Nou ik woon in Groningen. Hier bedenken die kutboeren ook weer wat nieuws, ipv één dikke band, 2 dikke banden aan elke kan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:52 schreef BobbyB het volgende:
Ook fijn van die tractoren; heb je net je wagen gewassen, mooi blinkend rijdt er zo'n tyfus geval die de modder overal rondslingert!
Ze verhuizen die kut boeren maar naar Groningen oid, daar hebben ze er de ruimte voor.
Het voelt als winter...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:48 schreef PDOA het volgende:
Het is nog herfst, slome.
Ik heb een auto, en als een echte vent zijnde kar ik er gewoon omheen. Mietjes zoals jij blijven er de hele tijd achter rijden, wat weer filevorming veroorzaakt. Wees dus gewoon eens een kerel en trap dat gaspedaal in.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Het voelt als winter...
Je hebt schijnbaar geen auto, of je rijdt zelf een traktor/30 km auto. Wat een reactie....
Anders kijk je eens uit die slome doppen van je.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:31 schreef sr_firewire het volgende:
Maar dat is nog niet alles. Heb je die paashaas net ingehaald
Oh jij bent zo iemand die gaat inhalen terwijl er verkeer aankomt van de andere kant en daardoor anderen de stuipen op het lijf jaagt waardoor ze op de rem gaan staan en dus aan de andere kant een file krijgen en/of een ongeluk veroorzaken. Nee, heel erg slimquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:32 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik heb een auto, en als een echte vent zijnde kar ik er gewoon omheen. Mietjes zoals jij blijven er de hele tijd achter rijden, wat weer filevorming veroorzaakt. Wees dus gewoon eens een kerel en trap dat gaspedaal in.
En dan nog...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:25 schreef sr_firewire het volgende:
Jawel, ik beklaag me over Jordy-B, die net zo rijdt als die bejaarde die ik omschreef
(volgens hem zelf)
Wie is hier nou de azijnzeiker?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:30 schreef sr_firewire het volgende:
Dan maak ik toch ook deel uit van het verkeer.... Een bus gaat me te langzaam.
En als jij het verkeer in NL zo geweldig vind... post hier dan niet azijnzeiker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |