Ja jij ook nog (of alvast) gefeliciteerd Daisyquote:Op maandag 7 november 2005 14:25 schreef DaisyDuke het volgende:Iedereen die het afgelopen jaar jarig is geweest; nog gefeliteerd! En voor degene die komend jaar jarig zijn; alvast gefeliciteerd!
Ja, voor we het weten is ze alweer 14!quote:Op maandag 7 november 2005 14:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maarre...als we niet snel dat meisje van dolle_hond raden, zijn we nog niet jarig!
Young girls grow up so fast these days..quote:Op maandag 7 november 2005 14:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, voor we het weten is ze alweer 14!
quote:Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
![]()
* newbiedoobiedoobiedooooooooooo is jaaaruuuggg![]()
Newbie en Sack van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagquote:Op maandag 7 november 2005 14:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hey, dan zijn we op dezelfde dag jarig. Want ik ben ook jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarug vandaag
Gefeliciteerd![]()
15 april pasquote:Op maandag 7 november 2005 14:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, voor we het weten is ze alweer 14!
Voor je het weet komt ze thuis met haar vriendvan 26 die alleen naar Death Metal luistert en onder de tattoos en piercings zit, werkeloos is en ook nog verkeerde vrienden heeft.quote:Op maandag 7 november 2005 14:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Young girls grow up so fast these days..
Wat is er mis met mij?quote:Op maandag 7 november 2005 14:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor je het weet komt ze thuis met haar vriendvan 26 die alleen naar Death Metal luistert en onder de tattoos en piercings zit, werkeloos is en ook nog verkeerde vrienden heeft.
Jij bent 25quote:
Owja..quote:
EN dan wordt ze ongepland zwanger. Wil ze het kind houden, maar Sack wil daar niets van weten en vlucht en dan komt ze op hangende pootjes thuis. Pa en ma eisen dat ze de 20 piercings in haar gezicht weghaald en helpen haar daarna.quote:Op maandag 7 november 2005 14:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, ze komt uit Scandinavië, dus die kans is redelijk groot, peaceman
Ach, gelukkig ging ze niet in het Big Brother-huis zitten..quote:Op maandag 7 november 2005 15:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
EN dan wordt ze ongepland zwanger. Wil ze het kind houden, maar Sack wil daar niets van weten en vlucht en dan komt ze op hangende pootjes thuis. Pa en ma eisen dat ze de 20 piercings in haar gezicht weghaald en helpen haar daarna.
EN het had allemaal zo mooi kunnen zijn geweest….
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 15:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Amy Diamond?
quote:Zeg me dat het hier leuk is
Zeg me dat ik plezier heb
Doe alsof het hier leuk is
Dit is de laatste keer,
ik ga nooit meer
Ik wil nooit meer...
Verjaardagsfeest - Frank Boeijenquote:Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Van welk nummer (en van wie) is dit stukje tekst?
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 15:25 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Verjaardagsfeest - Frank Boeijen
Oja. Die ken ik toch wel.quote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ma belle Ami leek me iets meer voor de hand liggen dan She likes weeds
dolle_hond +1quote:Op maandag 7 november 2005 16:06 schreef dolle_hond het volgende:
robert gordon?
Eh... Heb ik iets gemist...quote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef Charmian het volgende:
Wat ik nog even in mijn tvp wilde zeggen:
TSE en Mark nog van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!
Newbie en Sack van harte gefeliciteerd!!!!!!!!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Lees het topic ff door... als je het dan nog mist, wordt het tijd om naar de oogarts te gaanquote:Op maandag 7 november 2005 20:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Eh... Heb ik iets gemist...
Nou ja.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
belsen had toch net zijn ogen laten laseren?
Omhoog?quote:Op maandag 7 november 2005 20:48 schreef belsen het volgende:
Nieuwe vraag dan maar:
Waar zijn de ogen van Sammy naartoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |