Menno is gewoon bezig het spel naar zijn hand te zetten. Hij denkt stappen vooruit en dat is wat rob de kop kost ....quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou nou nou... ik ben inmiddels ook wel erg voor Menno door het gebash van de anderen, maar je kunt het ook overdrijven, he?
krijgen we dan muziek en drank van fok ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is super relaxt ja. En eh, ja god ja, ik weet niet... maar dat is wel feest voor ons
net heel ff geluisterd, ging het over de jaloezie van roel ...quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:52 schreef Day het volgende:
Is er ook iemand die naar Rob en Roel luistert?
Hij staat op 2 op de Talpa poll, en die is wat exits betreft heel betrouwbaar geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef Arcee het volgende:
Maar ik hou nog wel hoop dat Menno aan het kortste eind trekt.
nu wel... maar zet hem net aan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:52 schreef Day het volgende:
wat dacht je, dildoqueen natuurlijk !!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nu wel... maar zet hem net aan.
eerste opmerking "in het land der blinden, etc " van Roel... Maar waar het overgaat![]()
Ff goed gaan luisteren
Die vind ik wel bij jou passen, ja.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef milagro het volgende:
Barbaborre is de stoerste
Die wil ik zijn
Zekers , goed gesprek!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:52 schreef Day het volgende:
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Roel kan ook nog hoor, gok ik. Of zouden ze echt actie tussen de lakens van hem verwachten bij BB, dat ze hem er daarom in zouden willen houden?
Precies, maar die wordt 't niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:53 schreef Lamon het volgende:
Hij staat op 2 op de Talpa poll, en die is wat exits betreft heel betrouwbaar geweest.
Dido is verreweg de populairste, alleen Roel loopt nog een beetje in de buurt van Rob.
Als het Rob niet wordt, zou het Roel alleen nog kunnen worden.
En dat gaat Menno uiteindelijk ook de kop kosten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:52 schreef versabommie het volgende:
Menno is gewoon bezig het spel naar zijn hand te zetten. Hij denkt stappen vooruit en dat is wat rob de kop kost ....
yepquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die vind ik wel bij jou passen, ja.
* Arcee denkt dat milagro wel een stoere meid is.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die vind ik wel bij jou passen, ja.
* Arcee denkt dat milagro wel een stoere meid is.![]()
Ik wist 't.quote:
Menno natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Rob weet 100% zeker dat hij er ver boven staat (boven wat?)
Jij altijd, Jane.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:58 schreef Jane het volgende:
Maar ik niet, Arcee. Krijg ik een knuffel van je in OO?![]()
nee, hoor, gewoon tussen de regels door 'begrepen' .quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:49 schreef Minouishere het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ze dat hadden afgesmoesd ehhhhh afgesproken, want hoe wist ze anders op wie diegene had gestemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |