I say: "Let them eat cake!"quote:Op maandag 7 november 2005 13:35 schreef dancemacabre het volgende:
Marie Antoinette volstaat.
Ik zie het. Dank!quote:Op maandag 7 november 2005 13:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent al op je wenken bedient, geen dank!
quote:Ce sont 51 véhicules qui ont été
détruits dans l’agglomération
lyonnaise dans la nuit de samedi
à dimanche, entre 20 heures
et 4 heures du matin. Avec
deux points plus sensibles :
Vénissieux, qui a compté 16
voitures brûlées, et Rillieux-la-
Pape avec 12 voitures incendiées.
bronquote:Kamel Kabtane estime en effet
que les troubles actuels « traduisent
un vrai désarroi de la
jeunesse ». Pour lui, le « goût de
la révolte » est une « réponse à
ce qui est ressenti comme une
violence sociale ». Le recteur de
la mosquée de Lyon déplore
également que l’islam ait « trop
souvent été présenté comme le
fauteur de troubles ».
Noooooooou, daar is hij anders al een tijdje druk mee.... Wist je nog niet dat moslims zielig zijn dan?quote:Op maandag 7 november 2005 13:43 schreef Gunner het volgende:
Jij gaat toch niet deze rellen op één of andere manier goedpraten he?
Ik denk dat het diezelfde man is:quote:Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef DarkDancer het volgende:
er was toch ook al een man dood geschopt voor de ogen van zijn gezin?
dan zitten we nu op 2 doden toch
Gelukkig, een pak van m'n hart.quote:Op maandag 7 november 2005 13:42 schreef Tarak het volgende:
Net op BNR dat religie geen issue is in deze rellen, en dat het meer een wedstrijd is tussen de verschillende voorsteden wie de meeste schade kan aanrichten.
quote:Update 12:21
De Franse politiebond Action Police CFTC wil dat de regering het leger gaat inzetten om de relschoppers te bestrijden. Zo'n oproep was er eerder al gekomen van de kleine linkse partijen in Frankrijk.
De politiebond wil ook dat er een avondklok wordt ingesteld. Mensen mogen dan alleen nog met speciale toestemmning na een bepaald tijdstip de straat op.
Zolang het alleen Moslims zijn die, al molotovcocktail gooiend, Allah Akhbar schreeuwen, lijkt religie me wel een issue... Of is het toeval dat er geen Christenen, Joden en atheisten mee doen?quote:Op maandag 7 november 2005 13:42 schreef Tarak het volgende:
Net op BNR dat religie geen issue is in deze rellen, en dat het meer een wedstrijd is tussen de verschillende voorsteden wie de meeste schade kan aanrichten.
vast wel.. in ieder geval meer dan 5000quote:Op maandag 7 november 2005 13:43 schreef matthijst het volgende:
Schijnen ook weblogs te zijn met scores van de vernielde auto's?
Wat niet is kan nog komen...quote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef Clourhide het volgende:
Was dus niet dood, maar lag in coma.
Nee, hij lag dus in coma, maar is vandaag overleden.quote:Op maandag 7 november 2005 13:52 schreef matthijst het volgende:
Wat niet is kan nog komen...
insh allah... ofzo![]()
Tuurlijk... daarom zag je van de week ook van die gasten bij een repotage van de NOS "Allah Akhbar" roepen. Tevens zegt premier Erdogan van Turkije dat het verbod op hoofddoekjes de schuld is van de rellen. Verder zijn de relschoppers van Noord-Afrikaanse afkomst.... Ik zie geen Chinezen met molotov-cocktails te keer gaan. Kortom... zeker wel een issue die door religie wordt veroorzaakt.quote:Op maandag 7 november 2005 13:42 schreef Tarak het volgende:
zeg dat nou niet! anders worden staks 'moslims' in de rest van europa boos als ze van die gastjes met een gat door hun kop op de straat zien liggen. "onze broeders! die nooit iets verkeerd kunnen doen omdat het moslims zijn! wrrrraaaaaak!!!!"quote:Op maandag 7 november 2005 13:54 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Tuurlijk... daarom zag je van de week ook van die gasten bij een repotage van de NOS "Allah Akhbar" roepen. Tevens zegt premier Erdogan van Turkije dat het verbod op hoofddoekjes de schuld is van de rellen. Verder zijn de relschoppers van Noord-Afrikaanse afkomst.... Ik zie geen Chinezen met molotov-cocktails te keer gaan. Kortom... zeker wel een issue die door religie wordt veroorzaakt.
Gelukkig spreken we allemaal vloeiend Frans en hoef je dus helemaal geen vertaling te post, welneequote:Op maandag 7 november 2005 13:45 schreef Prego het volgende:
bij mij in de stad is het ook niet rustig gebelven:
[..]
[..]
bron
dat is vanuit mij gezien precies de andere kant van de stad... gelukkig zover je van gelukkig kan spreken..
kan allah dan niet effies een einde maken aan dit geweld?quote:Op maandag 7 november 2005 13:54 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Tuurlijk... daarom zag je van de week ook van die gasten bij een repotage van de NOS "Allah Akhbar" roepen. Tevens zegt premier Erdogan van Turkije dat het verbod op hoofddoekjes de schuld is van de rellen. Verder zijn de relschoppers van Noord-Afrikaanse afkomst.... Ik zie geen Chinezen met molotov-cocktails te keer gaan. Kortom... zeker wel een issue die door religie wordt veroorzaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |