dank jequote:Op dinsdag 8 november 2005 01:23 schreef BB5kijker het volgende:
Avonne heeft het goed, helaas Snapnix, ik had het je gegund...
hint komt zoquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:29 schreef BB5kijker het volgende:
hoe kunnen we er dan achter komen?
zie je eigen nicknamequote:Op dinsdag 8 november 2005 01:29 schreef BB5kijker het volgende:
geluidstapes opvragen bij Talpa misschien een optie???quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:29 schreef BB5kijker het volgende:
inderdaad, dertien of dertig april, dat kon ik niet verstaanquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:32 schreef Snaptnix het volgende:
30 april?
hij is stier, dat heb ik terug gevonden. dan dus 30quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:34 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad, dertien of dertig april, dat kon ik niet verstaan
U bent!
dat ze ruzie haddenquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:38 schreef Snaptnix het volgende:
Menno en Ingrid hadden een plan om hun mede bewoners in de maling te nemen. Wat wilden zij hun wijsmaken?
'tandenpoetsen'. orginele benamingquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:45 schreef avonne het volgende:
Ga nooit electrisch tandenpoetsen achter de PC
ik zit van onder tot boven onder de witte spetters
Haha!quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:45 schreef avonne het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:45 schreef avonne het volgende:
nopequote:Op dinsdag 8 november 2005 01:56 schreef M-en-A het volgende:
Dat Ingrid een omgebouwde kerel is
Dat is correct (hoorde nog klein gedeelte bij dat ze zwanger van hem was, maar goed)quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:56 schreef Rams3s het volgende:
Dat ze al een relatie hadden toen ze het huis in gingen!
Ga je gang!quote:Menno en Ingrid verzinnen een plan om hun mede-Bewoners in de maling te nemen. Ze willen de anderen laten geloven dat ze elkaar al acht jaar kennen en dat Ingrid zwanger van hem is. "Dat zou echt leuk zijn. Dan doen we alsof we het wel goed hebben, maar dat we de geldbonus goed kunnen gebruiken", zegt Menno. Ze denken het helemaal uit en kunnen niet wachten tot ze hun plan ten uitvoering kunnen brengen
joost, de vriend van nathalie, m.b.v. de brandweerquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:02 schreef Rams3s het volgende:
Wie heeft het tuinhek verrast met een illegaal bezoekje en met welke mensen/instantie deed die persoon dat?
Klopt, maar het gaat om Wiggers neem ik aan. De vraag was hoe het in Groningen heet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:14 schreef BB5kijker het volgende:
zwarte band voor pijpen
(ja hé, later info toevoegen! Ik had mijn antwoord eerder dan scanman)
Gedeeltelijk goed. Wiggers zijn de personen, maar ik vroeg hoe je het noemt als je die witte lippen met zwart lijntje draagtquote:
Tanja: “We hebben in Groningen van die blonde meisjes die donker willen lijken. Wiggers noemen we die. Die dragen dan witte lippenstift met een zwart lijntje om hun lippen. Mijn zus had daar zo’n mooie benaming voor.” Terwijl Tanja over de term nadenkt, roept Lieske vanuit de Keuken: “Zwarte band voor pijpen.”quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:14 schreef BB5kijker het volgende:
zwarte band voor pijpen
(ja hé, later info toevoegen! Ik had mijn antwoord eerder dan scanman)
Goede analyse, maar ja...quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:26 schreef M-en-A het volgende:
ik hoop het ook anders wordt het een lange zit. Ff helpen mag wel denk ik Heemstede en Amsterdam zijn Noord-Holland. 1 persoon heb ik volgens mij verkeerde woonplaats gegeven. Verder mag ik natuurlijk niet meer antwoorden.
ja je hebt er 1 een verkeerde woonplaats gegeven. Daarmee ging ik ook in de fout. En omdat 3 niet klopte en deze 3 personen zeker dacht te weten. Tot ik wat beter na ging denkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:26 schreef M-en-A het volgende:
ik hoop het ook anders wordt het een lange zit. Ff helpen mag wel denk ik Heemstede en Amsterdam zijn Noord-Holland. 1 persoon heb ik volgens mij verkeerde woonplaats gegeven. Verder mag ik natuurlijk niet meer antwoorden.
Ik vrees van wel. Antwoord is een inkopper!quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:29 schreef M-en-A het volgende:
Zitten we hier dan echt nog maar met twee??![]()
Helemaal met die gequote tekst erbijquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:31 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Antwoord is een inkopper!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
Volgens mij wel ja. Dus zal er gewacht moeten worden tot morgenochtend vrees ik.
Wij hebben beide al verkeerd gegokt
dumdiedumtiedum... wachtend op iemand die toevallig voorbijkomt met het juiste antwoord...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:31 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Antwoord is een inkopper!
Was ik ondertussen ook achter, maar ja werd ff om de tuin geleid door het Amsterdams accentjequote:Op dinsdag 8 november 2005 02:36 schreef BB5kijker het volgende:
Ik ga slapen. Degene met het goede antwoord weet zelf wel dat het goed is en diegene kan dus dan ook de volgende vraag stellen
Nigtevecht ligt in de provincie Utrecht, voor de mensen die het niet begrijpen, Heemstede en Amsterdam in NH
Yep zie Streamverslagen van dinsdag 8 november.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:36 schreef Snaptnix het volgende:
Heeft roel z'n geld nu ergens anders verstopt trouwens? Dacht wel te zien dat hij het meenam
welterusten BB5kijker![]()
Dus BlaBlubquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:36 schreef BB5kijker het volgende:
Ik ga slapen. Degene met het goede antwoord weet zelf wel dat het goed is en diegene kan dus dan ook de volgende vraag stellen
Nigtevecht ligt in de provincie Utrecht, voor de mensen die het niet begrijpen, Heemstede en Amsterdam in NH
Dat had ik nog niet eens gelezenquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:32 schreef BBscanner het volgende:
dan weet ik het niet meer, morgen weer een dag ik moet nu echt gaan slapen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vertrouw er op dat mensen hun punten eerlijk willen verdienen
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:43 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Slaap lekker
Het antwoord staat hier in spoilertagEr kan beter een nieuwe vraag komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vertrouw er op dat mensen hun punten eerlijk willen verdienen
BB5 Triviant - deel 4
Hier staat alvast een nieuw topic klaar
Puntentelling is bij gewerkt tot deze post.
Wat na deze post gewonnen wordt, wordt later meegeteld.
Wie wil mag een nieuwe vraag stellen
[ Bericht 18% gewijzigd door avonne op 08-11-2005 09:06:20 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |