Weet het ook niet meer zeker. Hij kreeg het iig voor zijn verjaardag jaren later.quote:Op maandag 7 november 2005 23:31 schreef EricusMaximus het volgende:
Dacht dat het gewoon een speerpunt was, van steen.
Maar dat was dus een vleermuisvleugel
Ach ja, ik heb de film gisteren voor het laatst gezien, dus dan vergeet je zoiets
quote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat was een pijlpunt.
Weer naar Ray aan het kijken?quote:
Inderdaadquote:Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef BwennieBren het volgende:
Ah zie het al...
Scarlet en Jonathan in Match Point misschien?
Die wil ik best nog een keer zien trouwens, echt een topfilm!quote:Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weer naar Ray aan het kijken?
quote:Op maandag 7 november 2005 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Live Nude Girls
Het is een merk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat voor categorie woord is het?
Toshiba is niet goed. Dit merk gebruik je meer voor het huishouden zeg maar....quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Toshiba?
Hebben zie die in Berlijn?quote:
Ich bin doch nicht Blödquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Toshiba is niet goed. Dit merk gebruik je meer voor het huishouden zeg maar....
[..]
Hebben zie die in Berlijn?
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Media Markt is een Duits bedrijf, dus ik gok van wel
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:19 schreef Chielus het volgende:
Bosch
Chielus +1quote:Segment 1 - Bourne on the Roof
Landy exits the van and enters the CIA monitoring post. We see scenes with Landy and the CIA people trying to trace Bourne while unbeknownst to them Bourne gets in position on the roof of an adjacent building with a big red "Bosch" sign. (See the Bosch.de Web site.) With Landy in his rifle scope, Bourne calls her on his cell phone. "What do you want with me?" - "Berlin. Have you forgotten what happened in Berlin?," replies Landy. "You killed two people, Bourne." Flashback. Glimpses of the past.
Snel editten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:27 schreef BwennieBren het volgende:
Original Sin
Spy Kids
The Body
The 13th Warrior
The Legend of Zorro
The mask of Zorro
Evita
Once upon a time in Mexico
Desperado
Shrek 2(mag dat?)
Interview w a Vampire
Frida!
ja sorryquote:
Jij mag het punt hoor wat mij betreft. Jij was gewoon sneller.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja sorrywas nog aan t nadenken maar ik heb het toch niet goed want ik het Shrek erinstaan en daar heeft ie alleen zijn stem voor gebruikt en dus niet in geacteerd. Dusss.....
Lief van jequote:Op dinsdag 8 november 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij mag het punt hoor wat mij betreft. Jij was gewoon sneller.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:43 schreef BwennieBren het volgende:
Edward Norton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef mr_anonimous het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
euw, dan is de film dus andersquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb de nieuwe film nog niet gezien, ik noemde alleen alles van het boek.
okay mr_a je ziet dan morgen wel of het punt van jou is. Sweet dreams!quote:
Nou ja het hele goede antwoord is nog niet gegeven, dus gaat u gang. Ik dacht dat niemand meer aanwezig wasquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:08 schreef Sokolsky het volgende:
hm, ik wilde nog wel proberen dat punt te pakken...
quote:Op maandag 7 november 2005 21:54 schreef 7eVeNL het volgende:
Gevonden! In die karaoke bar praat bill met een chinees die frans spreekt![]()
Sheridana +1quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:01 schreef Sheridana het volgende:
Helena Bonham Carter?
Fight Club
The Corpse Bride
Bonfire of the Vanities
Planet of the Apes
Big Fish
The Wings of the Dove
Alleen 'day' is goed...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:37 schreef RuneRose het volgende:
the best day of my life?
* RuneRose gokt verder.
getting close....maar dan ietsje minder dan perfect....quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
perfect day?
oei oei oei....warm!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:44 schreef dolle_hond het volgende:
a good day?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef dolle_hond het volgende:
one fine day?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:01 schreef RuneRose het volgende:
Cube, Helen Holloway
Correctquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:05 schreef Patch het volgende:
Eerste indruk: Kevin Spacey in K-Paxx
welke? waaro?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:08 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Correct
Patch +1
Oh Patch, ik krijg nog een puntje van je voor een vraag die je open had laten staan.....
yupquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:15 schreef dolle_hond het volgende:
bill murray en julie delpy?
Fok! Movie Trivia - November 2005 Vquote:
Fok! Movie Trivia - November 2005 Vquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Fok! Movie Trivia - November 2005 V
Moet zo weer aan het werk dus: Noem van de 4 hoofdkarakters van The X Files tv serie 1 film, dus Mulder, Scully, Skinner & Cigarette Smoking Man, X Files The Movie Fight The Future telt niet mee....
Zoolander -Mulder
The House of Mirth -Scully
Basic Instinct -Skinner
It -CS Man
Op pagina 6 van dat topic heb ik je dat puntje gegevenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Moet zo weer aan het werk dus: Noem van de 4 hoofdkarakters van The X Files tv serie 1 film, dus Mulder, Scully, Skinner & Cigarette Smoking Man, X Files The Movie Fight The Future telt niet mee....
Zoolander -Mulder
The House of Mirth -Scully
Basic Instinct -Skinner
It -CS Man
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
neenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef RuneRose het volgende:
ze hebben allemaal een keer jezus gespeeld?
zal ik niet ontkennen, maar john wayne past niet in dit rijtjequote:Op dinsdag 8 november 2005 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze hebben allemaal in een film met Indianen gespeeld?
edit: Native Americans bedoel ik dus.
dit schiet iig opquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Heeft het weer met een woord te maken?
niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Allemaal in een film gespeeld met een getal in de titel?
nee hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Allemaal gespeeld in een film met een naam in de titel?
nou dwaal je wel flink afquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Allemaal een keer een fotograaf gemolesteerd?
paul muni is in 1967 gestorven, dus lijkt me niks met madonna te maken te hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:18 schreef Mennosson het volgende:
Madonna?
niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Allemaal gespeeld gespeeld in een film met een lichaamsdeel in de titel?
Ik heb niet gezegd welke Madonna.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
paul muni is in 1967 gestorven, dus lijkt me niks met madonna te maken te hebben
ik ben dat met je eensquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:26 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd welke Madonna.....
ik ben daar verantwoordelijk voorquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:50 schreef ArtyShock het volgende:
Deze vraag doet pijn aan dat opvulsel tussen m'n oren.
ik ben daar niet zo zeker vanquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:53 schreef RuneRose het volgende:
ze hebben allemaal wel eens een flm gespeeld waar een remake van gemaakt is?
Ciao Mennoquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:30 schreef Mennosson het volgende:
Fijne avond en middag nog mensen, veel plezier nog en tot morgen
En denk aan uw gids tijdens de awardnominaties
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:18 schreef twentemeisje het volgende:
"I am Dina"
"I am Sam"
"I am David"
Gokje: "I am...."?
zat ik met Sam toch een beetje in de richting d_h![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:08 schreef Chielus het volgende:
1
2
3 Batman Begins
4 Van Helsing
5
6 Meet the parents![]()
??
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
5=The 40 year old virgin?
Nee, 5 is Porky's.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
5=The 40 year old virgin?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het lijkt wel 2 voor twaalf hier.
Ik zou graag de M van 3 willen.
Wie?quote:
Das toch die ex van Jude Law?quote:
Sienna Millerquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
1 Stigmate SI
2 Vanilla Sky ILL
3 Batman Begins MN
4 Van Helsing AE
5 Porky's R
6. The Interpreter EN
was het toch
Retorische vraag. mr_a natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:40 schreef twentemeisje het volgende:
RuneRose + TM's Andy = goed! Wie is er eerst?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:46 schreef victorinox het volgende:
Ruud van Nistelrooy?
Attack of the Killer Mutant Vacuum Cleaners?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:51 schreef victorinox het volgende:
Trivia over welke film?"It sucks" was originally going to be used as one of the taglines for the film, but the producers felt that it worked too much to the advantage of disappointed audiences and critics.
Dat is goed.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:55 schreef dolle_hond het volgende:
twister
sterker nog....quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:45 schreef Sheridana het volgende:
Hij lijkt op Piet Bambergen....
neequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
is het toevallig dan grijpstra of de gier?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Basil Holmuis was dat geloof ik in de Speurneuzen.
2e, 4e en 5e letter goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Sherlock Homes?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:11 schreef Sheridana het volgende:
Sherlock Jones?
Dat moet een superfilm zijn geweest. Een 2.2 met 16 votes.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sheridana + 1
De Dwaze Lotgevallen van Sherlock Jones
1 van de 2 zevens die hij gekregen heeft, is van mijquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat moet een superfilm zijn geweest. Een 2.2 met 16 votes.![]()
![]()
Hij heeft een dochter die Grace heet.quote:
Heb je gewonnen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:38 schreef Sheridana het volgende:
Sorry voor de vertraging....klein meningsverschil met een bak ijs...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef Sokolsky het volgende:
Of ze heeft verloren... in dat geval moet het bak ijs maar komen melden of ik een punt heb.
+ Carel STruycken? The Addams Family?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:12 schreef Sheridana het volgende:
OT
Ewan Mcgregor : Shallow Grave
Steve Buscemi : Reservoir Dogs
Helena Bonham Carter - Fight Club
Jessica Lange - Blue Sky
Albert Finney - Annie
ehm....
Stoute EMquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef Sokolsky het volgende:
Hey, geen antwoorden posten voor ik klaar ben met mijn hints intikken!
Crudup en Cotillard zijn wel goed.
Ik heb nog wel een bak ijs staan....die wil jou vast wel onder handen nemen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |