Eindelijk dat geld van Ibrahimofiets een keer goed besteed. Drie maal is scheepsrecht!quote:Op maandag 7 november 2005 11:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat te denken van die pingel bij Zagreb-uit in de 85ste minuut, waarbij plaatsing voor de volgende ronde vrijwel zeker was... Nee, de druk is voor KJH geen probleem. Zou wel de derde spits op rij zijn die 5 miljoen gaat kosten voor Ajax.
Ik vond de manier van juichen ook zeer ongepast. De inzet en het spelniveau waren ver beneden peil en ook vind ik het weinig respectvol naar je tegenstander toe om een spastisch dansje uit te voeren als je met alle geluk van de wereld toch nog een doelpunt maakt in de belssuretijd. Het is i.i.g geen reclame voor Ajax.quote:Op maandag 7 november 2005 11:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, de ontlading was natuurlijk er groot. Is er een keer iets te juichen begint het bestuur te zeiken. Die gasten moeten ze echt allemaal afzetten, daar ligt het probleem, al jarenlang. Niet bij een gebrek aan een goede spits.
Mooi isquote:
Jullie hebben hem niet nodig ja.. jullie hebben Hiddinkquote:Op maandag 7 november 2005 12:05 schreef rubbereend het volgende:
hoeveel moet Klaas Jan kosten?
Inderdaad. Het gaat om de essentie. Ajax heeft zich vervreemd van de basis: de supporters.quote:Op maandag 7 november 2005 12:00 schreef Zwansen het volgende:
De beursgang zelf heeft er niets mee te maken natuurlijk, wel de gedachte erachter. Zelfde als bij Madrid het geval is. Het gaat puur om de financiėle zaken. De doelstelling van het bestuur is om winst te maken, niet om kampioen te worden en ver te komen in de CL.
Wat heb ik gemerkt van de beursgang dan? Helemaal niks. Ik merk helemaal niks van het feit dat Ajax beursgenoteerd is, met uitzondering van ene Furby die dat altijd hier braaf komt melden.quote:Op maandag 7 november 2005 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Die beursgang heeft er wel mee te maken twi, dat kan je niet ontkennen. Het is het grote geheel, het stadion, de beursgang, de machtstrijd etc...
quote:Op maandag 7 november 2005 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie hebben hem niet nodig ja.. jullie hebben Hiddink.
Feit blijft dat in mijn overtuiging een voetbalclub niet thuishoort op een effectenbeurs.quote:Op maandag 7 november 2005 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beursgang is bullshit. Dat heeft er echt nul komma nul mee te maken.
Nou, ik denk dat Koeman toch een flinke invloed heeft gehad op die gasten. Negatief, welteverstaan. Dat ze in de kwartfinale stonden was nog een uitloper van de werkzaamheden van Co die dat elftal in principe bij elkander had gezocht. Koeman heeft al die gasten zo bewerkt dat ze volledig dicht zijn geklaptquote:Op maandag 7 november 2005 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beursgang is bullshit. Dat heeft er echt nul komma nul mee te maken.
Wat mij het meest zorgen maakt, is hoe in godsnaam de ontwikkeling van spelers als Pienaar, De Jong, Sneijder, Heitinga zo kan stagneren en achteruit kan gaan. 3 a 4 jaar geleden hadden we dit geblaat nog niet bij dat geweldige elftal dat in de CL zo ver kwam en ongelukkig onderuit ging bij Milan. Die gasten zijn zo verschrikkelijk talentvol, maar het komt er gewoon niet uit.
Het ergste is nog dat ik niet zou weten wat er moet veranderen. Een andere coach heeft weinig zin denk ik, Blind snapt het wel allemaal. Ach, misschien verandert het wel opeens.
Ach, alsof jullie wat opschieten van die paar ton. Misschien dat je daar net een maandje onderhoud van het stadion van kan betalen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]het gaat me er meer om dat wij ook een deel van de transfersom ontvangen
780.000 euro op een bedrag wat 3 keer zo groot is, dus reken een slordige 250.000 voor Klaas Jan. Poeh, poeh, dat schiet opquote:FC Groningen is de lachende derde bij een transfer van PSV'er Arjen Robben naar Chelsea. De club waar de linksbuiten zijn opleiding genoot, kan komende zomer enkele tonnen op zijn bankrekening bijschrijven als vergoeding voor de opleidingskosten. Bovendien deelt Groningen mee in de transferopbrengst. De Oosterparkers rekenen op ruim 780.000 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |