Foute TT's zijn okéquote:Op maandag 7 november 2005 22:00 schreef kanaiken het volgende:
Whehehe, eigenlijk best foute TT
quote:
Koningshuis blijkt ook een hoax te zijnquote:Op maandag 7 november 2005 22:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Het blijft aan?
Damn, ik dacht dat alleen sinterklaas een grove leugen was
Hij is direct gemaaktquote:Op maandag 7 november 2005 22:03 schreef Tha_T het volgende:
Hehe. Dat duurde zich eentje
Nietes!!quote:Op maandag 7 november 2005 22:03 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Koningshuis blijkt ook een hoax te zijn
je vergeet de ooievaarquote:Op maandag 7 november 2005 22:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Het blijft aan?
Prinsesjes willen gewoonlijk niet mannen ontdoen van hun edele delenquote:Op maandag 7 november 2005 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nietes!!
Ik ben wél een prinsesje![]()
die welquote:Op maandag 7 november 2005 22:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Prinsesjes willen gewoonlijk niet mannen ontdoen van hun edele delen
je tweede post al van vandaag?quote:
van al die prinsesjes.....en dan tref je er weer net zo eenquote:
Gelijk dumpen die handelquote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat hoorde ik uit een voormalige betrouwbare bron he
quote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat hoorde ik uit een voormalige betrouwbare bron he
Inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2005 22:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Prinsesjes willen gewoonlijk niet mannen ontdoen van hun edele delen
Sinterklaas een leugen?quote:Op maandag 7 november 2005 22:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Het blijft aan?
Kutjurkquote:Op maandag 7 november 2005 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Inderdaad.
dat moeten die mannen eigenhandig doen onder toeziend oog van het Prinsesje.
Bloed in mijn jurk![]()
Ownee, toch maar nietquote:
quote:
*voelt scènes aankomenquote:
Heus welquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Kutjurk
Weet je waar je die kunt stoppen?
quote:
quote:
Helemaal mee eensquote:
Precies, dat bedoel ikquote:Op maandag 7 november 2005 22:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heus wel![]()
In de handen van de dienstmeid.
iedereen maakt gewoon ruim baan voor jequote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef kanaiken het volgende:
En wederom een kwaliteitskwartet.
Ik heb wel mijn dag zeg.
hoiquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag MutZ
* Prinsesje werpt kushandje
dat zal het zijn jaquote:Op maandag 7 november 2005 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iedereen maakt gewoon ruim baan voor je
Vrees niet...quote:
ow okequote:Op maandag 7 november 2005 22:16 schreef kanaiken het volgende:
[..]vorige post in deze reeks, weet je die niet meer?
Ferdoquote:
De wond heelt vanzelfquote:Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vrees niet...
Maar het is wel ontluisterend.
Ik ken dat, dat is inderdaad leuk.quote:Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
ow oke
ik ben momenteel even met heel andere dingen bezig die nogal wat energie kosten, dus ik post even niet zo heel fanatiek hier. Dat andere vergt nogal wat surfwerk, dus zo kom ik weer eens ergens op het internet
quote:
en als ik nou zegquote:
halfquote:
nu helemaal?quote:
Het kan anders wel eens enorm uit de hand gaan lopen, als ze nog beter gaan organiserenquote:Op maandag 7 november 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoop echt dat ze morgen besluiten het leger in te gaan zetten in Frankrijk. En dat ze dan een soort once & for all assault maken
collegaquote:
soort van.quote:
Daaromquote:Op maandag 7 november 2005 22:42 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het kan anders wel eens enorm uit de hand gaan lopen, als ze nog beter gaan organiseren
truste classPCquote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef classpc het volgende:
[..]
soort van.
Maar nu ga ik helemaal.
Welterusten iedereen, ook grote fles
nopequote:Op maandag 7 november 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en als ik nou zeg
"ik VIND je lief"
mag het dan wel?
dan maar nietquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef classpc het volgende:
[..]
soort van.
Maar nu ga ik helemaal.
Inderdaad, die hebben er gewoon een hoop lol in. Ach, we zien het wel.quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom
Die gasten hebben geen zinnig doel, die willen alleen maar alles naar de godkanker slopen.
Dat is niet de bedoeling, en iemand moet ze dat gaan vertellen op een manier dat het doordringt
Slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef classpc het volgende:
[..]
soort van.
Maar nu ga ik helemaal.
Zie IRCquote:Op maandag 7 november 2005 22:50 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit in bed te fokken en paradise hotel te kijken
nee weet ik, maar het kwartje viel even nietquote:Op maandag 7 november 2005 22:23 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik ken dat, dat is inderdaad leuk.
Het was btw geen verwijt hoor.
Iedereen kan op IRC. Dat weet je tochquote:Op maandag 7 november 2005 22:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eh we gaan niemand buitensluiten he
verdomd, dat heb ik ook nog ergens op mijn HD staanquote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Iedereen kan op IRC. Dat weet je toch
of ze 't willen is't tweedequote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Iedereen kan op IRC. Dat weet je toch
ochjeequote:Op maandag 7 november 2005 23:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
verdomd, dat heb ik ook nog ergens op mijn HD staan
Of anders irc.fok.nlquote:Op maandag 7 november 2005 23:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
verdomd, dat heb ik ook nog ergens op mijn HD staan
ik dacht dat die awards jou helemaal niks konden schelen?quote:
nee, maar het werd zo gezellig in GADquote:Op maandag 7 november 2005 23:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik dacht dat die awards jou helemaal niks konden schelen?
Ik dacht ook dat hij nooooit meer mod wilde worden want "dat zijn mongolen dus je mag blij zijn als je daar niet meer bij hoort nee echt mij zul je er niet meer zien stelletje corrupte klootzakken met hun loserbaantje nee écht eerlijk waar voor geen miljoen mèn ik ben zo blij dat ik er vanaf ben!" (x124 ongeveer)quote:Op maandag 7 november 2005 23:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik dacht dat die awards jou helemaal niks konden schelen?
Joa maar iedereen kan er zo bij. Maar of ze het doen maakt mij niet uitquote:Op maandag 7 november 2005 23:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
Users ga je niet doen?quote:Op maandag 7 november 2005 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, maar het werd zo gezellig in GAD
ff gestemd voor CREW
flikker jij helemaal maar op met je labiele gezeikquote:Op maandag 7 november 2005 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij nooooit meer mod wilde worden want "dat zijn mongolen dus je mag blij zijn als je daar niet meer bij hoort nee echt mij zul je er niet meer zien stelletje corrupte klootzakken met hun loserbaantje nee écht eerlijk waar voor geen miljoen mèn ik ben zo blij dat ik er vanaf ben!" (x124 ongeveer)
![]()
ze moeten gewoon komenquote:Op maandag 7 november 2005 23:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Joa maar iedereen kan er zo bij. Maar of ze het doen maakt mij niet uit
Ah je hebt de quote bewaard?quote:Op maandag 7 november 2005 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij nooooit meer mod wilde worden want "dat zijn mongolen dus je mag blij zijn als je daar niet meer bij hoort nee echt mij zul je er niet meer zien stelletje corrupte klootzakken met hun loserbaantje nee écht eerlijk waar voor geen miljoen mèn ik ben zo blij dat ik er vanaf ben!" (x124 ongeveer)
![]()
ze heeft wel gelijkquote:Op maandag 7 november 2005 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
flikker jij helemaal maar op met je labiele gezeik
Mooi. Ik mag blijvenquote:Op maandag 7 november 2005 23:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ze moeten gewoon komen
GCSC + irc anders rot je maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |