Beter je huissleutel verliezen in een land waar ze toch niet weten van wie hij is, dan zonder sleutels aankomen... Mijns inziens danquote:
quote:[..]
Als ie het niet doet bellen ze net zo lang door tot ze het wel doen.
En als ie 2 dagen niet opneemt weet ik zeker dat ze ineens op de stoep staan, écht!
[..]
quote:Ik praat eigenlijk bijna nooit met mijn moeder. In ieder geval niet van die uitbundige gesprekken
.
Daar heb ik andere mensen voor.
Mwah, de buren hebben ook een sleutel.quote:Op maandag 7 november 2005 11:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beter je huissleutel verliezen in een land waar ze toch niet weten van wie hij is, dan zonder sleutels aankomen... Mijns inziens dan.
Ja hoorquote:![]()
Die mensen zijn psychisch verder wel helemaal oke?
Nou, het is niet zo dat ik niks tegen haar zeg haar?quote:.
Met je vader ook niet dan?
quote:Op maandag 7 november 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, de buren hebben ook een sleutel.
En mijn ouders waren in de buurtZe waren ook zo thuis.
[..]
Ja hoor! Alleen overbezorgd.
Jullie zijn onder het eten muisstil dus?quote:[..]
Nou, het is niet zo dat ik niks tegen haar zeg haar?
Maar het is niet dat ik mijn moeder als mijn beste vriendin zie zeg maar, zoals vele dochters dat wel doen.
Onder het eten bijvoorbeeld hoor je ook alleen maar 'blablabla'.
En mijn vader, ja daar ga ik wel meer mee overweg, maar dat komt gewoon doordat ie huisman is!
Nee, een zusje: http://fotoboek.fok.nl/Marijke86quote:Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Is hij ook enigkind of niet?
Juist nietquote:Jullie zijn onder het eten muisstil dus?
Omdat het toch wel gezellig is hieroquote:Maarre, waarom ga je niet op kamers dan als je toch geen contact met ze hebt?
ahquote:Op maandag 7 november 2005 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, een zusje: http://fotoboek.fok.nl/Marijke86
[..]
Juist niet!
Nee natuurlijk, dat is waar, maar je deed het nu voor alsof je alleen met ze at en ze verder nooit sprakquote:[..]
Omdat het toch wel gezellig is hiero.
Zo overdreven geen contact met ze heb ik ook niet.
Maar sommige dingen gaan ze ook gewoon niks aan!
Nah, zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ah
[..]
Nee natuurlijk, dat is waar, maar je deed het nu voor alsof je alleen met ze at en ze verder nooit sprak.
*roepen in koor* Jaaaa juffrouw hermandeperman!quote:Op maandag 7 november 2005 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ZEG HET VERDULLE DAN DUIDELIJKER @#(*&@#$)(&@#$&)*(!@#)(@#$*&(*) !
Kijk, zo mag de juffrouw het graag horen, nu neukenquote:Op maandag 7 november 2005 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*roepen in koor* Jaaaa juffrouw hermandeperman!
quote:Op maandag 7 november 2005 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kijk, zo mag de juffrouw het graag horen, nu neuken!
quote:Op maandag 7 november 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
. *gaat maar weer verder aan de auto*
In Rotterdam schrik je niet?quote:Op maandag 7 november 2005 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
't lijkt wel alsof ze het erom doen.
Iedere keer als ik bij mijn ouders ben op maandag gaat dat hoerige tyfusalarm af.
SCHRIK ME IEDERE KEER WEER DE ZIEKTE![]()
![]()
![]()
!
quote:Dagcijfers van Vrijdag 04 November 2005 (00:00 - 23:59)
![]()
1. _moder8or_ 562
2. Jaguarized 439
3. qu63 407
4. scanman01 327
5. SpeedyGJ 316
6. Lupa_Solitaria 311
7. hermandeperman 303
8. teamlead 277
9. Alicey 260
10. zoalshetis 228
11. Messenga 207
12. Dribbel_ 187
13. Sjoewe 175
quote:Op maandag 7 november 2005 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens tegen Tim gezegd "Als ze volgende keer ook zoveel bellen, ga ik niet meer mee".
Zitten we zo lekker te eten, telefoon.
En dan niet 1 minuutje ofzo hè. Écht 10 minuten gelul "wat ben je aan het doen?, wat heb je gegeten?, Wat ga je vandaag doen?" NEUKEN NOU GOED!
Mensen. Dat horen jullie gofdomme wel na de vakantie!
leuk ritjequote:Op maandag 7 november 2005 13:30 schreef PeuRac het volgende:
Middag![]()
![]()
Zo maar eens naar bed, moet om half10 "ff" op en neer naar Frankfurt
Als ik daar ben ga ik nog ff langs een vriendin, rond 1u/2u 's nachtsquote:
Zal ik rijden?quote:Op maandag 7 november 2005 13:33 schreef PeuRac het volgende:
Tering er staat gewoon 3:30 uur voorenkele reis Frankfurt met de auto, ook nog eens terug, plus pauze, plus evt fouten/oponthoud komt op 8u rijden
![]()
om 21:30 weg, wordt dus om 5:30u weer terug en dan moet ik nog een uur naar huis rijden![]()
Dat houd je niet vol, echt niet. 3u aan een stuk rijden houden de meesten niet eens vol, na 4u krijg ik het ook erg moeilijk en moet ik echt pauze nemen. Daarom rij ik ook niet meteen terug.quote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zal ik rijden?.
WTF!@#!$#@#~@~# MIJN VADER RIJDT MET DE CIVICI JHH GEWEF!! !$#@!$#!$!$!
BRB!!!!
Grapjas.quote:Op maandag 7 november 2005 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat houd je niet vol, echt niet. 3u aan een stuk rijden houden de meesten niet eens vol, na 4u krijg ik het ook erg moeilijk en moet ik echt pauze nemen. Daarom rij ik ook niet meteen terug.
Lessen is wel wat anders als in opperste concentratie te chauffeuren hoor, zeker als je hogere snelheden rijdt.quote:Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
Me vader wilde even een rondje rijden.
[..]
Grapjas.
Ik heb elke dag 4 uur gelest![]()
.
ik wel hoorquote:Op maandag 7 november 2005 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat houd je niet vol, echt niet. 3u aan een stuk rijden houden de meesten niet eens vol, na 4u krijg ik het ook erg moeilijk en moet ik echt pauze nemen. Daarom rij ik ook niet meteen terug.
Sorry, maar bij het lessen ben je het meest met rijden bezig dan wanneer dan ookquote:Op maandag 7 november 2005 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lessen is wel wat anders als in opperste concentratie te chauffeuren hoor, zeker als je hogere snelheden rijdt.
Ik weet nog niet in wat voor een auto, maar in bijv een S60 red ik het niet om in een keer heen en terug te rijden. In een A8/7-serie/S-klasse wordt het al een heel ander verhaal. Dat weet jij ook, in jou auto reden we beide ook zo 6u weg zonder dat we er last van kregen.quote:
in mijn verlaagde alfa met bleergeluid reed ik in m'n eentje aan 1 stuk door hoor vorig jaar, toen deed ik er door file en zo 22 uur overquote:Op maandag 7 november 2005 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet nog niet in wat voor een auto, maar in bijv een S60 red ik het niet om in een keer heen en terug te rijden. In een A8/7-serie/S-klasse wordt het al een heel ander verhaal. Dat weet jij ook, in jou auto reden we beide ook zo 6u weg zonder dat we er last van kregen.
Dat was een kwestie van pompen of verzuipenquote:Op maandag 7 november 2005 13:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
in mijn verlaagde alfa met bleergeluid reed ik in m'n eentje aan 1 stuk door hoor vorig jaar, toen deed ik er door file en zo 22 uur over![]()
Ik was ook echt verbaast over hoe fit we nog warenquote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef BoJo het volgende:
was trouwens wel super relaxt aankomen met z'n 2en rijden en in de jeep, was nog helemaal fris
vorig jaar was ik zo gebroken dat ik gelijk ging slapen en dag erna nog brak was![]()
blik op oneindig en gaanquote:Op maandag 7 november 2005 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was een kwestie van pompen of verzuipen![]()
quote:In de cel wegens gebruik BitTorrent
Jongen (5) schiet nichtje (4) dood
Relschoppers schieten op Franse politie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |