"Zeg Jett, jij gebruikt toch helemaal geen inlegkruisjes?"
Ze kijkt even rond of niemand ons kan horen, "Nee klopt, maar ik heb je toch verteld van gisteravond, ik lek nog steeds daarvan. Laat staan als ik opgewonden raak, dan hou ik al die Mocromannenpap niet binnen."
En alsof de dag nog niet vreemd genoeg was met verhalen over Thijs B., Lloyd B. en Martijn B. en muziek van Ali B. zien we ZIJ raadselachtig bij de vrouwenhygieneproducten staan. Huiverig pakt ze een pak Alldays en stiekem leest ze wat er op de verpakking staat. Prinses Jett en ik slaan haar een poosje gade tot ze ons in de gaten krijgt. ZIJ loopt rood aan en loopt naar ons toe.
"Jullie zullen wel denken wat ik doe, maar ik moest het gewoon weten" zegt de 27jarige dame. "Ik vraag me namelijk al eonen af waar inlegkruisjes voor dienen. Ik gebruik die dingen nooit"
"Ik ook niet!" buldert Jett "Althans tot gisteren niet"
"Oh wat is er sinds gisteren veranderd dan?" hapt ZIJ. 
"Och een zaadlozinkje of 5" zegt de kleine prinses vol trots.
Eigenlijk voel ik me niet geroepen om me te mengen in dit gesprek, maar beide dames kijken mij aan alsof ze van mij het verlossende antwoord kunnen verwachten. 
"Wat kijken jullie nou? Ik ga echt niet vertellen waar een inlegkruisje voor dient hoor. Vraag het aan je vriendinnen of zo"
"Tja als je je er voor schaamt" zegt ZIJ pedant.
Ik zucht "Ik schaam me er niet voor, het is gewoon raar om dat hier te vertellen"
"Pfff, wel in je blote kut op de kiek gaan en verspreiden over internet, maar uitleggen waar inlegkruisjes voor dienen vind je raar? Dát vind ik nou raar"
Oh god wat haat ik dat mens zeg. Om er maar vanaf te zijn beantwoord ik haar prangende vraag. "Inlegkruisjes gebruik je om afscheiding op te vangen, zodat je slip niet vies wordt"
"Afscheiding?" zegt ZIJ terwijl ze een vragend gezicht gezicht trekt, "ik heb nooit last van afscheiding."
"Ik ook niet!" buldert Jett weer, "Nouja tot dan gisteren niet hehe"
Ik vervolg mijn educatieve uitleg "sommige vrouwen hebben dus wel last van afscheiding, bijvoorbeeld ten tijde van de menstruatie, of na een passionele nacht met je geliefde, of in Jett's geval een onstuimige neukpartij annex gangbang, dan kan een inlegkruisjes dus de prut opvangen."
"Tja daar heb ík nooit last van" benadrukt ZIJ nog maar eens "En als ik ongesteld ben prop ik gewoon een OB in mijn kut"  
"Ik ook!" meldt het prinsesje, "Alleen de laatste tijd passen ze niet meer zo goed. Die katoenkurkjes maken ze veel te klein tegenwoordig. En ik wil absoluut niet aan het maandverband."
"Misschien is de rek eruit" grinnikt ZIJ
ZIJ kijkt op haar horloge "Oh jee zo laat alweer, ik moet weg, heb een afspraak bij een kutkapper"
"Als ie zo slecht is, waarom ga je dan?" vraagt Jett
"Huh, nee gekkie, ik laat mijn meest paradijselijke plekje bijwerken" klinkt haar repliek.
"Oh ik doe dat altijd zelf" onthult het prinsesje
"Ja maar ik laat me deze keer harsen"
Jett en ik trekken een pijnlijke grimas.
"Tja het is even de tandjes op elkaar, maar dan blijft je kut ook wel een flinke tijd kaal." glimlacht ZIJ "nou toedels eh"
Ik ben blij dat dat kreng weg gaat. Ze doet altijd zo uit de hoogte, alsof ze perfect is. Jett ziet mijn afschuw.
"Ach trek het je niet aan, ze heeft vast grote gerimpelde schaamlippen" troost Jett me.
Tja die ZIJ en haar kut ook, ze kan in elk geval op steun rekenen van Baas B. want op de radio hijgt hij nog "ik vind het er heerlijk... eerlijk"

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*