ik keek mee met de kinderen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opgezocht. Werkelijk nog nooit van gehoord...
En Dolle, waarom kijk jij naar Kim-lian met haar Kids top 20?
Jij vindt haar aantrekkelijk?quote:Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat naar Kim Lian kijken snap ik eigenlijk wel
Ik weet niet hoe ze er nu uitziet, maar vroeger toen ze nog call tv deedquote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jij vindt haar aantrekkelijk?
Maar ze smeert meer zooi op haar gezicht dan de hele Noorse blackmetalscene bij elkaar...quote:Op maandag 7 november 2005 13:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze er nu uitziet, maar vroeger toen ze nog call tv deed
Met dat korte rooie haar
Ach. Als dat een criterium is kun je de tv wel uitlatenquote:Op maandag 7 november 2005 13:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar ze smeert meer zooi op haar gezicht dan de hele Noorse blackmetalscene bij elkaar...
Kijk zelden tvquote:Op maandag 7 november 2005 13:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach. Als dat een criterium is kun je de tv wel uitlaten
quote:Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
![]()
* newbiedoobiedoobiedooooooooooo is jaaaruuuggg![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
![]()
Hey, dan zijn we op dezelfde dag jarig. Want ik ben ook jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarug vandaagquote:Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
![]()
Sack van harte!quote:Op maandag 7 november 2005 14:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hey, dan zijn we op dezelfde dag jarig. Want ik ben ook jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarug vandaag
Gefeliciteerd![]()
![]()
Gefeliciteerd Sackquote:Op maandag 7 november 2005 14:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hey, dan zijn we op dezelfde dag jarig. Want ik ben ook jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarug vandaag
Gefeliciteerd![]()
ook gefeliciteerdquote:Op maandag 7 november 2005 14:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Jij ook gefeliciteerd dan!quote:Op maandag 7 november 2005 14:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nog gefeiliciteerd!quote:Op maandag 7 november 2005 14:11 schreef Mark het volgende:
Newbiedoobiedoe en Sack: van harte mede-Schorpioenen!
* Mark was vorige week woensdag jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |