abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 november 2005 @ 23:57:43 #51
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_32042775
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:51 schreef dancemacabre het volgende:
ff voorruit blikken.
Wat gaan ze doen na de rellen?
In dialoog treden.
Et alors, wat heeft Fr nu plots te bieden, nieuw likje verf, draaimolentje in 't park of de lang verwachte baantjes (lege zakken rechtzetten?) waar elke demonstrant naar uitziet?
Dit komt nooit meer goed.

Lachwekkend mocht het niet zo triest zijn.
Dat vraag ik me dus ook af. Alsof werkgevers nu wel bereidt zouden zijn om die mensen werk te geven. En ze slopen alleen hun eigen, al verrotte, wijk. ze maken het alleen maar erger voor hunzelf.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_32042828
als ik de beelden zie dan denk ik of het nog goed gaat komen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32042832
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:57 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af. Alsof werkgevers nu wel bereidt zouden zijn om die mensen werk te geven. En ze slopen alleen hun eigen, al verrotte, wijk. ze maken het alleen maar erger voor hunzelf.
De werkgevers die tot kort voor de rellen het nog aandurfden om noordafrikanen in dienst te nemen, die durven het nu niet meer
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32042983
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat de noodtoestand wordt uitgeroepen en het leger wordt ingezet. Als ze nu serieus lopen te schieten zou ik daar toch niet te lang mee wachten
A mind with a heart of it's own
pi_32043131
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:03 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat de noodtoestand wordt uitgeroepen en het leger wordt ingezet. Als ze nu serieus lopen te schieten zou ik daar toch niet te lang mee wachten
Als het mijn land was geweest zag de lucht 5 dagen geleden al zwart van de apaches en de grond groen/camo van de tanks en mariniers.

Maar de thee is blijkbaar nog niet op in Frankrijk.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  maandag 7 november 2005 @ 00:09:26 #56
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32043243
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:07 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Als het mijn land was geweest zag de lucht 5 dagen geleden al zwart van de apaches en de grond groen/camo van de tanks en mariniers.

Maar de thee is blijkbaar nog niet op in Frankrijk.
Frankrijk heeft geen Apaches.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32043689
Eigenlijk ben ik best wel blij dat dit nu gebeurt en wij nu weten wat ons te wachten staat.
Ik voorzag dit al 25 jaar geleden en werd toen voor racist uitgemaakt. Maar ik had liever ongelijk gehad.
Pim Fortuyn zei het ook al dat de 5de collonne een feit is, ik bemerk dan ook dat de pro multiculties op deze draadjes niet te bekennen zijn. Zien ze dan eindelijk in dat we ons land naar de verdommenis hebben laten gaan?
Wanneer zou de eerste trein vertrekken?
Het is moediger te zeggen wat je wil, dan te zeggen wat anderen van je willen horen.
pi_32043776
Kwestie van tijd, Midasdewolf
pi_32043816
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Frankrijk heeft geen Apaches.
Wederom: "Als het mijn land was geweest" en dan had Frankrijk een heleboel Apaches
Betere vliegende ragbakken bestaan niet
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_32043864
Morgen weten we meer want dan komt Chirac met een verklaring. Tijd dat het leger ingezet wordt tegen dit gajus. Laten we lekker Europa houden ipv Eurabia.
pi_32043899
game over, tijd voor actie.... dit moet wel het politieke climiaat in Europa veranderen.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_32043937
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:29 schreef Frances het volgende:
Morgen weten we meer want dan komt Chirac met een verklaring. Tijd dat het leger ingezet wordt tegen dit gajus. Laten we lekker Europa houden ipv Eurabia.
Verklaring: 5 miljoen kopjes thee en een 2 keer zo hoge uitkering, want "geweld met geweld bestrijden is altijd fout"...

Ik hoop het niet maar als ik het optreden van de Franse regering de afgelopen paar dagen zo zie zou het me niet eens verbazen
  maandag 7 november 2005 @ 00:32:14 #64
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32043952
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:23 schreef Midasdewolf het volgende:
Eigenlijk ben ik best wel blij dat dit nu gebeurt en wij nu weten wat ons te wachten staat.
Ik voorzag dit al 25 jaar geleden en werd toen voor racist uitgemaakt. Maar ik had liever ongelijk gehad.
Pim Fortuyn zei het ook al dat de 5de collonne een feit is, ik bemerk dan ook dat de pro multiculties op deze draadjes niet te bekennen zijn. Zien ze dan eindelijk in dat we ons land naar de verdommenis hebben laten gaan?
Wanneer zou de eerste trein vertrekken?
oww ik wil best reageren op jouw nonsens hoor. Knap van je dat je dit in 1980 al zag, lijkt me idd meer wishful thinking
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_32043975
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:30 schreef Vampier het volgende:
game over, tijd voor actie.... dit moet wel het politieke climiaat in Europa veranderen.
En dan is het de grote vraag hoe het verder gaat, het zijn er in Frankrijk 5 miljoen, in Nederland 1 miljoen.. kan een redelijke teringzooi worden dus.
pi_32044014
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef Re het volgende:

[..]

oww ik wil best reageren op jouw nonsens hoor. Knap van je dat je dit in 1980 al zag, lijkt me idd meer wishful thinking
Zeg dan gewoon niks..

edit: sorry, laat maar, dat deed je eigenlijk al.
  maandag 7 november 2005 @ 00:35:56 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32044070
quote:
neuh, als het puntje bij paaltje komt niet hoor, wishful thinking again
pi_32044101
Wat ik wel vreemd vind is dat toen in nederland wat kerken en moskeeen van hun ruiten werden ontdaan de internationale pers gelijk schreef van een 'Kristalnach't'. Nu brandt haast heel frankrijk af en ze zijn nog betrekkelijk rustig
De status 'bagger-user' voorbij
pi_32044109
quote:

[..]

ik voorspelde die shit ook al op andere fora. ook voor racist uitgemaakt. maar ja, nu hoor je er niemand meer over.

denk dat nu dat uitschot een nieuw spannend spelletje heeft ontdekt we dit vaker zullen meemaken.
Islam=facisme
pi_32044133
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is dat toen in nederland wat kerken en moskeeen van hun ruiten werden ontdaan de internationale pers gelijk schreef van een 'Kristalnach't'. Nu brandt haast heel frankrijk af en ze zijn nog betrekkelijk rustig
2e franse revolutie?
dag
pi_32044172
Gisteren nog een correspondent in Met Het Oog Op Morgen die zei dat dat zogenaamde oorlogsgevoel heel erg wordt overdreven. "Bij de Amsterdamse krakersrellen in de jaren 80 was het een stuk heftiger".
  maandag 7 november 2005 @ 00:41:17 #72
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32044201
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:37 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

ik voorspelde die shit ook al op andere fora. ook voor racist uitgemaakt. maar ja, nu hoor je er niemand meer over.

denk dat nu dat uitschot een nieuw spannend spelletje heeft ontdekt we dit vaker zullen meemaken.
Nou zal best, iedereen zag het blijkbaar al aankomen...
pi_32044211
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:40 schreef SCH het volgende:
Gisteren nog een correspondent in Met Het Oog Op Morgen die zei dat dat zogenaamde oorlogsgevoel heel erg wordt overdreven. "Bij de Amsterdamse krakersrellen in de jaren 80 was het een stuk heftiger".
hoeveel euro's schade was er toen en hoeveel is er nu? Want de getallen die nu naar buiten komen moet je volgens mij met een korreltje zout nemen en een xfactor bij optellen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32044214
quote:
begonnen ze daar ook agenten neer te schieten dan of mensen levend verbranden?

heb zeker wat gemist...
Islam=facisme
pi_32044244
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:41 schreef Re het volgende:

[..]

Nou zal best, iedereen zag het blijkbaar al aankomen...
tja islamitische cultuur en westerse cultuur gaan gewoon niet samen.
dat volk is te gewelddadig...
Islam=facisme
pi_32044274
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:41 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

begonnen ze daar ook agenten neer te schieten dan of mensen levend verbranden?

heb zeker wat gemist...
Die journalist was erbij, jij niet. Jij was vast niet eens geboren bij de krakersrellen.
  maandag 7 november 2005 @ 00:43:59 #77
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_32044280
quote:
Nee, ik denk eigenlijk van niet. Wel zal dit de Europese samenlevingen veranderen. De gedwongen multicul van de jaren '80 zal definitief verdwijnen en politieke elite & samenleving zullen verder van elkaar verwijderen dan nu al het geval is. Europa wordt weer revolutie-gevoelig en in de (nabije) toekomst zullen radicale groeringen zoals die bestonden vlak na de eerste wereldoorlog weer werklozen recruteren en voor hun zaak inzetten.
pi_32044284
quote:
Dat heb ik ook beluisterd ja.
pi_32044285
quote:

[..]

Het gaat er toch niet om of het wishful thinking is maar om de realiteit en mensenkennis. Nergens op de hele wereld werkt een multiculturele samenleving. Maar leuk dat je reageerde, maar het is toch de schuld van mensen die zelfs nu nog niet het gevaar van een multiculturele samenleving ziet. Wanneer zou dat besef bij jou komen?
Het is moediger te zeggen wat je wil, dan te zeggen wat anderen van je willen horen.
pi_32044297
Dit is wel een behoorlijk Stormfront-reeksje aan het worden trouwens, waarom gaan jullie daar niet gewoon posten???
  maandag 7 november 2005 @ 00:45:18 #81
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32044310
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:42 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

tja islamitische cultuur en westerse cultuur gaan gewoon niet samen.
dat volk is te gewelddadig...
dat volk, ja, en dan vreemd opkijken dat je in een bepaald hoekje wordt geduwd...
pi_32044317
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:44 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat heb ik ook beluisterd ja.
Was wel interessant he, al had hij afgelopen nacht dan niet meegemaakt maar ik had het al van meerdere kanten gehoord. Het is natuurlijk ook wel sexy om het allemaal uit te vergroten in de huidge tijd met de islamhetze.
pi_32044330
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Beetje andere situatie, bij ons was de link met de kristalnacht snel gelegd: autochtone bevolking die bij een bepaalde bevolkingsgroep (maar dan moslims ipv. joden) de ruitjes intikt. < eng, nazi's, racisme, etc.

Maar nu het geweld van de andere kant komt wordt het voor veel mensen opeens moeilijk om zo'n vergelijking te maken, als je aan iemand vraagt wat een racist is zal hij waarschijnlijk iets zeggen als: "iemand die een hekel heeft aan negers". Terwijl racisme andersom net zo goed voorkomt.

Dat dit inmiddels is uitgegroeid tot een kleine oorlog is nog steeds niet echt duidelijk want mensen hebben niet door dat het hier om radicale moslims gaat die zich tegen de regering en de Franse bevolking keren.
pi_32044359
Voor een beetje redelijke baan in Nederland verwachten ze meestal een hoogopgeleid persoon, maar ondertussen kunnen de meest onnozele mensen hun hele familie uit de bergen over laten komen Het enige argument wat immigranten voeren is dat ze in de jaren 60 massaal geimporteerd zijn om hier het vuile werk op te knappen. En dat wij nu verder maar ons bek moeten houden. Jaren 60 immigranten mogen blij zijn dat ze toen werk hebben kunnen krijgen in een 50x ontwikkelder land dat dat waar ze vandaan kwamen.

Ik kan niet begrijpen waarom je als immigrant je op een dergelijke manier gedraagd in een land waar je nota bene gastvrij ontvangen wordt.
De Islam wordt door vele immigranten geportretteerd als een vredelievend geloof, dat zal allemaal best. Maar waarom word er dan zoveel ellende veroorzaakt en begaan in de naam van Allah.

Ik zou mij persoonlijk altijd beleefd en respectvol opstellen in een land waar ik te gast ben of waar ik naar emigreer. De realiteit is helaas anders, buitenlanders stampen hier moskeeen uit de grond van 80+ meter hoog. Zou je als Nederlander in Marokko eens moeten proberen met een Kerk
Immigranten wensen zich absoluut niet aan te passen, schoppen tegen deze samenleving. Dringen hun cultuur op een vervelende manier op, althans.. zo beleef ik dat.
En dan vinden ze het nog gek dat een baas bij een bedrijf denkt van "Ik neem toch liever een Nederlander"

Neem een voorbeeld aan de Chinezen!!! die infiltreren ook elke samenleving, het enige verschil is dat zij het met eerbied voor de lokale bevolking doen.
Ik denk dat er in Frankrijk iets soortgelijks aan de hand is, jeugd zal zich wel weer onbegrepen voelen oid.. kunnen zich vinden in denkbeelden van prominente terroristen en anti- westerse denkbeelden... Hebben ze misschien nog enigzins het idee dat ze ergens bijhoren en geaccepteerd worden.
pi_32044362
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:45 schreef RuL0R het volgende:

[..]
Dat dit inmiddels is uitgegroeid tot een kleine oorlog is nog steeds niet echt duidelijk want mensen hebben niet door dat het hier om radicale moslims gaat die zich tegen de regering en de Franse bevolking keren.
Dat is voor veel mensen niet duidelijk, nee.
pi_32044365
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Die journalist was erbij, jij niet. Jij was vast niet eens geboren bij de krakersrellen.
dat stel ik ook niet. waren er agenten beschoten of mensen levend verbrand of een vader doodgetrapt voor de ogen van zijn gezin?

die journalist is een persoon die erbij was op een locatie...ga ik liever af op wat geschiedenisboekjes vermelden.

en wat heeft het ermee te maken dat ik al dan hetzelf bewust heb meegemaakt?

ben je altijd zo'n sukkel of alleen als je wakker bent?
Islam=facisme
pi_32044372
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:45 schreef RuL0R het volgende:
Mensen hebben het niet door omdat het ook neit zo is. Het gaat helemaal niet om radicale moslims, waar baseer je dat op?
pi_32044385
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Was wel interessant he, al had hij afgelopen nacht dan niet meegemaakt maar ik had het al van meerdere kanten gehoord. Het is natuurlijk ook wel sexy om het allemaal uit te vergroten in de huidge tijd met de islamhetze.
ik heb via via uit bestwel betrouwbare indirecte marokaanse bronnen vernomen die weer familie in frankrijk hebben wonen en zeggen dat het ongekend los gaat daar in frankrijk.
pi_32044451
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Mensen hebben het niet door omdat het ook neit zo is. Het gaat helemaal niet om radicale moslims, waar baseer je dat op?
het zijn toch hoofdzakelijk gewelddadige moslims die daar liggen te beesten in frankrijk..
Islam=facisme
  maandag 7 november 2005 @ 00:51:09 #90
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32044462
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:44 schreef Midasdewolf het volgende:

[..]

Het gaat er toch niet om of het wishful thinking is maar om de realiteit en mensenkennis. Nergens op de hele wereld werkt een multiculturele samenleving. Maar leuk dat je reageerde, maar het is toch de schuld van mensen die zelfs nu nog niet het gevaar van een multiculturele samenleving ziet. Wanneer zou dat besef bij jou komen?
nee het is jouw realiteit en beperkte mensenkennis, en je mag multicul ook gewoon bij het beestje noemen hoor. Het gevaar ... ja sterke taal hoor. Wat er nu in Frankrijk gebeurd is een sociale klasse probleem waar natuurlijk lekker op wordt ingehaakt door de door jou zo verfoeide moslims.

Oww en om even duidelijk te zijn voor je mij weer in het verkeerde hoekje probeerd te duwen, ze mogen van mij elke relschopper voor flinke tijd buitenspel zetten
pi_32044471
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:50 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

het zijn toch hoofdzakelijk gewelddadige moslims die daar liggen te beesten in frankrijk..
Het ging over het woordje radicaal, dat er geweld wordt gebruikt, is evident.
pi_32044481
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ik heb via via uit bestwel betrouwbare indirecte marokaanse bronnen vernomen die weer familie in frankrijk hebben wonen en zeggen dat het ongekend los gaat daar in frankrijk.
Ik heb het vermoeden dat de Franse overheid dan ook behoorlijk `los`gaat......
pi_32044493
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Het ging over het woordje radicaal, dat er geweld wordt gebruikt, is evident.
idd je hebt gelijk, zijn geen radicale moslims maar gewoon moslims.

zijn we het eindelijk eens
Islam=facisme
pi_32044511
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:52 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

idd je hebt gelijk, zijn geen radicale moslims maar gewoon moslims.

zijn we het eindelijk eens
Het zijn moslims, jongeren, mannen, bruin-ogige en tweebeners, maar geen van deze feiten zijn structureel een oorzaak van het probleem en kunnen dus ook niet gebruikt worden om het probleem te benoemen.
  maandag 7 november 2005 @ 00:54:05 #95
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32044524
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:50 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

nee dat heeft er hooguit zijdelings mee te maken, maar voor het innemen van standpunten wel zo makkelijk
pi_32044595
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:51 schreef Hobiedobie het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat de Franse overheid dan ook behoorlijk `los`gaat......
ja als ze dat niet doen, staan ze zwaar voor paal, die relschoppers zijn aan uitvinden waar de grens begint.
Als het tegen zit kan het extreem gaan escaleren, want het leger begint te schieten en die radicale jeugd gaat martelaar worden en dan kunnen er israelische tafrelen in europa gaan ontstaan en beginnen ze langzamerhand een vinger in de pap van europa te krijgen.
pi_32044621
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:54 schreef Re het volgende:

[..]

nee dat heeft er hooguit zijdelings mee te maken, maar voor het innemen van standpunten wel zo makkelijk
Hoe wil je een probleem gaan oplossen als je niet eens het probleem durft te benoemen.

het overgrote deel is gewoon vertegenwoordigd uit de islamitische cultuur. hoe moet je ze dan noemen?
noord-afrikanen die niet in god geloven maar in die andere?
Islam=facisme
pi_32044662
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:54 schreef Re het volgende:

[..]

Ik wijs je er hierbij nog maar even op dat die gasten (de radicale moslims) al jaren lopen te roepen dat ze flink gaan rellen als ze genoeg mensen en spullen ed. hebben.

"Democratie is een trein, als je je bestemming hebt bereikt stap je uit"

Bestemming = Genoeg mensen en invloed om een islamitische staat denken te kunnen beginnen.
  maandag 7 november 2005 @ 01:00:31 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32044670
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:58 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

Hoe wil je een probleem gaan oplossen als je niet eens het probleem durft te benoemen.

het overgrote deel is gewoon vertegenwoordigd uit de islamitische cultuur. hoe moet je ze dan noemen?
noord-afrikanen die niet in god geloven maar in die andere?
door je alleen te focussen op islam worden de onderliggende oorzaken ook verbloemd, het is niet alleen de islam het zijn ook de omstandigheden die bijv tot ghettovorming hebben geleid, maar goed, wel zo makkelijk idd
pi_32044682
Ligt de oorzaak van dit conflict dan in religie??????

Nee natuurlijk niet. Het zijn sociale onlusten. Dat snapt een meikever nog, behalve mensen die gewoon alles op de islam willen zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')