Jij mag het punt hoor wat mij betreft. Jij was gewoon sneller.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja sorrywas nog aan t nadenken maar ik heb het toch niet goed want ik het Shrek erinstaan en daar heeft ie alleen zijn stem voor gebruikt en dus niet in geacteerd. Dusss.....
Lief van jequote:Op dinsdag 8 november 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij mag het punt hoor wat mij betreft. Jij was gewoon sneller.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:43 schreef BwennieBren het volgende:
Edward Norton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef mr_anonimous het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
euw, dan is de film dus andersquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb de nieuwe film nog niet gezien, ik noemde alleen alles van het boek.
okay mr_a je ziet dan morgen wel of het punt van jou is. Sweet dreams!quote:
Nou ja het hele goede antwoord is nog niet gegeven, dus gaat u gang. Ik dacht dat niemand meer aanwezig wasquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:08 schreef Sokolsky het volgende:
hm, ik wilde nog wel proberen dat punt te pakken...
quote:Op maandag 7 november 2005 21:54 schreef 7eVeNL het volgende:
Gevonden! In die karaoke bar praat bill met een chinees die frans spreekt![]()
Sheridana +1quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:01 schreef Sheridana het volgende:
Helena Bonham Carter?
Fight Club
The Corpse Bride
Bonfire of the Vanities
Planet of the Apes
Big Fish
The Wings of the Dove
Alleen 'day' is goed...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:37 schreef RuneRose het volgende:
the best day of my life?
* RuneRose gokt verder.
getting close....maar dan ietsje minder dan perfect....quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
perfect day?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |