nu helemaal?quote:
Het kan anders wel eens enorm uit de hand gaan lopen, als ze nog beter gaan organiserenquote:Op maandag 7 november 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoop echt dat ze morgen besluiten het leger in te gaan zetten in Frankrijk. En dat ze dan een soort once & for all assault maken
collegaquote:
soort van.quote:
Daaromquote:Op maandag 7 november 2005 22:42 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het kan anders wel eens enorm uit de hand gaan lopen, als ze nog beter gaan organiseren
truste classPCquote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef classpc het volgende:
[..]
soort van.
Maar nu ga ik helemaal.
Welterusten iedereen, ook grote fles
nopequote:Op maandag 7 november 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en als ik nou zeg
"ik VIND je lief"
mag het dan wel?
dan maar nietquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef classpc het volgende:
[..]
soort van.
Maar nu ga ik helemaal.
Inderdaad, die hebben er gewoon een hoop lol in. Ach, we zien het wel.quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom
Die gasten hebben geen zinnig doel, die willen alleen maar alles naar de godkanker slopen.
Dat is niet de bedoeling, en iemand moet ze dat gaan vertellen op een manier dat het doordringt
Slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef classpc het volgende:
[..]
soort van.
Maar nu ga ik helemaal.
Zie IRCquote:Op maandag 7 november 2005 22:50 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit in bed te fokken en paradise hotel te kijken
nee weet ik, maar het kwartje viel even nietquote:Op maandag 7 november 2005 22:23 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik ken dat, dat is inderdaad leuk.
Het was btw geen verwijt hoor.
Iedereen kan op IRC. Dat weet je tochquote:Op maandag 7 november 2005 22:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eh we gaan niemand buitensluiten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |