en die banner boven in doet het niet bij mij.. er staat alleen in blauwe tekst "logo".... en de achtergrond van het menu doet het niet, het is nu witte tekst opeen licht grijze achtergrondquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:21 schreef MrAli het volgende:
Het laden gaat traag ja.
En volgens mij heeft het 'Snel reageren' gedeelte ook een iets andere kleur dan normaal.
Nee, zo erg is het niet. Het is voornamelijk dat het traaaag is, en ik begin nu te twijfelen over die kleur van dat Snel Reageren gedeelte, misschien dat het wel de kleur is die het altijd al had. Maar aan de layout mankeert hier niets.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:51 schreef DearPrudence het volgende:
nee, bij mij klopt de hele lay-out niet. Ik krijg zo'n ouderwets pagina met hetzelfde lettertype enzo.
Ah, browserprobleem is het dus niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:58 schreef il_mostro het volgende:
[..]
en die banner boven in doet het niet bij mij.. er staat alleen in blauwe tekst "logo".... en de achtergrond van het menu doet het niet, het is nu witte tekst opeen licht grijze achtergrond![]()
Is idd wel leuk, ben alleen nog niets nieuws tegen gekomen wat ik leuk vindquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:14 schreef errrrr het volgende:
maar las op tweakers een stuk over muziek op de pc beoordelen zegmaar, en in de reactie's stond deze link: http://pandora.com/
Echt vet... je voert een favoriete artiest van jezelf in, en dat ding zoekt naar muziek die daarop lijkt en je dus wss ook goed zal vinden. Het laat alles horen op beste kwaliteit. Echt supercool
ach, jij luisterd te snelquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:24 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Is idd wel leuk, ben alleen nog niets nieuws tegen gekomen wat ik leuk vind
Alle muziek die zij er op vonden lijken heb ik alen ik mocht de liedjes niet meer overslaan omdat ik de limiet was gepasseerd
![]()
of jullie kennen teveel, want ik hoor best veel nieuw spulquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:01 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja, best geinig idd. Wel leuk om te zien dat als ik The Shins intyp alle bandjes erom heen ik al ken.
Leuke site, alleen jammer dat het na een stuk of 10 nummers over is met de pret..quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:14 schreef errrrr het volgende:
er zijn idd wat dingetjes vaag... de linkjes naar de verschillende pagina's ( 1 2 3 4 ) bovenaan werken ook niet zegmaar... kleuren zijn ook beetje raar... layout verder klopt wel
maar las op tweakers een stuk over muziek op de pc beoordelen zegmaar, en in de reactie's stond deze link: http://pandora.com/
Echt vet... je voert een favoriete artiest van jezelf in, en dat ding zoekt naar muziek die daarop lijkt en je dus wss ook goed zal vinden. Het laat alles horen op beste kwaliteit. Echt supercool
hey, waarom heb ik daar geen last van?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Leuke site, alleen jammer dat het na een stuk of 10 nummers over is met de pret..
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:21 schreef errrrr het volgende:
[..]
hey, waarom heb ik daar geen last van?
ik heb trouwens wel even een free account aangemaakt... mss dat dat scheelt?
ah vandaar, ik vind het chill, weer 's wat andersquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:36 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Ja
"Listen to unlimited music streaming"
Als je het via Marcel betaalt zijn we genoodzaakt 3 tot 4 keer een halve dag les te geven ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:31 schreef errrrr het volgende:
...
En Ponk, zo'n gevorderdenles lijkt me cool. Een paar halve dagen zou dat dan worden, neem ik aan?
Ja dat kan wel hoor, alleen vind ik mijn board (nog steeds) te nieuw om er dit soort grappen mee uit te halen...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:38 schreef MrAli het volgende:
Ponk, kan dit ook met gevorderdenles? Dan doe ik ook mee!
http://www.stupidcollege.com/items/Snowboard-Rail-Trick
Vinden jullie het zo erg?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:17 schreef Ponk het volgende:
Zo, beetje late reactie maar goed, laten we het er op houden dat ik het druk gehad heb.
[..]
Als je het via Marcel betaalt zijn we genoodzaakt 3 tot 4 keer een halve dag les te geven ja.
Vorig jaar hebben we er nog een dag bijgeplakt (ook voor de mensen die maar 1 dagje les wilden)
Dus daar komen we waarschijnlijk wel uit.
Oh, dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:21 schreef errrrr het volgende:
[..]
hey, waarom heb ik daar geen last van?
ik heb trouwens wel even een free account aangemaakt... mss dat dat scheelt?
Ja, tis verschrikkelijk om te doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:24 schreef errrrr het volgende:
[..]
Vinden jullie het zo erg?
Maar ik zal het even doorgeven aan marcel dat ik dus toch les doe, en dat dus ook overmaken
wij zijn toch heel lief / aardig / leergierig?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:07 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja, tis verschrikkelijk om te doen![]()
vind het trouwens wel jammer dat we een dag korter gaan met de kerst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |