In een S60 niet?quote:Op maandag 7 november 2005 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet nog niet in wat voor een auto, maar in bijv een S60 red ik het niet om in een keer heen en terug te rijden. In een A8/7-serie/S-klasse wordt het al een heel ander verhaal. Dat weet jij ook, in jou auto reden we beide ook zo 6u weg zonder dat we er last van kregen.
Super!!quote:Op maandag 7 november 2005 17:56 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zal even m'n weekend samenvatten, want het was echt geweldig
-knipsel-
Wilde het even delen, want ik stuiter nog steeds door de kamer van voldoening en vreugde![]()
Enne, als de eerste uitzending is, allemaal kijken heh!
Peu is dan ook een watjequote:Op maandag 7 november 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
ik vind het in een s60/v70 ook prima vertoefen hoor voor lange afstanden![]()
chauffeuren is meer dan alleen schokvrij rijden hoorquote:Op maandag 7 november 2005 18:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Peu is dan ook een watje
Ik ben ook in blokken van 4 uur wezen lessen in een 307, geen probleem
En ik snap dat je voor chauffeuren schokvrij moet rijden, maar rijlessen staan er ook bekend om intenfief te zijn![]()
welk deel van Canada zit jij eigenlijk? Enne moet je er veel Frans kunnen of is Engels echt de hoofd taal ?quote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef vlad het volgende:
mooi voor elkaar sjoewe!!
![]()
volgende keer misschien foonnummer van bridget scoren?![]()
proeven?quote:Op maandag 7 november 2005 18:52 schreef BaraCuda het volgende:
Godkut waarom lekt me auto nou ineens weer koelvloeistofBen blij dat ik garantie heb
Ik dacht dat het gewoon airco condens was, dus ik proevenLekker spul dat koelvloeistof, weer 5 jaar minder te leven
Ik kan gewoon totaal niet vinden waar het vandaan komt.
Ik zit eigelijk overal in Canada. Maar heb eerst 5 maanden in Vancouver gewoond en zit nu in Toronto. Ben op zoek naar werk en dan blijf ik hier voor drie maanden ofzo.quote:Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
welk deel van Canada zit jij eigenlijk? Enne moet je er veel Frans kunnen of is Engels echt de hoofd taal ?
kan je iig niet meer roestenquote:Op maandag 7 november 2005 18:52 schreef BaraCuda het volgende:
Godkut waarom lekt me auto nou ineens weer koelvloeistofBen blij dat ik garantie heb
Ik dacht dat het gewoon airco condens was, dus ik proevenLekker spul dat koelvloeistof, weer 5 jaar minder te leven
Ik kan gewoon totaal niet vinden waar het vandaan komt.
helemaal niets, alsof dit vroeger nooit gebeurdequote:Op maandag 7 november 2005 14:40 schreef BoJo het volgende:
Pfff wat gebeurd er met de wereld als je zullke krantenkoppen dagelijks leest
[..]
doet me aan een actie van mezelf denkenquote:
Is het een land waar je van zegt. Ja hier zou ik mijn hele leven wel kunnen blijven. Of zeg je van. Neh dat is het toch niet?quote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik zit eigelijk overal in Canada. Maar heb eerst 5 maanden in Vancouver gewoond en zit nu in Toronto. Ben op zoek naar werk en dan blijf ik hier voor drie maanden ofzo.
Engels is de hoofdtaal. Alleen als je naar Quebec gaat moet je een beetje frans kunnen als je de kleine plaatsen opzoekt. Maar in Montreal en quebec city schijn je gewoon met engels terecht te kunnen. (ben daar nog niet geweest. staat gepland voor januari als ik het budget bij elkaar gewerkt krijg)
Als je beetje indruk wilt krijgen wat ik doe, kan je kijken op mijn log
coolquote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik zit eigelijk overal in Canada. Maar heb eerst 5 maanden in Vancouver gewoond en zit nu in Toronto. Ben op zoek naar werk en dan blijf ik hier voor drie maanden ofzo.
Engels is de hoofdtaal. Alleen als je naar Quebec gaat moet je een beetje frans kunnen als je de kleine plaatsen opzoekt. Maar in Montreal en quebec city schijn je gewoon met engels terecht te kunnen. (ben daar nog niet geweest. staat gepland voor januari als ik het budget bij elkaar gewerkt krijg)
Als je beetje indruk wilt krijgen wat ik doe, kan je kijken op mijn log
Op de kartbaan mag je ook niet met koelvloeistof rijden, Jan, de baan nazi van kartbaan amsterdam kwam ook ff checken waar ik mee rij,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |