Morgen naar de APK jaquote:Op maandag 7 november 2005 13:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
morgen toch pas?
mag ik er ook een keer in rijden?
Ah okquote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Morgen naar de APK ja!
En vandaag verzekeren.
Dus kan ik er als het goed is morgen in rijden.
Achteraan in de rij jij!.
Nou, mijn dinnetje wil erin rijden (ze heeft alleen geen rijbewijs), een vriend van me wil erin rijden, mijn vriendje wil er wel eens in rijden en ik zelf natuurlijk ookquote:
Ik kom wel een keer die kant opquote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, mijn dinnetje wil erin rijden (ze heeft alleen geen rijbewijs), een vriend van me wil erin rijden, mijn vriendje wil er wel eens in rijden en ik zelf natuurlijk ook!
Week 31 van 2007quote:Op maandag 7 november 2005 13:30 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer die kant op
Welk weekend schikt?
nop, doe ik thuisquote:Op maandag 7 november 2005 13:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zozo, die was vroeg![]()
Nog wat gedaan aan mijn banner?
Dan gaat het snel voorbijquote:Op maandag 7 november 2005 13:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jej over half uur pauze en dan hoef ik nog maar 2uur
was ik maar thuis, nja eindhoven zou ook goed zijnquote:Op maandag 7 november 2005 13:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan gaat het snel voorbij. En verdorie was ik maar in eindhoven i.d.b
Leuke avatar trouwens, ijsmeis
Konden we na je stage iets leuks doenquote:Op maandag 7 november 2005 13:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
was ik maar thuis, nja eindhoven zou ook goed zijn
Yes. Ik had gelijkquote:
koffie of thee drinkenquote:Op maandag 7 november 2005 13:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Konden we na je stage iets leuks doenStadten ofzo
[..]
Yes. Ik had gelijk
Schattig man, maar ze is kei veel jonger dan jouquote:
en ze heeft ook al kei lang een vriendquote:Op maandag 7 november 2005 13:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Schattig man, maar ze is kei veel jonger dan jou
En wat is kei lang danquote:Op maandag 7 november 2005 13:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en ze heeft ook al kei lang een vriend
heyquote:Op maandag 7 november 2005 13:59 schreef Palau het volgende:
Hey...
Niet alleen datquote:Op maandag 7 november 2005 13:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Schattig man, maar ze is kei veel jonger dan jou
Ook kei veel lieverquote:
Ik vind jou ook liefquote:Op maandag 7 november 2005 14:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ook kei veel liever
kei veel leuker
kei veel vrouwelijker
kei veel aardig![]()
Jij bent dat oook wel
Palauquote:Op maandag 7 november 2005 13:59 schreef Palau het volgende:
Hey...
Hier heb ik weer de zonquote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef Chanandler het volgende:
Wat een heerlijk weer, lekker nat thuiskomen
Hoi
goed met jou?quote:
DE kans om een hendig sjieke slip te makenquote:Op maandag 7 november 2005 14:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ik reed vanmorgen zo naar school he, begos het me hendig hard te regenen :/ zoeen kut dikke druppels tegen je aan met 50 is niet zo chillax kax kan ik je zeggen
dat is heel mooiquote:Op maandag 7 november 2005 14:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik voel me in ieder geval veel beter dan gisteren
Met die smoes kom je niet van me af jongeheer !quote:Op maandag 7 november 2005 14:42 schreef Palau het volgende:
[..]
DE kans om een hendig sjieke slip te maken
Niet van je af?quote:Op maandag 7 november 2005 14:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Met die smoes kom je niet van me af jongeheer !
Je wilt gewoon dat ik valquote:
Dat willen we allemaal wel eens zienquote:
Hoi Maikuuulquote:Op maandag 7 november 2005 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
Jullie haten mij !
* Maikuuul snijf in zijn polsen like a n00b
niet like a noob verlos onsquote:Op maandag 7 november 2005 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
Jullie haten mij !
* Maikuuul snijf in zijn polsen like a n00b
Ok. Fijn om te horen!quote:Op maandag 7 november 2005 14:58 schreef WEST het volgende:
moder8or de opstelling voor vanavond is bekend
jij bent wissel.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 15:03 schreef WEST het volgende:
ik heb nog middenvelders en aanvallers nodig
voel jij je geroepen kom dan naar dit topic
Jong AC FOK! United #15: Verder met een nieuwe trainer!
![]()
Dan ga maar eens buiten voelen, hendig koud gek boh !quote:
Ja, en het regentquote:Op maandag 7 november 2005 15:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan ga maar eens buiten voelen, hendig koud gek boh !
ik had vandaag zelfs handschoenen aan toen ik naar school gingquote:Op maandag 7 november 2005 15:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
weet ik, kom net van buitenquote:Op maandag 7 november 2005 15:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zal ik lekker op het balkonnetje gaan zitten! Mijn ramen staan gewoon open zo lekker ist hier.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 15:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zal ik lekker op het balkonnetje gaan zitten! Mijn ramen staan gewoon open zo lekker ist hier.
buiten is het lekker, hier binnen is het gloeiende warmquote:Op maandag 7 november 2005 15:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
wat ga je maken? sjaal, trui?quote:Op maandag 7 november 2005 15:08 schreef _moder8or_ het volgende:
En ik ga lekker even een potje breien![]()
okquote:Op maandag 7 november 2005 15:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Jij mag ook hoor
mits je bier meeneemt
ik ben vrij lang, iets voor de spits?quote:Op maandag 7 november 2005 15:03 schreef WEST het volgende:
ik heb nog middenvelders en aanvallers nodig
voel jij je geroepen kom dan naar dit topic
Jong AC FOK! United #15: Verder met een nieuwe trainer!
![]()
of keeper, in hun geval is het toch ook handig als ze lang zijn?quote:Op maandag 7 november 2005 15:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik ben vrij lang, iets voor de spits?
Ben je de dag nog een beetje door gekomen?quote:Op maandag 7 november 2005 15:10 schreef snopprinses het volgende:
over 2uurtjes ben ik lekker alweer thuis
die zijn er al genoegquote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef indy-jones het volgende:
[..]
of keeper, in hun geval is het toch ook handig als ze lang zijn?
Ik ben er over 3.5 uurquote:Op maandag 7 november 2005 15:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow w8. Ik zie nog dat ik twee kratten hebKom maar
Nee, dan is het niet echt smakelijk voor julliquote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef indy-jones het volgende:
[..]
maakt je dan een foto van het resultaat als je klaar ben?
jewel, tot 11:00 alleen hier gezeten. Dus kon ik lekker internettenquote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ben je de dag nog een beetje door gekomen?![]()
wat jammer nouquote:Op maandag 7 november 2005 15:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, dan is het niet echt smakelijk voor julli
waar sta jij bij AC FOK?quote:Op maandag 7 november 2005 15:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, dan is het niet echt smakelijk voor julli
quote:Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
En toen was ik in bad in slaap gevallen!
quote:Op maandag 7 november 2005 15:21 schreef indy-jones het volgende:
[..]
dergelijke foto's zijn altijd leuk tocherik.drw@gmail.com
quote:
Geen ideequote:Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang heb je daar gelegen dan?![]()
whaha ok danquote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]! Ik mail ze echt niet hoor
. Beetje privacy
zal wel koud zijnquote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik dacht dat ik er rond half 3 inging.
Ik heb ook een uur door de regen moeten fietsenquote:Op maandag 7 november 2005 15:23 schreef Maikuuul het volgende:
Kwas vanmorgen vet nat geworden door die kutregen
ik heb vanochtend ook door de regen gefietst, maar ik hoef gelukkig maar een kwartiertje ofzoquote:Op maandag 7 november 2005 15:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een uur door de regen moeten fietsen![]()
Als het morgen maar niet regent![]()
ik ook hoorquote:Op maandag 7 november 2005 15:30 schreef snopprinses het volgende:
en ik zeur als ik 5min door de regen moet
Ik zeur altijd als ik door de regen moetquote:Op maandag 7 november 2005 15:30 schreef snopprinses het volgende:
en ik zeur als ik 5min door de regen moet
maar anders is die natuurlijk na een uur koud gewordenquote:Op maandag 7 november 2005 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, ik zet de kraan bijna altijd op zijn heetst!
Wel erg slecht voor mijn huid.
Een hoop gezelligheidquote:
Ja straks valt ie erafquote:Op maandag 7 november 2005 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, ik zet de kraan bijna altijd op zijn heetst!
Wel erg slecht voor mijn huid.
Ik ging er een uur geleden in en een kwartier geleden uit.quote:Op maandag 7 november 2005 15:32 schreef indy-jones het volgende:
[..]
maar anders is die natuurlijk na een uur koud geworden
maar een bad koelt wel af in de tijd dat ik in bad lig, kval namelijk heel vaak in slaapquote:Op maandag 7 november 2005 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ging er een uur geleden in en een kwartier geleden uit.
Dus dat is 3 kwartier. Zo snel koelt een vol bad met water niet af!
hahaha neej me bloed was goed.. geen bloedarmoede dusquote:Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef Fwnk het volgende:
[..]
ronox
Hoe was je bloed? teveel alcohol?
ik kom ook net thuis van school, maar ik denk dat er een hoop zijn die langer dan mij moeten, en dus nu nog op school zitten, arme stakkersquote:
Bij ons is de douche in het badquote:Op maandag 7 november 2005 15:37 schreef snopprinses het volgende:
ik ga gewoon in douche..dan val ik niet in slaap
slapen doe ik in de bus. Das veel relaxterquote:Op maandag 7 november 2005 15:37 schreef snopprinses het volgende:
ik ga gewoon in douche..dan val ik niet in slaap
ik doe dat wel gewoon in bedquote:Op maandag 7 november 2005 15:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
slapen doe ik in de bus. Das veel relaxter![]()
Mooi avatarquote:Op maandag 7 november 2005 15:38 schreef oegaboega het volgende:
[..]
hahaha neej me bloed was goed.. geen bloedarmoede dusblijkbaar nog van me hersenschudding..
en in bed natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2005 15:40 schreef indy-jones het volgende:
[..]
ik doe dat wel gewoon in beden in bussen kan ik meestal niet slapen
uiteraardquote:Op maandag 7 november 2005 15:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik ben vrij lang, iets voor de spits?
ik ga zelf ook niet erg vaak in bad, maar dit is wel heel weinigquote:Op maandag 7 november 2005 15:41 schreef Jaguarized het volgende:
Wij hebben een bad maar daar is in 5 jaar tijd slechts 2x iemand in geweest.
op de fietsquote:Op maandag 7 november 2005 15:41 schreef Fwnk het volgende:
Ik op de fiets.... heb ik serieus een keer gehad, toen werd ik heel ergens anders wakker (zo een weg met 4 rotondes en ik moet bij de laatste rechts maar ik deed het bij de 2e ofzo)
Ik welquote:Op maandag 7 november 2005 15:40 schreef snopprinses het volgende:
ik kan en durf niet in de bus en trein te slapen
hoezo durf je niet?quote:Op maandag 7 november 2005 15:40 schreef snopprinses het volgende:
ik kan en durf niet in de bus en trein te slapen
dat zou dan voor mij een probleem apart zijn, ik hoef niet elke dag perse met de bus of trein, m'n school is 10-15 minuten fietsen. maar als ik af en toe eens met de bus ga en ik zou gaan slapen, dan moet ik nog hopen dat ik op tijd wakker wordtquote:Op maandag 7 november 2005 15:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
en in bed natuurlijk![]()
Met een muziekje erbij val ik zo in slaap. En ik wordt altijd weer wakker in Enschede waar ik eruit moet![]()
ik neem aan dat je WC pot bedoelt, en gelukkig ben ik daar nooit in slaap gevallen, want dan zou ik dus niet meer wakker wordenquote:Op maandag 7 november 2005 15:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb eens zitten slapen op de PC pot
hier ook..behalve mn schildpadden..die laat ik daar altijd in zwemmenquote:Op maandag 7 november 2005 15:41 schreef Jaguarized het volgende:
Wij hebben een bad maar daar is in 5 jaar tijd slechts 2x iemand in geweest.
bang dat ik te ver doorrij, of spullen gejat worden, ik ga praten in mn slaap zo'n dingenquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef indy-jones het volgende:
[..]
ik neem aan dat je WC pot bedoelt, en gelukkig ben ik daar nooit in slaap gevallen, want dan zou ik dus niet meer wakker worden
Wc pot idd...quote:Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef indy-jones het volgende:
[..]
ik neem aan dat je WC pot bedoelt, en gelukkig ben ik daar nooit in slaap gevallen, want dan zou ik dus niet meer wakker worden
Is bij mij al voorbij, kmoet nog maar twee punten terugkrijgen..quote:
Slutgehalte?quote:Op maandag 7 november 2005 15:48 schreef B_BOY het volgende:
Hoe groot is jou slutgehalte? bij dit topic voel ik me lekker.
kvind em mooiquote:Op maandag 7 november 2005 15:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
Wat willen jullie nog graag erbij zien?
Echt zo treurig.quote:Op maandag 7 november 2005 15:42 schreef indy-jones het volgende:
[..]
ik ga zelf ook niet erg vaak in bad, maar dit is wel heel weinig
Ik hoop voor je dat je ouders dat ook weten in 't geval zij ook eens het bad willen gebruiken?quote:Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hier ook..behalve mn schildpadden..die laat ik daar altijd in zwemmen
[..]
bang dat ik te ver doorrij, of spullen gejat worden, ik ga praten in mn slaap zo'n dingen
mezelf.quote:Op maandag 7 november 2005 15:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
Wie is die chick?quote:Op maandag 7 november 2005 15:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
Jaaaaa, alleen dan de puntjes en de "er" wegquote:Op maandag 7 november 2005 15:55 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik gemaakt..maar ben er nog niet tevreden mee :/
ik heb geen rijbewijs, en toch vind ik hem mooiquote:Op maandag 7 november 2005 15:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dank.
Hallo, we moeten ook aan onze grote pubers denken Fwnk
Ik maak er nog 2. Dan mogen jullie ze uitkiezen, en die gaat dan mee naar de volgende verkiezingenquote:
die puntjes geven een klein beetje fout idee erover jaquote:Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jaaaaa, alleen dan de puntjes en de "er" weg
dankjequote:
twas een idee van mn moederquote:Op maandag 7 november 2005 15:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je ouders dat ook weten in 't geval zij ook eens het bad willen gebruiken?![]()
![]()
halloquote:Op maandag 7 november 2005 15:58 schreef Eix het volgende:
Haaj.
Ik ben haast verzwolgen door de zeven onderkinnen van mijn Nederlands leraar omdat ik mn HW niet af had. Ik heb een trauma!![]()
hahaquote:Op maandag 7 november 2005 15:58 schreef Eix het volgende:
Haaj.
Ik ben haast verzwolgen door de zeven onderkinnen van mijn Nederlands leraar omdat ik mn HW niet af had. Ik heb een trauma!![]()
Ik ben niet zo goed met photoshopquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 16:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
haha
http://www.morpheus-emotionele-bevrijding.com/trauma.html
de mijne kan iedereen maken..quote:Op maandag 7 november 2005 16:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met photoshop![]()
Iedereen mag meedoen jaquote:Op maandag 7 november 2005 16:03 schreef indy-jones het volgende:
[..]
mogen wij ook meedoen dan? dan heb ik zeker ergens overheen gelezen
niet dat ik goed met photoshop ben, maar ik vind het wel leuk om af en toe eens iets te proberenquote:Op maandag 7 november 2005 16:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen ja. De mooiste wordt door ijsmeis uitgekozen
gezondheidquote:Op maandag 7 november 2005 15:54 schreef snopprinses het volgende:
Hatsjoe!
En ik ben ook niet zo creatiefquote:
Ik ben ook een noob erin hoorquote:Op maandag 7 november 2005 16:06 schreef indy-jones het volgende:
[..]
niet dat ik goed met photoshop ben, maar ik vind het wel leuk om af en toe eens iets te proberen
Ik heb al 3x verteld dat JULLIE mogen kiezenquote:Op maandag 7 november 2005 16:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen ja. De mooiste wordt door ijsmeis uitgekozen
![]()
Ik gebruik 550×200quote:Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef indy-jones het volgende:
hoeveel bij hoeveel pixels moet die dan ongeveer worden?
500xwhateverjijwil zou ik doenquote:Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef indy-jones het volgende:
hoeveel bij hoeveel pixels moet die dan ongeveer worden?
Wtfquote:Op maandag 7 november 2005 16:13 schreef indy-jones het volgende:
[..]
toen ik whateverjijwil invulde deed die et niet![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 16:13 schreef indy-jones het volgende:
[..]
toen ik whateverjijwil invulde deed die et niet![]()
Halloquote:Op maandag 7 november 2005 16:16 schreef AmyLee het volgende:
Goedemiddagik ben weer thuis toetsen gingen goed
fireworksquote:Op maandag 7 november 2005 16:21 schreef Jaguarized het volgende:
Ik moet Photoshop en Fireworks ook weer eens installeren...
Probeer ze eens niet over elkaar heen te fadenquote:Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef _moder8or_ het volgende:Ik weet even niet wat ik bij de Murcielago ga faden
Doe ik ook, maar ik weet niet wat jullie daar van gaan vindenquote:Op maandag 7 november 2005 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Probeer ze eens niet over elkaar heen te faden!
gewoon doorgaan mên..van stoppen leer je niksquote:Op maandag 7 november 2005 16:30 schreef indy-jones het volgende:
ik denk dat ik maar weer stop met dat gefotoshopwant dit wordt echt niks
Dag 1 weer overleefd.quote:Op maandag 7 november 2005 16:33 schreef Renesite het volgende:
back from school
maar het frustreert mequote:Op maandag 7 november 2005 16:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gewoon doorgaan mên..van stoppen leer je niks
Niet die autoquote:Op maandag 7 november 2005 16:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb er nu 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
de 2de is ook gaaf, maar ik kan nu eigelijk niet kiezenquote:Op maandag 7 november 2005 16:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb er nu 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat wil je daarvoor terug zien dan?quote:Op maandag 7 november 2005 16:35 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Niet die auto
Want auto's zijn stom.
Hallo trouwens
Patat, chips, kroketten, drop, chocola..quote:Op maandag 7 november 2005 16:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat wil je daarvoor terug zien dan?
Hmm, okéquote:Op maandag 7 november 2005 16:38 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Patat, chips, kroketten, drop, chocola..
Meisjes zijn ook stom.quote:Op maandag 7 november 2005 16:35 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Niet die auto
Want auto's zijn stom.
Hallo trouwens
Weet ikquote:Op maandag 7 november 2005 16:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Meisjes zijn ook stom. [afbeelding]
Die smileyquote:Op maandag 7 november 2005 16:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Meisjes zijn ook stom. [afbeelding]
Neequote:Op maandag 7 november 2005 16:41 schreef Fwnk het volgende:
Meisjes zijn tof
He K-rin ben je nog vrijgezel?
En dan vooral meisjes met dreads die er geen foto's van in hun fotoboek zetten.quote:
Geen huiswerk meer?quote:
ik heb er wel een foto vanquote:Op maandag 7 november 2005 16:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan vooral meisjes met dreads die er geen foto's van in hun fotoboek zetten. [afbeelding]
Nee nu even niet ben ondertussen wel met pws bezig maar ik wil iets leukers doenquote:Op maandag 7 november 2005 16:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen huiswerk meer? [afbeelding]
Ja maar ik heb geen leuke foto, vind ik zelfquote:Op maandag 7 november 2005 16:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan vooral meisjes met dreads die er geen foto's van in hun fotoboek zetten. [afbeelding]
Jij wel ja. Ga je vriendinnetje er eens op aanspreken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |