Herald liegt nooit!quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:52 schreef Jett het volgende:
maar ik draag helemaal geen inleg kruisjes!

quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:30 schreef Herald het volgende:
Tja waar het hart vol van is loopt de slip van over wordt weleens gezegd.

Het is puur fictief natuurlijk, relaties met bestaande personen berusten op toeval...quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:57 schreef Jett het volgende:
ik word altijd maar neer gezet in jou verhalen als een mocro sletjeIK ZOU JE WAT VERTELLE JONGEMAN! ik heb het nog nooit gedaan met een marokkaan
ben het ook niet van plan
heb zelfs geeneens gezoent met een marokkaan!
SCHANDALIEG.
maar ook wel leuk

quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:57 schreef Jett het volgende:
ik word altijd maar neer gezet in jou verhalen als een mocro sletjeIK ZOU JE WAT VERTELLE JONGEMAN! ik heb het nog nooit gedaan met een marokkaan
ben het ook niet van plan
heb zelfs geeneens gezoent met een marokkaan!
SCHANDALIEG.
maar ook wel leuk

Het is enkelt wachten op een Jett.rar en we weten het.quote:

Ga die Jett.zip dan maken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:08 schreef Jett het volgende:
uh.. HALLO? ff bijwerken enzoikl verveel me.

lijkt me pijnlijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:02 schreef Herald het volgende:
Als een uitgehonderde wolf begon ze te kluiven

quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vraag liever of IJsmeis d'r rarretje ff update

hilarischquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vraag liever of IJsmeis d'r rarretje ff update

quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:35 schreef Herald het volgende:
"Nee klopt, maar ik heb je toch verteld van gisteravond, ik lek nog steeds daarvan. Laat staan als ik opgewonden raak, dan hou ik al die Mocromannenpap niet binnen."

Herald heeft last van een obsessie.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:43 schreef admiraal_anaal het volgende:ik vraag me serieus af wat jij gebruikt hebt dat je dit allemaal uit je mouw schudt

Idd.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Herald heeft last van een obsessie.

Moet helaasch wel vermelden dat het vermakelijk leesvoer isquote:Op woensdag 8 november 2006 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]

Ook jij hebt last van Heralds obsessie.Maar gezien de laatste ONZ-meet denk ik dat de obsessie wel voorbij is.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]

Dat verklaart idd een hele hoopquote:Op woensdag 8 november 2006 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]

Wrongquote:Op woensdag 8 november 2006 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook jij hebt last van Heralds obsessie.Maar gezien de laatste ONZ-meet denk ik dat de obsessie wel voorbij is.![]()

Hoezo? Dat eerste dus. Dat ie lelijk is wist ik eigenlijk al langer.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook jij hebt last van Heralds obsessie.Maar gezien de laatste ONZ-meet denk ik dat de obsessie wel voorbij is.![]()

Nou,hij deed iets met een vrouw en ze leek niet eens op jou.Dus misschien is er een klein kansje dat zij nu aan de beurt is.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo? Dat eerste dus. Dat ie lelijk is wist ik eigenlijk al langer.

Ah, hij stond tongend op de foto met een FOK!ster bedoel je?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou,hij deed iets met een vrouw en ze leek niet eens op jou.Dus misschien is er een klein kansje dat zij nu aan de beurt is.

Hoezo? Is na je 15e tongen nogal BrEeZaH?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef ijsmeis het volgende:
Iets wat je normaal op je 15e doet.

Het ging meer om het foto gedeelte denk ikquote:Op donderdag 9 november 2006 17:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezo? Is na je 15e tongen nogal BrEeZaH?![]()

Dan weet hij toch niet dat er een foto van gemaakt wordquote:Op donderdag 9 november 2006 18:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Het ging meer om het foto gedeelte denk ik

Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 9 november 2006 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan weet hij toch niet dat er een foto van gemaakt word

Nee,tuurlijk niet.Ook niet als je omgeven bent van de Fokkers die altijd bereid zijn om hun mede-fokkertjes voor het blok te zetten en in confronterende pose op het internet te flikkeren.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan weet hij toch niet dat er een foto van gemaakt word

quote:Op donderdag 9 november 2006 20:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,tuurlijk niet.Ook niet als je omgeven bent van de Fokkers die altijd bereid zijn om hun mede-fokkertjes voor het blok te zetten en in confronterende pose op het internet te flikkeren.

Doen ze dat dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,tuurlijk niet.Ook niet als je omgeven bent van de Fokkers die altijd bereid zijn om hun mede-fokkertjes voor het blok te zetten en in confronterende pose op het internet te flikkeren.

Dan moet hij eerst met de advocaten van danny spreken toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel een actuele, misschien wil Herald dit topic wel uitgeven in boekvorm

Was je de rar aan het opsnorren?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]

Zag dit topic via Google, nun pas.

...je hoeft niet echt fokker te zijn om jouw rar file te kennen hoor. Die is heel nl wel doorgegaan.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is helemaal niet begrijpbaar voor de newbies.

Maar Baggerized en Timmy, zegt de newbies dat wel wat dan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
...je hoeft niet echt fokker te zijn om jouw rar file te kennen hoor. Die is heel nl wel doorgegaan.

quote:

Het was toch eerst een .zip?quote:Op zondag 20 april 2008 01:45 schreef SunChaser het volgende:
Mensen die de rar nog niet hebben gezien zijn homo

ik weet zelfs niet eens meer wie ik bedoeldequote:Op zaterdag 19 april 2008 16:22 schreef ijsmeis het volgende:
Maar Baggerized en Timmy, zegt de newbies dat wel wat dan?

Jaguarized en tonks.quote:Op maandag 21 april 2008 01:10 schreef Herald het volgende:
[..]
ik weet zelfs niet eens meer wie ik bedoelde

Leeft die dude ook nog?quote:

Er veranderd ook werkelijk niets....quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar nu hangt ie de kneus uit in PTA.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |