Mn avatar geen enkele keerquote:Op maandag 7 november 2005 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
godgloeiende, alweer een nieuwe avatar :'0
zo win je nooit de mooist avatar award he?hoevaak ben je al genonmineerd btw?
(ikzlef heb de lelijkste van heel fok)
Nope, stabiel, al de gehele weekquote:
waar? wat ?quote:
naar je fotoboek suffiequote:
Ik moet helemaal af kicken van fotoshop nuquote:
Ag het is niet anders. En het ergste is nog dat ik dus echt om 23 uur in bed lag. Lamp uit helemaal klaar om te gaan slapen. Dood moe rol ik me zelf heerlijk in mijn dekbed. Je ligt er helemaal klaar voor...... Tjha je draaid je om en nog eens en nog eens en nog eens en nog eens. Je gaat je eigen vervelen. Je gaat eens wat denken over dit denken over dat en ja hoor 12...... half 1...... 1uur.... maar goed de laatste keer toen ik op mijn wekkek had gekeken was het 10 voor half 3. En gewoon stug om half 7 wakker wordenquote:
vertel vertelquote:
nou ja zo ziet mijn nacht er al 2 weken uit hoe laat ik ook naar bed gaquote:Op dinsdag 8 november 2005 07:20 schreef BoJo het volgende:
je moet er aan wennen, vanavond gewoon weer op tijd te bed gaan![]()
vond je het gezellig met me in de stadquote:Op dinsdag 8 november 2005 07:27 schreef BoJo het volgende:
ja ik droomde over een vage blind date, dus ik naar dat huis en bleek het ineens jou zusje te zijn (nooit gezien, geen idee hoe ze eruit ziet) maar dat klikte niet zo en toen zijn wij maar gaan zuipen in de stad
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vond je het gezellig met me in de stad
dan heb je bier gedronken in je droom. Want daar ga je mega van zeikenquote:Op dinsdag 8 november 2005 07:29 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik werd wakker toen ik droomde dat ik moest pissen, dus moest om 4u echt ff een sprintje naar de plee trekken![]()
![]()
ook_gek zit in je systeemquote:Op dinsdag 8 november 2005 07:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
al sla je me dood, ik onthoud bijna nooit wat ik droom en droom ik over die gek![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:37 schreef Hugster het volgende:
ik ben trouwens zoooooo gaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
spamfilterquote:
nieuwe Audi A6 2.4 Multi Avant met alle opties, niet echt pauper dusquote:Op dinsdag 8 november 2005 07:15 schreef BoJo het volgende:
aangezien je de auto er niet bij noemt was het een pauper wagen![]()
![]()
Ahhh in 1 keer door kunnen rijden dusquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nieuwe Audi A6 2.4 Multi Avant met alle opties, niet echt pauper dus![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
nah strik om je doos en je bent klaar.
[..]
Ik had meer gouden kettingen om moeten doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:36 schreef RuXa het volgende:
Is een "190D fanboy gangster" uitstraling dan tegenwoordig al niet meer voldoende om er voor te zorgen dat er mensen voor je opstaan en hun pc aan jou geven?
[..]
Wat moet ik hem mijn schoenen geven?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Stop je piercing bij hem erinquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat moet ik hem mijn schoenen geven?
En mn laptop krijgt ie ook niet
Ik heb nog anderhalf been, en een stukje arm overquote:
Helemaal super, al hadden jullie bijna naar mijn begravenis gekunt dankzij een roemeense vrachtwagen chauffeurquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:03 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb Sjoewe z'n verjaardagscadeau al gegeven (nou goed... vrijdag dan)
en Peu: Hoes't?
Dan kunnen we je geen hand gevenquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb nog anderhalf been, en een stukje arm over
Genoeg om een verjaardag mee te vieren![]()
Ik kan jullie wel een hand geven, er liggen er nog twee in de vriezerquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kunnen we je geen hand geven!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal super, al hadden jullie bijna naar mijn begravenis gekunt dankzij een roemeense vrachtwagen chauffeur![]()
![]()
Trouwens, zouden wij niet nog een keer naar de DTM gaan?![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bijna dood ervaringen wennen vanzelf
Ik moet eerlijk zeggen dat je wel gelijk hebtquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bijna dood ervaringen wennen vanzelf
Af en toe heb ik het zweet nog tussen de billetjes staan (quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat je wel gelijk hebt![]()
Ik help graag een handjequote:Op dinsdag 8 november 2005 14:26 schreef Sandraugiga het volgende:
Oh, dank je Sjoewe, ik kan altijd wel een hand extra gebruiken....
Normaal zie ik het wel aankomen als iemand naar links wil, maar die idioot reed zo dicht op de vrachtwagen voor hem (en ik reed zo hard) dat ik het niet had gezien. Blijkbaar vond hij dat Xenon in Duitsland + rustige snelweg, niet voldoende reden was om hard te rijden ofsoquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het zweet nog tussen de billetjes staan () maar ' meestal' is het: ' oh, kut. dat ging bijna fout. Naja, het zal. ' en weer gas
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal super, al hadden jullie bijna naar mijn begravenis gekunt dankzij een roemeense vrachtwagen chauffeur![]()
![]()
Trouwens, zouden wij niet nog een keer naar de DTM gaan?![]()
Klopt, ik kon je toen niet vindenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]? Dat zou zomaar kunnen maar mijn geheugen is niet meer wat het is. Weet wel dat we zouden afspreken toendertijd (AutoRAI 2005?)
Ik jou ook nietquote:
Wij zijn toen in ongeveer 2uur de hele RAI over gegaan, echt alleen de interessante dingen bekeken, foto's knallen en volgende stand. (beetje ala de reclame van de NS op t momentquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik jou ook nietduidelijk maar ben wel uitvoerig bij de Jag stand geweest.
AutoRAI was gelukkig ook niet druk ofzo
'k ben as vrijdag bij Speed&Design met vriendin + maat + Sjoewe.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij zijn toen in ongeveer 2uur de hele RAI over gegaan, echt alleen de interessante dingen bekeken, foto's knallen en volgende stand. (beetje ala de reclame van de NS op t moment).
In 2007 beter dan maar![]()
In welke tijdzone leef jij?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:16 schreef vlad het volgende:
moguh![]()
ben brak en heb om 2 uur een sollicitatiegesprek![]()
as vrijdag ben ik werken ws, waar is het eigenlijk? En zijn er ook Alfa's?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
'k ben as vrijdag bij Speed&Design met vriendin + maat + Sjoewe.
U?
HIj woont in Canada, daar is het nu dus ergens rond 10-11u 's ochtendsquote:
ah zoquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:31 schreef vlad het volgende:
zit in Canada inderdaad en ben afgelopen weken van het westen naar het oosten gegaan en daarbij door 3 of 4 tijdzones gegaandus weet nu niet echt in welke ik nu zit. Het is alleen 6 uur vroeger dan in Ned. geloof ik.
Is hier nu half 11en ik heb al licht in de ogen
prestatie an sich na gisteravond
![]()
Thnx!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ah zo
nou, succes met je sollicitatie daneffe een espresso en een koude douche, cv nalezen en relaxende muziek.... en jij komt er wel
Jaarbeurshallen Utrecht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
as vrijdag ben ik werken ws, waar is het eigenlijk? En zijn er ook Alfa's?![]()
Is pas om 14u open zie ik? Dan kan ik wel want ik ben om 10u meestal wel klaar, tenzij ik ineens een andere klant krijg. Of ik neem natuurlijk gewoon vrij.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jaarbeurshallen Utrecht.
M'n lieve klantje staat er met de NFSMW Porsche en de NFSMW Caddi (vandaag effe in gezeten... wat een bak man)
wij gaan vroegdus waarschijnlijk ga ik je weer missen
klik
quote:Op maandag 7 november 2005 22:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mn avatar geen enkele keer
Wel als vriendelijkste/meest behulpzame mod, fok!babe, vriendelijkste/ aardigste user, Meest integere user, Meestbelovende user voor het komend jaar, Meest overgewaardeerde user, populairste user, enzo
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |