als het regent of koud is controleren ze meestal de lampen: richting naar links, richting naar rechts, licht aan, remmen. (examinator staat buiten, jij zit lekker warm in de autoquote:Op maandag 7 november 2005 16:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, ik heb woensdag dus me TTT, dan moet ik het dus weten en voor die tijd heb ik geen les meer en weet dus niet of we woensdag nog ff tijd hebben om dat te bekijken, daarom lijkt het mij handig als ik het van te voren al beetje kan opzoeken op internet
Het kost je wel weer een rip uit je lijf, paar extra lesjes, en je examen hoppa minimaal 350 euro. Dat is denk ik ook de grootste druk op iedereen(onbewust).quote:Op maandag 7 november 2005 13:27 schreef essiedepessie het volgende:
Ach, je leven hangt er niet van af hoor, het ergste wat kan gebeuren is dat je zakt.. Niemand die je daar op veroordeelt.
Cool down, als je mag afrijden, betekend dat ook dat je het kan. Gewoon even je best doen, lukt je vast.!![]()
Was afrijden maar net als afzwemmenquote:Op maandag 7 november 2005 13:27 schreef essiedepessie het volgende:
Ach, je leven hangt er niet van af hoor, het ergste wat kan gebeuren is dat je zakt.. Niemand die je daar op veroordeelt.
Cool down, als je mag afrijden, betekend dat ook dat je het kan. Gewoon even je best doen, lukt je vast.!![]()
Ik heb die methode denk ik gemist , vertel vertel?quote:Op maandag 7 november 2005 20:22 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Het kost je wel weer een rip uit je lijf, paar extra lesjes, en je examen hoppa minimaal 350 euro. Dat is denk ik ook de grootste druk op iedereen(onbewust).
he maar jij hebt een rijschool, is de methode met zoals ik in het vorige deel beschreven heb gebruikelijk? leren ze je dat op de rij-instructeurschool? Of is het enigzins bizar?
Ik ben in ieder geval wel blij dat ik het gedaan heb, nu weet in tenminste wat me op het echte examen te wachten staat. Het neemt denk toch wel een deel van m'n zenuwen weg tijdens examenquote:Op maandag 7 november 2005 21:30 schreef essiedepessie het volgende:
Was iedereen even blij met zijn TTT of zijn er ook mensen die em liever niet hadden gedaan?
korte versie: mbv. plattegrond van een kruispunt en papierenautotjes herhaaldelijk situaties uitleggen en vervolgens rijden om weer op het zelfde punt terug te keren en te herhalen.quote:Op maandag 7 november 2005 21:41 schreef essiedepessie het volgende:
[..]
Ik heb die methode denk ik gemist , vertel vertel?
jij bent de eerste waarvan ik het hoor, tuurlijk tekent een instructeur wel eens iets uit, maar hoe jouw instructeur het doet vind ik wel erg bizar hoorquote:Op maandag 7 november 2005 22:56 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
korte versie: mbv. plattegrond van een kruispunt en papierenautotjes herhaaldelijk situaties uitleggen en vervolgens rijden om weer op het zelfde punt terug te keren en te herhalen.
Linksafslaan, en direct weer links, voorsorteren, kruispunt oversteken in 2x(wachten op tussen stuk) ed. zeker 20min stil gestaan tijdens uitleg en 4 tot 5 keer het kruispunt gereden.
Ja het vreemde vind ik dat het wel binnen hetzelfde bedrijf is, mijn normale instructrice geeft normaal les, heeft 20 jaar eraring en dat merk je wel. je zou toch denken dat zo'n bedrijf toch bepaalde eisen stelt aan instructeurs oid.quote:Op maandag 7 november 2005 23:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jij bent de eerste waarvan ik het hoor, tuurlijk tekent een instructeur wel eens iets uit, maar hoe jouw instructeur het doet vind ik wel erg bizar hoor
Bedankt!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:37 schreef essiedepessie het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand ontmoet die het zo doet, Ik probeer zelf alles zo goed mogelijk in de praktijk aan te leren, mocht er iets misgaan dan leg ik het uit en doen we het wel nog een keer over nieuw.
Mijn inzicht hierin is dat dingen op papier uitleggen niet werkt, dan zou iedereen na het behalen van zijn theorie alle voorrangssituaties perfect uitvoeren, want ja zo stond het op papier.
Doen is de beste manier vind ik. Misschien toch een keer overleggen met je instructeur.. Gewoon eerlijk zeggen dat je niet begrijpt waarom het zo moet, en als hij daar niet mee eens, vragen of je iemand anders mag om les van te krijgen
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:47 schreef Wombcat het volgende:
Hebbes
Wel met wat mazzel, want ik heb een stuk of 5 foutjes gemaakt, en ze geaf me het voordeel van de twijfel.
quote:
gefeliciteerd.... vertel eens hoe het ging...wat deed je bijvoorbeeld fout en hoe loste je het op etcquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:47 schreef Wombcat het volgende:
Hebbes
Wel met wat mazzel, want ik heb een stuk of 5 foutjes gemaakt, en ze geaf me het voordeel van de twijfel.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:47 schreef Wombcat het volgende:
Hebbes
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef TheAnarchist het volgende:
Jaaa vanmorgen ook geslaagd![]()
![]()
![]()
Ik vond het al een rare/makkelijke route, zegt ie ineens ja zet hem hier maar even op de stoep ik moet even mn beurs pakken die ben ik vergeten![]()
Ook geen verrichtingen enzo.
En hij heeft de hele rit over MVV geluld met mn instructeur![]()
Het ging echt niet lekker tijdens het examen. Het half uurtje inrijden van tevoren ging echt heel soepel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:02 schreef Gelderland het volgende:
[..]
gefeliciteerd.... vertel eens hoe het ging...wat deed je bijvoorbeeld fout en hoe loste je het op etc
Ik heb niet aan haar adem geroken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:08 schreef Impry het volgende:Weet je zeker dat je examinatrice niet dronken was?
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:32 schreef -Eddow- het volgende:
Motor Rijbewijs gehaald vandaag !!!!: ) : )
Ook jullie allebei...Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef TheAnarchist het volgende:
Jaaa vanmorgen ook geslaagd![]()
![]()
![]()
Ik vond het al een rare/makkelijke route, zegt ie ineens ja zet hem hier maar even op de stoep ik moet even mn beurs pakken die ben ik vergeten![]()
Ook geen verrichtingen enzo.
En hij heeft de hele rit over MVV geluld met mn instructeur![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:32 schreef -Eddow- het volgende:
Motor Rijbewijs gehaald vandaag !!!!: ) : )
Het gaat inderdaad goed zo te zien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Reina, Wombcat, TheAnarchist, -Eddow-, allemaal van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Het gaat goed hier qua geslaagdenik binnenkort ook… (hoop ik dan
)
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:26 schreef Eluc het volgende:
Gefeliciteerd alle geslaagden! Ik heb vandaag mijn theorie gehaaldVrijdag is mn eerste les en 28 december praktijkexamen. Ik dacht, ik meld het maar even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |