Ja! En angst voor het onbekende.quote:Op maandag 7 november 2005 01:17 schreef Midasdewolf het volgende:
Waarom denk je dat werknemers geen allochtonen in dienst nemen ?
Of dacht je nu echt dat het racisme was?
en ehm.. hoe is het dan een religieus conflict? Ik zie niet veel religie in de tegenstelling autochtoon - allochtoon die je hier neerplemptquote:Op maandag 7 november 2005 01:12 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Het is ook een religieus conflict!! Er zijn genoeg kansloze autochtonen, maar die zie je toch echt niet!!
Dit is een verkapt "daarom." antwoord.quote:Op maandag 7 november 2005 01:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat het niet vergelijkbaar is, het zijn geen vergelijkbare eenheden. Bijna alles is anders. Of heb je in Duitsland ook een Parijs met ghetto-achtige voorsteden?
True, het moet gewoon eens afgelopen zijn met dat softe gedoe t.o.v die zeikerige importfiguren.quote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef Midasdewolf het volgende:
[..]
Maar ze vergeten er wel steeds bij te vertellen dat ze 30 tot 40 keer zoveel verdiende dan in eigen land.
Ik zou voor 30 keer meer loon zelfs stront vreten![]()
Dus als je een baan hebt?![]()
History repeatsquote:Op maandag 7 november 2005 01:22 schreef DionysuZ het volgende:
generalisatie is zoooo 1935
ben ik met je eens, maar de negatieve vooroordelen die een hoop mensen jegens moslims hebben, nu helaas wel door die rellen worden bevestigd.quote:Op maandag 7 november 2005 01:22 schreef DionysuZ het volgende:
generalisatie is zoooo 1935
volgens mij zie je ook spokenquote:Op maandag 7 november 2005 01:23 schreef Monidique het volgende:
Ik zie parallelen met de opbouwende jodenhaat van de jaren twintig en dertig in Europa.
Omdat het een religieuze bevolkingsgroep is die in opstand komt, en geen sociale! Daarom!quote:Op maandag 7 november 2005 01:18 schreef DionysuZ het volgende:
en ehm.. hoe is het dan een religieus conflict? Ik zie niet veel religie in de tegenstelling autochtoon - allochtoon die je hier neerplempt
Nee, ik blijf in het land waar ik 30 tot 40 keer meer verdien en ga in ieder geval niet kankeren dat ik uitgebuit word en zal zeker niet ondankbaar zijn. Tja, maar ik heb dan ook een hele andere cultuurquote:Op maandag 7 november 2005 01:07 schreef Re het volgende:
[..]
en als je klaar bent met stornt eten ga je natuurlijk weer terug naar je eigen land om daar voor 30 keer zo weinig stront te eten he?
Dat klopt niet helemaal hè.quote:Op maandag 7 november 2005 01:24 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Omdat het een religieuze bevolkingsgroep is die in opstand komt, en geen sociale! Daarom!![]()
het daadwerkelijke verschil is dat de joden slachtoffers waren en zelf niks hadden gedaan.quote:Op maandag 7 november 2005 01:23 schreef Monidique het volgende:
Ik zie parallelen met de opbouwende jodenhaat van de jaren twintig en dertig in Europa.
er zijn genoeg moslims die zelf niets gedaan hebben hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 01:25 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
het daadwerkelijke verschil is dat de joden slachtoffers waren en zelf niks hadden gedaan.
het nieuwe facisme is toch echt de islam waarbij de koran het handvest is van de terrorist en de auteur de broer van Adolf H.
Ik waag dat te betwijfelen!quote:Op maandag 7 november 2005 01:24 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Omdat het een religieuze bevolkingsgroep is die in opstand komt, en geen sociale! Daarom!![]()
En dit is geen vergelijking maken tussen twee TOTAAAAAL verschillende dingen.quote:Op maandag 7 november 2005 00:40 schreef SCH het volgende:
Gisteren nog een correspondent in Met Het Oog Op Morgen die zei dat dat zogenaamde oorlogsgevoel heel erg wordt overdreven. "Bij de Amsterdamse krakersrellen in de jaren 80 was het een stuk heftiger".
Elke moslim is schuldig aan het aanhangen van de islam.quote:Op maandag 7 november 2005 01:26 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
er zijn genoeg moslims die zelf niets gedaan hebben hoor.
gold ook voor de duitsers maar toch steunden ze hitler nagenoeg allemaalquote:Op maandag 7 november 2005 01:26 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
er zijn genoeg moslims die zelf niets gedaan hebben hoor.
Het was geen vergelijking... het was een poging van de journalist "het gevoel" te omschrijven.quote:Op maandag 7 november 2005 01:27 schreef typtypo het volgende:
[..]
En dit is geen vergelijking maken tussen twee TOTAAAAAL verschillende dingen.
Practice what you preach hypocrict.
Durf je werkelijk met droge ogen te beweren dat het merendeel van de moslims tuig is?quote:Op maandag 7 november 2005 01:27 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
gold ook voor de duitsers maar toch steunden ze hitler nagenoeg allemaal
Je maakt me aan het huilen.quote:Op maandag 7 november 2005 01:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Elke moslim is schuldig aan het aanhangen van de islam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |