Nou, als je ooit nog een keer terug wilt..quote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was opeens verdwenen. Dan komen ze erachter dat je een foto gebruikt en dan istie opeens weg of verborgen, misschien kost het ze geld ofzo, of heeft het met copyright te maken, geen idee. Ik heb het wel eens eerder gehad.
T was een zeer zware dag ja, ik kon het af en toe idd niet meer volhouden en knalde de boel soms gewoon ff uitquote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
Het is te hopen dat de weekopdracht snel komt.
Want dit is echt niet lang meer vol te houden
Ze denken nog steeds dat hij een mol is....quote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is altijd een risico.
Ah, Menno komt weer ter sprake bij Ingrid en Chantal.
Hoe kan dat nou?!?!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, als je ooit nog een keer terug wilt..
[afbeelding]
Ja ik bespeur een roddelmoeheid bij mezelf. Dit is echt overkill.quote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
Het is te hopen dat de weekopdracht snel komt.
Want dit is echt niet lang meer vol te houden
Heb precies hetzelfde! De hele reguliere aflevering zaten ze alleen maar over elkaar te lullen, het neemt echt bespottelijke vormen aan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik bespeur een roddelmoeheid bij mezelf. Dit is echt overkill.
Beetje ruzie is ok, maar ik wil ook gewoon eens kunnen lachen, ik zit me nu vooral te ergeren![]()
Aniet staat wel op meer plaatsen op het web.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik bespeur een roddelmoeheid bij mezelf. Dit is echt overkill.
Beetje ruzie is ok, maar ik wil ook gewoon eens kunnen lachen, ik zit me nu vooral te ergeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |