quote:Maandelijks
Vraag me niet waarom mijn werkgever mijn salaris per vier weken uitbetaalde: hij deed het. Zo wist je nooit precies uit je hoofd wanneer het geld binnenkwam. Om dit hoogtepunt van de maand niet steeds opnieuw te hoeven uitrekenen, had ik de heuglijke dagen in mijn agenda met een kruisje aangetekend.
Ooit raakte ik mijn agenda kwijt; in Frankfurt op het vliegveld in een telefooncel laten liggen. Een week later kreeg ik hem vanuit Duitsland keurig thuisgestuurd. De vriendelijke vinder had er zelfs een briefje bijgedaan. "Sehr geehrte Frau Vingerling!", luidde de aanhef.
Ronald Vingerling
Uhuh, en dan is grolsch nog een van de kleinere Nederlandse brouwersquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:47 schreef errrrr het volgende:
Echt dan kijk je een britse film, wat drinken ze? Grolsch
quote:Op zondag 13 november 2005 04:01 schreef NerdoNielso het volgende:
Wat krijg je als je Niels op 11 november z'n gang laat gaan
Zoiets:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende keer als ik het vliegende hoofd wil spelen moet ik m'n haar ook sminken![]()
*kleine foutje bij m'n handen heb ikl ater nog weggewerkt trouwens.. Vanaf m'n nek was alles zwart![]()
Nee, een paar...quote:Op zondag 13 november 2005 09:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ging je alle kindjes bang maken??
jaquote:Op zondag 13 november 2005 16:55 schreef MrAli het volgende:
Horeca Nederland bezorgd om bieroorlog
Merk ik hier weinig van op Texel.
Geen idee wie het is, maar hij komt via een zoeksite waar hij zocht naar Krezip mp3's bij mijquote:[Sun Nov 13 21:22:35 2005] [error] [client 80.60.117.134] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/public, referer: http://www.downloads.nl/cgi-bin/meta/do/nph-zoek.cgi?qry=Krezip&where=mp3
[Sun Nov 13 21:36:34 2005] [error] [client 64.62.168.15] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/robots.txt
[Sun Nov 13 21:36:35 2005] [error] [client 64.62.168.7] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/~gast
Ik heb een tijdje nerdonielso.mine.nu/goodmusic gehad met 15 nummers van hans erin... Ondertussen heb ik die dir al een jaar niet meer en ik ben nog steeds overal te vinden!quote:[Sun Nov 13 21:52:16 2005] [error] [client 200.28.89.107] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/goodmusic, referer: http://www.latinguia.com/search
Whoohoo, een fokker op mijn server... Helaas jongens pedopas.jpeg (van Hansjequote:[Sun Nov 13 23:27:05 2005] [error] [client 213.46.64.147] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/pedopas.jpeg, referer: http://forum.fok.nl/topic/680490/5/50
[Sun Nov 13 23:27:58 2005] [error] [client 213.46.64.147] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/pedopas.jpeg, referer: http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://nerdonielso.mine.nu/pedopas.jpeg&imgrefurl=http://forum.fok.nl/topic/680490/5/50&h=400&w=300&sz=125&tbnid=MdC-clcSwFcJ:&tbnh=120&tbnw=90&hl=nl&prev=/images%3Fq%3Dpedopas%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26lr%3D&frame=small
[Sun Nov 13 23:28:03 2005] [error] [client 213.46.64.147] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/pedopas.jpeg, referer: http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://nerdonielso.mine.nu/pedopas.jpeg&imgrefurl=http://forum.fok.nl/topic/680490/5/50&h=400&w=300&sz=125&tbnid=MdC-clcSwFcJ:&tbnh=120&tbnw=90&hl=nl&prev=/images%3Fq%3Dpedopas%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26lr%3D&frame=small
[Sun Nov 13 23:28:10 2005] [error] [client 213.46.64.147] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/pedopas.jpeg, referer: http://forum.fok.nl/topic/680490/5/50
Deze jongen vind ik niet zo aardig. Hackers die zoeken naar mijn robots.txt of een zoekmachine?quote:[Mon Nov 14 00:18:13 2005] [error] [client 68.142.249.115] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/robots.txt
[Mon Nov 14 04:04:50 2005] [error] [client 68.142.249.115] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/robots.txt
quote:[Mon Nov 14 04:04:50 2005] [error] [client 68.142.249.109] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/projects
[quote]
[Mon Nov 14 04:37:59 2005] [error] [client 203.215.116.3] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/goodmusic, referer: http://search.oxide.com/_(...)ders%2B-%2Bnightwish
[Mon Nov 14 05:01:41 2005] [error] [client 24.32.101.22] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/goodmusic, referer: http://www.dogpile.com/in(...)-/-/-/0/-/-/none/0/0
[Mon Nov 14 05:13:58 2005] [error] [client 66.249.66.240] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/robots.txt
[Mon Nov 14 05:32:09 2005] [error] [client 67.1.105.248] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/goodmusic
[Mon Nov 14 06:37:08 2005] [error] [client 60.48.171.212] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/goodmusic
[Mon Nov 14 11:53:34 2005] [error] [client 82.171.81.102] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/public, referer: http://www.downloads.nl/cgi-bin/meta/do/nph-zoek.cgi?qry=krezip&where=mp3
[Mon Nov 14 12:56:01 2005] [error] [client 62.173.96.214] File does not exist: /var/www/localhost/htdocs/goodmusic
Dat word maar een goed spiekbriefje makenquote:Op maandag 14 november 2005 16:20 schreef MrAli het volgende:
Kuhut, vergeten Frans te leren, morgen een werkje over van die kutwoordjes, en nog niet weinig ook.
onzin! Dat word gewoon goed leren nu.quote:Op maandag 14 november 2005 16:26 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Dat word maar een goed spiekbriefje maken
Dat zal ik ook wel doen hoor, er passen namelijk nooit 113 Franse woordjes op een spiekbriefje, groot genoeg geschreven dat ik het (makkelijk) kan lezen en klein genoeg dat Carolien het niet ziet.quote:Op maandag 14 november 2005 16:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
onzin! Dat word gewoon goed leren nu.![]()
Ah, dat begint er op te lijkenquote:Thursday
Chance of Snow. High: 32° F / 0° C Wind West 11 mph / 18 km/h
Thursday Night
Chance of Snow. Low: 26° F / -3° C Wind NW 8 mph / 14 km
Ik zat net te gluren op de webcams van Auffach, en op de toppen ligt daar al wat witsquote:
Hehe, dan heb jij geen goede ogen... Je kan met A4tjes naast je zitten johquote:Op maandag 14 november 2005 16:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zal ik ook wel doen hoor, er passen namelijk nooit 113 Franse woordjes op een spiekbriefje, groot genoeg geschreven dat ik het (makkelijk) kan lezen en klein genoeg dat Carolien het niet ziet.
Componist: Carl Orffquote:Op maandag 14 november 2005 16:55 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.bigad.com.au/
It's a big ad!
Hoe heet dat deuntje op de achtergrond ook alweer?.
quote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hehe, dan heb jij geen goede ogen... Je kan met A4tjes naast je zitten joh![]()
quote:leo zegt:
tjop
volgens mij heeft hij annequote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hehe, dan heb jij geen goede ogen... Je kan met A4tjes naast je zitten joh![]()
De poll werkt idd nog niet... wel meer niet...quote:Op maandag 14 november 2005 20:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij anne
En die site is bagger, maar de poll doet het nog niet
1. ik sta erop
2. de slechtste foto ooit gemaakt
3. waar the fuck heb je al die bewerkingen voor nodig?
4. heb je toevallig niet iets beters (nuttigers) te proggen?
Zie je, die nieuwe auto's van tegenwoordig kunnen echt wel veilig hard rijden,quote:Op maandag 14 november 2005 20:38 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Vast niet nieuw, maar je baalt wel als het je overkomt
240 km/hquote:Car:
2004 Ferrari Enzo
Description:
41 year old driver was killed after losing control of his Enzo at 150 MPH. The impact was so great that it tore the car into several pieces. Locals reported having seen and heard an Enzo being driven very hard the day before. Most likely it was the same car. Accident happened on October 30th, 2005.
It sometimes takes a tragedy like this to realize how dangerous reckless driving is. This driver, who was able to afford a 1 million dollar car, lost his life to a careless decision.
en die banner boven in doet het niet bij mij.. er staat alleen in blauwe tekst "logo".... en de achtergrond van het menu doet het niet, het is nu witte tekst opeen licht grijze achtergrondquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:21 schreef MrAli het volgende:
Het laden gaat traag ja.
En volgens mij heeft het 'Snel reageren' gedeelte ook een iets andere kleur dan normaal.
Nee, zo erg is het niet. Het is voornamelijk dat het traaaag is, en ik begin nu te twijfelen over die kleur van dat Snel Reageren gedeelte, misschien dat het wel de kleur is die het altijd al had. Maar aan de layout mankeert hier niets.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:51 schreef DearPrudence het volgende:
nee, bij mij klopt de hele lay-out niet. Ik krijg zo'n ouderwets pagina met hetzelfde lettertype enzo.
Ah, browserprobleem is het dus niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:58 schreef il_mostro het volgende:
[..]
en die banner boven in doet het niet bij mij.. er staat alleen in blauwe tekst "logo".... en de achtergrond van het menu doet het niet, het is nu witte tekst opeen licht grijze achtergrond![]()
Is idd wel leuk, ben alleen nog niets nieuws tegen gekomen wat ik leuk vindquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:14 schreef errrrr het volgende:
maar las op tweakers een stuk over muziek op de pc beoordelen zegmaar, en in de reactie's stond deze link: http://pandora.com/
Echt vet... je voert een favoriete artiest van jezelf in, en dat ding zoekt naar muziek die daarop lijkt en je dus wss ook goed zal vinden. Het laat alles horen op beste kwaliteit. Echt supercool
ach, jij luisterd te snelquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:24 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Is idd wel leuk, ben alleen nog niets nieuws tegen gekomen wat ik leuk vind
Alle muziek die zij er op vonden lijken heb ik alen ik mocht de liedjes niet meer overslaan omdat ik de limiet was gepasseerd
![]()
of jullie kennen teveel, want ik hoor best veel nieuw spulquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:01 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja, best geinig idd. Wel leuk om te zien dat als ik The Shins intyp alle bandjes erom heen ik al ken.
Leuke site, alleen jammer dat het na een stuk of 10 nummers over is met de pret..quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:14 schreef errrrr het volgende:
er zijn idd wat dingetjes vaag... de linkjes naar de verschillende pagina's ( 1 2 3 4 ) bovenaan werken ook niet zegmaar... kleuren zijn ook beetje raar... layout verder klopt wel
maar las op tweakers een stuk over muziek op de pc beoordelen zegmaar, en in de reactie's stond deze link: http://pandora.com/
Echt vet... je voert een favoriete artiest van jezelf in, en dat ding zoekt naar muziek die daarop lijkt en je dus wss ook goed zal vinden. Het laat alles horen op beste kwaliteit. Echt supercool
hey, waarom heb ik daar geen last van?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Leuke site, alleen jammer dat het na een stuk of 10 nummers over is met de pret..
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:21 schreef errrrr het volgende:
[..]
hey, waarom heb ik daar geen last van?
ik heb trouwens wel even een free account aangemaakt... mss dat dat scheelt?
ah vandaar, ik vind het chill, weer 's wat andersquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:36 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Ja
"Listen to unlimited music streaming"
Als je het via Marcel betaalt zijn we genoodzaakt 3 tot 4 keer een halve dag les te geven ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:31 schreef errrrr het volgende:
...
En Ponk, zo'n gevorderdenles lijkt me cool. Een paar halve dagen zou dat dan worden, neem ik aan?
Ja dat kan wel hoor, alleen vind ik mijn board (nog steeds) te nieuw om er dit soort grappen mee uit te halen...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:38 schreef MrAli het volgende:
Ponk, kan dit ook met gevorderdenles? Dan doe ik ook mee!
http://www.stupidcollege.com/items/Snowboard-Rail-Trick
Vinden jullie het zo erg?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:17 schreef Ponk het volgende:
Zo, beetje late reactie maar goed, laten we het er op houden dat ik het druk gehad heb.
[..]
Als je het via Marcel betaalt zijn we genoodzaakt 3 tot 4 keer een halve dag les te geven ja.
Vorig jaar hebben we er nog een dag bijgeplakt (ook voor de mensen die maar 1 dagje les wilden)
Dus daar komen we waarschijnlijk wel uit.
Oh, dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:21 schreef errrrr het volgende:
[..]
hey, waarom heb ik daar geen last van?
ik heb trouwens wel even een free account aangemaakt... mss dat dat scheelt?
Ja, tis verschrikkelijk om te doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:24 schreef errrrr het volgende:
[..]
Vinden jullie het zo erg?
Maar ik zal het even doorgeven aan marcel dat ik dus toch les doe, en dat dus ook overmaken
wij zijn toch heel lief / aardig / leergierig?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:07 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja, tis verschrikkelijk om te doen![]()
vind het trouwens wel jammer dat we een dag korter gaan met de kerst..
Slijmende Hans.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
wij zijn toch heel lief / aardig / leergierig?![]()
![]()
en ja, hoe langer hoe beter innit
In het echt is inparkeren toch makkelijker.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Oud, maar wel leuk: Inparkeren op de pc
Nee... maar ooit van sarcasme (is dat hiervoor eigenlijk wel het juiste woord?) gehoordquote:Op woensdag 16 november 2005 00:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
Slijmende Hans.
Jullie kennen elkaar niet eens echt, toch?
Parkeer jij binnen 7 seconden in in real-lifequote:Op woensdag 16 november 2005 13:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nee... maar ooit van sarcasme (is dat hiervoor eigenlijk wel het juiste woord?) gehoord
'Het is verschrikkelijk om te doen' was sarcastisch bedoeld. Jouw reactie niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nee... maar ooit van sarcasme (is dat hiervoor eigenlijk wel het juiste woord?) gehoord
Hij zegt makkelijker, niet sneller.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef errrrr het volgende:
[..]
Parkeer jij binnen 7 seconden in in real-life![]()
Ja want in het echt smijt je je auto gewoon ergens neer, en ga je niet moeilijk lopen fileparkeren. Het kan namelijk bijna altijd veel makkelijker.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
In het echt is inparkeren toch makkelijker.
Vandaag btw een intest aangevraagd, bij de ANWB, voor mijn rijopleiding.
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik had het dus ook over 'makkelijker', en niet 'sneller'.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef errrrr het volgende:
[..]
Parkeer jij binnen 7 seconden in in real-life![]()
Marco is gèèèèèèèèèk.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:04 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja want in het echt smijt je je auto gewoon ergens neer, en ga je niet moeilijk lopen fileparkeren. Het kan namelijk bijna altijd veel makkelijker.![]()
en ik vind dat geslijm ook een beetje vaag...
ik bedoelde het ook niet serieus ofzo hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 14:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
'Het is verschrikkelijk om te doen' was sarcastisch bedoeld. Jouw reactie niet.
In de wapenwedloop ging het puur om de aantallen, die van de VS zijn wel veilig, die worden wel gedwongen door de IAEA om zich aan het nucleaire verdrag te houden, probleem is alleen die van de USSR, hebben zij nog de macht en organisatie al hun warheads (zijn er veel meer dan de VS heeft) op te ruimen, één in de handen van fijne Tjetjeense rebellen oid is al genoeg,quote:Op woensdag 16 november 2005 16:41 schreef Pizza_Shooter het volgende:
De vernietigingskracht van een sterke waterstofbom is ongeveer 5000 maal zo groot als die van de atoombom op Hirosjima. Sinds 1952 zijn er al 50.000 (!) waterstofbommen geproduceerd, maar nog nooit gebruikt in een oorlog.
Vraag me af hoeveel er daarvan ontmanteld zijn. Sowieso, hoeveel keer moet de wereld opgeblazen worden?
Het lijkt me dat de VS wel redelijk druk zet op Rusland om die wapens goed te beveiligen. Bovendien heeft Rusland er zelf ook nogal belang bij, zoals je zelf zegt. Een veel reeëler risico is dat van een aanval op zo'n depot.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
In de wapenwedloop ging het puur om de aantallen, die van de VS zijn wel veilig, die worden wel gedwongen door de IAEA om zich aan het nucleaire verdrag te houden, probleem is alleen die van de USSR, hebben zij nog de macht en organisatie al hun warheads (zijn er veel meer dan de VS heeft) op te ruimen, één in de handen van fijne Tjetjeense rebellen oid is al genoeg,.
geen probleem .quote:Op woensdag 16 november 2005 16:57 schreef Ponk het volgende:
[..]
Dat is mij al lang bekend.
Maar toch bedankt
Die linkjes zullen een div probleempje zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 19:17 schreef errrrr het volgende:
Ja, kleurtje is weer normaal
linkjes doen het nogsteeds nie
div als in diversion? of divers? mss even duidelijk zijn... het is trouwens niet dat ze het niet doen, ze zijn gewoon niet klikbaarquote:Op woensdag 16 november 2005 19:57 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Die linkjes zullen een div probleempje zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |