abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32048590
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:12 schreef Lik.me.reet het volgende:
Tijd voor het leger. Avondklok hanteren. Iedereen die zich daarna nog op straat bevind en een grote smoel heeft gewoon uitschakelen d.m.v. precisie bombardementen en scherpschutters.
Dude, je hebt het over woonwijken
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32048715
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:12 schreef Lik.me.reet het volgende:
Tijd voor het leger. Avondklok hanteren. Iedereen die zich daarna nog op straat bevind en een grote smoel heeft gewoon uitschakelen d.m.v. precisie bombardementen en scherpschutters.
scherpschutters wil nog wel lukken, precisie-bombardementen zijn voor apenlanden waar reeds een niet-westers regime is
pi_32048734
Het loopt hard uit de hand. Ze gaan nu ook al kerken in de fik steken Ze willen er gewoon een religieus conflict van maken.
quote:
In the northern city of Rouen, a police barricade was set afire and a burning car was pushed into the police station; and in Strasbourg, near the German border, a school was torched. A church was set ablaze in the southern fishing town of Sete and another in nearby Lens, Pas de Calais; two schools in the southeastern town of Saint-Etienne and a police station in the central France town of Clermont-Ferrand were torched, as was a social center in Seine-Saint-Denis, near the border with Switzerland.
pi_32048897
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Het loopt hard uit de hand. Ze gaan nu ook al kerken in de fik steken Ze willen er gewoon een religieus conflict van maken.
[..]
Ze doen erg hun best het daarop te laten lijken, ja.
Uiteraard zijn het nog steeds gewoon een stel rellende paupers met nu dan een geschreven excuus.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32048936
Waarom speelt het zich eigenlijk alleen in de nacht af?
pi_32048937
Ook leuk voor de toeristenindustrie
quote:
Overnight Sunday rioting spread across the nation, and into Paris proper, with a half dozen cars set on fire for the first time in the capital's upscale 17th district that stretches west from Montmartre to the Arc de Triomphe.
pi_32048946
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:40 schreef SCH het volgende:
Niet helemaal, gisterenmiddag waren er ook wat schermutselingen her en der.
  maandag 7 november 2005 @ 09:44:12 #256
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_32048995
Ik hoop niet dat het overslaat naar hier
pi_32049109
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:40 schreef SCH het volgende:
Om de doodsimpele reden dat je dan makkelijker weg kunt komen zonder herkend te worden.
pi_32049163
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:44 schreef Burbo het volgende:
Ik hoop niet dat het overslaat naar hier
ik denk dat dat voorlopig in iedergeval niet gebeurd...
maar volgens mij moeten ze harder optreden tegen die gasten, van wat ik er van begrijp zijn het nog kids (rond de 17 jaar) ik zou zeggen stel een avondklok in , werkt dat niet?
dan maar met grof geweld : oorlogsgebied verklaren
jaa weet het , tis allemaal erg zwart/wit hoe ik het zie ...
pi_32049164
Jongeren voelen zich onveilig

Zou het met de multicriminele maatschappij te maken hebben?
pi_32049202
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:19 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dude, je hebt het over woonwijken
weet je vast niet hoe precies ze bommetjes neer kunnen laten komen.. (en het hoeven niet heel erg grote bommetjes te zijn, granaat grootte met een hoop scherven )
pi_32049211
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:53 schreef mschol het volgende:

[..]

ik denk dat dat voorlopig in iedergeval niet gebeurd...
maar volgens mij moeten ze harder optreden tegen die gasten, van wat ik er van begrijp zijn het nog kids (rond de 17 jaar) ik zou zeggen stel een avondklok in , werkt dat niet?
dan maar met grof geweld : oorlogsgebied verklaren
jaa weet het , tis allemaal erg zwart/wit hoe ik het zie ...
En dus kun je de ouders er (hard) op aanspreken.
Als je weet dat er gereld wordt, dan laat je je zoons maar binnen. Je weet immers heel goed dat ze niet in de bieb gaan zitten blokken.
pi_32049212
quote:
Op maandag 7 november 2005 03:47 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Nou volgt hierna een prachtig verhaal. Maar niets wat er op wijst dat het met religie te maken heeft

Eigenlijk beschrijf je gewoon het verhaal van de algemen verpauperde buurt overal in West-Europa.
Daar ben ik weer!

Goede whiskey met sinasappelsap => katervrij!

Je hebt hier met mensen van doen, en mensen zijn sociale dieren, en in sociale verbanden spelen religies een rol, spelen levensbeschouwingen een rol.
En verder kennen we het verhaal van discriminatie nu wel. Er zijn genoeg immigranten die het wel redden, uitstekend doen zelfs. Dan is het wel zo interessant om eens te kijken waarom die het wel goed doen, en andere immigranten niet. Gewoon eens de mensen zelf bekijken ipv. de oorzaak obsessief in de buitenwereld te zoeken. Laten we wel wezen, niemand die niet inziet dat een familie Flodder zichzelf enigzins in een lastig parket brengt. Waarom niet eens met dezelfde bril, en zonder oogkleppen, de mentaliteit van immigranten zelf eens bestuderen.

En al die jaren beleid gestoeld op de veronderstelling (op voorhand) dat discriminatie en xenofobie van de maatschappij de oorzaak zijn hebben toch vrij weinig opgeleverd. Werkt dus niet, en om dan méér van hetzelfde te eisen lijkt me vrij zinloos. Dan voeren we deze discussie over 25 jaar nog.
  maandag 7 november 2005 @ 09:56:41 #263
19902 Hymn
CG Artist
pi_32049220
Ik snap niet waarom er zo soft wordt opgetreden, na zoveel dagen rellen zou je verwachten dat ze de mouwen opstroken.
Avondklok instellen, leger optrommelen en iedereen die na de avondklok op straat komt gewoon in de bak flikkeren. Simpel

En als ze moeilijk doen gewoon neerknuppelen en 10 liter pepperspray in hun ogen spuiten, na 2 dagen zijn alle rellen afgelopen.
pi_32049245
Ik snap alleen niet waarom het leger niet is ingezet; al helemaal niet nadat vanochtend bekend werd dat het bij jongeren een soort sport is wie met rellen de meeste media-aandacht kan krijgen.

Er is maar 1 oplossing, en dat is om het leger snoeihard de rellen neer te laten slaan, en met alle respect, daar is een dode relschopper meer of minder geen probleem, wat mij betreft.
Als Frankrijk niet snel ingrijpt en dit soort rellen hard in de kiem smoort, geeft het ook nog eens een voorbeeld voor dit soort lui in andere steden, andere landen.

Wat ik overigens net zo frappant vindt, is dat de Moslimgemeente meteen op hun achterste benen staan als een traangas granaat van de politie (als deze al van de politie is) in een moskee belandt, maar het tuig kan wel gewoon 800 auto's in de fik steken.

De grote keerzijde hieraan is, dat de normale fatsoenlijke burger hier strontziek van wordt, en keihard optreden zal eisen van de overheid. Als Chirac dit niet kan waarmaken, dan zou het wel eens een kwestie van tijd kunnen zijn voordat er een nieuwe populist aan de macht komt die zich ontpopt tot de nieuwe Hitler of Mussolini...
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_32049257
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:56 schreef Hymn het volgende:
Ik snap niet waarom er zo soft wordt opgetreden, na zoveel dagen rellen zou je verwachten dat ze de mouwen opstroken.
Avondklok instellen, leger optrommelen en iedereen die na de avondklok op straat komt gewoon in de bak flikkeren. Simpel

En als ze moeilijk doen gewoon neerknuppelen en 10 liter pepperspray in hun ogen spuiten, na 2 dagen zijn alle rellen afgelopen.
ik denk dat voornamelijk het 'goede' imago een rol speelt
je doet voor veel burgers niet veel goeds als je een kind van 17 10 liter peperspray in z'n ogen spuit en vervolgens de bak in slingert...
  maandag 7 november 2005 @ 10:01:33 #266
19902 Hymn
CG Artist
pi_32049305
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:58 schreef mschol het volgende:

[..]

je doet voor veel burgers niet veel goeds als je een kind van 17 10 liter peperspray in z'n ogen spuit en vervolgens de bak in slingert...
Boeie, als het halve land in de fik staat door rellen moet je niet aan je imago denken maar aan hoe je die rellen stopt.
  maandag 7 november 2005 @ 10:03:03 #267
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32049328
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:46 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

dat stel ik ook niet. waren er agenten beschoten of mensen levend verbrand of een vader doodgetrapt voor de ogen van zijn gezin?
Bron van die vader die was doodgetrapt?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_32049349
quote:

[..]

Lekker belangrijk inderdaad... het tuig mag wel voor miljoenen schade aanrichten en op agenten schieten, maar je moet vooral om je imago blijven denken
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_32049351
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:01 schreef Hymn het volgende:

[..]

Boeie, als het halve land in de fik staat door rellen moet je niet aan je imago denken maar aan hoe je die rellen stopt.
klopt zo denken wij, maar zo denken regeringen er , helaas, niet over
pi_32049437
quote:

[..]

wat stel jij voor dan?
geen
pi_32049456
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:04 schreef mschol het volgende:

[..]

klopt zo denken wij, maar zo denken regeringen er , helaas, niet over
Praat alsjeblieft voor jezelf. En doe aub niet net alsof jij weet hoe 'regeringen' denken.
geen
pi_32049458
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:53 schreef pberends het volgende:
Jongeren voelen zich onveilig

Zou het met de multicriminele maatschappij te maken hebben?
in Amerika hebben ze als reactie dat ze zich laten opsluiten in gesloten gemeenschappen, de rijkeren, de grote samenleving met al haar problemen in de steek latend. Ze hebben dus een kleine samenleving geschapen, zonder de problemen of vermeende problemen zoals gewelddadige overvallen, prostitutie, drugshandel, waar ze zich niet meer druk over hoeven te maken. Ze komen alleen nog maar buiten die gemeenschappen in die SUV's, zich veilig wanend in die stevige auto's. In Europa heb je ook grote kans dat dit zich gaat voordoen als in Amerika, in Nederland heb je al woonwijken zoals in Den Bosch die zo gebouwd zijn. DIe angst voor de grote samenleving komt vnl. omdat er media is op de angsten van die mensen inspeelt en blijkbaar serieus worden genomen, alhoewel is aangetoond dat vroeger de samenleving veel gewelddadiger is geweest, we leven eigenlijk in een gouden eeuw wat de veiligheid betreft... en toch gebeuren zulke afzonderingen die ons weer terugsturen naar een samenleving met burchten, poorten en muren.
pi_32049481
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:09 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

wat stel jij voor dan?
ik vind persoonlijk dat je gewoon keihard (leger e.d.) moet optreden tegen die gasten
pi_32049497
ze hebben geschoten, die kinderen. nu is er geen weg meer terug. ze hebben geen idee wat ze aangericht hebben de stakkers
pi_32049509
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:11 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind persoonlijk dat je gewoon keihard (leger e.d.) moet optreden tegen die gasten
ah ok, ik ook.
geen
pi_32049516
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

En dus kun je de ouders er (hard) op aanspreken.
hahaha goeie grap ja.

stouterds, niet meer op de politie schieten!!!
pi_32049531
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:13 schreef schanuleke het volgende:

[..]

hahaha goeie grap ja.

stouterds, niet meer op de politie schieten!!!
*bang* , moeder dood

dat zie ik om de een of andere reden dan snel gebeuren...
gaat echt werken
  maandag 7 november 2005 @ 10:21:03 #278
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_32049649
Toch doet het me allemaal aan een zeker situatie met een R. King denken....
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
pi_32049751
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:21 schreef Jikpunth het volgende:
Toch doet het me allemaal aan een zeker situatie met een R. King denken....
mij ook een beetje. daar hebben we de beelden ook van gezien. onschuldige mensen die uit hun auto gerukt werden die aan hun haren de straat over werden gesleurd.

geen wonder dat in oc iedereen zich opsluit in bewaakte compounds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')