quote:
de uitspraak: de Elfstedentocht van '85 was een makkie. Ik schenk mezelf een kop koffie in, rijd de Elfstedentocht, neem een slok van mijn koffie, bek verbrand.
ben er al achter, hij komt uit: Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig...
En heeft niets te maken met het liedje over de Elfstedentocht. Immers, bovenstaande tekst komt er niet in voor.
Nog maar een paar van onze held Finkers:
Schaken met een helderziende, wat een ervaring. De man weet wat ik ga zetten, zet ik snel wat anders, heb ik hem mooi te pakken.
Toeval bestaat niet, toeval bestaat wel degelijk, Toeval bestaat niet, toeval bestaat wel degelijk, Toeval bestaat niet, toeval bestaat wel degelijk, Toeval bestaat niet, toeval bestaat wel degelijk, Toeval bestaat niet, toeval bestaat wel degelijk, Toeval bestaat niet, toeval bestaat wel degelijk,
om een einde te maken aan deze discussie zet ik mijn transistor radio aan en een man zegt, toeval bestaat niet...nou als dat geen toeval is...
In mijn kleedkamers had ik de beschikking over een wastafel EN een WC... ik vond het ook wat dubbelop.
Maar in de pauze wil ik even douchen. De toneelmeester houdt mij aan en zegt, wat ga jij doen? Even douchen, zeg ik. O ja...even douchen... eu ja... of...staat Bonnie onder de douche? Nee, Bonnie staat niet onder de douche. Ooo...dan wacht ik even.
meneer Finkers, Waarom hebt u altijd de neiging om uw vinger bij iemand in de bibs te stoppen? Ik bedoel, hoe staat bijvoorbeeld uw vrouw er tegenover... ik antwoord, nou gewoon, gebukt.