Of op Nathaliequote:Op dinsdag 8 november 2005 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno .....mijn held......gaat........OP SJANKWAL STEMMEN!
tactisch op iemand die verder geen stem krijgt...
Kom op bezoek bij Barbapapa!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:37 schreef milagro het volgende:
Ze staan er al
Dat zou niet eerlijk zijn![]()
Kunnen wat ze willen worden, dun dik of rond, kort vierkant (zware stem opzet) laaaaaaang :![]()
Zij denken dus dat Dido en Naat beide op Chantal gaan stemmenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno .....mijn held......gaat........OP SJANKWAL STEMMEN!
tactisch op iemand die verder geen stem krijgt...
Nathalie werd destijds ook op haar vingers getikt , en die zei ook enkel dat ze op "dezelfde gestemd had als jij"quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:45 schreef Minouishere het volgende:
[..]
dat zijn geen afspraken toch? afspreken is als ze zeggen: als jij nou op dido stemt, doe ik dat ook.....en dan kan voor dido iedere andere bewoner worden ingevuld maar mijn voorkeur gaat daar nou eenmaal naar uit![]()
Met 1 stem kún je iemand op de bank zetten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Joost zegt net gewoon dat hij op Roel gaat stemmen. Menno zegt dat hij een tactische stem gaat uitbrengne op iemand die verder geen stem krijgt.
ja gek eigenlijk dat die nog nooit stemmen heeft gehad, misschien is het omdat niemand haar verstaatquote:
Rob.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:47 schreef Lamon het volgende:
Menno en Joost hebben geloof ik ook wel door dat het exit wordt voor Rob.
Zo kun je het opvatten, maar ik zie het toch wat anders. Menno houdt er nu al rekening mee waar Joost op stemt en kan daar zijn stem weer op aanpassen. Je hoeft het niet echt uit te spreken om te weten dat er enigszins een afspraak wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:45 schreef Minouishere het volgende:
[..]
dat zijn geen afspraken toch? afspreken is als ze zeggen: als jij nou op dido stemt, doe ik dat ook.....en dan kan voor dido iedere andere bewoner worden ingevuld maar mijn voorkeur gaat daar nou eenmaal naar uit![]()
Dan verneukt hij dus ingrid ...quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zij denken dus dat Dido en Naat beide op Chantal gaan stemmen
waarschijnlijk omdat ze dat hadden afgesmoesd ehhhhh afgesproken, want hoe wist ze anders op wie diegene had gestemd?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Nathalie werd destijds ook op haar vingers getikt , en die zei ook enkel dat ze op "dezelfde gestemd had als jij"
Ze is gewoon te dom om als concurrentie gezien te worden, maken zich nu nog niet zo druk om d'rquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:47 schreef Minouishere het volgende:
[..]
ja gek eigenlijk dat die nog nooit stemmen heeft gehad, misschien is het omdat niemand haar verstaat![]()
Nou nou nou... ik ben inmiddels ook wel erg voor Menno door het gebash van de anderen, maar je kunt het ook overdrijven, he?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:48 schreef versabommie het volgende:
sorry hoor maar ik begin Menno langzaamaan geniaal te vinden hij speelt dit volgens mij al weken uit...
Ik zou me kapotlachen als hij doodleuk op Ingrid stemt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan verneukt hij dus ingrid ...
sorry hoor maar ik begin Menno langzaamaan geniaal te vinden hij speelt dit volgens mij al weken uit...
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:49 schreef Lamon het volgende:
Ja.
Maar iets anders zie ik niet gebeuren.
Barbaborre is de stoerstequote:Op dinsdag 8 november 2005 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kom op bezoek bij Barbapapa!
Er is een Barbapapa, Barbamama, Barbabenno, Barbabella, Barbabientje, Barbaborre, Barbabob, Barbabee, Barbalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Kom op bezoek bij Barbapapa!
Menno weet nu dus ook op wie Joost stemt (wat hij ook wel had kunnen raden natuurlijk, maar goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:49 schreef Minouishere het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ze dat hadden afgesmoesd ehhhhh afgesproken, want hoe wist ze anders op wie diegene had gestemd?
Roel kan ook nog hoor, gok ik. Of zouden ze echt actie tussen de lakens van hem verwachten bij BB, dat ze hem er daarom in zouden willen houden?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja.
Maar iets anders zie ik niet gebeuren.
Dat is super relaxt ja. En eh, ja god ja, ik weet niet... maar dat is wel feest voor onsquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou me kapotlachen als hij doodleuk op Ingrid stemt.![]()
Maar ik denk dan toch dat het Nathalie wordt, en dat is óók prima relaxtemundo.![]()
Menno is gewoon bezig het spel naar zijn hand te zetten. Hij denkt stappen vooruit en dat is wat rob de kop kost ....quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou nou nou... ik ben inmiddels ook wel erg voor Menno door het gebash van de anderen, maar je kunt het ook overdrijven, he?
krijgen we dan muziek en drank van fok ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is super relaxt ja. En eh, ja god ja, ik weet niet... maar dat is wel feest voor ons
net heel ff geluisterd, ging het over de jaloezie van roel ...quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:52 schreef Day het volgende:
Is er ook iemand die naar Rob en Roel luistert?
Hij staat op 2 op de Talpa poll, en die is wat exits betreft heel betrouwbaar geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef Arcee het volgende:
Maar ik hou nog wel hoop dat Menno aan het kortste eind trekt.
nu wel... maar zet hem net aan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:52 schreef Day het volgende:
wat dacht je, dildoqueen natuurlijk !!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nu wel... maar zet hem net aan.
eerste opmerking "in het land der blinden, etc " van Roel... Maar waar het overgaat![]()
Ff goed gaan luisteren
Die vind ik wel bij jou passen, ja.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef milagro het volgende:
Barbaborre is de stoerste
Die wil ik zijn
Zekers , goed gesprek!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:52 schreef Day het volgende:
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Roel kan ook nog hoor, gok ik. Of zouden ze echt actie tussen de lakens van hem verwachten bij BB, dat ze hem er daarom in zouden willen houden?
Precies, maar die wordt 't niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:53 schreef Lamon het volgende:
Hij staat op 2 op de Talpa poll, en die is wat exits betreft heel betrouwbaar geweest.
Dido is verreweg de populairste, alleen Roel loopt nog een beetje in de buurt van Rob.
Als het Rob niet wordt, zou het Roel alleen nog kunnen worden.
En dat gaat Menno uiteindelijk ook de kop kosten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:52 schreef versabommie het volgende:
Menno is gewoon bezig het spel naar zijn hand te zetten. Hij denkt stappen vooruit en dat is wat rob de kop kost ....
yepquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die vind ik wel bij jou passen, ja.
* Arcee denkt dat milagro wel een stoere meid is.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die vind ik wel bij jou passen, ja.
* Arcee denkt dat milagro wel een stoere meid is.![]()
Ik wist 't.quote:
Menno natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Rob weet 100% zeker dat hij er ver boven staat (boven wat?)
Jij altijd, Jane.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:58 schreef Jane het volgende:
Maar ik niet, Arcee. Krijg ik een knuffel van je in OO?![]()
nee, hoor, gewoon tussen de regels door 'begrepen' .quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:49 schreef Minouishere het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ze dat hadden afgesmoesd ehhhhh afgesproken, want hoe wist ze anders op wie diegene had gestemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |