behalve die van lieske die had het over pikken.quote:Op maandag 7 november 2005 19:33 schreef Day het volgende:
Ik wil de regie nog even uit het diepste van mijn hart bedanken dat ze Natte Lie's geluid tijdens het eten hebben uitgezet.![]()
Jammer dat helemaal uitzetten, of beter nog, haar gewoon dat huis uitpleuren niet kan.
dat scheelt een stuk maar voor de zekerheid heb ik mijn raam maar gesloten ik woon er te dicht bijquote:Op maandag 7 november 2005 19:33 schreef Day het volgende:
Ik wil de regie nog even uit het diepste van mijn hart bedanken dat ze Natte Lie's geluid tijdens het eten hebben uitgezet.![]()
Jammer dat helemaal uitzetten, of beter nog, haar gewoon dat huis uitpleuren niet kan.
Day, dit is zelfs nog ouder dan het bed-incident van naad vannacht..quote:Op maandag 7 november 2005 19:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en wel. Ik heb de theorie dat Joost te moe en te duf was ook voorbij zien komen. Maar ik blijf erbij: hij zei heel stellig in de bonenkamer dat hij zoiets nooit had gezegd, sterker nog hij zei dat hij Menno helemaal niet gezien en niet gesproken had die nacht.
Als achteraf blijkt dat dat dus wel zo was, ben je niet eerlijk, klaar!
'navond poesie,quote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 7 november 2005 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day, dit is zelfs nog ouder dan het bed-incident van naad vannacht..
Laat het los schat!
hehehe inkopper die ik niet kon laten liggen![]()
Ingrid heeft wel met een kaarsje voor het huis van Pimmetje gestaan. En via een boek van Char het medium heeft ze contact met hem gehad.quote:Op maandag 7 november 2005 19:45 schreef Aventura het volgende:
Heel Lieskes familie had Pim Fortuyn gestemd
tja je bent blond of je bent het nietquote:Op maandag 7 november 2005 19:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ingrid heeft wel met een kaarsje voor het huis van Pimmetje gestaan. En via een boek van Char het medium heeft ze contact met hem gehad.
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
'navond poesie,
en navond allemaal!
Hoi hoiquote:Op maandag 7 november 2005 19:51 schreef lovebear het volgende:
Goeie avond ben er weer terug van weggeweest![]()
![]()
Ja, Flugeltje dat heb ik ook gezien en gehoord.quote:Op maandag 7 november 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joost vertelde duidelijk tegen Menno: "Als jij nog een paar uur door wilt werken, moet je dat gewoon doen hoor Menno. Maar als je het niet erg vind ga ik gewoon nog ff slapen"...
Jij biedt je bij deze vrijwillig aan begrijp ikquote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef MissX het volgende:
weet je wat ik me net gewoon bedacht. Dat er hier helemaaaal niemand is die Chantal sympathiek vind. Ik ben echt nog nooit iemand hier tegen gekomen die positief is over der.
Voor Tanja hadden we Peter en nog wat andere mensen die der sympathiek vonden. Voor Rob hebben we nu yantjesEn voor iedere bewoner zijn er eik wel wat mensen die ze leuk vinden. Maar voor Chantal gewoon helemaal niemand
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 20:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij biedt je bij deze vrijwillig aan begrijp ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |