Ja!! Dat vind ik ook!!!!!!!! Echt dom dat ze dat doen!!@!!quote:Op zondag 13 november 2005 18:50 schreef MasterHarmony het volgende:
Ik vind het echt een heel slecht idee dat ze Frits van Houten terug in de serie willen hebben!!! Je zag toch zeker echt wel dat hij overduidelijk dood was toen Hannie die tv in het bad duwde!!!!
En nu blijkt hij zeer waarschijnlijk nog in leven, en waarom zou hij dan geen contact willen met een van zijn opeens vele kinderen! Een van Trix, Martine en Hannie (wie volgt)! Frits is dood en dat moeten ze ook zo laten!!
Nou nee hoor niet mee eens, hij had net zo goed in coma of in shock kunnen zijn, hebben jullie zijn pols gevoeld of jullie handpalm bij zijn neus gehouden om te voelen of hij nog ademde? Nee!quote:Op zondag 13 november 2005 18:50 schreef MasterHarmony het volgende:
Ik vind het echt een heel slecht idee dat ze Frits van Houten terug in de serie willen hebben!!! Je zag toch zeker echt wel dat hij overduidelijk dood was toen Hannie die tv in het bad duwde!!!!
Ik zie niet in waarom ze dat zo moeten laten, ik vind gtst nu stukken leuker dan een seizoen of twee geleden, Dian en Linda hebben de serie geen kwaad gedaan en nieuwkomers zoals die kinderen van Frits ook niet.quote:En nu blijkt hij zeer waarschijnlijk nog in leven, en waarom zou hij dan geen contact willen met een van zijn opeens vele kinderen! Een van Trix, Martine en Hannie (wie volgt)! Frits is dood en dat moeten ze ook zo laten!!
Ik vind het nu ook leuker, mooier, spannende als voorheen.quote:[b]Op zondag 13 november 2005 22:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ze dat zo moeten laten, ik vind gtst nu stukken leuker dan een seizoen of twee geleden, Dian en Linda hebben de serie geen kwaad gedaan en nieuwkomers zoals die kinderen van Frits ook niet.
Maarja slechts mijn mening![]()
Ooit gehoord van een schijndood? Ik ben wel benieuwd hoe frits dan terug gaat komen.quote:Op zondag 13 november 2005 18:50 schreef MasterHarmony het volgende:
En nu blijkt hij zeer waarschijnlijk nog in leven, en waarom zou hij dan geen contact willen met een van zijn opeens vele kinderen! Een van Trix, Martine en Hannie (wie volgt)! Frits is dood en dat moeten ze ook zo laten!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd vanavond.![]()
Interessantquote:Op maandag 14 november 2005 13:14 schreef lady-wrb het volgende:
misschien heb je gelijk johnddd, maar dan niet van robert. die dat natuurlijk niet doorheeft en een x aantal weken in de piepzak mag zitten ofzo.
Inderdaad, in die zaak van Nienke Kleis had haar buurjongen zich ook onbewust schijndood gehouden zodat die moordenaar dacht dat hij dood was en vertrok, dus in het echte leven kan het ook.quote:Op maandag 14 november 2005 10:01 schreef Heleen17 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een schijndood? Ik ben wel benieuwd hoe frits dan terug gaat komen.
quote:Op maandag 14 november 2005 20:10 schreef Dizer het volgende:
WTF Linda???????????????
En wat was dat met die ambulance???![]()
Die politiedoos was toch Fergie van Black Eyed Peas?quote:Op maandag 14 november 2005 20:13 schreef detulp050 het volgende:
Oh, ik nomineer hierbij de ambulancebroeder en de agente tot slechtste acteurs van het jaar
De fusie van het AZM en het AZB werpt z'n vruchten af.quote:Op maandag 14 november 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
Lekker medisch personeel loopt er rond als ze niet eens kunnen detecten of iemand dood is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |