Die posts doe je dan niet onder deze nick, ik zie alleen kwaliteitposts die goed beargumenteerd zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:12 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik ben geen stabiele user. Ik voel me erg vaak geirriteerd en gefrustreerd op fok en uit dat in lompe posts.
Ik kan eerlijk gezegd alleen over datgene oordelen wat ik van je gelezen hebt, en dat is goed spul moet ik zeggenquote:Ook deze opmerking van je bevestigd mijn vermoeden dat je niet oprecht bent; je conclusie/oordeel over mijn user klopt namelijk van geen kant.
Alleen deze zin van je snap ik niet echt? Wat moet ik neerzetten dan?quote:Je gebruikt die opmerking puur om je zelf op een bepaalde manier neer te zetten.
In de quote in Post 249 was er iets vreemds gebeurd met de code. Ik heb dit aangepast. Ik weet niet precies hoe dat komt, ik geloof dat het iets met de parser te maken heeft o.i.d.quote:
Eng he, echt met een moslim pratenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:24 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik ga niet met je mee in dit gesprek, bansheeboy.
Als je de behoefte hebt om me privé te mailen: hoessein@hotmail.com Ik heb het gevoel dat we er wel uit komen samen. "Daar waar 2 redelijken zijn, is het bereiken van een compromis zelden moeilijk."quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:24 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik ga niet met je mee in dit gesprek, bansheeboy.
Ik ben in principe voor alles in, dus kijk maar even.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:31 schreef natte-flamoes het volgende:
waar moeten we uitkomen?
Dan kan je beter met SCH mailen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben in principe voor alles in
Kijk maar even? Ik zou niet weten waarom ik met jou zou moeten mailen. Eerder zei je ook al dat swetsenegger met je moest gaan mailen. Ook daar was het onduidelijk waarom je dat nou precies wilde.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben in principe voor alles in, dus kijk maar even.²
Dat is inderdaad het voordeel: ik sta altijd open voor dialoog. Maar dat is inmiddels bij velen bekend. Heb jij zelf wel een kloon? Ik herken je poststijl nl. maar weet niet meer wie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:40 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Kijk maar even? Ik zou niet weten waarom ik met jou zou moeten mailen. Eerder zei je ook al dat swetsenegger met je moest gaan mailen. Ook daar was het onduidelijk waarom je dat nou precies wilde.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan kan je beter met SCH mailen.
Ik kan niet altijd reageren dat moge duidelijk zijn. Er is veel animo voor mij en ik kan simpelweg niet alle vragen beantwoorden, voor zover mogelijk probeer ik alle vragen netjes af te handelen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:50 schreef natte-flamoes het volgende:
Jij staat niet altijd open voor de dialoog. Ik zie je vaak niet reageren op vragen. Dat niet reageren is niet openstaan voor dialoog.
De profilatie op zich heeft reeds geschied de afgelopen 4,5 jaar en 1 post doet daar weinig aan af, dat klopt inderdaad.quote:Bij velen is dat bekend? Volgens mij niet hoor. Weer een opmerking waarmee je jezelf wil profileren.
Ik ben ook ontzettend druk, zit net als jou ook op m'n werk te posten. Toch reageer ik wel op mensen die op mij reageren of mij iets vragen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan niet altijd reageren dat moge duidelijk zijn. Er is veel animo voor mij en ik kan simpelweg niet alle vragen beantwoorden, voor zover mogelijk probeer ik alle vragen netjes af te handelen.
[..]
Ik zie vaker users reageren dat je niet openstaat voor de dialoog dan users die aangeven dat je wel open staat voor de dialoog.quote:De profilatie op zich heeft reeds geschied de afgelopen 4,5 jaar en 1 post doet daar weinig aan af, dat klopt inderdaad.
Een biertje moet je niet verwachten bij die moslimsquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:46 schreef kLowJow het volgende:
BSB-meet.
Nou ja... hij is voor alles in.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een biertje moet je niet verwachten bij die moslims
Dan heb jij een kwaliteit die ik niet heb. Mijn kwaliteit is dat ik erken dat ik beperkingen heb, dat weten veel Fok!kers wel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:00 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik ben ook ontzettend druk, zit net als jou ook op m'n werk te posten. Toch reageer ik wel op mensen die op mij reageren of mij iets vragen.
Ik kan me niet herinneren dat je mij iets concreet vroeg en dat ik geen antwoord gaf. Vergeet ook niet dat dat topic over de Franse rellen erg rumoerig is geweest (bans, slotjes etc.)quote:
Het valt me op dat wanneer ik jou om uitleg vraag je niet reageert. Op zulke moment lijkt het er niet op dat je open staat voor de dialoog.
Alcoholvrij bier een ideetje?quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een biertje moet je niet verwachten bij die moslims
Ongetwijfeld dat veel fokkers weten dat je beperkingen hebt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan heb jij een kwaliteit die ik niet heb. Mijn kwaliteit is dat ik erken dat ik beperkingen heb, dat weten veel Fok!kers wel.
Onzin. na 4.5 jaar ervaring op dit forum is dit een excuus. Een slap excuus.quote:Ik kan me niet herinneren dat je mij iets concreet vroeg en dat ik geen antwoord gaf. Vergeet ook net dat dat topic over de Franse rellen erg rumoerig is geweest (bans, slotjes etc.)²
Dankquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:38 schreef kLowJow het volgende:
Gefixt.
Ook zijn mijn posts erg tijdrovend omdat ik probeer foutloze teksten te posten die inhoudelijk nog kloppen ook, ook ben ik erg gericht op het gebruik van kloppende zinnen, zowel grammaticaal als taalkundig. Dat onderscheid me van de andere users, brengt met zich mee dat ik weleens een post van een andere user (met daarin een vraag) over het hoofd zie, dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:14 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dat veel fokkers weten dat je beperkingen hebt.
Wanneer iemand jou om uitleg vraagt geef je simpelweg in de meeste gevallen niet thuis, terwijl je op dat moment wel kunt posten. Dat betekent dat je niet openstaat voor de dialoog. Tenzij je natuurlijk een eenzijdig dialoog bedoelt, want daar ben je wel goed in.
[..]
Onzin. na 4.5 jaar ervaring op dit forum is dit een excuus. Een slap excuus.
Onzin. Ook ik probeer mijn reacties zo kloppend mogelijk te maken, zonder fouten. En toch kan ik met mijn weinig tijd ingaan op posts die op mij gericht zijn. Jij doet dat niet. Jij reageert niet op posts die op jou gericht zijn. Blijkbaar wil jij niet uitleggen waarom je iets denkt of waarom je iets post. Van daaruit kan ik opmaken dat je niet open staat voor de dialoog.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook zijn mijn posts erg tijdrovend omdat ik probeer foutloze teksten te posten die inhoudelijk nog kloppen ook, ook ben ik erg gericht op het gebruik van kloppende zinnen, zowel grammaticaal als taalkundig. Dat onderscheid me van de andere users, brengt met zich mee dat ik weleens een post van een andere user (met daarin een vraag) over het hoofd zie, dat klopt inderdaad.²
Dan zijn we het wat dat betreft wel eens, ik zie wel degelijk een raakvlak dat ons verbindt: we zijn beiden kieskeurig in onze bewoordingen ten aanzien van een kwalitatieve post, dat ben je inderdaad met me eens.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:20 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Onzin. Ook ik probeer mijn reacties zo kloppend mogelijk te maken, zonder fouten. En toch kan ik met mijn weinig tijd ingaan op posts die op mij gericht zijn. Jij doet dat niet. Jij reageert niet op posts die op jou gericht zijn.
Dan moet jij de posts van DarkDancer nog eens lezen.quote:Het onderscheidt je ook niet van users hoor. In dat franse rel topic, ik zie elke user inhoudelijk goed posten.
Man, ik post gewoon in een forum, het is geen gedicht wat ik schrijf of levenswerk. Ik weet niet waarom je er zoveel gewicht aan hangt, maar het is voor mij slechts een forum, niets meer niets minder. Ik blijf erbij, Jij hebt niet het fatsoen om in een discussie de reacties op jouw posts terug te lezen en waar nodig te reageren of uitleg te geven. Iedereen probeert zichzelf zo goed mogelijk te verwoorden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan zijn we het wat dat betreft wel eens, ik zie wel degelijk een raakvlak dat ons verbindt: we zijn beiden kieskeurig in onze bewoordingen ten aanzien van een kwalitatieve post, dat ben je inderdaad met me eens.
[..]
Jij had het over 'de users'. Darkdancer is toch niet 'de users'? Afgezien daarvan, darkdancer postte in mijn ogen ook inhoudelijk.quote:Dan moet jij de posts van DarkDancer nog eens lezen.²
Vooral dat laatste is erg belangrijk inderdaad. Helaas denkt niet iedereen daar zo over en zitten er dus veel nonsens-users tussen ons kwaliteitsusers. Derhalve lukt het ons toch aardig een goed forum staande te houden, en daar kunnen we eigenlijk alleen maar blij mij zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:09 schreef natte-flamoes het volgende:
Jij hebt niet het fatsoen om in een discussie de reacties op jouw posts terug te lezen en waar nodig te reageren of uitleg te geven. Iedereen probeert zichzelf zo goed mogelijk te verwoorden.
DarkDancer leek mij het beste voorbeeld ofschoon er uiteraard ook anderen zijn die in weze niets anders doen dan de Islam tot het nulpunt te beperken d.m.v. (slinkse) beledigingen, dat hij gebanned is doet mijn voorbeeld alleen maar kracht aan.quote:Jij had het over 'de users'. Darkdancer is toch niet 'de users'? Afgezien daarvan, darkdancer postte in mijn ogen ook inhoudelijk.
Ik weet niet precies waar je verder naar toe wilt, maar ik blijf erbij dat je een trol bent en niet het fatsoen hebt om in te gaan op reacties.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is erg belangrijk inderdaad. Helaas denkt niet iedereen daar zo over en zitten er dus veel nonsens-users tussen ons kwaliteitsusers. Derhalve lukt het ons toch aardig een goed forum staande te houden, en daar kunnen we eigenlijk alleen maar blij mij zijn.
[..]
DarkDancer leek mij het beste voorbeeld ofschoon er uiteraard ook anderen zijn die in weze niets anders doen dan de Islam tot het nulpunt te beperken d.m.v. (slinkse) beledigingen, dat hij gebanned is doet mijn voorbeeld alleen maar kracht aan.²
Ik ken best veel mensen. Ik vind, en er zijn er een hoop op Fok die dat beamen, dat ik wel fatsoenlijk ben, je zult me nooit kunnen betrappen op relletjes of het uitschelden van users, daar ben ik gewoon niet de juiste persoon voor, ook in het echte leven ben ik een koele kikker die altijd probeert te relativeren, ook daar waar het makkelijker zou zijn om te grijpen naar emoties en de tegenpartij te beledigen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:25 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je verder naar toe wilt, maar ik blijf erbij dat je een trol bent en niet het fatsoen hebt om in te gaan op reacties.
Daarnaast ben je erg bescheiden en wars van zelfbevlekking.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken best veel mensen. Ik vind, en er zijn er een hoop op Fok die dat beamen, dat ik wel fatsoenlijk ben, je zult me nooit kunnen betrappen op relletjes of het uitschelden van users, daar ben ik gewoon niet de juiste persoon voor, ook in het echte leven ben ik een koele kikker die altijd probeert te relativeren, ook daar waar het makkelijker zou zijn om te grijpen naar emoties en de tegenpartij te beledigen.²
Ik snap niet, waarom zeg je in iedere post dat veel fokkers het kunnen beamen, of dat veel fokkers iets van je vinden? Probeer je me op die manier te overtuigen? Dat omdat zoveel fokkers iets van jou kunnen beamen 'ik dat ook moet vinden'?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken best veel mensen. Ik vind, en er zijn er een hoop op Fok die dat beamen, dat ik wel fatsoenlijk ben, je zult me nooit kunnen betrappen op relletjes of het uitschelden van users, daar ben ik gewoon niet de juiste persoon voor, ook in het echte leven ben ik een koele kikker die altijd probeert te relativeren, ook daar waar het makkelijker zou zijn om te grijpen naar emoties en de tegenpartij te beledigen.²
Ik moet je heel eerlijk vertellen dat ik blij ben met users als jij die gewoon simpel redeneren en werken op basis van directe argumentatie en duidelijke vragen. Ik moet zeggen, en dat vinden velen met mij die nu meelezen, dat een debat waarin wij samen deelnemen op een hoog niveau wordt uitgevoerd, op de man spelen is ons vreemd, objectiviteit is ons devies. Ik weet niet of ik het al eerder heb verteld, maar Fok! heeft meer users als jij nodig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:08 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik heb met jou te maken, en ik spreek een oordeel over jou uit. Gebaseerd op jouw reacties die ik meemaak in topics waarin ik post.
Ik blijf erbij, je bent een trol, en je neemt niet de moeite om op reacties die op jou zijn gericht in te gaan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk vertellen dat ik blij ben met users als jij die gewoon simpel redeneren en werken op basis van directe argumentatie en duidelijke vragen. Ik moet zeggen, en dat vinden velen met mij die nu meelezen, dat een debat waarin wij samen deelnemen op een hoog niveau wordt uitgevoerd, op de man spelen is ons vreemd, objectiviteit is ons devies. Ik weet niet of ik het al eerder heb verteld, maar Fok! heeft meer users als jij nodig.²
En op zich zijn we toch goed bezig, moet je kijken hoe we samen het niveau opkrikken met inhoudelijke argumenten en posts in het "rellen in Frankrijk" topic, dat doet me eigenlijk alleen maar deugd, er is nog veel voor verbetering vatbaar, maar we hebben de tijd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:10 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, je bent een trol, en je neemt niet de moeite om op reacties die op jou zijn gericht in te gaan.
Je vindtquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En op zich zijn we toch goed bezig, moet je kijken hoe we samen het niveau opkrikken met inhoudelijke argumenten en posts in het "rellen in Frankrijk" topic, dat doet me eigenlijk alleen maar deugd, er is nog veel voor verbetering vatbaar, maar we hebben de tijd.²
een inhoudelijke post? Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat Sarkozy beseft wat hij heeft aangericht. Ik eis dat hij aftreedt.²
Zoals ik al zei:quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:54 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Je vindt
[..]
een inhoudelijke post? Ik niet hoor.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En op zich zijn we toch goed bezig, moet je kijken hoe we samen het niveau opkrikken met inhoudelijke argumenten en posts in het "rellen in Frankrijk" topic, dat doet me eigenlijk alleen maar deugd, er is nog veel voor verbetering vatbaar, maar we hebben de tijd.²
Ik geloof dat we KlowJow daarvan niet hoeven te verdenken. Er valt alleen niet zo gek veel te melden over Greetje. Behalve dat ze knetter is.quote:Op zondag 13 november 2005 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
vreemd dat het topic over gretta duisenberg, die toch wel een vreemde link met nederland en de israelische joden legt, dicht is. hij is toch niet dicht omdat mod vindt dat het topic eigenlijk in het nadeel werkt van iemand die graag jodenhaat verspreidt?
Omdat de discussie daar niet over ging. Het ging slechts over Israël-Palestina in brede zin, waar al een topic over is, en vooral over de persoon Gretta Duisenberg, waar al helemaal niets zinnigs over te vertellen bleek, anders dan "ze is gek" of "ze is juist niet gek". Het leek me zeer onwaarschijnlijk dat dit niveau (nog/weer) overstegen zou gaan worden.quote:Op zondag 13 november 2005 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
vreemd dat het topic over gretta duisenberg, die toch wel een vreemde link met nederland en de israelische joden legt, dicht is. hij is toch niet dicht omdat mod vindt dat het topic eigenlijk in het nadeel werkt van iemand die graag jodenhaat verspreidt?
Ik kan mij niet herinneren dat dat in de policy staat. Wanneer de afkomst van daders echter niet in het nieuwsbericht is vermeld, wordt speculatie hierover niet op prijs gesteld. Dat is verder ook niet bepaald nieuw ofzo.quote:Op maandag 14 november 2005 21:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Welk punt in de policy verbiedt mij te vragen naar de lokale afkomst van de daders?
Bullshit dus. Ik helemaal suggereer niets, ik vraag alleen.quote:Op maandag 14 november 2005 21:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat dat in de policy staat. Wanneer de afkomst van daders echter niet in het nieuwsbericht is vermeld, wordt speculatie hierover niet op prijs gesteld. Dat is verder ook niet bepaald nieuw ofzo.
Ik leg je net uit waarom zulke posts geedit worden. Je kunt er dan vanuit gaan dat het blijven herhalen van dezelfde opmerking hier niets aan verandert.quote:Op maandag 14 november 2005 22:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Bullshit dus. Ik helemaal suggereer niets, ik vraag alleen.
Je laat 't verder maar mijn posts te corrigeren, als ik nergens een overtreding bega.
Ik sta het niet toe dat je mijn posts wijzigt, als het nergens in strijd met de policy is.quote:Op maandag 14 november 2005 22:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik leg je net uit waarom zulke posts geedit worden. Je kunt er dan vanuit gaan dat het blijven herhalen van dezelfde opmerking hier niets aan verandert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |