pimpenquote:Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Pimpen jullie alleen avatars of ook andere foto's/plaatjes?
Ok. Het zit namelijk zo: ik heb al sinds vorig jaar Kerst het idee in mijn hoofd om Yoda (een rat) als onderwerp voor mijn kerstkaartje van 2005 te gebruiken. Nu is afgelopen zaterdag mijn allerliefste Yoda heengegaan.quote:Op maandag 7 november 2005 14:27 schreef blackmage het volgende:
[..]
pimpen![]()
![]()
maar het lijkt mij wel, je moet het gewoon vragem, als mensen het niet willen en het niet vinden passen dan zal je plaatje niet gepimpd worden.
dus geef dat plaatje maar gewoon![]()
Het is zeker wat!!!quote:Op maandag 7 november 2005 11:53 schreef blackmage het volgende:
peder ik heb nog dit oude avatartje
[afbeelding]
hij is nu een beetje druk maar daar doe ik dan wel wat aan.
is het wat?
alleen kan ik m niet uploaden 13 kB...quote:Op maandag 7 november 2005 14:44 schreef Peder het volgende:
[..]
Het is zeker wat!!!
het beweegt EN irriteerd!!!
thanks man!!!![]()
misschien een beetje een lastige vraag maar als je hem als kerstkaart gaat gebruiken hoe groot moet dat plaatje dan precies zijn (zodat hij gelijk op die kaart past)quote:Op maandag 7 november 2005 14:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ok. Het zit namelijk zo: ik heb al sinds vorig jaar Kerst het idee in mijn hoofd om Yoda (een rat) als onderwerp voor mijn kerstkaartje van 2005 te gebruiken. Nu is afgelopen zaterdag mijn allerliefste Yoda heengegaan.
Is het mogelijk om een foto van haar te bewerken zodat ze een engeltje wordt? Met vleugeltjes en misschien zo'n lichtkrans?
Een aantal duidelijke foto's staan in het topic over haar, dat in mijn sig terug te vinden is.
Dank je. Als hij een standaard foto-formaat kan krijgen (9x13 of 10x15) dan kan ik er zelf wel een kaartje van maken.quote:Op maandag 7 november 2005 14:52 schreef blackmage het volgende:
[..]
misschien een beetje een lastige vraag maar als je hem als kerstkaart gaat gebruiken hoe groot moet dat plaatje dan precies zijn (zodat hij gelijk op die kaart past)
gecondoleerd met yoda trouwens, schattig beestje.
Misschien kan iemand hier iets mee:quote:Op maandag 7 november 2005 11:18 schreef sanger het volgende:
Voor het eerst dat ik dit topic zie![]()
Op zich wil ik wel een gepersonaliseerd icoon hebben!
Het lijkt me leuk als er iets met darten in voor komt. Dat is namelijk mijn hobbie!
Iemand die hier iets mee kan? En het zou ook wel leuk zijn als ik die voor zowel MSN als voor Fok! heb, zodat ik bij allebei de zelfde heb?!
Mijn dank is zeer groot.
ah je vind hem nu al goed?quote:Op maandag 7 november 2005 14:47 schreef Peder het volgende:
[..]
alleen kan ik m niet uploaden 13 kB...![]()
damn... hoe krijg ik m kleiner,...
kzit op mn werk dus heb geen software ervoor...![]()
silent ik heb wat aangeprutstquote:Op maandag 7 november 2005 14:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dank je. Als hij een standaard foto-formaat kan krijgen (9x13 of 10x15) dan kan ik er zelf wel een kaartje van maken.
ik heb een beetje gebrainstormt maar ik vind media een beetje een breed iets, dus hoe zit het film geluid ....?quote:Op maandag 7 november 2005 11:32 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens een ander icoon.
Thema het liefst iets met media.
Mag ik het resultaat zien?quote:Op maandag 7 november 2005 18:29 schreef blackmage het volgende:
[..]
silent ik heb wat aangeprutstmaar ik zou het toch maar even vragen aan zo iemand als pc freak.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mag ik het resultaat zien?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:52 schreef blackmage het volgende:
[..]
sorry ik heb het werk niet eens gesaved, een beetje instinctief alles wat ik lelijk vind weg gooien.
dus.....![]()
ik zie dat je aardig snel tevreden benquote:Op woensdag 9 november 2005 23:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
die schele vind ik het leukst denk ik
Opeten???quote:Op donderdag 10 november 2005 09:36 schreef Rekkie het volgende:
Kan iemand wat met die appel van mij??
Ah, ook een Sinterklaasmuts op die appel dus...quote:Op donderdag 10 november 2005 09:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Been there done that...... ik knal telkens met mijn bakkes tegen het beeldscherm
Dat is te suggestiefquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Oeh, of iets met die witte spetters
heb je mischien een orgineel voor me, dat omhoog schieten is niet zon probleem maar de kwaliteit van je avatar is nog al laag.quote:
Iets met veranderende kleuren, en een leuke animatie?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:36 schreef Rekkie het volgende:
Kan iemand wat met die appel van mij??
De versie op mijn computer of de site waar ik m vandaan heb?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:50 schreef blackmage het volgende:
[..]
heb je mischien een orgineel voor me, dat omhoog schieten is niet zon probleem maar de kwaliteit van je avatar is nog al laag.
als ik thuis benquote:Op donderdag 10 november 2005 10:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Iets met veranderende kleuren, en een leuke animatie?
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:58 schreef blackmage het volgende:
[..]
als ik thuis ben![]()
en gef die site maar gewoon rudy
bij jouw dezelfde vrag, heb je mischien het orgineel.quote:
Euh... ja... ik heb m ooit eens gekaapt van de Sesamstraat site (usa of de ned). En dat is al iets van 3 jaar geleden ofzo... Ze hebben ondertussen die sites geupgrade ofzo... Ik kan het iig niet meer vindenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:58 schreef blackmage het volgende:
[..]
als ik thuis ben![]()
en gef die site maar gewoon rudy
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:10 schreef Baggerized het volgende:
Ik zou wel een icoontje willen wat bij mn naam past
Die ik nu heb is ook zo saai.
ik ben ook op school dus ik begin er pas later in de middag ana, zoek jij lekker naar je plaatje en neem je tijd.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:14 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik heb thuis volgens mij nog wel een iets groter plaatje liggen... maar die kan ik eind vanmiddag of vanavond pas hier neerzetten...
ow ik ze je post nu pas, mischien ben je er al achter maar daar is ene speciaal topic voor aangemaaktquote:Op donderdag 10 november 2005 09:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben zelf niet zo handig met fotoshop enz., wie wil er een sinterklaasmuts op mijn avatar zetten? Je weet wel, zo schuin erop.
Ik dank jullie alvast voor de moeite. Eeuwige warme vriendschap is jullie deel![]()
TE VET !!!!quote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef blackmage het volgende:
[..]
ah je vind hem nu al goed?![]()
ik zal kijken of ik hem wat kleiner kan maken voor je
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Hoe bedoel je? Dit hoort toch hier aangevraagd te worden?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:35 schreef blackmage het volgende:
[..]
ow ik ze je post nu pas, mischien ben je er al achter maar daar is ene speciaal topic voor aangemaakt![]()
Dus jij wil dat niet even voor mij doen?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:17 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en vogel er is echt een speciaal topic voor aanvragen voor dingen gerelateerdm et feestdagen (kerst sinterklaas enz)
Dank.... maar ik vind ze beide niet interessant genoegquote:
ah het waren dan ook plaatjes om te kijke nwat jij vind, ik zal eens in de zin van de vosss avatar kijken.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dank.... maar ik vind ze beide niet interessant genoeg![]()
Volgens mij zit er in die onderste geen loop want hij houdt op een gegeven moment op en de kleuren veranderen te snel......
Ik vind de avatar van vossssss er cool..... iets in die geest bedoelde ik...
nee ik heb daar de goede plaatjes niet voor (hoedjes met doorzichtige achtergronden enzo) dus echt je moet even naar dat topic gaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus jij wil dat niet even voor mij doen?![]()
Dank u, dank u!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:17 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en vogel er is echt een speciaal topic voor aanvragen voor dingen gerelateerdm et feestdagen (kerst sinterklaas enz)
ik kan een foutje gemaakt hebben bij het up[loaden maar het zou er 1 moeten zijn die begint met elmo en dan terug gaat en een die begint met leeg en naar elmo gaat.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:42 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
Is er trouwens nog een verschil tussen die twee?
Euh... sorry, maar ik ben aardig een n00b wanneer op dat soort dingetjes aankomtquote:Op donderdag 10 november 2005 18:46 schreef blackmage het volgende:
dat kan je verwachten, daarvoor heb je dus een webicoon, maak lekker een acount aan bij photobucket.com
quote:
Mijn dank is zeer grootquote:Op donderdag 10 november 2005 22:37 schreef blackmage het volgende:
[..]
?
naja ik ben al klaar hier is dat ding niet de vosss style maar ik ga ook niet klakeloos dingen kopieren.
[afbeelding]
Nee was niet zo bedoelt.... zo ondankbaar ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 10 november 2005 23:06 schreef blackmage het volgende:
ah toch nog blij?
ik begreep uit die smilie post iets in de trant van donder maar op ofzo.
maar gelukkig weer een tevreden klant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |