quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:20 schreef lovebear het volgende:
ik ga maar slapen slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:20 schreef lovebear het volgende:
ik ga maar slapen slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
Sorry hoor, maar Menno is echt een nietszeggend figuur. Is echt niet te vergelijken met Bart, die zo jong al een heel ventje was.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:20 schreef Maerycke het volgende:
Hummie heeft eerder nachtmerries over een alweer dwarsliggende Bart-figuur. Denk niet dat ze enige illusies meer over heeft over het feit of ze Menno wel of niet in de hand kan houden nu.
Ik zou ze ook allemaal moeten kennen, want ik heb de tune al een hele tijd geleden een keer gedownload.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:23 schreef Coos het volgende:
Ik ga een uurtje lezen.
Ik vertrouw helemaal op jullie voor de verslagen van de komende nacht.
Zal niet veel zijn of Dido moet nog meer sms-jes binnen willen halen door Roel nog effe een flinke beurt te geven.
Dan wel zonder dekbed jâh!!![]()
Ik wel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan had ik er vroeg bij moeten zijn, maar ik was nog niet vruchtbaar op mijn negende.
Menno is een heel ander type, maar net zo'n grote eigenheimer volgens mij... anders kun je niet op deze manier je eigen koers varen in het huis terwijl je echt iedereen tegen je hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Menno is echt een nietszeggend figuur. Is echt niet te vergelijken met Bart, die zo jong al een heel ventje was.
Ik zou er maar wel op rekenen. Wat dacht je van een keer een lekker lange nachtrust.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaan toch niet allemaal slapen hè?
Daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:25 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Menno is een heel ander type, maar net zo'n grote eigenheimer volgens mij... anders kun je niet op deze manier je eigen koers varen in het huis terwijl je echt iedereen tegen je hebt.
De tijd is zoooooeeeeeeeeeeeekquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zou ze ook allemaal moeten kennen, want ik heb de tune al een hele tijd geleden een keer gedownload.![]()
"Haal op het doek voor Barbapapa....."
Dido kende 't ook.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
Hmmm... dan ben je in ieder geval niet véél jonger dan ik.![]()
ja, verdomme net of er een aflevering zonder end aan zat te komen maar nee hoor...quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:28 schreef milagro het volgende:
[..]
De tijd is zoooooeeeeeeeeeeeek
Die snapte ik nooit, die zin
die spoort gewoon niet, en alsmaar die bevestiging zoeken, echt wreed manquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
Wat zit Dido nou allemaal vaag te lullen?
2ehands Boedha beeldje, waardoor ze alleen nog maar pech had. Na 3 dagen in zoutwater in het maanlicht staan was alles weer goed
Eerst lachen ze Joost uit om zijn dwangneuroses, en dan komen ze zelf met dit geneuzel idd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
Wat zit Dido nou allemaal vaag te lullen?
2ehands Boedha beeldje, waardoor ze alleen nog maar pech had. Na 3 dagen in zoutwater in het maanlicht staan was alles weer goed
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Noem hier alle barbapapa's in de júiste volgorde
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:32 schreef Sonique het volgende:
MEnsen slaap ze voor zo!
* Sonique gaat slaapjes doen...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
Tjow de meiden gaan slapen en ik ga ook maar eens een poging wagen dus de streams gaan nú uit
(en de pc trouwens ook na mn muisaanwijzer op de knop Invoeren te hebben geklikt)
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Noem hier alle barbapapa's in de júiste volgorde
Voor Naat is dat al behoorlijk diep, ja.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:32 schreef Lamon het volgende:
Nathalie gelooft wel in "dingen die er zijn."
Diep.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:32 schreef Lamon het volgende:
Nathalie gelooft wel in "dingen die er zijn."
Diep.
quote:
Ze staan er alquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, huup huup huup, even posten dan.
Ja fantastisch toch, en BB laat het toe omdat Menno overduidelijk Hummie's lieveling is!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Ze zitten nu echt behoorlijke afspraken te maken
welnee, ze speculeren alleen maar watquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Ze zitten nu echt behoorlijke afspraken te maken
Joost zegt net gewoon dat hij op Roel gaat stemmen. Menno zegt dat hij een tactische stem gaat uitbrengne op iemand die verder geen stem krijgt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:42 schreef Minouishere het volgende:
[..]
welnee, ze speculeren alleen maar wat![]()
past allemaal in Menno's grote plan ...quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Menno zegt nu dat 3 van de 4 die op de eerste bank hebben gezeten allemaal weg zijn.
Is idd zo.
Menno .....mijn held......gaat........OP SJANKWAL STEMMEN!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost zegt net gewoon dat hij op Roel gaat stemmen. Menno zegt dat hij een tactische stem gaat uitbrengne op iemand die verder geen stem krijgt.
dat zijn geen afspraken toch? afspreken is als ze zeggen: als jij nou op dido stemt, doe ik dat ook.....en dan kan voor dido iedere andere bewoner worden ingevuld maar mijn voorkeur gaat daar nou eenmaal naar uitquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost zegt net gewoon dat hij op Roel gaat stemmen. Menno zegt dat hij een tactische stem gaat uitbrengne op iemand die verder geen stem krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |