abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 09:31:42 #1
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32080328
Godverdomme.
Vanmorgen was het weer eens zo ver. Het is winter, je wil wat langer in bed liggen met als gevolg dat je je moet haasten om op tijd op je werk te komen. En dan zal je net zien dat zo'n trekzak in een 30 km/h auto het waagt om om 08:00 de weg op te gaan.
Dat ze lekker op het fietspad gaan rijden. Trouwens wat doet zo'n demente drollenvanger zo vroeg op de weg, die gast was een jaar of 70

Maar dat is nog niet alles. Heb je die paashaas net ingehaald, rij je lekker met 100 door, en dan net om de bocht...... jawel hoor een tractor
Iedereen die Kill Bill heeft gezien: Als Uma Thurman in de badkamer staat in dat restaurant --> Dat geluidje -> Wie wiew Wieee wiew. Nou dat kwam er in me op..........

M.a.w dat de minister van verkeer of aparte wegen aan gaat leggen voor slakken of voor mensen die wel door willen rijden

[ Bericht 2% gewijzigd door sr_firewire op 08-11-2005 09:52:16 ]
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_32080630
die ouwe gaat boodschappen doen en dan nog eens 340 keer op een dag.
die hebben toch niks beters te doen, dus je zal hem nog wel vaker tegenkomen
pi_32080681
Ook fijn van die tractoren; heb je net je wagen gewassen, mooi blinkend rijdt er zo'n tyfus geval die de modder overal rondslingert!

Ze verhuizen die kut boeren maar naar Groningen oid, daar hebben ze er de ruimte voor.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 8 november 2005 @ 09:57:31 #4
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32080775
Ook zoiets ja, daar had ik nog niet over geklaagd.....
Die fucking modder op de weg van die banden van die boeren. Heb je net op je vrije zondagmiddag je oldtimertje een beetje blinkend proberen te maken ( zover dat kan ), heeft er net zo'n prei poter op de weg gereden met als gevolg je hele wagen weer smerig.....
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:23:35 #5
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_32081326
ja, ze willen die brommobieltjes wel opvoeren zodat het verkeer harder kan maar dat wil de nationale nsb enzo niet
pi_32081517
Klopt! Ter dood al die langzaamrijders! Duizend bommen en granaten.

[ Bericht 3% gewijzigd door vogeltjesdans op 08-11-2005 10:53:56 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_32082034
Het is nog herfst, slome.
pi_32082316
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:52 schreef BobbyB het volgende:
Ook fijn van die tractoren; heb je net je wagen gewassen, mooi blinkend rijdt er zo'n tyfus geval die de modder overal rondslingert!

Ze verhuizen die kut boeren maar naar Groningen oid, daar hebben ze er de ruimte voor.
Nou ik woon in Groningen. Hier bedenken die kutboeren ook weer wat nieuws, ipv één dikke band, 2 dikke banden aan elke kan.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:06:51 #9
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32082593
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:48 schreef PDOA het volgende:
Het is nog herfst, slome.
Het voelt als winter...
Je hebt schijnbaar geen auto, of je rijdt zelf een traktor/30 km auto. Wat een reactie....
pi_32083359
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Het voelt als winter...
Je hebt schijnbaar geen auto, of je rijdt zelf een traktor/30 km auto. Wat een reactie....
Ik heb een auto, en als een echte vent zijnde kar ik er gewoon omheen. Mietjes zoals jij blijven er de hele tijd achter rijden, wat weer filevorming veroorzaakt. Wees dus gewoon eens een kerel en trap dat gaspedaal in.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:40:44 #11
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32083576
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:31 schreef sr_firewire het volgende:

Maar dat is nog niet alles. Heb je die paashaas net ingehaald
Anders kijk je eens uit die slome doppen van je.....
pi_32083879
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:32 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ik heb een auto, en als een echte vent zijnde kar ik er gewoon omheen. Mietjes zoals jij blijven er de hele tijd achter rijden, wat weer filevorming veroorzaakt. Wees dus gewoon eens een kerel en trap dat gaspedaal in.
Oh jij bent zo iemand die gaat inhalen terwijl er verkeer aankomt van de andere kant en daardoor anderen de stuipen op het lijf jaagt waardoor ze op de rem gaan staan en dus aan de andere kant een file krijgen en/of een ongeluk veroorzaken. Nee, heel erg slim

* BobbyB maakt dat regelmatig mee op de rijksweg tussen de A15 en eigen straat.

Tegenwoordig kijk ik dus ook al uit als er een tractor aan de andere kant rijdt, omdat er van die josti's toch nog inhalen...
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_32083940
Kom gewoon op tijd je nest uit!

Dat gezever over het langzame verkeer door kwijlende triangeljosti's die gewoon haast hebben omdat ze te laat van huis zijn gegaan...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:08:32 #14
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32084268
JordyB: Als ik wel op tijd mijn nest uitgekomen was, en er had zo'n dildo voor me gereden, dan was dat net zo erg geweest. Dat ze maar op het fietspad gaan rijden, die lijers.....
pi_32084333
Als jij geen haast hebt, is het lang niet zo'n groot probleem...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:12:32 #16
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32084367
Mjah, als jij over 5 jaartjes je rijbewijs hebt spreek ik je weer. Tot dan blijf maar lekker tussen de lijnen op het fietspad...
pi_32084443
'k heb al ruim 5 jaar m'n rijbewijs, lelijke ouwe mummie.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:20:30 #18
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32084569
Oh dan ben jij dus zo'n azijnnicht, door wie ik elke keer de moeite moet doen om een 30 km/h wagen in te halen + een of andere debiel die er al 1 minuut achter rijdt met meer dan veel als inhaalruimt. Twee auto's in 1 keer, meestal een bejaarde en een trieste wous die het rijbewijs bij een pak boter heeft gekregen
pi_32084663
Okee, dit gaat nergens meer over
pi_32084685
nee... Ik ben diegene die gewoon rekening houdt met de rest van het verkeer, ipv diegene met zo'n "ikke-ikke-ikke"-instelling die het liefst een privéweg heeft van z'n huis naar z'n baantje, omdat 'ie niet op tijd z'n luie reet in z'n auto weet te proppen.

Je ergeren aan het verkeer en dan andere mensen verwijten dat ze hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen... Dan heb je lef.

Iemand die fatsoenlijk kan rijden, zul je niet horen over 'n trekker op de weg, hoor... Alleen prutsers doen dat.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:25:11 #21
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32084701
Jawel, ik beklaag me over Jordy-B, die net zo rijdt als die bejaarde die ik omschreef
(volgens hem zelf)
pi_32084737
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:25 schreef sr_firewire het volgende:
Jawel, ik beklaag me over Jordy-B, die net zo rijdt als die bejaarde die ik omschreef
(volgens hem zelf)
En dan nog...

Ga maar lekker met de bus als je niet tegen andere verkeersdeelnemers kan.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:30:19 #23
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32084821
Dan maak ik toch ook deel uit van het verkeer.... Een bus gaat me te langzaam.

En als jij het verkeer in NL zo geweldig vind... post hier dan niet azijnzeiker
pi_32084919
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:30 schreef sr_firewire het volgende:
Dan maak ik toch ook deel uit van het verkeer.... Een bus gaat me te langzaam.

En als jij het verkeer in NL zo geweldig vind... post hier dan niet azijnzeiker
Wie is hier nou de azijnzeiker?

Het zijn mensen als jij (die zich al ergeren aan een trekker op de weg... ) die de beroerde verkeersdeelnemers zijn...
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:37:14 #25
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32085004
Jordy-B -> www.scholieren.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')