abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32085389
Feli Wombcat
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:53:57 #77
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_32085473
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Feli Wombcat
Amen, feli ! ! !
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_32086750
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:37 schreef essiedepessie het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand ontmoet die het zo doet, Ik probeer zelf alles zo goed mogelijk in de praktijk aan te leren, mocht er iets misgaan dan leg ik het uit en doen we het wel nog een keer over nieuw.
Mijn inzicht hierin is dat dingen op papier uitleggen niet werkt, dan zou iedereen na het behalen van zijn theorie alle voorrangssituaties perfect uitvoeren, want ja zo stond het op papier.

Doen is de beste manier vind ik. Misschien toch een keer overleggen met je instructeur.. Gewoon eerlijk zeggen dat je niet begrijpt waarom het zo moet, en als hij daar niet mee eens, vragen of je iemand anders mag om les van te krijgen
hij is iemand anders mijn instructrice is momenteel 2/3 weken niet beschikbaar, dus hij neemt waar. En volgens mij leest hij ook op Fok mee want vandaag ging heel anders, sowieso eerst snelweg maar daarna gewoon door de binnenstad ed, enkel uitleg bij achteruit inparkeren en dan voornamelijk omdat ik dat vroeg.

nouja met goede hoop daar de volgende les dan maar
'The Less you know, The more you believe'
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:45:58 #79
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_32088370
Gefeliciteerd Wombcat

Ik zei toch dat je het kon!!!
Shuffle up and deal!!!
pi_32090006
Gefeliciteerd geslaagden
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:49:27 #81
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32090094
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:47 schreef Wombcat het volgende:
Hebbes

Wel met wat mazzel, want ik heb een stuk of 5 foutjes gemaakt, en ze geaf me het voordeel van de twijfel.
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:58 schreef reina35 het volgende:
goeie morgen

Ik ben geslaagd !!!!!
Gefeliciteerd allebei!
pi_32090443
quote:
Hebbes

Wel met wat mazzel, want ik heb een stuk of 5 foutjes gemaakt, en ze geaf me het voordeel van de twijfel.
gefeliciteerd.... vertel eens hoe het ging...wat deed je bijvoorbeeld fout en hoe loste je het op etc
Haleloeja
pi_32091297
quote:
Hebbes

gefeliciteerd
pi_32091424
Reina en Wombcat! Gefeliciteerd! Voelt goed hè!
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:49:11 #85
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_32091689
Volgende week voor de eerste keer met de motor de snelweg op, wat kan ik verwachten??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:25:37 #86
119040 TheAnarchist
Anarchy Will Beat!
pi_32092640
Jaaa vanmorgen ook geslaagd
Ik vond het al een rare/makkelijke route, zegt ie ineens ja zet hem hier maar even op de stoep ik moet even mn beurs pakken die ben ik vergeten
Ook geen verrichtingen enzo.
En hij heeft de hele rit over MVV geluld met mn instructeur
Er komt een dag, dan drink je geen bier meer. Dan ben je dood.
pi_32092657
Gefeliciteerd alle geslaagden! Ik heb vandaag mijn theorie gehaald Vrijdag is mn eerste les en 28 december praktijkexamen. Ik dacht, ik meld het maar even.
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:39:53 #88
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_32093031
iedereen slaagt hier maar, goed man
pi_32093381
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef TheAnarchist het volgende:
Ik vond het al een rare/makkelijke route, zegt ie ineens ja zet hem hier maar even op de stoep ik moet even mn beurs pakken die ben ik vergeten
gefeliciteerd

Idd lekker makkelijk zo
pi_32093521
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:02 schreef Gelderland het volgende:

[..]

gefeliciteerd.... vertel eens hoe het ging...wat deed je bijvoorbeeld fout en hoe loste je het op etc
Het ging echt niet lekker tijdens het examen. Het half uurtje inrijden van tevoren ging echt heel soepel.

Bij het examen krijg je eerst zo'n praatje over wat er gaat gebeuren. En de examinatrice haalde daarbij aan dat op het formulier van de TTT stond dat kijken wat beter moest, en dat ik wat meer initiatief moest tonen. Daardoor werd ik kennelijk wat zenuwachtig, want al bijna meteen ging het niet lekker. Ik moest rechtsaf een voorrangsweg op, en er stond een vrachtwagen links voorgesorteerd. Ik zat te kijken of ik er rechts naast kon, en dat kon. Alleen vergat ik toen eerst achter de vrachtwagen naar links te kijken of er iets aankwam. Ik stond naast die vrachtwagen, en kon dus links niets zien, en bleef wachten. Zij zei toen "je had eerst al kunnen zien dat er niets aankwam", ik gaf toe dat ik daar niet op gelet had, maar had toen al zoiets van "hm, lekker beginnen zo".

Even later zat ik op een weg met twee rijstroken in mijn richting achter een vrachtwagen, die reed 40, dus ik erlangs. Maar lette even niet op mijn snelheid, en ging tegen de 60, en zij toen: "wat rustiger".

Weer wat later remde ik wat laat voor een verkeersdrempel, en ook daarover maakte ze een opmerking (precies toen ik begon te remmen): "je mag wel wat remmen".

Bij een spoorwegovergang reed ik achter het verkeer aan, maar we kwamen even stil te staan, terwijl ik op de spoorwegovergang stond, ook daarover maakte ze een opmerking ("wat verder vooruit kijken").

Ik miste een afslag toen ik linksaf moest, ik zag te laat waar ik precies in moest, en reed daarom maar rechtdoor (maar keek wel goed of dat kon en of ik niemand hinderde).

Ze maakte nog een keer een opmerking dat ik wat dicht langs geparkeerd auto's reed, en toen had ik zoiets van "nu ben ik echt gezakt".

Bij het invoegen op de N3 (autoweg bij Dordrecht) kwam er net een vrachtwagen aan, ik dacht dat ik er wel voor kon, dus gaf flink gas. Achteraf gezien had ik 'm beter voor kunnen laten gaan, want het was nogal krap, en ik slingerde wat bij het oprijden van de autoweg.

Toen we terugreden bij het CBR was ik er dus echt van overtuigd dat ik gezakt was. Vervolgens liep ze al die fouten na en gaf ook aan dat ik iets meer vooruit moest kijken. Toen keek ze nog eens naar de resulaten van de TTT en wat daar op stond, en zei ze "ik geef je het voordeel van de twijfel". Daar had ik echt niet meer op gerekend, dus ik helemaal blij (en wat sprakeloos).

Toen ik met mijn instructeur naar buiten liep, zei ik tegen hem "dat was wel mazzel". Hij beaamde dat, en zei dat ze waarschijnlijk wel had gezien dat ik wat zenuwachtig was, en ook dat ik nu andere dingen 'fout' had gedaan dan op de TTT en dat hij dacht dat ze daarom me het voordeel van de twijfel had gegeven.

Kortom: de moraal van dit verhaal is (wat mij betreft) wel dat je nooit zelf moet gaan beoordelen, maar gewoon doorrijden. Dat had mijn instructeur van te voren ook gezegd, en ondanks dat ik op een halverwege dacht dat het geen zin meer had, ben ik maar gewoon door blijven gaan en alles zo goed mogelijk blijven doen. Dat heeft me denk ik ook wel gered, want ik had ook kunnen denken dat het geen zin meer had, en 't maar op kunnen geven in plaats van alles zo goed mogelijk blijven doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2005 17:59:09 ]
pi_32093645
Oh ja, er waren nog twee dingetjes. Op een gelijkwaardige kruising zag ik wat laat dat er van rechts een auto kwam. Ik remde denk ik net voordat zij besloot in te grijpen (want ik dacht dat het rempedaal iets lichter aanvoelde dan normaal, maar dat kan net zo goed een gevoel zijn dat veroorzaakt werd doordat het toch al niet zo lekker ging). Daarvan zei ze later: "je kwam wat hard aanrijden, maar je zag het gelukkig wel op tijd."

En ik had nog een keer dat ik linksaf moest op een voorrangskruising en ik de bocht wat snel nam, waardoor het wat krapjes werd (ik keek wel goed alle kanten op).

En de motor sloeg twee keer af.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2005 18:47:29 ]
pi_32093798
Weet je zeker dat je examinatrice niet dronken was?
pi_32094129
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:08 schreef Impry het volgende:
Weet je zeker dat je examinatrice niet dronken was?
Ik heb niet aan haar adem geroken.

Als je het zo leest, ziet er erger uit dan dat het was, maar ik had het idd niet vreemd gevonden als ze me had laten zakken.

En ik ben erg kritisch, dus alles wat niet helemaal lekker liep, heb ik nu opgenoemd.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2005 18:24:42 ]
pi_32094462
Motor Rijbewijs gehaald vandaag !!!! : ) : )
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_32094890
Ook gefeliciteerd
pi_32095089
Reina, Wombcat, TheAnarchist, -Eddow-, allemaal van harte gefeliciteerd!

Het gaat goed hier qua geslaagden ik binnenkort ook… (hoop ik dan )
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:08:08 #97
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32095415
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:32 schreef -Eddow- het volgende:
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef TheAnarchist het volgende:
Ook jullie allebei...Gefeliciteerd!
pi_32095947
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:32 schreef -Eddow- het volgende:
gefeliciteerd

Wombcat, idd een mazzel dat je geslaagd bent als ik het zo lees, maar dat maakt niet uit, want je hebt hem tenminste
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:27:56 #99
88233 Steve
Still the best.
pi_32096009
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Reina, Wombcat, TheAnarchist, -Eddow-, allemaal van harte gefeliciteerd!

Het gaat goed hier qua geslaagden ik binnenkort ook… (hoop ik dan )
Het gaat inderdaad goed zo te zien.

gefeliciteerd iedereen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:40:22 #100
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32096400
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:26 schreef Eluc het volgende:
Gefeliciteerd alle geslaagden! Ik heb vandaag mijn theorie gehaald Vrijdag is mn eerste les en 28 december praktijkexamen. Ik dacht, ik meld het maar even.
Alvast veel succes met het praktijkexamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')