Als je t zegt kan je ook vragen verwachten.quote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En moeten mensen maar niet direct vragen of ik bewegend beeld heb
Voor hetzelfde geld heb ik hem van iemand die hem op VCR heeft opgenomen in Amerika![]()
Ben niet gierig..heb alleen geen zin in een ban of dat deze topics op slot gaanquote:Op maandag 7 november 2005 22:56 schreef Andoire het volgende:
[..]
Als je t zegt kan je ook vragen verwachten.
Maar goed, iedereen weet nu wat voor gier jij bent![]()
![]()
Amenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:11 schreef BlueCurl het volgende:
Wat was dat vorige topic ineens snel vol zeg! whoei. en dit is mijn 3e topic dat ik niet heb geopend van alle drie de csi reeksen![]()
Alleen wat een warez gepraat zeg damn. jajah ik ben anti warez lullen op een forum
maaruh hij bevalt velen goed die aflevering. Jammer dat ie niet gewoon op 1 avond in zijn geheel werd uitgezonden.
Ik wist dat ie er wasquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:23 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha ik ben blij dat de OP is overgenomen! Heb ik zo mijn best op gedaan!
ik zal deel 9 en deel 10 binnenkort eens in de "vorige topics" in het rijtje er vast bij zetten
ikben benieuwd wat ze zijn vergeleken met normaalquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wist dat ie er was
Ben trouwens benieuwd hoe de kijkcijfers waren en of deze volgende week doorzetten..
spoilertags aub....quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Net deel 2 gezien. Erg goed zeg, en ....
vind het vorstuk wel meevallen... als je het tweede deel nog niet gezien zou hebben zou je dat voorstuk niet snappen en er geen verhaal van kunnen maken!quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:00 schreef pemasin het volgende:
Ik had me er enorm op verheugd, maar vond de dubbele aflevering eigenlijk een beetje tegenvallen. Heel veel gepraat en heel weinig actie. Ook de spanning ontbrak. Ik vond zelfs de acteurs tamelijk fake overkomen, terwijl ik normaal echt een gigantische CSI fan ben. En dat je dan nog eens een zo uitgebreid voorstuk krijgt van volgende week, waarbij vrijwel alles al verraden wordt ... Jammer.
Hoe bedoel je afgelopen? Seizoen 6 is in Amerika gewoon van start gegaan hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:44 schreef Jo0Lz het volgende:
Maar, hierna is CSI afgelopenNEEEEE Niet mijn favo serie!
toen ie twee keer zijn hoofd stoottequote:Op dinsdag 8 november 2005 08:36 schreef Koningin het volgende:
Goede aflevering
Dat moment dat Nick wakker werd in de kist, durfde ik niet bewegen...Mijn man zat ook helemaal stil te kijken. Je kunt je niet voorstellen hoe akelig zoiets is.
Ik zou helemaal gek worden. Ik zou hetzelfde doen als Nick deed toen het licht aanging, als een gek slaan en schoppen (ook al haalt dat niks uit).quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:36 schreef Koningin het volgende:
Goede aflevering
Dat moment dat Nick wakker werd in de kist, durfde ik niet bewegen...Mijn man zat ook helemaal stil te kijken. Je kunt je niet voorstellen hoe akelig zoiets is.
Ben ik het dus volkomen mee eens. Het lijkt wel of zijn eerste doel was om zijn stempel te zetten op alle hoofdrolspelers waarbij ze nogal afweken van hoe we ze normaal kennen. Alle CSI'ers doen van alles (met elkaar kletsen, bordspel spelen van Dukes of Hazard waarbij Greg ineens een heel andere rol krijgt), maar niet wat ze normaal doen. Zelfs de scene met de vader van Catherine was voor mijn gevoel heel gekunsteld.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:44 schreef JelleS het volgende:
Wat een tegenvaller. Het probleem is dat de stijl van Tarantino niet bij CSI past, en dat verpest het een nogal. Jammer.
Dat zat ik me ook af te vragen ja!!!! Zo van, zou hij dat echt vrijwillig doen?? Enz.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef Laniboekje het volgende:
Claustrofobie ten top! Ik vraag me trouwens af hoe George Eads het in het echt ervaren heeft, zal wel niks zijn hoor.
Als je een echte CSI fan was, zou je ook weten dat ze in elke CSI aflevering een filmquote gebruiken.... in deze dus 1 van Kill Bill, wat toepasselijk is....quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Bovendien stoorden de overeenkomsten met Kill Bill me behoorlijk, er is zelfs een zin letterlijk overgenomen.
Dat wist ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:34 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Als je een echte CSI fan was, zou je ook weten dat ze in elke CSI aflevering een filmquote gebruiken.... in deze dus 1 van Kill Bill, wat toepasselijk is....![]()
Nou, dan ben ik geen 'echte' CSI fan, alleen maar een liefhebber. Maar dan nog, zou het levend begraven zijn al genoeg 'filmquote' zijn imho.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:34 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Als je een echte CSI fan was, zou je ook weten dat ze in elke CSI aflevering een filmquote gebruiken.... in deze dus 1 van Kill Bill, wat toepasselijk is....![]()
"Normally, you'd be 100% right, but this time, you're 100% wrong."quote:Op woensdag 9 november 2005 08:46 schreef BlueCurl het volgende:
Welke zin komt dat letterlijk uit Kill Bill? Heb kill bill in zijn geheel in de bios gezien maar de precieze zinnen weet ik dus niet
als ze de kijker willen naaien gooien ze ze alleen los. Maar het is ook een gewoon einde van een seizoen dus zal wel op de dvdboxen staanquote:Op woensdag 9 november 2005 12:07 schreef Stiffmaster het volgende:
Komen deze afleveringen ook op de dvd box van seizoen 5 of zijn ze alleen los te koop??
Zoiets had ik ook al, ik wacht wel op de box....quote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
als ze de kijker willen naaien gooien ze ze alleen los. Maar het is ook een gewoon einde van een seizoen dus zal wel op de dvdboxen staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
In Maart elke jaar begint hier het nieuwe seizoen dus Maart 2006 zal seizoen 6 pas op de tv komen!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:16 schreef Laniboekje het volgende:
Aangezien het komende maandag alweer de laatste aflevering van seizoen 5 voor CSI is.. Weet iemand dan wanneer seizoen 6 op tv komt? Of gaan ze weer herhalen.
hehe. in amerika was ie gewoon in 1x op tvquote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef Dafje33 het volgende:
Wow, wat een "op het puntje van je stoel aflevering....."![]()
Oh waarom duurt het nog zo lang voor het weer maandag is?![]()
Ik heb hem gekregen van m'n vriend en hij heeft hem bij BOL gekocht, 16,99. En hoewel ik deel I eerst vond tegenvallen, hebben we hem gister in 1x gekeken, dus deel I en II en wat was het grandioos zeg!!!!! Zonder reclames hup in 1x gaan met die banaan. Heb erg genoten en zat (zelfs bij deel I) op het randje van de bank te bibberen.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:08 schreef PM-girl het volgende:
Wat een bloedstollende aflevering!! Can't wait until monday!
Echt heel goed! Wil hem wel op DVD hebben, weet iemand wat die losse kost, of is die niet los verkrijgbaar?
14,99 bij de freerecordshop.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:08 schreef PM-girl het volgende:
Wat een bloedstollende aflevering!! Can't wait until monday!
Echt heel goed! Wil hem wel op DVD hebben, weet iemand wat die losse kost, of is die niet los verkrijgbaar?
Hmm.. Maart pas. Ach, ik heb nog seizoen 1 + 2 op DVD liggen en van de o zo lieve Kerstman krijg ik waarschijnlijk seizoen 3. Komt wel goed =Dquote:Op woensdag 9 november 2005 22:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
In Maart elke jaar begint hier het nieuwe seizoen dus Maart 2006 zal seizoen 6 pas op de tv komen!
Als het geen spoilerende beelden bevat is het voor mij primaquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef bosmeneer het volgende:
MissyMirjam, aangezien de (halve) seizoensboxen ongeveer om de 2 maanden worden uitgegeven, en CSI:NY voor december is aangekondigd, kunnen we de eerste helft van seizoen 5 (denk ik dan) in februari/maart verwachten. Dat zal nl. weer goede resultaten voor de SMS-dienst van RTL opleveren tijdens de eerste afleveringen van seizeon 6
Eigenlijk had ik hier ook nog een screen willen plaatsen (vanaf de DVD) van het tweede deel van Grave Danger. Je ziet weinig onthullends, maar is het toegestaan?
Ik neem aan dat Grave Danger dan ook op die seizoensboxen staatquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef bosmeneer het volgende:
MissyMirjam, aangezien de (halve) seizoensboxen ongeveer om de 2 maanden worden uitgegeven, en CSI:NY voor december is aangekondigd, kunnen we de eerste helft van seizoen 5 (denk ik dan) in februari/maart verwachten. Dat zal nl. weer goede resultaten voor de SMS-dienst van RTL opleveren tijdens de eerste afleveringen van seizeon 6
Eigenlijk had ik hier ook nog een screen willen plaatsen (vanaf de DVD) van het tweede deel van Grave Danger. Je ziet weinig onthullends, maar is het toegestaan?
lijkt me wel logisch, als seizoens afsluiterquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:32 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Grave Danger dan ook op die seizoensboxen staat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
6x07:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"spoilerend"?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:13 schreef Nuna het volgende:
Als het geen spoilerende beelden bevat is het voor mij prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was iets met groen.
Zo dacht ik eerst ook, maar in de winkel lag het hoesje los en dat ziet er gewoon mooi uit. Soms -je hebt inderdaad van die gekken- koop ik dan de DVD om het hoesjequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem ook aan dat hij gewoon op de dvd-box staat. Ik ga hem in elk geval niet los kopen. Misschien wel huren, als de moviemax hem nog heeft staan, dan hoef ik niet tot maandag te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Nee hoor, helemaal niet gek, ieder zo zijn keus, misschien koop ik hem ook wel als hij in de 3 voor 15 euro bak ligt of zo.... wij hebben hem inderdaad gehuurd, en mijn gevoel erover verandert niet. Mijn vriendje vond de aflevering wel helemaal te gek.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:19 schreef bosmeneer het volgende:
[..]
Zo dacht ik eerst ook, maar in de winkel lag het hoesje los en dat ziet er gewoon mooi uit. Soms -je hebt inderdaad van die gekken- koop ik dan de DVD om het hoesje
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:20 schreef miss_bleu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel erg vette episode! Benieuwd hoe het in 6x08 afloopt
[ Bericht 11% gewijzigd door wolfrolf op 12-11-2005 16:37:26 ]lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:06 schreef wolfrolf het volgende:Dat had best gespoilerd mogen worden!! Voor de mensen die de NL uitzendingen volgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Laniboekje op 12-11-2005 16:41:00 ]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:15 schreef bosmeneer het volgende:
[..]
"spoilerend"?
[afbeelding]DAT IS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:42 schreef Laniboekje het volgende:over 6.7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:31 schreef cultheld het volgende:
24 is veel leuker
die 2 series vallen geenszins met elkaar te vergelijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:31 schreef cultheld het volgende:
24 is veel leuker
goh...quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Jaco90 het volgende:
Nu CSI op RTL4.. oude aflevering volgens mij.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
6x07:hell yeah! wat een killer episode, echt onwijs vet alleen jammer van het to be continued.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en inderdaad de verhaallijnen van CSI zijn echt super, en beter als de andere CSI's, maar ik vind Miami nog wel steeds het gaafst![]()
Ode aan Greg met zijn altijd originele ideeënquote:Op zondag 13 november 2005 11:12 schreef BlueCurl het volgende:
En als Greg zijn komische act met stomme weddenschappen enzo had doorgezet in het veld was er niks aan de hand geweest. Maar op dit moment mis ik dat echt heel erg!
Ik hoop serieus dat het wat terug word gebracht. Dat maakte zijn rol juist zo apart en echt greg achtig. Nu is greg niet meer greg achtigquote:Op zondag 13 november 2005 17:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ode aan Greg met zijn altijd originele ideeënHelaas wordt dat dus minder nu hij een echte CSI-er is
![]()
Nu ken ik seizoen 6 nog niet, maar de 'nieuwe' Greg is al duidelijk ingezet door Tarantino. De scene met het DoH-spel (met David) mocht dan niet als een echte CSI-scene beschouwd worden, hierin zegt David al dat hij de 'oude' Greg mist. Lijkt me dus dat er een volwassenere Greg neergezet wordt?quote:Op maandag 14 november 2005 10:55 schreef BlueCurl het volgende:
Ik hoop serieus dat het wat terug word gebracht. Dat maakte zijn rol juist zo apart en echt greg achtig. Nu is greg niet meer greg achtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was iets met groen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef bosmeneer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strakkies 2e deel! zal het hier wel weer tot morgen aaf weer heel druk worden met mensen die maar 1x wat neertypen![]()
Het is bijna zover
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef rena het volgende:NOG EEN UURTJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is bijna zover![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 20:34 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
Zoals eerder om gevraagd was: moustache boy
wie welquote:Op maandag 14 november 2005 20:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik vind 'm niet leuk met snor![]()
![]()
jup grissie met de gehoorsproblemen... komt strakkies nog een keertje terug.. maar nu ff spannendquote:Op maandag 14 november 2005 21:36 schreef Oxymoron het volgende:
Ik vond het wel grappig dat hij vroeg aan Grissom: heb je last van oorzuizen? Terwijl hij dat toch altijd had vanwege zijn gehoorprobleem?
Of niet?
hoe kan wat nou met die hond? ik snap ff je vraag niet?quote:Op maandag 14 november 2005 21:58 schreef Oxymoron het volgende:
ahhhh spannend! maar hoe kan dat nou met die hond?
zit ik me ook al sidns vorige week af te vragenquote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef Laniboekje het volgende:
Nick met snor..![]()
![]()
Wat is btw die bloem in haar hand? Geen tatoeage.. maar wat dan wel?
Dat zou echt heel goed kunnen!quote:Op maandag 14 november 2005 22:04 schreef BlueCurl het volgende:
I'm sorry I let you down... zoiets dergelijks
vanaf nu is het echt tof!
quote:Op maandag 14 november 2005 22:08 schreef Oxymoron het volgende:
Nou met die hond, dat ze daar dan gaan graven en dat Nick dat hoort, en dan ligt hij daar niet?!
wat hij eigenlijk hoort, is het werken van het glas, dat later gaat barstenquote:Op maandag 14 november 2005 22:08 schreef Oxymoron het volgende:
Nou met die hond, dat ze daar dan gaan graven en dat Nick dat hoort, en dan ligt hij daar niet?!
einde juist tof... van don't take it with you!quote:Op maandag 14 november 2005 22:31 schreef niksan het volgende:
Ja, leuke afleveringMaar dat einde was niet echt nodig
![]()
Inderdaad.quote:
Ik vond het laatste stukje eigenlijk overbodig. Hij had van mij mogen stoppen toen de ambulance wegreed!!!!! (Dacht ook dat dat het einde zou zijn)quote:Op maandag 14 november 2005 22:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
einde juist tof... van don't take it with you!
nick heeft no hard feelings enzo tegen haar... en hoopt ook dat zij netzoals hij gewoon verder gaat met het leven en het achter zich laat...
Nick: Grissom, I'm sorry I let you downquote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef m021 het volgende:
[..]
Inderdaad.
"Your son had a good heart"
Ik vraag me inderdaad af wat Nick tegen Grissom zei. Het begon in ieder geval met "have I ever told you..." want Grissom reageerde met "no, Nick, you never have". Misschien "how much I respect you" of zoiets?
Volgende week 6.1?
Tarantino doet zo vaak dingen dubbel maar op een andere manier...quote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef HassieBassie het volgende:
Tarantino is wel dol op het thema 'levend begraven'.. In Kill Bill 2 was het nog net ietsje claustrofibischer, maar dit was ook wel erg goed gedaan. De hele aflevering was top![]()
ik zat zo te kijken de eerste keer dat ik de gehele afleveringen zag:quote:Op maandag 14 november 2005 22:54 schreef Alsgeenander het volgende:
Oef, wat een spanning. Toen die kist open ging.. oh wat had ik met hem te doen, en dan krijg je nog eens te horen dat er explosieven onder je liggen.. gelukkig leeft hij nog!! Ik was al bang voor een slecht einde. Goede aflevering!
ja ach... ik gebruik altijd de namen in de serie omdat niet iedereen de echte namen weet vaak... hoe ik het ook niet dubbel te doenquote:Op maandag 14 november 2005 23:05 schreef rena het volgende:
George en Jorja bedoel jeJe gaat wel erg op in de serie, bluecurl
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 22:43 schreef BlueCurl het volgende:
aangezien we weten dat ie nog blijft leven... nu de foto met snor gewoon in het topic getoont :
[afbeelding]
[offtopic]quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:46 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
LELIJK er blijft niets meer over van de lekkere Nick
Ik moet trouwens de aflevering van gister nog zien, dus ik blijf vandaag nog weg uit dit topic, ik wil niet te veel spoilers lezen. De foto van Nick kon ik natuurlijk niet overheen kijken.
waar dan? zelf niet gezienquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:01 schreef m021 het volgende:
[..]
[offtopic]
Er zit een spelfout in je sig.
[/offtopic]
ow bij grissom vind ik het juist wel passen eigenlijk! maar bij nick niet... zeker niet op de manier dat zijn snor zit... scheer hem dan wat toffer ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:59 schreef soapie het volgende:
Hoop dat Nick zijn snor er snel weer afhaald. Net als Grissom, daar kan ik ook maar niet aan wennen.....
Ik weet het niet zeker.. maar mijn gevoel zegt van wel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:43 schreef soapie het volgende:
Grissom zei op het eind ,ik wil mijn team terug!!' Tegen Ecklie was dat geloof ik.... Gaat dat ook gebeuren????
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker.. maar mijn gevoel zegt van wel.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies mijn eerste gedachte!quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:48 schreef Laniboekje het volgende:
Ik bedoel.. Nick ziet er nu uit als een porno-acteur =D
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:42 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Maar we weten dus met zijn allen niet wat nou die bloem in haar hand was?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:42 schreef Dafje33 het volgende:
Maar we weten dus met zijn allen niet wat nou die bloem in haar hand was?
Moment, ik zoek het fragment even op.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:04 schreef BlueCurl het volgende:
ze was de dochter van die man die nick heb begraven... en het ging ook omhaar dat ze mss wel niet zo geheel schuldig in de gevangenis zat.. pa wilde wraak...
die vrouw groeide vroeger dingen op zo'n landerij sjit iets achtigs... en nu had ze die bloem daarom oid... ik heb de aflevering niet helaas dus kan niet ff terug kijken... als iemand hem wel heeft maar niet snapt... zet dan ff die paar zinnen hier ofzo... kunnen we der lekker op door discussieren...
het had ook wat te maken met die zut dat ze de "bitch" was van haar celgenote... maar link is even voor mij onduidelijk...quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Moment, ik zoek het fragment even op.
je zou best weleens gelijk kunnen hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was het niet dat ze vroeger altijd bloemen verbouwde op die plantage en nu i/d bak geen planten mocht hebben/zien en dr "lover" haar daarom eentje op haar hand had gegeven?
Ja, dat is zo. Maar wat is het dan.. duidelijk een bloem, maar geen tattoo. Hoe kan dat nou op haar hand blijven zitten?!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was het niet dat ze vroeger altijd bloemen verbouwde op die plantage en nu i/d bak geen planten mocht hebben/zien en dr "lover" haar daarom eentje op haar hand had gegeven?
Dat begreep ik, maar waarom juist Nick....quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:04 schreef BlueCurl het volgende:
ze was de dochter van die man die nick heb begraven... en het ging ook omhaar dat ze mss wel niet zo geheel schuldig in de gevangenis zat.. pa wilde wraak...
die vrouw groeide vroeger dingen op zo'n landerij sjit iets achtigs... en nu had ze die bloem daarom oid... ik heb de aflevering niet helaas dus kan niet ff terug kijken... als iemand hem wel heeft maar niet snapt... zet dan ff die paar zinnen hier ofzo... kunnen we der lekker op door discussieren...
De aanval was gericht tegen de CSI afdeling..voor hetzelfde geld had Warrick daar kunnen liggen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:46 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat begreep ik, maar waarom juist Nick....Ik begrijp de link niet tussen haar pa en Nick. Als Nick ervoor had gezord dat zij in de bak kwam ofzo dan was het logischer geweest.
Met dat:quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:33 schreef BlueCurl het volgende:
wat word er daarna gezegd? nadat ze het bloemetje showt?
iets met dat ze de bitch is en met cigaretten...
gisterd at deel precies gemist. en is mei geweest dat ik dat stukje heb gezien.
edit: weet je watik gaat er voor zorgen dat ik die aflevering weer zeer binnenkort heb
ik moet hem ff herbekijken
vanaaf voor ik slaap heb ik caps ervanquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Met dat:
"My celmate Trish trades me for cigarettes" wordt al in het begin van het verhoor gezegd en heeft eigenlijk niets te maken met die bloem.
Maar de vraag is gewoon: wat is dat bloemetje. Oke, het komt van haar celmate Trish want die Kelly werkte vroeger met bloemen. Maar ik snap fokking niet hoe zoiets op haar hand zit.. vastgespeld, gelijmd.. whatsoever..
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]Ik snap het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leg eens uit
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vanaaf voor ik slaap heb ik caps ervan
als je wat naar boven alles leest kun je er goed achterkomen aangezien we er ook al een dag over aan het discusieren zijn geweest!quote:Op woensdag 16 november 2005 02:20 schreef tbl1966 het volgende:
Ik ben nog niet achter de betekenis van de witte bloem in haar hand.
In ieder geval iets negatiefs, het had te maken met het misbruik door het celgenote.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Perfecte cap! Maar wat is het nou!! Ik wordt hier gefrustreerd van
ik raak er ook gefrusteerd van. want ik weet het ook nietquote:Op woensdag 16 november 2005 09:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Perfecte cap! Maar wat is het nou!! Ik wordt hier gefrustreerd van
Je hebt de 'en' wel verbeterd, maar de 'houres' niet?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:28 schreef m021 het volgende:
[..]
houres
Bovendien staat er aan het begin 'en' ipv 'and'.
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:53 schreef m021 het volgende:
[..]
Je hebt de 'en' wel verbeterd, maar de 'houres' niet?![]()
Misschien wil het in de gevangenis iets zeggen, maar jadat weten wij hier niet natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 14:10 schreef BlueCurl het volgende:
het zal wel gewoon een tattoe moeten zijn maar ik denk gewoon dat het iets is mislukt indd...of ze hebben het express gedaan zodat wij er over konden discusieren
Misschien iemand wel?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:02 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Misschien wil het in de gevangenis iets zeggen, maar jadat weten wij hier niet natuurlijk [afbeelding]![]()
Toch lijkt het witte meer op een brandwond.....quote:Op woensdag 16 november 2005 14:10 schreef BlueCurl het volgende:
het zal wel gewoon een tattoe moeten zijn maar ik denk gewoon dat het iets is mislukt indd...of ze hebben het express gedaan zodat wij er over konden discusieren
Zo, wat een topics zeg.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:43 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: Crime Scene Investigation (NL/BE) (Deel 10)
CSI: Crime Scene Investigation (USA) (Deel 1) *spoilers*
CSI: Miami (NL/BE) (Deel 9)
CSI: Miami (USA) (Deel 1) *spoilers*
CSI: New York (NL/BE) (Deel 4)
CSI: New York (USA) (Deel 1) *spoilers*
het heeft wel ff wat werk geleverd zeg.. alle Openings Posts moesten worden aangepast... gelukkig heeft de DIG Mod Jump me goed geholpen als het aangepast moest worden maar deftige OP's zijn ook wat werk.. damn... bij mekander zon twee en een half uur er mee bezig geweest denk ik!quote:Op donderdag 17 november 2005 08:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zo, wat een topics zeg.
Goed geregeld BlueCurl
2,5 uur??quote:Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het heeft wel ff wat werk geleverd zeg.. alle Openings Posts moesten worden aangepast... gelukkig heeft de DIG Mod Jump me goed geholpen als het aangepast moest worden maar deftige OP's zijn ook wat werk.. damn... bij mekander zon twee en een half uur er mee bezig geweest denk ik!
Om die openingsposten te maken??quote:Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk nog wel meer![]()
als er iets niet klopt mag dat altijd gezegd worden... dan pas ik ze aan zodat ze de volgende topic wel juist zijn (het txtbestandje dus)quote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Om die openingsposten te maken??
Ze zien er wel gelikt uit hoor![]()
bling bling
(beetje een late reaktie, maar ik heb beide afleveringen opgenomen, en gisterennacht pas achter elkaar bekeken, en lekker de reclameblokken doorgespoeld).quote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef soapie het volgende:
Ik vond het laatste stukje eigenlijk overbodig. Hij had van mij mogen stoppen toen de ambulance wegreed!!!!! (Dacht ook dat dat het einde zou zijn)
Nick een rare vogel? Vergeleken Greg misschien wel, omdat Nick zo.. normaal .. isquote:Op maandag 21 november 2005 11:40 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben pro gregmaar sinds die uit het lab is vind ik het wel jammer enzo. Nick heb ik altijd maar een rare vogel gevonden!
ennuh Peter 6000... het hoeft helemaal niet zo te zijn dat die vrouw onschuldig daar zit. volgens bewijs was ze op de plek van de moord en dat heet medeplichtig.. daar heeftz e die 3-5 jaar voor gekregenZij vind alleen dat ze onschuldig is... Maar dat vinden der wel meer in de bak
Vinden jullie dat ook zo geil klinken ??quote:Op maandag 21 november 2005 11:15 schreef Peter6000 het volgende:
Nu wordt ze misbruikt door lesbische criminelen.
quote:Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Vinden jullie dat ook zo geil klinken ??![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 17:15 schreef Juweel het volgende:
*Beetje achterdochtig is* Komt er vanavond een nieuwe aflevering of een herhaling?
quote:Op zondag 20 november 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Die aflevering van aanstaande maandag herinner ik me nog.
Dus nu op zowel zaterdag als maandag een herhaling.
Afwachten wanneer de nieuwe afleveringen komen![]()
Hopelijk wordt dat duidelijk aangekondigd, ik ben nu ook weer niet zo`n grote fan, maar nieuwe afleveringen wil ik graag zien.
Herhalingquote:Op maandag 21 november 2005 17:15 schreef Juweel het volgende:
*Beetje achterdochtig is* Komt er vanavond een nieuwe aflevering of een herhaling?
quote:Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Vinden jullie dat ook zo geil klinken ??![]()
Jij begrijpt het!quote:Op maandag 21 november 2005 18:17 schreef rena het volgende:
Liever herhalingen dan helemaal geen CSI tot maart![]()
maar liever 1x per week dan 2x per week omdat je anders over een tijdje de herhalingen beu bentquote:
Ik ben CSI nooit beuquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar liever 1x per week dan 2x per week omdat je anders over een tijdje de herhalingen beu bent
Dat was gaaf geweest!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:16 schreef SunChaser het volgende:
Ik was voor mn werk vorige week in de drukkerij die de CSI-boxen maakt, indrukwekkend om te zien, pallets vol csi-boxen. Maar komende tijd zit CSI Vegas 5 er niet in helaas, nu eerst NY dus en Grave Danger.
Ze vertelden ook dat t plan was om de dvd van Grave Danger in een glazen kist te doen met allemaal plastic mieren erin, maar dat was te duur.
ik had wel medelijden met hemquote:Op zondag 4 december 2005 13:26 schreef rena het volgende:
Ik vond de aflevering gisteren erg "leuk"! Gregje opgeblazen door Catherine![]()
helemaal mee eensquote:Op zondag 4 december 2005 15:03 schreef Nuna het volgende:
Catherine is juist leuk! Alleen Greg is nog het allerleukst
Nee en het wordt ook nooit wat. Sarah heeft blijkbaar wel een oogje op Grissom (overduidelijk), maar Grissom juist niet. Hij flirt ook niet met haar als sommigen denken, hij is gewoon een man en doet af en toe een beetje onbenulligquote:Op zondag 4 december 2005 17:30 schreef rena het volgende:
Ik snapte dat gedoe tussen Sara en Grissom niet echt, hebben ze nou wel wat met elkaar of niet?
Uhm... officieel niet nee.quote:Op zondag 4 december 2005 17:30 schreef rena het volgende:
Ik snapte dat gedoe tussen Sara en Grissom niet echt, hebben ze nou wel wat met elkaar of niet?
grissie, warrick sarah en greg zin tofquote:Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef SunChaser het volgende:
Catherine doet me niet veel, Nick ook niet. Sarah is complexer en leuker.
Nee, maar van Sara weten we hoe ze over Grissom denkt en voelt, en Grissom laat in mijn ogen toch wel merken ook meer om haar te geven (zie bijv. de episode butterflied). Ze hebben geen officiële relatie, maar er is toch wel 'meer' tussen zequote:Op zondag 4 december 2005 19:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook nooit iets gedaan?
ze geven om elkaar... maar meer ook niet hoor. najah grissom dan. hij ziet tenminste in dat het nooit zal werken en daarom niet echt is.quote:Op maandag 5 december 2005 10:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar van Sara weten we hoe ze over Grissom denkt en voelt, en Grissom laat in mijn ogen toch wel merken ook meer om haar te geven (zie bijv. de episode butterflied). Ze hebben geen officiële relatie, maar er is toch wel 'meer' tussen ze
BlueCurl? Weet jij dat?quote:Op zondag 4 december 2005 19:03 schreef Nuna het volgende:
Die herhalingen, welk seizoen is dat? Of neemt Rtl4 gewoon een aflevering uit 1 van de vorige seizoenen? En wat is het laatste seizoen? (dus die van Grave Danger)
Hmm, het gaat dus helemaal door elkaarquote:Op maandag 5 december 2005 15:58 schreef BlueCurl het volgende:
afgelopen zaterdag was 3.22 op de buis. vanaaf 4.18
nee, niet geheel...quote:Op maandag 5 december 2005 16:13 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hmm, het gaat dus helemaal door elkaar![]()
Oh zo! Ik was even vergeten dat CSI nu 2x in de week op tv komtquote:Op maandag 5 december 2005 16:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee, niet geheel...
afgelopen zaterdag was 3.22 en volgende week zaterdag komt 3.23
vanavond komt 4.18 en volgende week maandag komt 4.19
schnappie?
je moet het gewppn zien als twee verschillende avonden dat wel...
dat is al heeeeeeeeeel lang zo hoorquote:Op maandag 5 december 2005 17:39 schreef Nuna het volgende:
[..]
Oh zo! Ik was even vergeten dat CSI nu 2x in de week op tv komt
I know, I know. Echt een schande dat ik het vergeetquote:Op maandag 5 december 2005 18:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat is al heeeeeeeeeel lang zo hoor
Hhmm, ben even kwijt of deze afl. nou een vervolg had?quote:Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond het tegenvallen deze aflevering. Denk wel dat ze vervolgt gaat worden omdat ze niet aan heeft gegeven dat die broer zomaar met een kind aan kwam zetten.
BlueCurl wrijft over haar magische CSI lamp en wacht nog altijd op een vervolg van deze aflevering..quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Hhmm, ben even kwijt of deze afl. nou een vervolg had?
Misschien een vraagje voor Bluecurl?![]()
Kwam er een geest in de vorm van Grissom uit?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
BlueCurl wrijft over haar magische CSI lamp en wacht nog altijd op een vervolg van deze aflevering..(d8 ik)
elke keer als ik erover wrijft komt er een ander uit!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Kwam er een geest in de vorm van Grissom uit?
Ja, ik weet wel welke je bedoelt, maar weet niet welk seizoen of afl.quote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef carmiie het volgende:
welke ook alweer met een meisje dat vermoord was, die was eerst model geweest. toen had ze zichzelf aangevallen. toen had haar zusje ( die eerst ook model was, maar schizofreen is ofzo ) haar gevonden en haar buiten in een winkelwagentje neergezet zodat zij zicht had op een groot beeld waarop ze stond afgebeeld...toen dat ene zusje werd verhoord viel ze grissom geloof ik ook aan.
weet iemand welke aflevering dit is ?![]()
Seizoen 2, aflevering 2.23: The Hunger Artist.quote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef carmiie het volgende:
welke ook alweer met een meisje dat vermoord was, die was eerst model geweest. toen had ze zichzelf aangevallen. toen had haar zusje ( die eerst ook model was, maar schizofreen is ofzo ) haar gevonden en haar buiten in een winkelwagentje neergezet zodat zij zicht had op een groot beeld waarop ze stond afgebeeld...toen dat ene zusje werd verhoord viel ze grissom geloof ik ook aan.
weet iemand welke aflevering dit is ?![]()
thanksquote:Op maandag 12 december 2005 19:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Seizoen 2, aflevering 2.23: The Hunger Artist.
Elke zaterdag en maandagquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:59 schreef Nuna het volgende:
Damned. Ik vergeet het altijd op te nemen óf te kijken.
Ik vergeet het ook nog weleens, maar dan denk ik bijv. om 21:20u (op maandag) "Hmm, er is toch iets wat ik normaal altijd rond deze tijd kijk?" En dan herinner ik me het ineens weer. Vaak pas op het nippertje, best slecht eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:59 schreef Nuna het volgende:
Damned. Ik vergeet het altijd op te nemen óf te kijken.
ik heb het weleens op dinsdag. dan heb ik een onwijs lange schooldag gevolgd door kung fu training wat ik niet goed haal als ik naar al me lessen gaat. dardoor kom ik ervaak op het moment dat ik slapen wil dat er de vorige dag in amerika een nieuwe aflevering is geweest van csi: miamiquote:Op woensdag 14 december 2005 15:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook nog weleens, maar dan denk ik bijv. om 21:20u (op maandag) "Hmm, er is toch iets wat ik normaal altijd rond deze tijd kijk?" En dan herinner ik me het ineens weer. Vaak pas op het nippertje, best slecht eigenlijk.
En als gevolg kan je niet slapen omdat je je dan afvraagt wat er gebeurd zou zijn? Of toch niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb het weleens op dinsdag. dan heb ik een onwijs lange schooldag gevolgd door kung fu training wat ik niet goed haal als ik naar al me lessen gaat. dardoor kom ik ervaak op het moment dat ik slapen wil dat er de vorige dag in amerika een nieuwe aflevering is geweest van csi: miami
haha slapen doe ik die nacht dan niet neequote:Op woensdag 14 december 2005 15:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En als gevolg kan je niet slapen omdat je je dan afvraagt wat er gebeurd zou zijn? Of toch niet?Dat zou ik wel hebben
Ik wist het gewoon!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha slapen doe ik die nacht dan niet neemaar dat komt omdat ik hem dan midden in de nacht weleens wel gaat kijken
doe ik wel enkel met Miami hoor, niet met LV en NY... die komen de dag erna wel in zo'n geval... en lig ik ook niet wakker van.quote:
ik heb niks nieuws om te kijkenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
hmm, ik heb hier nu 3 boxen csi:miami liggen..
zodra ik klaar ben met seizoen 4 van las vegas, ga ik daar aan beginnen
welke? en wat vond je ervan?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
3 afleveringen achter elkaar kijken
quote:Op zondag 8 januari 2006 10:10 schreef BlueCurl het volgende:
zover ik weet komt er (nog) geen vervolg op de aflevering. Ik hoop dat ze dat ooit nog eens doen want de aflevering is gewoon zo enorm goed. Vooral op de manier hoe Brass tegen Grissom het volgende zei: Get your kit!
jup die vrouw in die kast en dezelfde daders die ook een meisje verkrachtenterwijl haar ouders op zaten gesloten in een kast en enkel konden toekijkenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:18 schreef niksan het volgende:
Die aflevering van gisteren ging toch over die vrouw in de kast??![]()
Tenminste dat had ik ergens gelezen en aangezien ik die aflevering zo vaak gezien had, ik daarom één week CSI heb overgeslagen...
ik kende hem al dus ik wist waarom. maar is nog steeds sneuquote:Op zondag 8 januari 2006 11:49 schreef rena het volgende:
[..]
Ik schrok zo toen Brass dat zei![]()
En toen ze daar aan kwamen toen snapte ik het pas![]()
jups. in maart elk jaar beginnen de nieuwe seizoenen. nog twee maandjes wachten dus!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef niksan het volgende:
Zijn de afleveringen op maandagavond nog steeds herhalingen??
your welcomequote:Op maandag 9 januari 2006 20:46 schreef niksan het volgende:
Dan heb ik deze aflevering waarschijnlijk nog niet gezien
Thanks!
als dat nog niet is geweest dan komt die uitleg nog! het zit ergens in eenaflevering maar ik weet niet precies welke.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef rena het volgende:
Weer best wel een sterke aflevering vond ik, het verhaal over die chimaera was best interessant, zo kun je dus wegkomen met moord als je domme CSI'ers zou hebben![]()
Alleen dat eind met Sara snapte ik niet, wel dat ze gedronken had, maar waarom ze nu zo depressief achtig is?
Ik kan me herinneren dat ik het TE ver doorgedacht vond...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
Vond het verhaal achter Chimaera ook echt tof, goed uitgedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |