Morgen naar de APK jaquote:Op maandag 7 november 2005 13:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
morgen toch pas?
mag ik er ook een keer in rijden?
Ah okquote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Morgen naar de APK ja!
En vandaag verzekeren.
Dus kan ik er als het goed is morgen in rijden.
Achteraan in de rij jij!.
Nou, mijn dinnetje wil erin rijden (ze heeft alleen geen rijbewijs), een vriend van me wil erin rijden, mijn vriendje wil er wel eens in rijden en ik zelf natuurlijk ookquote:
Ik kom wel een keer die kant opquote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, mijn dinnetje wil erin rijden (ze heeft alleen geen rijbewijs), een vriend van me wil erin rijden, mijn vriendje wil er wel eens in rijden en ik zelf natuurlijk ook!
Week 31 van 2007quote:Op maandag 7 november 2005 13:30 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer die kant op
Welk weekend schikt?
nop, doe ik thuisquote:Op maandag 7 november 2005 13:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zozo, die was vroeg![]()
Nog wat gedaan aan mijn banner?
Dan gaat het snel voorbijquote:Op maandag 7 november 2005 13:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jej over half uur pauze en dan hoef ik nog maar 2uur
was ik maar thuis, nja eindhoven zou ook goed zijnquote:Op maandag 7 november 2005 13:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan gaat het snel voorbij. En verdorie was ik maar in eindhoven i.d.b
Leuke avatar trouwens, ijsmeis
Konden we na je stage iets leuks doenquote:Op maandag 7 november 2005 13:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
was ik maar thuis, nja eindhoven zou ook goed zijn
Yes. Ik had gelijkquote:
koffie of thee drinkenquote:Op maandag 7 november 2005 13:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Konden we na je stage iets leuks doenStadten ofzo
[..]
Yes. Ik had gelijk
Schattig man, maar ze is kei veel jonger dan jouquote:
en ze heeft ook al kei lang een vriendquote:Op maandag 7 november 2005 13:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Schattig man, maar ze is kei veel jonger dan jou
En wat is kei lang danquote:Op maandag 7 november 2005 13:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en ze heeft ook al kei lang een vriend
heyquote:Op maandag 7 november 2005 13:59 schreef Palau het volgende:
Hey...
Niet alleen datquote:Op maandag 7 november 2005 13:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Schattig man, maar ze is kei veel jonger dan jou
Ook kei veel lieverquote:
Ik vind jou ook liefquote:Op maandag 7 november 2005 14:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ook kei veel liever
kei veel leuker
kei veel vrouwelijker
kei veel aardig![]()
Jij bent dat oook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |