dank jequote:Op dinsdag 8 november 2005 01:23 schreef BB5kijker het volgende:
Avonne heeft het goed, helaas Snapnix, ik had het je gegund...
hint komt zoquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:29 schreef BB5kijker het volgende:
hoe kunnen we er dan achter komen?
zie je eigen nicknamequote:Op dinsdag 8 november 2005 01:29 schreef BB5kijker het volgende:
geluidstapes opvragen bij Talpa misschien een optie???quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:29 schreef BB5kijker het volgende:
inderdaad, dertien of dertig april, dat kon ik niet verstaanquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:32 schreef Snaptnix het volgende:
30 april?
hij is stier, dat heb ik terug gevonden. dan dus 30quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:34 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad, dertien of dertig april, dat kon ik niet verstaan
U bent!
dat ze ruzie haddenquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:38 schreef Snaptnix het volgende:
Menno en Ingrid hadden een plan om hun mede bewoners in de maling te nemen. Wat wilden zij hun wijsmaken?
'tandenpoetsen'. orginele benamingquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:45 schreef avonne het volgende:
Ga nooit electrisch tandenpoetsen achter de PC
ik zit van onder tot boven onder de witte spetters
Haha!quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:45 schreef avonne het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:45 schreef avonne het volgende:
nopequote:Op dinsdag 8 november 2005 01:56 schreef M-en-A het volgende:
Dat Ingrid een omgebouwde kerel is
Dat is correct (hoorde nog klein gedeelte bij dat ze zwanger van hem was, maar goed)quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:56 schreef Rams3s het volgende:
Dat ze al een relatie hadden toen ze het huis in gingen!
Ga je gang!quote:Menno en Ingrid verzinnen een plan om hun mede-Bewoners in de maling te nemen. Ze willen de anderen laten geloven dat ze elkaar al acht jaar kennen en dat Ingrid zwanger van hem is. "Dat zou echt leuk zijn. Dan doen we alsof we het wel goed hebben, maar dat we de geldbonus goed kunnen gebruiken", zegt Menno. Ze denken het helemaal uit en kunnen niet wachten tot ze hun plan ten uitvoering kunnen brengen
joost, de vriend van nathalie, m.b.v. de brandweerquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:02 schreef Rams3s het volgende:
Wie heeft het tuinhek verrast met een illegaal bezoekje en met welke mensen/instantie deed die persoon dat?
Klopt, maar het gaat om Wiggers neem ik aan. De vraag was hoe het in Groningen heet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:14 schreef BB5kijker het volgende:
zwarte band voor pijpen
(ja hé, later info toevoegen! Ik had mijn antwoord eerder dan scanman)
Gedeeltelijk goed. Wiggers zijn de personen, maar ik vroeg hoe je het noemt als je die witte lippen met zwart lijntje draagtquote:
Tanja: “We hebben in Groningen van die blonde meisjes die donker willen lijken. Wiggers noemen we die. Die dragen dan witte lippenstift met een zwart lijntje om hun lippen. Mijn zus had daar zo’n mooie benaming voor.” Terwijl Tanja over de term nadenkt, roept Lieske vanuit de Keuken: “Zwarte band voor pijpen.”quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:14 schreef BB5kijker het volgende:
zwarte band voor pijpen
(ja hé, later info toevoegen! Ik had mijn antwoord eerder dan scanman)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |