quote:Op maandag 7 november 2005 23:57 schreef MissHobje het volgende:
Is het leuk nu ?? dan doe ik ff streams aan
Nou, ze zijn wel heel erg positief.quote:Op maandag 7 november 2005 23:57 schreef Utwodublin het volgende:
Chantal en Ingrid, over hoe er 'buiten' gedacht wordt over hullie. Ze moesten eens weten
Het is mega spannend nu echt niet normaal man!quote:Op maandag 7 november 2005 23:57 schreef MissHobje het volgende:
Is het leuk nu ?? dan doe ik ff streams aan
Het is altijd een risico.quote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
Kan ik zonder gevaar de streams weer aan doen?
quote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is mega spannend nu echt niet normaal man!![]()
Nou zit op t puntje van de bankquote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is mega spannend nu echt niet normaal man!![]()
Nou, als je ooit nog een keer terug wilt..quote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was opeens verdwenen. Dan komen ze erachter dat je een foto gebruikt en dan istie opeens weg of verborgen, misschien kost het ze geld ofzo, of heeft het met copyright te maken, geen idee. Ik heb het wel eens eerder gehad.
T was een zeer zware dag ja, ik kon het af en toe idd niet meer volhouden en knalde de boel soms gewoon ff uitquote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
Het is te hopen dat de weekopdracht snel komt.
Want dit is echt niet lang meer vol te houden
Ze denken nog steeds dat hij een mol is....quote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is altijd een risico.
Ah, Menno komt weer ter sprake bij Ingrid en Chantal.
Hoe kan dat nou?!?!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, als je ooit nog een keer terug wilt..
[afbeelding]
Ja ik bespeur een roddelmoeheid bij mezelf. Dit is echt overkill.quote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
Het is te hopen dat de weekopdracht snel komt.
Want dit is echt niet lang meer vol te houden
Heb precies hetzelfde! De hele reguliere aflevering zaten ze alleen maar over elkaar te lullen, het neemt echt bespottelijke vormen aan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik bespeur een roddelmoeheid bij mezelf. Dit is echt overkill.
Beetje ruzie is ok, maar ik wil ook gewoon eens kunnen lachen, ik zit me nu vooral te ergeren![]()
Aniet staat wel op meer plaatsen op het web.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik bespeur een roddelmoeheid bij mezelf. Dit is echt overkill.
Beetje ruzie is ok, maar ik wil ook gewoon eens kunnen lachen, ik zit me nu vooral te ergeren![]()
Dankjewelquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Aniet staat wel op meer plaatsen op het web.En die van m'n vorige post heb ik op een image-server gezet.
ruikt naarquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:05 schreef Inca het volgende:
en sjankwal is 2 weken ongesteld geweest en doucht met de badpak aan
In de tuin hebben ze veel plezier hoor!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook.
En in de verslagen en de SC is het al niet veel beter.
Iedereen is zeurmoe geloof ik
had het over menno.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
Over wie heeft Chan het nu?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:04 schreef Minouishere het volgende:
He cuall, wou effe heel off topic zeggen dat ik iedere keer zo geniet van jouw dansende poppetje in je webicon, heeft ze ook een naam?
Jij gaat Chantal nog missen straks ventjequote:Op dinsdag 8 november 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
In de tuin hebben ze veel plezier hoor!
Maar dat is zeker ook niet goed.
Ouwe zeur.![]()
Kejquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
had het over menno.
Nu gaat het over kleren en schoenen
Die foto kan je beter weghalen, zijn ze hier niet zo blij mee.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
[..]
nou ik heb hem al jaren, heb inmiddels al een hele garderobe voor haar gemaakt. Het origineel was groen, die heeft Anzjie. Ik heb die toen oranje gesoept.
Bedankt overigens,er zitten hier ook mensen die zich er aan ergeren.
Ik ben er wel blij mee![]()
Anzjie was hier gisteren ook toch? gezellig was dat![]()
Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:05 schreef Inca het volgende:
en sjankwal is 2 weken ongesteld geweest en doucht met de badpak aan
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:11 schreef ruby het volgende:
Ik hou het weer voor gezien. Was kort maar krachtig.
Welterusten.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:11 schreef ruby het volgende:
Welterusten.
Hmmm... dan ben je in ieder geval niet véél jonger dan ik.quote:
Menno háált het niet bij Bart.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:11 schreef Maurisico het volgende:
Menno wordt op deze manier de Bart van BB 2005. In huis haat iedereen 'm , maar door deze houding wordt die door de stemmers in bescherming genomen.
Zo, dat wilde ik even kwijt, dit was mijn bijdrage voor vanavond. Tot morgen!
Slaap lekker Rubyquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:11 schreef ruby het volgende:
Welterusten.
Trustequote:Op dinsdag 8 november 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
ga voor de afwisseling maar weer eens vroeg slapen.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Menno háált het niet bij Bart.
Groetjes![]()
En jij bént al zo oud...quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm... dan ben je in ieder geval niet véél jonger dan ik.![]()
Ik heb haar zelfs nog nooit haar blote bovenbenen gezien, ze kleedt zich ook blijkbaar met kunst en vliegwerk uitquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ongelooflijk.
Ik heb echt geen lichaam waarmee ik graag voor het oog van ik-weet-niet-hoeveel FOK!kers en andere internetters uit de kleren zou gaan. Maar ik denk dat mijn verlangen om me schoon te voelen toch al heel lang geleden overwonnen zou hebben. Gatverdamme, dan voel je je toch smerig?
van je baas op je kop gehad vanmorgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
ga voor de afwisseling maar weer eens vroeg slapen.
Wel een tietquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb haar zelfs nog nooit haar blote bovenbenen gezien, ze kleedt zich ook blijkbaar met kunst en vliegwerk uit
Maar dat is juist goed! hierdoor krijgt Menno juist sympathie! Hummy ziet in Mennemans weer een nieuw Bart-hapje!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:13 schreef Sonique het volgende:
Ik zit de reguliere uitzending te kijken, en BB weet het heel slim om te zetten in een anti Menno uitzending door Menno systematisch uit beeld te houden zodat zijn kant niet gezien wordt en de kijker dus een verkeerd beeld vormt over Menno: Het beeld wat de overige bewoners Menno geven....
Jammer...
als Menno er uit gaat DOnderdag, ben ik weg iig. Ga echt niet kijken naar een stel kenuzen...
Je bent wel vroeg met de Sinterklaas dit jaarquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
nou ik heb hem al jaren, heb inmiddels al een hele garderobe voor haar gemaakt. Het origineel was groen, die heeft Anzjie. Ik heb die toen oranje gesoept.
Bedankt overigens,er zitten hier ook mensen die zich er aan ergeren.
Ik ben er wel blij mee![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Menno háált het niet bij Bart.
Groetjes![]()
Daar zijn we erg blij mee. Dat zou een spontane impotentie opleveren een naakte Chantal op mijn scherm zien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb haar zelfs nog nooit haar blote bovenbenen gezien, ze kleedt zich ook blijkbaar met kunst en vliegwerk uit
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik ga ook, hopelijk is het morgen weer beter![]()
quote:
Ja dat krijg je als je je zit te vervelenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je bent wel vroeg met de Sinterklaas dit jaar![]()
![]()
Ik kom alleen nog maar op Barbamama.quote:
Hmmm wat is dat voor een smiley?quote:
Ik twee oprottietenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:18 schreef milagro het volgende:
[..]zo erg was die ook weer niet
ik had een oproltiet verwacht
Dan had ik er vroeg bij moeten zijn, maar ik was nog niet vruchtbaar op mijn negende.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm wat is dat voor een smiley?![]()
Nou ja, zolang jij m'n moeder niet had kunnen zijn, vind ik het best.![]()
![]()
Barbalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |