschuldige kleine moslima's met keiharde billetjes gewoon.
Klaar?
Ik niet!
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:53:23 #100
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_32373311
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:05 schreef Foo_niks het volgende:
Samir A. vrijgesproken .
Nou maak je borst maar nat.
dat word een flinke schadevergoeding voor vadertje staat (en een duet met Ali B)
Op naar de volgende rechtzaak ,die jongen hoeft zichzelf helemaal niet meer op te blazen ,met die poen die die toegesschoven krijgt van de overheid koopt hij die onschuldige kleine moslima's met keiharde billetjes gewoon.
Vandaar dat de frontpage eruit ligt ..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')