quote:Op maandag 7 november 2005 23:57 schreef MissHobje het volgende:
Is het leuk nu ?? dan doe ik ff streams aan
Nou, ze zijn wel heel erg positief.quote:Op maandag 7 november 2005 23:57 schreef Utwodublin het volgende:
Chantal en Ingrid, over hoe er 'buiten' gedacht wordt over hullie. Ze moesten eens weten
Het is mega spannend nu echt niet normaal man!quote:Op maandag 7 november 2005 23:57 schreef MissHobje het volgende:
Is het leuk nu ?? dan doe ik ff streams aan
Het is altijd een risico.quote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
Kan ik zonder gevaar de streams weer aan doen?
quote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is mega spannend nu echt niet normaal man!![]()
Nou zit op t puntje van de bankquote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is mega spannend nu echt niet normaal man!![]()
Nou, als je ooit nog een keer terug wilt..quote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was opeens verdwenen. Dan komen ze erachter dat je een foto gebruikt en dan istie opeens weg of verborgen, misschien kost het ze geld ofzo, of heeft het met copyright te maken, geen idee. Ik heb het wel eens eerder gehad.
T was een zeer zware dag ja, ik kon het af en toe idd niet meer volhouden en knalde de boel soms gewoon ff uitquote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
Het is te hopen dat de weekopdracht snel komt.
Want dit is echt niet lang meer vol te houden
Ze denken nog steeds dat hij een mol is....quote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is altijd een risico.
Ah, Menno komt weer ter sprake bij Ingrid en Chantal.
Hoe kan dat nou?!?!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, als je ooit nog een keer terug wilt..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |