Inderdaad het slaat op lieskequote:Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef Zw0rld het volgende:
regenworm?
Jou signature!
Slaat dat op Lieske (groningen)?
Wat een grafstem heeft dat wijf zegquote:Op maandag 7 november 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Chantal komt ook even langs, maar gaat er gelukkig niet bij zitten.
[afbeelding]
Sorry, ook dat is niet waar.quote:Op maandag 7 november 2005 16:12 schreef demins het volgende:
[..]
Zeg Gert, dat van die Chabotboeken op je nachtkastje, is dat dan tenminste waar?
Er blijft zo weinig over![]()
![]()
![]()
AHAquote:
Dat komt door "uit het noorden"quote:
Goeiedagquote:Op maandag 7 november 2005 12:31 schreef Snaptnix het volgende:
Gebeurd erg weinig, dus maar even een beknopte samenvatiting va de ochtend.
Saaie ochtend in het huis.
Lieske heeft de afwas gedaan. Menno kreeg hier de schuld van van Rob. Hij zou dit hebben gedaan om stemmen te winnen. Lieske houdt in eerste instantie haar mond en laat het gebeuren.
Storm in een glas water, enkele tijd later vertelt Lieske dat zij heeft afgewassen. Met als reactie van Chantal "geweldig van je Lies"
ach ja mensen die zo graag niet burgerlijkwillen zijn, zijn dat meestal net welquote:Op maandag 7 november 2005 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Dido's zus is het tegenovergestelde van burgerlijk. Zij wel![]()
Want Tanja kwam uit Limburg, weet je nog?quote:Op maandag 7 november 2005 16:30 schreef Zw0rld het volgende:
Dat komt door "uit het noorden"
Dan kan er maar 1 zijn.
quote:Op maandag 7 november 2005 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, ook dat is niet waar.![]()
Maar ze liggen wél elders in huis.![]()
En niet pas aangeschaft toen-ie al dood was, Broodje Gezond heb ik meteen gekocht toen ik de proloog (Xandra constateert dat Herman ontbeten heeft) in een recensie in de krant zag staan.![]()
Maar nu ik het toch al verbruid heb voor het survival game: ik was eerlijk gezegd veel meer fan van zijn streetwise levenshouding en onnavolgbare humor, dan van zijn muziek.
Weet ik veel?quote:Op maandag 7 november 2005 16:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Want Tanja kwam uit Limburg, weet je nog?
Er staat ook niet liev, er staat geheimschrift. En dat zou ook zomaar op Tanja van toepassing kunnen zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 16:36 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Weet ik veel?
Ook uit groningen?
Die lacht niet lieV!
Lieske wel.
Het is dus écht gebeurdquote:Als Dido en Roel vannacht in bed liggen, springt Nathalie erbij. Ze ziet dat haar voeten zwart van het vuil zijn.
"Oh, kijk nou?", lacht ze hard. "Ligt Menno al in bed?" Dido en Roel schudden nee en even later rent ze naar het lege bed. Ze schopt het dekbed weg en veegt haar voeten af aan de schone lakens. Ook gebruikt ze zijn knuffel als voetveeg. "Sorry Nemo", roept ze door de Slaapkamer tewijl ze de pluche vis weer onder het kussen legt. Dido, Roel en Rob gieren het uit. Even later komt Menno nietsvermoedend binnenlopen en gaat in zijn bed liggen. "Het was niet expres", roept ze weer door de kamer. Maar arme Menno weet natuurlijk niet wat er zich allemaal achter zijn rug om heeft afgespeeld. Hoe ver zullen ze nog gaan?
Gelukkig kunnen we 24 uur per dag naar ongecensureerde streams kijkenquote:Op maandag 7 november 2005 16:37 schreef scanman01 het volgende:
Er was een tepel zichtbaar en de regie zapt naar een lege stoel in de woonkamer
Eind goed al goed.quote:Op maandag 7 november 2005 16:35 schreef demins het volgende:
[..]
Mee eens! Ga de stemprocedure van het survival game eens bestuderen. Daar moeten toch gaten in te schieten zijn!
![]()
Vraag me af of ze de ogen niet uit hun kop schamen als ze dit soort dingen ooit terug zien.quote:Op maandag 7 november 2005 16:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is dus écht gebeurd![]()
Net als BB vraag ik mezelf écht af hoe ver ze nog zullen gaan met deze campagne... Dit is niet gewoon een pispaal meer, dit is gewoon een haatcampagne...
En ik snap er werkelijk waar de ballen van. Ik snap best dat je niet iedereen even leuk kunt vinden en dat het soms gewoon niet klikt. Maar dit gaat wel wat ver imho.
Het wachten is gewoon op het moment dat iemand een drol in z'n bed legt![]()
Ik vind het wél heel interessant om te kijken hoe ver ze nog zullen gaan.quote:Op maandag 7 november 2005 16:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is dus écht gebeurd![]()
Net als BB vraag ik mezelf écht af hoe ver ze nog zullen gaan met deze campagne... Dit is niet gewoon een pispaal meer, dit is gewoon een haatcampagne...
Er moet nog een kroontje op.quote:
Fok User survival game #3quote:Op maandag 7 november 2005 16:38 schreef Kleintje het volgende:
Kan iemand mij the survival game even kort uitleggen of een link geven waar ik de regels kan lezen?
Anders lees je even de OP van dat topic, lui kreng.quote:Op maandag 7 november 2005 16:38 schreef Kleintje het volgende:
Kan iemand mij the survival game even kort uitleggen of een link geven waar ik de regels kan lezen?
Hoe zou ze de troonrede doenquote:
Het is idd interessant om dit te zien gebeuren. Ik heb deel uitgemaakt van heel wat groepen, maar ik heb het nog nooit zó erg zien worden. Er is er altijd wel eentje die de anderen aanspreekt of een grens waarvan iedereen voelt dat ze er niet overheen kunnen gaan.quote:Op maandag 7 november 2005 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wél heel interessant om te kijken hoe ver ze nog zullen gaan.
BB moet nog beslist niet ingrijpen!!
Uiteindeljik geberurt er nog niets dat Menno écht kan schaden. En als ze zo doorgaan dan is dit schadelijker voor Rob en Nathalie dan voor Menno.
De beginstand is verander naaar 17 met bepaalde redenenquote:Op maandag 7 november 2005 16:46 schreef APK het volgende:
[..]
Fok User survival game #3
Alleen moeten nieuwe spelers volgens mij met 15 punten beginnen, geen idee hoe die 17 in de O.P. terecht is gekomen.
Hmmm... het is dat je nog dat kusje geeft... anders was dit al bijna rijp voor 2 minnetjesquote:Op maandag 7 november 2005 16:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anders lees je even de OP van dat topic, lui kreng.
Go kleintjequote:Op maandag 7 november 2005 16:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmm... het is dat je nog dat kusje geeft... anders was dit al bijna rijp voor 2 minnetjes![]()
Wat waren die redenen danquote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
De beginstand is verander naaar 17 met bepaalde redenen
quote:
Roel denk ik niet. Niet vanwege enig moreel bezwaar, maar die snapt volgens mij wel dat hij Menno fysiek niet kan hebben. Rob is een ander verhaal, die vindt zichzelf (best terecht) fysiek prima in orde, en zou inderdaad wel eens door het lint kunnen gaan mits op de juiste manier uitgelokt.quote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik geef je op een briefje dat dit nog op agressie uit kan draaien als er een moment komt dat Menno het niet meer pikt en verhaal gaat halen. Sluit niet uit dat Rob en Roel dan uit hun pannetje zullen gaan.....
Omdat t in t begin helemaal fout ging en de lijsten goed gemaakt moesten worden.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Alles goed?
Gebeurd nu niet echt bijster veel boeiends, laat ze maar snel gaan beginnen aan de nieuwe Weekopdracht
Als er drank in het spel is zie ik Roel wel agressief worden hoor....quote:Op maandag 7 november 2005 16:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Roel denk ik niet. Niet vanwege enig moreel bezwaar, maar die snapt volgens mij wel dat hij Menno fysiek niet kan hebben. Rob is een ander verhaal, die vindt zichzelf (best terecht) fysiek prima in orde, en zou inderdaad wel eens door het lint kunnen gaan mits op de juiste manier uitgelokt.
Achteraf zal yantjes komen vetellen dat wij het allemaal verkeerd zagen.
Hmmz, okay dan.quote:Op maandag 7 november 2005 16:56 schreef lovebear het volgende:
Omdat t in t begin helemaal fout ging en de lijsten goed gemaakt moesten worden.
En zijn de beginstanden op 17 gezet vraag ook maar na bij Cuall
Omgekeerde strategie. Ik hoop dat mensen het waarderen dat ik ondanks dat spel nog steeds lomp ben, en me daarvoor punten geven.quote:Op maandag 7 november 2005 16:50 schreef Kleintje het volgende:
Hmmm... het is dat je nog dat kusje geeft... anders was dit al bijna rijp voor 2 minnetjes![]()
cuall had spijt van haar gedrag waardoor het helemaal chaotisch werdquote:
Ja goed hoorquote:
Zoiets, maar iedereen begint nu ook op 17.quote:Op maandag 7 november 2005 16:58 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, okay dan.
Dan hebben dus alle personen van de eerste lijst in het begintopic dus 2 punten extra gekregen
Net 2 aapjes die aan het vlooien zijn!quote:
Was te verwachten de luiaardsquote:Op maandag 7 november 2005 17:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja goed hoor
Liggen trouwens veel mensen te slapen (Roel, Ing, Menno)
Ik ook, maar dan wel tegen Joost. Ik denk niet dat hij Menno aandurft.quote:Op maandag 7 november 2005 16:57 schreef flugeltje het volgende:
Als er drank in het spel is zie ik Roel wel agressief worden hoor....
Dat idee had ik ook al. Ik ga daarom maar even wat andere topics doorneuzenquote:Op maandag 7 november 2005 17:02 schreef Mike1964 het volgende:
volgens mij zitten trevanian en scanman een beetje in elkaars vaarwater...
Daar heb je misschien wel gelijk in...quote:Op maandag 7 november 2005 17:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wel tegen Joost. Ik denk niet dat hij Menno aandurft.
Zeker niet nee, die mept Roel zo tegen de vlaktequote:Op maandag 7 november 2005 17:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wel tegen Joost. Ik denk niet dat hij Menno aandurft.
Wat voor incidentquote:Op maandag 7 november 2005 17:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heb je misschien wel gelijk in...
Ben trouwens benieuwd of BB nog een sanctie gaat zetten op het voetenveeg-incident....
hahahaha...weer dubbel...misschien moeten jullie afspraken maken?quote:
Dit dusquote:Op maandag 7 november 2005 17:05 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Wat voor incident
Wat hebben ze geflikt?
Het wordt me zo wel heel gemakkelijk gemaakt om iemand te kiezen die ik niet mag... Sterker nog, de keus is overweldigend.quote:Als Dido en Roel vannacht in bed liggen, springt Nathalie erbij. Ze ziet dat haar voeten zwart van het vuil zijn.
"Oh, kijk nou?", lacht ze hard. "Ligt Menno al in bed?" Dido en Roel schudden nee en even later rent ze naar het lege bed. Ze schopt het dekbed weg en veegt haar voeten af aan de schone lakens. Ook gebruikt ze zijn knuffel als voetveeg. "Sorry Nemo", roept ze door de Slaapkamer tewijl ze de pluche vis weer onder het kussen legt. Dido, Roel en Rob gieren het uit. Even later komt Menno nietsvermoedend binnenlopen en gaat in zijn bed liggen. "Het was niet expres", roept ze weer door de kamer. Maar arme Menno weet natuurlijk niet wat er zich allemaal achter zijn rug om heeft afgespeeld. Hoe ver zullen ze nog gaan?
Waarom zouden ze daar een sanctie op moeten zettenquote:Op maandag 7 november 2005 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Ben trouwens benieuwd of BB nog een sanctie gaat zetten op het voetenveeg-incident....
Neeheej!quote:Op maandag 7 november 2005 17:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al. Ik ga daarom maar even wat andere topics doorneuzen
Wat een laaghartige streekquote:
Het is maar wat je leuk vindt. Ik kan er niets leuks aan ontdekken.quote:Op maandag 7 november 2005 17:07 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daar een sanctie op moeten zetten
Het is toch gewoon kleuterachtig gedrag?
Leuk voor de kijkertjes thuis.![]()
Ik zeg ook niet dat het moet, ik vraag me alleen af óf ze het zullen doen....quote:Op maandag 7 november 2005 17:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik herken het van de lagere school en de eerste klassen van de middelbare school. Daar werd soms ook veel te ver gegaan tegenover pispaaltjes. Iemand zijn schooltas leeggooien op de vloer is te vergelijken met iemand z'n bed met vieze voeten smerig maken.quote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is idd interessant om dit te zien gebeuren. Ik heb deel uitgemaakt van heel wat groepen, maar ik heb het nog nooit zó erg zien worden. Er is er altijd wel eentje die de anderen aanspreekt of een grens waarvan iedereen voelt dat ze er niet overheen kunnen gaan.
Dat denk ik toch niet. Al zou Rob diep in zijn hart Menno het liefst voor zijn kop willen beuken.(Roel niet, dat geloof ik niet).quote:Ben benieuwd waar in het geval van Menno de betreffende grens ligt.
Ik geef je op een briefje dat dit nog op agressie uit kan draaien als er een moment komt dat Menno het niet meer pikt en verhaal gaat halen. Sluit niet uit dat Rob en Roel dan uit hun pannetje zullen gaan.....
Helemaal mee eens, als je voor "raar gedrag" sancties gaat uitdelen zou het helemaal een braaf zooitje worden daar...quote:Op maandag 7 november 2005 17:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ze moet dan ook ALLES doen, tot kont afvegen toe.quote:Op maandag 7 november 2005 17:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het moet, ik vraag me alleen af óf ze het zullen doen....
Op 't Talpa-forum rollen ze over elkaar heen met het eisen van een sanctie. Ik persoonlijk vond de verzonnen sanctie wel leuk dat Nathalie een week lang de persoonlijke slaaf van Menno moet spelen...
Narcisme ten top.quote:Op maandag 7 november 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Voor de zoveelste keer vandaag staat Nathalie op zichzelf te geilen voor de spiegel, alle delen van haar lichaam.
Voor vanavond staat Menno-bashen op de agenda denk ik.quote:Op maandag 7 november 2005 17:12 schreef CocaColaLight het volgende:
Wat ik me nou afvraag is waarom zijn de dames zich zo aan het optutten?
Heb ik iets gemist wat er vanavond op de agenda staat?
quote:Je bent een lelijke graftak
Roddel tante.
Nicotine fabriek.
Als er spanning door onstaat tussen de bewoners levert het waarschijnlijk leuke tv op.quote:Op maandag 7 november 2005 17:08 schreef style het volgende:
Het is maar wat je leuk vindt. Ik kan er niets leuks aan ontdekken.![]()
Dat het leuke tv oplevert kan ik alleen maar met je eens zijn... Maar god, wat tenenkrommend zijn ze soms bezig zeg....quote:Op maandag 7 november 2005 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
Als er spanning door onstaat tussen de bewoners levert het waarschijnlijk leuke tv op.
Dat merk je al aan de collectieve verontwaardigheid in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |