Als je t zegt kan je ook vragen verwachten.quote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En moeten mensen maar niet direct vragen of ik bewegend beeld heb
Voor hetzelfde geld heb ik hem van iemand die hem op VCR heeft opgenomen in Amerika![]()
Ben niet gierig..heb alleen geen zin in een ban of dat deze topics op slot gaanquote:Op maandag 7 november 2005 22:56 schreef Andoire het volgende:
[..]
Als je t zegt kan je ook vragen verwachten.
Maar goed, iedereen weet nu wat voor gier jij bent![]()
![]()
Amenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:11 schreef BlueCurl het volgende:
Wat was dat vorige topic ineens snel vol zeg! whoei. en dit is mijn 3e topic dat ik niet heb geopend van alle drie de csi reeksen![]()
Alleen wat een warez gepraat zeg damn. jajah ik ben anti warez lullen op een forum
maaruh hij bevalt velen goed die aflevering. Jammer dat ie niet gewoon op 1 avond in zijn geheel werd uitgezonden.
Ik wist dat ie er wasquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:23 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha ik ben blij dat de OP is overgenomen! Heb ik zo mijn best op gedaan!
ik zal deel 9 en deel 10 binnenkort eens in de "vorige topics" in het rijtje er vast bij zetten
ikben benieuwd wat ze zijn vergeleken met normaalquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wist dat ie er was
Ben trouwens benieuwd hoe de kijkcijfers waren en of deze volgende week doorzetten..
spoilertags aub....quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Net deel 2 gezien. Erg goed zeg, en ....
vind het vorstuk wel meevallen... als je het tweede deel nog niet gezien zou hebben zou je dat voorstuk niet snappen en er geen verhaal van kunnen maken!quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:00 schreef pemasin het volgende:
Ik had me er enorm op verheugd, maar vond de dubbele aflevering eigenlijk een beetje tegenvallen. Heel veel gepraat en heel weinig actie. Ook de spanning ontbrak. Ik vond zelfs de acteurs tamelijk fake overkomen, terwijl ik normaal echt een gigantische CSI fan ben. En dat je dan nog eens een zo uitgebreid voorstuk krijgt van volgende week, waarbij vrijwel alles al verraden wordt ... Jammer.
Hoe bedoel je afgelopen? Seizoen 6 is in Amerika gewoon van start gegaan hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:44 schreef Jo0Lz het volgende:
Maar, hierna is CSI afgelopenNEEEEE Niet mijn favo serie!
toen ie twee keer zijn hoofd stoottequote:Op dinsdag 8 november 2005 08:36 schreef Koningin het volgende:
Goede aflevering
Dat moment dat Nick wakker werd in de kist, durfde ik niet bewegen...Mijn man zat ook helemaal stil te kijken. Je kunt je niet voorstellen hoe akelig zoiets is.
Ik zou helemaal gek worden. Ik zou hetzelfde doen als Nick deed toen het licht aanging, als een gek slaan en schoppen (ook al haalt dat niks uit).quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:36 schreef Koningin het volgende:
Goede aflevering
Dat moment dat Nick wakker werd in de kist, durfde ik niet bewegen...Mijn man zat ook helemaal stil te kijken. Je kunt je niet voorstellen hoe akelig zoiets is.
Ben ik het dus volkomen mee eens. Het lijkt wel of zijn eerste doel was om zijn stempel te zetten op alle hoofdrolspelers waarbij ze nogal afweken van hoe we ze normaal kennen. Alle CSI'ers doen van alles (met elkaar kletsen, bordspel spelen van Dukes of Hazard waarbij Greg ineens een heel andere rol krijgt), maar niet wat ze normaal doen. Zelfs de scene met de vader van Catherine was voor mijn gevoel heel gekunsteld.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:44 schreef JelleS het volgende:
Wat een tegenvaller. Het probleem is dat de stijl van Tarantino niet bij CSI past, en dat verpest het een nogal. Jammer.
Dat zat ik me ook af te vragen ja!!!! Zo van, zou hij dat echt vrijwillig doen?? Enz.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef Laniboekje het volgende:
Claustrofobie ten top! Ik vraag me trouwens af hoe George Eads het in het echt ervaren heeft, zal wel niks zijn hoor.
Als je een echte CSI fan was, zou je ook weten dat ze in elke CSI aflevering een filmquote gebruiken.... in deze dus 1 van Kill Bill, wat toepasselijk is....quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Bovendien stoorden de overeenkomsten met Kill Bill me behoorlijk, er is zelfs een zin letterlijk overgenomen.
Dat wist ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:34 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Als je een echte CSI fan was, zou je ook weten dat ze in elke CSI aflevering een filmquote gebruiken.... in deze dus 1 van Kill Bill, wat toepasselijk is....![]()
Nou, dan ben ik geen 'echte' CSI fan, alleen maar een liefhebber. Maar dan nog, zou het levend begraven zijn al genoeg 'filmquote' zijn imho.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:34 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Als je een echte CSI fan was, zou je ook weten dat ze in elke CSI aflevering een filmquote gebruiken.... in deze dus 1 van Kill Bill, wat toepasselijk is....![]()
"Normally, you'd be 100% right, but this time, you're 100% wrong."quote:Op woensdag 9 november 2005 08:46 schreef BlueCurl het volgende:
Welke zin komt dat letterlijk uit Kill Bill? Heb kill bill in zijn geheel in de bios gezien maar de precieze zinnen weet ik dus niet
als ze de kijker willen naaien gooien ze ze alleen los. Maar het is ook een gewoon einde van een seizoen dus zal wel op de dvdboxen staanquote:Op woensdag 9 november 2005 12:07 schreef Stiffmaster het volgende:
Komen deze afleveringen ook op de dvd box van seizoen 5 of zijn ze alleen los te koop??
Zoiets had ik ook al, ik wacht wel op de box....quote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
als ze de kijker willen naaien gooien ze ze alleen los. Maar het is ook een gewoon einde van een seizoen dus zal wel op de dvdboxen staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
In Maart elke jaar begint hier het nieuwe seizoen dus Maart 2006 zal seizoen 6 pas op de tv komen!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:16 schreef Laniboekje het volgende:
Aangezien het komende maandag alweer de laatste aflevering van seizoen 5 voor CSI is.. Weet iemand dan wanneer seizoen 6 op tv komt? Of gaan ze weer herhalen.
hehe. in amerika was ie gewoon in 1x op tvquote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef Dafje33 het volgende:
Wow, wat een "op het puntje van je stoel aflevering....."![]()
Oh waarom duurt het nog zo lang voor het weer maandag is?![]()
Ik heb hem gekregen van m'n vriend en hij heeft hem bij BOL gekocht, 16,99. En hoewel ik deel I eerst vond tegenvallen, hebben we hem gister in 1x gekeken, dus deel I en II en wat was het grandioos zeg!!!!! Zonder reclames hup in 1x gaan met die banaan. Heb erg genoten en zat (zelfs bij deel I) op het randje van de bank te bibberen.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:08 schreef PM-girl het volgende:
Wat een bloedstollende aflevering!! Can't wait until monday!
Echt heel goed! Wil hem wel op DVD hebben, weet iemand wat die losse kost, of is die niet los verkrijgbaar?
14,99 bij de freerecordshop.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:08 schreef PM-girl het volgende:
Wat een bloedstollende aflevering!! Can't wait until monday!
Echt heel goed! Wil hem wel op DVD hebben, weet iemand wat die losse kost, of is die niet los verkrijgbaar?
Hmm.. Maart pas. Ach, ik heb nog seizoen 1 + 2 op DVD liggen en van de o zo lieve Kerstman krijg ik waarschijnlijk seizoen 3. Komt wel goed =Dquote:Op woensdag 9 november 2005 22:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
In Maart elke jaar begint hier het nieuwe seizoen dus Maart 2006 zal seizoen 6 pas op de tv komen!
Als het geen spoilerende beelden bevat is het voor mij primaquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef bosmeneer het volgende:
MissyMirjam, aangezien de (halve) seizoensboxen ongeveer om de 2 maanden worden uitgegeven, en CSI:NY voor december is aangekondigd, kunnen we de eerste helft van seizoen 5 (denk ik dan) in februari/maart verwachten. Dat zal nl. weer goede resultaten voor de SMS-dienst van RTL opleveren tijdens de eerste afleveringen van seizeon 6
Eigenlijk had ik hier ook nog een screen willen plaatsen (vanaf de DVD) van het tweede deel van Grave Danger. Je ziet weinig onthullends, maar is het toegestaan?
Ik neem aan dat Grave Danger dan ook op die seizoensboxen staatquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef bosmeneer het volgende:
MissyMirjam, aangezien de (halve) seizoensboxen ongeveer om de 2 maanden worden uitgegeven, en CSI:NY voor december is aangekondigd, kunnen we de eerste helft van seizoen 5 (denk ik dan) in februari/maart verwachten. Dat zal nl. weer goede resultaten voor de SMS-dienst van RTL opleveren tijdens de eerste afleveringen van seizeon 6
Eigenlijk had ik hier ook nog een screen willen plaatsen (vanaf de DVD) van het tweede deel van Grave Danger. Je ziet weinig onthullends, maar is het toegestaan?
lijkt me wel logisch, als seizoens afsluiterquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:32 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Grave Danger dan ook op die seizoensboxen staat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
6x07:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"spoilerend"?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:13 schreef Nuna het volgende:
Als het geen spoilerende beelden bevat is het voor mij prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was iets met groen.
Zo dacht ik eerst ook, maar in de winkel lag het hoesje los en dat ziet er gewoon mooi uit. Soms -je hebt inderdaad van die gekken- koop ik dan de DVD om het hoesjequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem ook aan dat hij gewoon op de dvd-box staat. Ik ga hem in elk geval niet los kopen. Misschien wel huren, als de moviemax hem nog heeft staan, dan hoef ik niet tot maandag te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Nee hoor, helemaal niet gek, ieder zo zijn keus, misschien koop ik hem ook wel als hij in de 3 voor 15 euro bak ligt of zo.... wij hebben hem inderdaad gehuurd, en mijn gevoel erover verandert niet. Mijn vriendje vond de aflevering wel helemaal te gek.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:19 schreef bosmeneer het volgende:
[..]
Zo dacht ik eerst ook, maar in de winkel lag het hoesje los en dat ziet er gewoon mooi uit. Soms -je hebt inderdaad van die gekken- koop ik dan de DVD om het hoesje
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:20 schreef miss_bleu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel erg vette episode! Benieuwd hoe het in 6x08 afloopt
[ Bericht 11% gewijzigd door wolfrolf op 12-11-2005 16:37:26 ]lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:06 schreef wolfrolf het volgende:Dat had best gespoilerd mogen worden!! Voor de mensen die de NL uitzendingen volgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Laniboekje op 12-11-2005 16:41:00 ]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:15 schreef bosmeneer het volgende:
[..]
"spoilerend"?
[afbeelding]DAT IS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:42 schreef Laniboekje het volgende:over 6.7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:31 schreef cultheld het volgende:
24 is veel leuker
die 2 series vallen geenszins met elkaar te vergelijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:31 schreef cultheld het volgende:
24 is veel leuker
goh...quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Jaco90 het volgende:
Nu CSI op RTL4.. oude aflevering volgens mij.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
6x07:hell yeah! wat een killer episode, echt onwijs vet alleen jammer van het to be continued.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en inderdaad de verhaallijnen van CSI zijn echt super, en beter als de andere CSI's, maar ik vind Miami nog wel steeds het gaafst![]()
Ode aan Greg met zijn altijd originele ideeënquote:Op zondag 13 november 2005 11:12 schreef BlueCurl het volgende:
En als Greg zijn komische act met stomme weddenschappen enzo had doorgezet in het veld was er niks aan de hand geweest. Maar op dit moment mis ik dat echt heel erg!
Ik hoop serieus dat het wat terug word gebracht. Dat maakte zijn rol juist zo apart en echt greg achtig. Nu is greg niet meer greg achtigquote:Op zondag 13 november 2005 17:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ode aan Greg met zijn altijd originele ideeënHelaas wordt dat dus minder nu hij een echte CSI-er is
![]()
Nu ken ik seizoen 6 nog niet, maar de 'nieuwe' Greg is al duidelijk ingezet door Tarantino. De scene met het DoH-spel (met David) mocht dan niet als een echte CSI-scene beschouwd worden, hierin zegt David al dat hij de 'oude' Greg mist. Lijkt me dus dat er een volwassenere Greg neergezet wordt?quote:Op maandag 14 november 2005 10:55 schreef BlueCurl het volgende:
Ik hoop serieus dat het wat terug word gebracht. Dat maakte zijn rol juist zo apart en echt greg achtig. Nu is greg niet meer greg achtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was iets met groen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef bosmeneer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strakkies 2e deel! zal het hier wel weer tot morgen aaf weer heel druk worden met mensen die maar 1x wat neertypen![]()
Het is bijna zover
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef rena het volgende:NOG EEN UURTJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is bijna zover![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |