Er is ruim een fles bacardi lemmon door heen gegaan alleen door mij.quote:Op maandag 7 november 2005 00:45 schreef hermandeperman het volgende:
Was het gezellig Mark?
En Lipje, heb jij niets te doen ofzo de rest van je leven?
misschien moest ik ook maar eens beginnen met zuipen danquote:Op maandag 7 november 2005 07:23 schreef ook_gek het volgende:
hahaha ik ben gewoon wakker wheheheheh.
en ik heb nergens last van. Geen kater helemaal niks
Volgens mij ben ik gewoon nog dronken
word leuk straks op het werk
zieke hondquote:Op maandag 7 november 2005 06:54 schreef Sjoewe het volgende:
En ik ben nog steeds wakker hoor maak je geen zorgen![]()
Zo een feestje doet je goed. Heb me gek gedronken aan 7up met bacardi lemmon. Lekker van 17uur tot uurtje of 1 Thuis ook nog even wat genomen en toen was het al weer 3 uur. Even slapen nu wakker en nergens last van. Ik bruis van de enargie.quote:Op maandag 7 november 2005 07:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
misschien moest ik ook maar eens beginnen met zuipen dan![]()
man met grote hamer staat in je agenda om 14:00quote:Op maandag 7 november 2005 07:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo een feestje doet je goed. Heb me gek gedronken aan 7up met bacardi lemmon. Lekker van 17uur tot uurtje of 1 Thuis ook nog even wat genomen en toen was het al weer 3 uur. Even slapen nu wakker en nergens last van. Ik bruis van de enargie.
Maar dat zal vanmiddag anders zijn denk ik
kan me er vandaag niet echt toe zetten om wat te doenquote:
Jij gaat echt nooit ehquote:Op maandag 7 november 2005 10:40 schreef ijsmeis het volgende:
HALLOOOOO !!
Wilde ik vandaag naar school, werkten de treinen niet mee!
Niet dat ik daar mee zit ofzo
Morgen, écht!quote:
Hoe lang moet je reizen dan?quote:Op maandag 7 november 2005 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Morgen, écht!
Ik heb nu dan ook een schijtrooster! ik moet elke dag om 5 uur opstaan en mijn vrije woensdag is opgeheven
![]()
2 uur ongeveerquote:Op maandag 7 november 2005 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe lang moet je reizen dan?![]()
Ohw, jij bent 's ochtends 1,5 uur thuis bezig of niet?quote:Op maandag 7 november 2005 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
2 uur ongeveer!
Maar ik ben sowieso altijd een half uur te vroeg (of 10 minuten te laat, maar dat maaaag niet!)
Nee, een klein uurtjequote:Op maandag 7 november 2005 10:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw, jij bent 's ochtends 1,5 uur thuis bezig of niet?.
Damn... dat je dat volhoudtquote:Op maandag 7 november 2005 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, een klein uurtje.
Dus 5 uur - 6 uur, ik loop meestal rond kwart voor 6 richting bushalte.
Dan 2 uur reizen en ben ik rond 8 uur op school.
Als jij het betaaldquote:Op maandag 7 november 2005 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn... dat je dat volhoudt.
Kun je niet beter op kamers gaan?
Ach ja, ik vind het niet zó erg, maar ik sla wel sneller een dagje over ja.quote:Op maandag 7 november 2005 11:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee!
Maja, ligt eraan waar je je prioriteiten legt eh.
Dan leef je in een pestbende, net als ikquote:Op maandag 7 november 2005 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind het niet zó erg, maar ik sla wel sneller een dagje over ja.
En op kamers is niks voor mij.
Ik heb nu nog een moeder die soms even vermeld dat ik mijn kamer moet opruimen.
Stel je voor dat ik dat zou vergeten.
In het weekend ben ik niet thuis hoorquote:Op maandag 7 november 2005 11:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan leef je in een pestbende, net als ik.
Je bent gewoon bang om bij je ouders vandaan te gaan eh!
Bel je ze dan iedere dag?quote:Op maandag 7 november 2005 11:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In het weekend ben ik niet thuis hoor. Ik mis ze dan ook kei erg enzo
.
Zal ik eens een geheimpje verklappenquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zal ik eens een geheimpje verklappen?
Ik ging vorig jaar met Tim naar Mallorca, voor 4 dagen.
Weet je hoe vaak zijn ouders hebben gebeld?
Minimaal 5 keer.
BWAHAHAHAHHA!
0xquote:Op maandag 7 november 2005 11:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
't is echt niet goed voor je om bij je ouders te blijven wonen hoor. Helemaal niet als je al zo oud bent als Tim
!
Maar hoe vaak hadden die van jou gebeld dan?
Lekker slim ook, zonder sleutels op vakantie gaanquote:Op maandag 7 november 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
0x
Ik heb me ouders eventjes gebeld om te zeggen dat ik was aangekomen en thats it.
Zijn ouders vonden het ook kei raar dat mijn ouders niet meegingen mij ophalen op het vliegveld.
Duuuh! Dan staan ze er, zeg ik hoi en dat was het. En daar moeten ze dan anderhalf uur voor rijden terwijl ik gewoon met Tim zijn ouders mee kon.
Ze waren geeneens thuis toen ik thuis kwamIk kon het huis niet in
!
Ik ben wat dat betreft anders opgevoed!
Waarom neemt hij ook op dan?quote:Op maandag 7 november 2005 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens tegen Tim gezegd "Als ze volgende keer ook zoveel bellen, ga ik niet meer mee".
Zitten we zo lekker te eten, telefoon.
En dan niet 1 minuutje ofzo hè. Écht 10 minuten gelul "wat ben je aan het doen?, wat heb je gegeten?, Wat ga je vandaag doen?" NEUKEN NOU GOED!
Mensen. Dat horen jullie gofdomme wel na de vakantie!
Jaquote:Op maandag 7 november 2005 11:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker slim ook, zonder sleutels op vakantie gaan.
Als ie het niet doet bellen ze net zo lang door tot ze het wel doenquote:Waarom neemt hij ook op dan?.
Ik praat eigenlijk bijna nooit met mijn moederquote:De vriendin van mijn huisgenoot heeft ook iedere dag zulke gesprekken met haar moeder. "Ja hoi, ja goed, met jou? Ja oke, ja net lekker sla met aardappelen en een biefstukje ja, jullie? Ohw lekker, wil ik ook wel weer eens eten! Wat zeg je? Nee, heb ik niet gezien nee.. Ohw het wordt vanavond herhaald, welke zender? Ja ga ik zeker even kijken ja" ENZ ENZ ENZ
![]()
![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |