Je zal maar moeten lerenquote:
Oh, dat moet ik ook welquote:Op maandag 7 november 2005 10:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je zal maar moeten leren [afbeelding]
Portaal zuigt varkens!quote:Op maandag 7 november 2005 10:50 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Pheno...vertel eens ff.. hoe is jullie kijkdag verlopen? zijn jullie tevreden?
want?quote:Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef teig het volgende:
mannen......... ik snap er geen zak van!
whehehe welcome to our world!quote:Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef teig het volgende:
ooooh afspraakjesquote:Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara heeft een afspraak en moet nu weg
tot laters![]()
Je moet hun zak ook niet snappenquote:Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef teig het volgende:
batterij leeg, telefoon kapotgevallen toen hij een wanhopig sprintje naar de tafel toe trok om je telefoontje nog aan te pakken?quote:Op maandag 7 november 2005 11:43 schreef teig het volgende:
t zal wel niks zijn.. maar dan zet je je foon toch niet zomaar uit...??
het zal wel aan mij liggen ofzo
whatever
mannen zijn niet zo van het bellen of sms'en hoor..quote:Op maandag 7 november 2005 11:43 schreef teig het volgende:
whatever
Ik zet het nooit uit, ik neem dat kreng gewoon nooit opquote:Op maandag 7 november 2005 11:43 schreef teig het volgende:
whatever
Als je dat bevestigd wilt zien door mijn vrouw, dat kan geregeld worden hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef teig het volgende:
yeah right
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |