ja, die 'ingezonden brieven' vormen voor een krant meestal dé mogelijk om een beetje politiek incorrecte komische noten te kunnen plaatsen ...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:04 schreef maniack28 het volgende:
Ik sta in de spits![]()
Ingezonden brief:
[..]![]()
![]()
hehe, die kan ik ook maken hoor, een lange briefquote:Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ja, die 'ingezonden brieven' vormen voor een krant meestal dé mogelijk om een beetje politiek incorrecte komische noten te kunnen plaatsen ...
Je hebt overigens ook bijna professionele 'ingezonden brief-schrijvers', alhoewel met email de hele charme wat mij betreft een beetje gedaald is, vroeger kreeg je ng met enige regelmaat handgeschreven vellen vol met wiskundige berekeningen, waarom subsidies aan derdewereldlanden in NL werkloosheid opleverde, of een stevige uitleg waarom studenten gedwongen op het platteland tewerkgesteld dienden te worden.
Daarom besluit ik niet de politiek in te gaan. De PvdA heeft het wel over gratis OV, maar op de vraag hoe ze het OV willen verbeteren kennen ze geen goed antwoord op.quote:Op maandag 14 november 2005 18:58 schreef maniack28 het volgende:
Trouwens: "Volgens Tweede Kamerlid Dijksma zitten er aan het voorstel veel voordelen, zowel sociaal als voor de doorstroming van het verkeer."
Ik weet niet hoor, maar hoe zal het verkeer beter doorstromen, als werkelozen, gehandicapten, bejaarden en 16 en 17 jarige vmbo'ers gratis met het ov kunnen? Alsof die in hun autotje vrolijk rondreden op de A12
Nou, als dit er doorkomt, dan ga ik werkeloos worden.. in de zomer doordeweeks lekker met de bus naar het strand, in de herfst lekker naar het bos, af en toe naar een leuke stad ofzo ergens... lijkt me heerlijk... leve het werkeloos zijn! Leuker maken we het al, makkelijker dan nu kan het niet zijn
Ik vind het echt bedroevend, hoe deze mensen in godsnaam in de politiek zitten. Dit regeert ons land mensen!!! Zelfs een cavia heeft nog een hoger iq dan deze mensen..![]()
Als je daadwerkelijk het plan had gelezen, dan zou je tot de conclusie komen het door jouw beschreven gedeelte enkel gaat over het sociale element van het voorstel. Daarnaast werd ook beschreven hoe doorstroming van het verkeer zou kunnen worden verbeterd door forensen gratis openbaar vervoer te geven.quote:Volgens Tweede-Kamerlid Dijksma zitten er aan het voorstel voor gratis OV veel voordelen, zowel sociaal als voor de doorstroming van het verkeer. Ik zie absoluut niet in wat voor voordelen het heeft als gehandicapten, bejaarden, 16 en 17 jarige vmbo-scholieren en werkelozen gratis met het OV kunnen en wat ze zouden bijdragen aan de doorstroming van het verkeer. Over het algemeen zijn dit juist de mensen die NIET met de auto gaan, omdat ze geen auto hebben/kunnen betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |