abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32146288
interessant
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_32157590
Zou Bar keihard illegale shit downloaden voor die ipod?
  donderdag 10 november 2005 @ 20:12:06 #128
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32157707
Wat kijkt Laura oud Niet dat ze piepjong is hoor
Maar toch, ze ziet er oud uit. !
pi_32157758
Dennis tegen Jef: "Kom je hier soms stiekem werken?"

.
pi_32157829
Die laarzen van die tennistrut . Van die rare balletjes eraan.
pi_32158028
Ik irriteer me zo aan die intens domme kinderen he..
Vooral die zo mekkert de hele tijd, en dat domme jochh
pi_32158180
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:22 schreef --Globe-- het volgende:
Ik irriteer me zo aan die intens domme kinderen he..
Vooral die zo mekkert de hele tijd, en dat domme jochh
Geef die jongen gewoon een oude fiets, leert ie ook nog is wat. Dan gaat de domheid vanzelf wel weg.
pi_32158416
DJ Govert featuring Wim Sonneveld - Het Dorp Meerdijk .
pi_32158476
De stoppen van meneer Harmsen sloegen door.
  donderdag 10 november 2005 @ 20:39:11 #136
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_32158632
Arme Harmsen
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_32158674
nina weet het opeens te brengen
pi_32158907
Die zal een koppijn hebben!
pi_32159284
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Over 6 jaar volwassen. Is ze 12?
Dacht ik ook meteen
Correct en tevens juist...
pi_32159662
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:39 schreef Frey het volgende:
Arme Harmsen
En hij zag er nog wel zo patent uit vandaag.
quote:
Jef Alberts: "Ik wil jouw kok zijn." (tegen Dennis Tuinman)
Het wordt steeds ranziger daar bij de familie Alberts.
pi_32161478
Dat tenniskind is nou de enige die ik wel leuk vind, nou gaat juist zij weg
Een heer met stijl
pi_32161644
Ey about .. Ik was in de stad vandaag.
Veel gemist?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_32161730
quote:
Dat tenniskind is nou de enige die ik wel leuk vind, nou gaat juist zij weg
Inderdaad. Zij moet blijven.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  donderdag 10 november 2005 @ 22:17:40 #144
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_32162061
morgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maandag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gebeurt hier
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_32162179
Wanneer krijgen we een geile sex verhaalijn tussen Florien en Nina die gevoelens voor elkaar krijgen en het voor iedereen geheim willen houden?
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_32167321
Hopelijk nooit
pi_32167495
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:17 schreef Frey het volgende:
Wat gebeurt hier
Je moet af en toe tussen de regels door lezen, maar het is toch vrij voor de hand liggend wat er gaat gebeuren.

Linda wordt het slachtoffer van een verkrachter. Op haar lichaam worden DNA-sporen gevonden die leiden naar Robert. De werkelijke dader loopt echter nog vrij rond en luistert naar de naam Dennis, die een ernstige vorm van ik-heb-een-vriendin-maar-ik-fantaseer-graag-over-een-ander-itus heeft. Hij zag Linda aan voor Charlie die eigenlijk Dian was. Alleen Laura weet hoe de vork in de steel zit, maar ze is niet van plan het geheim omtrent Arnie/Dennis prijs te geven. Robert zet zich over zijn schaamte heen en bekent dat hij sinds het Auntie Annie debacle en het Fischer fiasco volledig impotent is en dus de dader niet kan zijn. Een genante reconstructie pleit Robert vrij. Als het onderzoek in een impasse zit, gaat ook Peter R de Vries zich ermee bemoeien. Toute Meerdijk wordt onderworpen aan een DNA-onderzoek, dat flink wat familiebanden weer danig overhoop gooit. Zijn Robert en Jef wel broers van elkaar of hebben ze jarenlang ten onrechte een familiebedrijf gehad? Zijn Arnie en Dennis werkelijk door Guus verwisseld of is het een sluwe wraakactie van Philip van Alphen, wiens identiteit door Laura jaren geleden werd gewist?

Maar ik kan er hier en daar natuurlijk ook enigszins naast zitten.
pi_32167528
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 01:10 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Je moet af en toe tussen de regels door lezen, maar het is toch vrij voor de hand liggend wat er gaat gebeuren.

Linda wordt het slachtoffer van een verkrachter. Op haar lichaam worden DNA-sporen gevonden die leiden naar Robert. De werkelijke dader loopt echter nog vrij rond en luistert naar de naam Dennis, die een ernstige vorm van ik-heb-een-vriendin-maar-ik-fantaseer-graag-over-een-ander-itus heeft. Hij zag Linda aan voor Charlie die eigenlijk Dian was. Alleen Laura weet hoe de vork in de steel zit, maar ze is niet van plan het geheim omtrent Arnie/Dennis prijs te geven. Robert zet zich over zijn schaamte heen en bekent dat hij sinds het Auntie Annie debacle en het Fischer fiasco volledig impotent is en dus de dader niet kan zijn. Een genante reconstructie pleit Robert vrij. Als het onderzoek in een impasse zit, gaat ook Peter R de Vries zich ermee bemoeien. Toute Meerdijk wordt onderworpen aan een DNA-onderzoek, dat flink wat familiebanden weer danig overhoop gooit. Zijn Robert en Jef wel broers van elkaar of hebben ze jarenlang ten onrechte een familiebedrijf gehad? Zijn Arnie en Dennis werkelijk door Guus verwisseld of is het een sluwe wraakactie van Philip van Alphen, wiens identiteit door Laura jaren geleden werd gewist?

Maar ik kan er hier en daar natuurlijk ook enigszins naast zitten.
Ik denk dat je het geheel 100% juist hebt
Een heer met stijl
pi_32167837
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die andere halfbroer van Sjors, volgens de CD-ROM hadden Martine Hafkamp en Helen Helmink beiden een buitenechtelijk kind bij Rolf Huygens.
Dat kind van Helen Helmink was Peter Kelder en het kind van Martine Hafkamp (ook een zoon) was zwaar gehandicapt, dit was voor Martine ook weer een reden om Helen te haten.
Maar weet iemand of daar ooit nog iets over is gezegd?
ik herinner me dat ze hem wel 1 keertje in beeld hebben gebracht, idd. om uit te leggen hoe Martine het voor elkaar kreeg om Helen Helmink te haten.
[ dat was naar aanleiding van het David Harkema drama]
hij lag kwijlend in een bed, volgens mij zelfs vastgesnoerd in een dwangbuisje
hebben ze dat joch niet een spuitje gegeven toen ? hmz..... dat kan ook mijn fanatasie zijn
pi_32167883
Linlicious?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')