Dude, je hebt het over woonwijkenquote:Op maandag 7 november 2005 09:12 schreef Lik.me.reet het volgende:
Tijd voor het leger. Avondklok hanteren. Iedereen die zich daarna nog op straat bevind en een grote smoel heeft gewoon uitschakelen d.m.v. precisie bombardementen en scherpschutters.
scherpschutters wil nog wel lukken, precisie-bombardementen zijn voor apenlanden waar reeds een niet-westers regime isquote:Op maandag 7 november 2005 09:12 schreef Lik.me.reet het volgende:
Tijd voor het leger. Avondklok hanteren. Iedereen die zich daarna nog op straat bevind en een grote smoel heeft gewoon uitschakelen d.m.v. precisie bombardementen en scherpschutters.
quote:In the northern city of Rouen, a police barricade was set afire and a burning car was pushed into the police station; and in Strasbourg, near the German border, a school was torched. A church was set ablaze in the southern fishing town of Sete and another in nearby Lens, Pas de Calais; two schools in the southeastern town of Saint-Etienne and a police station in the central France town of Clermont-Ferrand were torched, as was a social center in Seine-Saint-Denis, near the border with Switzerland.
Ze doen erg hun best het daarop te laten lijken, ja.quote:Op maandag 7 november 2005 09:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Het loopt hard uit de hand. Ze gaan nu ook al kerken in de fik stekenZe willen er gewoon een religieus conflict van maken.
[..]
quote:Overnight Sunday rioting spread across the nation, and into Paris proper, with a half dozen cars set on fire for the first time in the capital's upscale 17th district that stretches west from Montmartre to the Arc de Triomphe.
Niet helemaal, gisterenmiddag waren er ook wat schermutselingen her en der.quote:Op maandag 7 november 2005 09:40 schreef SCH het volgende:
Waarom speelt het zich eigenlijk alleen in de nacht af?
Om de doodsimpele reden dat je dan makkelijker weg kunt komen zonder herkend te worden.quote:Op maandag 7 november 2005 09:40 schreef SCH het volgende:
Waarom speelt het zich eigenlijk alleen in de nacht af?
ik denk dat dat voorlopig in iedergeval niet gebeurd...quote:Op maandag 7 november 2005 09:44 schreef Burbo het volgende:
Ik hoop niet dat het overslaat naar hier
weet je vast niet hoe precies ze bommetjes neer kunnen laten komen.. (en het hoeven niet heel erg grote bommetjes te zijn, granaat grootte met een hoop schervenquote:Op maandag 7 november 2005 09:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dude, je hebt het over woonwijken![]()
En dus kun je de ouders er (hard) op aanspreken.quote:Op maandag 7 november 2005 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat dat voorlopig in iedergeval niet gebeurd...
maar volgens mij moeten ze harder optreden tegen die gasten, van wat ik er van begrijp zijn het nog kids (rond de 17 jaar) ik zou zeggen stel een avondklok in , werkt dat niet?
dan maar met grof geweld : oorlogsgebied verklaren
jaa weet het , tis allemaal erg zwart/wit hoe ik het zie ...
Daar ben ik weer!quote:Op maandag 7 november 2005 03:47 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nou volgt hierna een prachtig verhaal. Maar niets wat er op wijst dat het met religie te maken heeft![]()
Eigenlijk beschrijf je gewoon het verhaal van de algemen verpauperde buurt overal in West-Europa.
ik denk dat voornamelijk het 'goede' imago een rol speeltquote:Op maandag 7 november 2005 09:56 schreef Hymn het volgende:
Ik snap niet waarom er zo soft wordt opgetreden, na zoveel dagen rellen zou je verwachten dat ze de mouwen opstroken.
Avondklok instellen, leger optrommelen en iedereen die na de avondklok op straat komt gewoon in de bak flikkeren. Simpel
En als ze moeilijk doen gewoon neerknuppelen en 10 liter pepperspray in hun ogen spuiten, na 2 dagen zijn alle rellen afgelopen.
Boeie, als het halve land in de fik staat door rellen moet je niet aan je imago denken maar aan hoe je die rellen stopt.quote:Op maandag 7 november 2005 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat voornamelijk het 'goede' imago een rol speelt
je doet voor veel burgers niet veel goeds als je een kind van 17 10 liter peperspray in z'n ogen spuit en vervolgens de bak in slingert...
Bron van die vader die was doodgetrapt?quote:Op maandag 7 november 2005 00:46 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
dat stel ik ook niet. waren er agenten beschoten of mensen levend verbrand of een vader doodgetrapt voor de ogen van zijn gezin?
Lekker belangrijk inderdaad... het tuig mag wel voor miljoenen schade aanrichten en op agenten schieten, maar je moet vooral om je imago blijven denkenquote:Op maandag 7 november 2005 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
je doet voor veel burgers niet veel goeds als je een kind van 17 10 liter peperspray in z'n ogen spuit en vervolgens de bak in slingert...
klopt zo denken wij, maar zo denken regeringen er , helaas, niet overquote:Op maandag 7 november 2005 10:01 schreef Hymn het volgende:
[..]
Boeie, als het halve land in de fik staat door rellen moet je niet aan je imago denken maar aan hoe je die rellen stopt.
quote:Op maandag 7 november 2005 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
Praat alsjeblieft voor jezelf. En doe aub niet net alsof jij weet hoe 'regeringen' denken.quote:Op maandag 7 november 2005 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt zo denken wij, maar zo denken regeringen er , helaas, niet over
in Amerika hebben ze als reactie dat ze zich laten opsluiten in gesloten gemeenschappen, de rijkeren, de grote samenleving met al haar problemen in de steek latend. Ze hebben dus een kleine samenleving geschapen, zonder de problemen of vermeende problemen zoals gewelddadige overvallen, prostitutie, drugshandel, waar ze zich niet meer druk over hoeven te maken. Ze komen alleen nog maar buiten die gemeenschappen in die SUV's, zich veilig wanend in die stevige auto's. In Europa heb je ook grote kans dat dit zich gaat voordoen als in Amerika, in Nederland heb je al woonwijken zoals in Den Bosch die zo gebouwd zijn. DIe angst voor de grote samenleving komt vnl. omdat er media is op de angsten van die mensen inspeelt en blijkbaar serieus worden genomen, alhoewel is aangetoond dat vroeger de samenleving veel gewelddadiger is geweest, we leven eigenlijk in een gouden eeuw wat de veiligheid betreft... en toch gebeuren zulke afzonderingen die ons weer terugsturen naar een samenleving met burchten, poorten en muren.quote:Op maandag 7 november 2005 09:53 schreef pberends het volgende:
Jongeren voelen zich onveilig
Zou het met de multicriminele maatschappij te maken hebben?
ah ok, ik ook.quote:Op maandag 7 november 2005 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk dat je gewoon keihard (leger e.d.) moet optreden tegen die gasten
hahaha goeie grap ja.quote:Op maandag 7 november 2005 09:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En dus kun je de ouders er (hard) op aanspreken.
*bang* , moeder doodquote:Op maandag 7 november 2005 10:13 schreef schanuleke het volgende:
[..]
hahaha goeie grap ja.
stouterds, niet meer op de politie schieten!!!
mij ook een beetje. daar hebben we de beelden ook van gezien. onschuldige mensen die uit hun auto gerukt werden die aan hun haren de straat over werden gesleurd.quote:Op maandag 7 november 2005 10:21 schreef Jikpunth het volgende:
Toch doet het me allemaal aan een zeker situatie met een R. King denken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |