Valdez speelt niet bij Real noch Barca.quote:Op maandag 7 november 2005 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Beide teams boeien me niet en zijn kutclubs.
1-1 dan maar met goal van Van Bommel en eigen doelpunt van Valdez
Hoe heet die Barca keeper danquote:Op maandag 7 november 2005 18:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Valdez speelt niet bij Real noch Barca.![]()
Ik zeg 4-1Binho maakt er 2, versiert een strafschop en geeft een assist.
![]()
Net niet of net wel, zal dus 1 of 2 dagen voor de pot bekend zijnquote:Op maandag 7 november 2005 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke pot moet het zeker worden. Is die dikke van Real er dan weer bij?
quote:Op maandag 7 november 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
Waarom nou weer zo'n klote op ?
Hup Barca.
z=squote:Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
hey jojomen wat geen Valdez ?
denk 8 of 10 uur. Is volgens mij nog niet bekend. Wordt vaak pas 1 week van tevoren bekend gemaakt. Hoop zelf op 10 uurquote:Op maandag 7 november 2005 18:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoelaat begint het?
En je "grap" is natuurlijk dat jij ook weet dat ie een maand geblesseerd is, toch?quote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Woodgate gaat een eigen goal scoren.
Wanneer is hij niet eens geblesseerd. Oh ja, toen hij zijn eigen goal scoorde.quote:Op maandag 7 november 2005 23:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En je "grap" is natuurlijk dat jij ook weet dat ie een maand geblesseerd is, toch?![]()
Inderdaad, wat een rare OP zeg. Duidelijk Pro-Madrid fansquote:Op maandag 7 november 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
Waarom nou weer zo'n klote op ?
Hup Barca.
Is niet de eerste keer dat ze dat ons flikken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een rare OP zeg. Duidelijk Pro-Madrid fans
Hoe kwam je aan het kaartje?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:03 schreef dndiek het volgende:
Ik heb het voorrecht gehad om een keer bij Real-Barca te zijn en dat is echt een geweldige ervaring.
HUP BARCA
Gewonnen bij een prijsvraagquote:
Even uit het hoofd:quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gewonnen bij een prijsvraag![]()
de vraag was: Noem 3 spelers die voor Barca en voor Real hebben gespeeld?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:06 schreef jojomen4 het volgende:
Of niet, zo krijgt ie iig niet de schuld voor de 5-0 nederlaag.
Deco is niet meer geblesseerd dacht ik..quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:48 schreef jojomen4 het volgende:
Even alle geblesseerde op een rijtje:
Real: Zidane, Ronaldo, Guti, Woodgate, Gravesen, Helguera, Mejia en Baptista
Barca: Van Bommel, Belletti en Deco
Je hebt gelijk, sorryquote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef Saviola het volgende:
[..]
Deco is niet meer geblesseerd dacht ik..![]()
Dan mis ik de wedstrijd dusquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:21 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Start stipt 20.00 uur op zaterdag 19 november (http://www.realmadrid.com/articulo/25335.htm). Kan ik eindelijk de wedstrijden van Real zien, heb ik zelf g$%#^%$@#e een wedstrijd om 19 uur...zal je net zien.
quote:Zin en onzin over Real Madrid-Barcelona
17/11/2005 14:13
• Barcelona overnacht vrijdag in het Intercontinental Hotel op de Castellana, midden in het centrum van Madrid. Dat de fans van Real ze een lawaaiige nacht kunnen bezorgen, maakt Frank Rijkaard niet uit. 'De spelers zijn daar wel aan gewend. Bovendien kan een beetje sfeer geen kwaad.'
• Rijkaard heeft zondag, de dag na de klassieker, kaartjes voor een concert van Coldplay. 'Ik weet nog niet of ik ook ga, hoewel dat niet van het resultaat afhangt. Je mag een wedstrijd nooit je plannen laten beïnvloeden.'
• Liefst 1304 peñas (fanclubs) van Real Madrid zijn aanwezig in Bernabéu bij de kraker tegen Barcelona. Nooit eerder waren zoveel peñas vertegenwoordigd. Het record stond op 1222, bij de laatste Real Madrid-Bayern München. Deze keer komen er 23 buitenlandse fanclubs en maar liefst 89 uit Catalonië, de thuisbasis van Barça.
• Volgens Iván Helguera staat Samuel Eto'o een uiterst vijandige ontvangst te wachten in Bernabéu. Namelijk net zo'n welkom als Luis Figo kreeg toen hij namens Real terugkeerde in Camp Nou en hij van aanstekers tot een varkenskop naar zijn hoofd kreeg geslingerd. Eto'o dankt dat aan de viering van de landstitel, toen hij de Real-fans treiterend opriep de kampioen te groeten.
• 'Samuel laat zich door Helguera's woorden niet gek maken', verkondigde ploeggenoot Giovanni van Bronckhorst. 'Hij speelt altijd goed tegen Real, ook toen hij nog voor Mallorca uitkwam. Bovendien is hij altijd in staat om tegen ze te scoren.' Eto'o scoorde in tien duels zes keer tegen Real, waarvan vier goals in de laatste drie wedstrijden. Hij maakte er vier in Bernabéu.
• Deco vindt dat Helguera beter had moeten weten en de Real-aanhang niet zou moeten opzetten tegen Eto'o. 'Spelers horen zich daar niet mee bezig te houden. Bovendien zijn de gevallen van Figo en Eto'o compleet verschillend. Eto'o ging weg bij Real omdat ze hem niet wilden, terwijl Figo juist dé man was.'
• El derbi tussen Real en Barça van zaterdag 19 november is de eerste in tien jaar zonder Luis Figo op het veld. De Portugees was tien keer van de partij in Bernabéu en scoorde één keer, in het seizoen 2001/02 voor Real. Met Barcelona pakte hij in vijf duels vijf punten, voor Real waren dat er acht.
• Ronaldo en Julio Baptista lijken op tijd fit om met Real tegen Barcelona aan te treden. Dat ze pas net weer hersteld zijn, is geen reden om voorzichtig om te springen met de twee Brazilianen. 'Als het nodig is moet je dit soort wedstrijden zelfs met één been willen spelen', meent Roberto Carlos.
• 2300 Agenten worden ingezet om de wedstrijd vlekkeloos te laten verlopen. De Policía Nacional stuurt er 1500 en Real Madrid zelf huurt er nog eens 800 in. Er zijn maar liefst 350 camera's gericht op het publiek om overtreders te betrappen. Een flink aantal daarvan zijn verborgen camera's die worden gedragen door in burger geklede veiligheidsmensen.
• Meer dan 700 journalisten hebben een accreditatie gekregen om Real-Barça bij te wonen. De afdeling die de VIP's moet stallen op het ereterras wordt overspoeld met aanvragen. Om te voorkomen dat de grote namen als kippen in een legbatterij moeten toekijken, krijgt niet iedereen een kaartje.
• Ronaldinho is de nieuwe winnaar van de Gouden Bal. De Braziliaanse vedette van Barcelona krijgt de prijs als beste speler die in Europa speelt op 28 november, maar werd drie dagen voor Real-Barça al door een cameraploeg van France Football met de prijs vastgelegd, zo ontdekten de Catalaanse kranten.
• Ronaldinho is de vijfde speler die in dienst van Barça de Gouden Bal wint. Luis Suárez (1960), Johan Cruijff (1973 en '74), Hristo Stoitchkov (1994) en Rivaldo (1999) gingen hem voor. Twee ex-blaugranas, Ronaldo (1997) en Luis Figo (2000), werden respectievelijk als speler van Inter en Real Madrid gelauwerd.
Het blijkt allemaal mee te vallen, Guti zal erbij zijn...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:20 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Guti is tijdens de laatste training geblesseerd geraakt en mist hoogst waarschijnlijk de wedstrijd morgen.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:11 schreef dndiek het volgende:
het is vandaag de 19e en de topictitel is gewoon hartstikke fout
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:20 schreef borisz het volgende:
Forza Barca die koninklijken gaan onderuit met 1-3
20.00 onze tijd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:33 schreef jimjim1983 het volgende:
9 uur toch?
Ik las vandaag in de VI dat Deco er misschien toch wel bij is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:48 schreef jojomen4 het volgende:
Even alle geblesseerde op een rijtje:
Real: Zidane, Ronaldo, Guti, Woodgate, Gravesen, Helguera, Mejia en Baptista
Barca: Van Bommel, Belletti en Deco
Meeste van Real zullen wel aanwezig zijn... voor Barca kan het zijn dat Belletti nog net op tijd hersteld. Zal er om spannen, net als Ronaldo bij Real. Over een tijdje update over wie fit is en wie niet. Zal wel vlak voor de pot worden, als ik tijd heb.
http://www.voetbalinbeeld.nl/zaterdag.htmquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:44 schreef versteegrob het volgende:
Is het nog ergens te zien op tv? of een stream?
Super bedankt!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.voetbalinbeeld.nl/zaterdag.htm![]()
Heb je daar een url voor?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:30 schreef Helly het volgende:
Ik kijk nu On regards the sport via SopCast, die is een stuk beter
Hier staan de meeste programma's wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:37 schreef versteegrob het volgende:
Hmm heb je de .exe file dan. Kan die namelijk niet downloaden, alle links liggen eruit.
Ben jaloers op jou
Wordt te weinig gevonden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:50 schreef addictivebeat het volgende:
hoe speelt zidane?
Zonder balquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:50 schreef addictivebeat het volgende:
hoe speelt zidane?
En wat wou je er aan veranderenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:08 schreef versteegrob het volgende:
SopCast loopt wel wat achter hoor. Mijn broer kijkt al ruim 1 minuut live.
Robinho is jong, hij kan het nog afleren ... hopelijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:15 schreef fanneke het volgende:
Robinho geel voor een schwalbe. en Eto'o werd even daarvoor een penalty onthouden.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:28 schreef manny het volgende:
schoot ie em eerst 4 keer op de lat ?
kijk via PPlivequote:Op zaterdag 19 november 2005 21:35 schreef navvy het volgende:
Ik probeer te kijken via Sopcast maar loopt steeds vast. Damn.
Zal 't proberen thx.....3-0?quote:
dus ik verraad die goals al voor je?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:41 schreef ASSpirine het volgende:
wat een vertraging zeg, ik zie nu pas de goal
jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
dus ik verraad die goals al voor je?
kweenie...maar internet zal er vol mee zittenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:47 schreef Saekerhett het volgende:
Zijn die goals vanavond op tv te zien?
Nop, Eto'o, en 2x Ronaldinho.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:54 schreef Zwansen het volgende:
Van Bommel nog gescoord?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:54 schreef Zwansen het volgende:
Van Bommel nog gescoord?
Misschien op Talpa?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:03 schreef De_Ananas het volgende:
Komt het op tv vanavond? VOlgens mij niet bij de NOS
Dat mag ik toch hopen, of is schaatsen belangrijkerquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:03 schreef De_Ananas het volgende:
Komt het op tv vanavond? VOlgens mij niet bij de NOS
Bronquote:Mocht er nog twijfel over bestaan, dan is die sinds El Derbi verdwenen: Barcelona is de beste ploeg van Spanje. De ploeg van coach Frank Rijkaard was heer en meester in het Bernabéu en klopte Real Madrid met 3-0. Het enige wat aan te merken was op de Catalanen, is dat zij veel te weinig scoorden.
Het was een pijnlijke avond voor de aanhangers van Real, want de Galácticos werden bij tijd en wijle weggespeeld door Barcelona. Waar doelman Iker Casillas de ene na de andere blauwpaarse aanval op zich af zag komen, daar had Víctor Valdés geen fluit te doen. Zo waagde Real in het eerste uur slechts één doelpoging.
Barcelona pakte dat heel anders aan. Na dat eerste uur stond er een terechte
2-0 voorsprong op het scorebord. Na een kwartier pakte Samuel Eto'o de bal af van zijn dribbelende ploeggenoot Lionel Messi, om met de punt doelman Casillas vanaf vijftien meter te kloppen.
En in de 59ste minuut zorgde Ronaldinho voor het hoogtepunt van de avond, door vanaf eigen helft een solo in te zetten, ogenschijnlijk poepsimpel Sergio Ramos en Iván Helguera uit te spelen, en heel beheerst maar vliegensvlug Casillas in de korte hoek te kloppen.
Met Ronaldinho, Messi en Eto'o zijn ook de drie uitblinkers van de avond te noemen, want het drietal dolde de Madrilenen bij voortduring, met talloze kansen als gevolg. Uiteindelijk stokte de teller op drie doelpunten. Ronaldinho besliste de wedstrijd die geen wedstrijd was in de tachtigste minuut met een solo en diagonale schuiver.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:21 schreef Saviola het volgende:
Iemand al een mpg of avi'tje van de goals ?
There 's no I in T-E-A-Mquote:Op zondag 20 november 2005 07:24 schreef twi het volgende:
Tsja, zoals gezegd, sportieve prestaties koop je niet door de populairste voetballers te kopen, maar door de beste voetballers te halen
Haha een gefrustreerde Madrileenquote:Op zondag 20 november 2005 15:33 schreef Leatherface het volgende:
Had Ronaldinho nou de spelers van real 'meisjes' genoemd?
Vind ik een erg lage opmerking. Die lui hebben in 5 jaar zo veel gewonnen waar barcelona in zijn hele bestaan niet aan komt. Maar goed, zegt alles over het beschavingsniveau van hem, evenals dat van Eto'o met zijn hoerenzonen.
Je kan 'm toch moeilijk ongelijk geven als je Sergio Ramos ziet verdedigen.quote:Op zondag 20 november 2005 15:33 schreef Leatherface het volgende:
Haha, wat een misvatting. Ben niet eens een Spanjaard, laat staan een Real - supporter.quote:Op zondag 20 november 2005 15:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Haha een gefrustreerde Madrileen
quote:Op zondag 20 november 2005 15:45 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Moeilijk leesbare OP met vele, vele fouten.
Khoop dat Barca wint uiteraard. Wanneer wordt de samenvatting uitgezonden?
Boer!!!quote:Op zondag 20 november 2005 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je komt overal uitslagen tegen, maar deze weet je dan nog niet. Amateur
Prachtige overwinning trouwens van Barca, de 3-0 komt hard aan. Ronaldinho
3 EC'1 op rij.quote:
Het zijn toch ook meisjes door zo te gaan verdedigen. Hij heeft gewoon een goed waarnemingsvermogen en het is een verschrikkelijk goed geplaatste opmerking na zo'n lekkere afdroogpartij.quote:Op zondag 20 november 2005 15:33 schreef Leatherface het volgende:
Vind ik een erg lage opmerking. Die lui hebben in 5 jaar zo veel gewonnen waar barcelona in zijn hele bestaan niet aan komt. Maar goed, zegt alles over het beschavingsniveau van hem, evenals dat van Eto'o met zijn hoerenzonen.
Ja, maar goed. Een aantal spelers van Real Madrid (Raul, Roberto Carlos) heeft gewoon een duizelingwekkend aantal prijzen met die club gewonnen.quote:Op zondag 20 november 2005 18:40 schreef Sammy_Klebold het volgende:
[..]
Het zijn toch ook meisjes door zo te gaan verdedigen. Hij heeft gewoon een goed waarnemingsvermogen en het is een verschrikkelijk goed geplaatste opmerking na zo'n lekkere afdroogpartij.
Ze hebben daar bij Real godverdomme nog meer miljonairs rondlopen dan bij Chelsea en nog kan m'n opa beter voetballen.
het was 0-3 hoorquote:Op zondag 20 november 2005 20:14 schreef Shreyas het volgende:
Tja, het heeft ook nadelen om de beste te zijn![]()
Ik heb het niet over deze wedstrijd, maar over ALLE wedstrijden die Barcelona heeft gespeeld dit seizoen tot nu toe.quote:
Echt mooi ja.quote:Op maandag 21 november 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:
prachtig, dat applaus van de Madrilenen voor de acties van Ronaldinho
Ik ben Real-fan in hart en nieren maar bovenal, klinkt cliché ik weet het, voetbalfan en als ik Ronaldinho dan dat doelpunt zie maken kan ik niks anders doen dan klappen. Het is ook de eerste keer dat ik dit heb hoor, normaal ben ik een tijdje goed chagerijnig na een nederlaag tegen Barca, maar nu kan ik niks anders dan me erbij neerleggen. Aan de andere kant is het van de kant van het madrileense publiek een uiting van ontevredenheid over het spel van Real zelf. Klappen voor aartsrivaal Barcelona in eigen huis is denk ik nog meer vernederend dan de spelers van Real zelf uitjoelen/fluiten.quote:Op maandag 21 november 2005 09:33 schreef MaxPower het volgende:
Overigens, klasse dat de madrilenen applaudisseren, maar als fanatieke fan kan je dat toch niet over je hart verkrijgen? Tegen elke andere club ok, maar tegen Barcelona?
Daar heb je een goed punt idd.quote:Op maandag 21 november 2005 09:57 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Aan de andere kant is het van de kant van het madrileense publiek een uiting van ontevredenheid over het spel van Real zelf. Klappen voor aartsrivaal Barcelona in eigen huis is denk ik nog meer vernederend dan de spelers van Real zelf uitjoelen/fluiten.
Ja die wil ik ook wel graag zien.......quote:Op maandag 21 november 2005 10:38 schreef pascalheister het volgende:
iemand nog een linkje naar de 3-0 van Ronaldinho?
Die is, serieus waar, bijna identiek aan de 0-2 die hij ook maakte.quote:Op maandag 21 november 2005 10:38 schreef pascalheister het volgende:
iemand nog een linkje naar de 3-0 van Ronaldinho?
nee bij de 3-0 liep ie gewoon langs de verdedigingquote:Op maandag 21 november 2005 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die is, serieus waar, bijna identiek aan de 0-2 die hij ook maakte.
Finaal door de verdediging heen.. ongelooflijk.![]()
Werkt hier gewoon hoor...... je moet wel 20 seconden wachten en dan staat de link onderaan de paginaquote:Op maandag 21 november 2005 12:19 schreef Jajong het volgende:
Iemand filmpje van de derde goal? die op de pagina hiervoor is down.
Kan jaren wachten, gebeurt niksquote:File Transfer: Unavailable
Unfortunately, the link you have clicked is not available.
Your transfer cannot be completed. The file has most likely exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient.
Oh jij bedoeld zeker die van rapidshare, ik heb 50 replies per pagina, daar zal t wel aan liggenquote:Op maandag 21 november 2005 12:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Werkt hier gewoon hoor...... je moet wel 20 seconden wachten en dan staat de link onderaan de pagina
Tong deed het op rechtsquote:Op maandag 21 november 2005 19:03 schreef Suijk het volgende:
Net tong in z'n beste tijd, denk ik.
Hoe serieus moeten we deze post nemenquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hiddink keert volgend seizoen terug naar Madrid.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zou niet eens zo gek zijn. grote schoonmaak er door .quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |