abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32045295
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:27 schreef typtypo het volgende:

[..]

En dit is geen vergelijking maken tussen twee TOTAAAAAL verschillende dingen.

Practice what you preach hypocrict.
Het ging die journalist om de sfeer en het gevoel dat er omheen hangt, volgens hem was de dreiging die van de krakersrellen uitging voor hem veel groter. Een persoonlijke nuance dus
  maandag 7 november 2005 @ 01:29:57 #152
132278 Amalek
Zurück für dich
pi_32045299
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:25 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

het daadwerkelijke verschil is dat de joden slachtoffers waren en zelf niks hadden gedaan.
Nee ze hadden Duitsland in de 1e WO verraden voor de Balfour Declaration. Daar kregen ze nu de rekening voor.
quote:
het nieuwe facisme is toch echt de islam
Armoe en uitzichtloosheid zijn de drijfveren voor deze rellen.

[ Bericht 3% gewijzigd door kLowJow op 07-11-2005 01:31:18 ]
Wie ist Ihre Glaube diese Tage Rabbi?
pi_32045304
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:28 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Durf je werkelijk met droge ogen te beweren dat het merendeel van de moslims tuig is?
ik hoef het niet te beweren, ze bewijzen het uit zichzelf al...
Islam=facisme
pi_32045308
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:27 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

gold ook voor de duitsers maar toch steunden ze hitler nagenoeg allemaal
Zullen we Hitler er nou even buiten laten?
pi_32045370
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:23 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ben ik met je eens, maar de negatieve vooroordelen die een hoop mensen jegens moslims hebben, nu helaas wel door die rellen worden bevestigd.
correct ,dat soort tuig kan niet in een democratie leven ,zint ze iets niet en ze pakken het zwaard op.

mazzel dat Frankrijk zoveel wapens heeft zelfs nukes ze kunnen ze alleen niet gebruiken
alhoewel ze er wel mee kunnen drijgen, hou op met rellen en in het brand steken van scholen ,auto's overheids gebouwen, of wij nuken Marroko maar zoveel ballen zullen die fransen niet hebben om dit te zeggen.
pi_32045376
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:17 schreef Midasdewolf het volgende:

[..]

Zelfs als ik met je mee ga en het een sociaal klasse probleem noem blijft het probleem toch bestaan.
Alleen mensen met jouw denkwijze zullen nooit het probleem kunnen oplossen omdat ze het nooit durven te benoemen en altijd een alibi hebben voor de daders.
Waarom denk je dat werknemers geen allochtonen in dienst nemen ?
Of dacht je nu echt dat het racisme was?

[quote]Op maandag 7 november 2005 01:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja! En angst voor het onbekende.

(redactioneel commentaar Frankfurter Allgemeine)

Sinds een week hoort men overal de gebruikelijke en gepopulariseerde en daarmee gesimplificeerde uit de maatschappijleer stammende theorieën dat de onruststokers een perspectief behoeven, zowel beroepsmatig, sociaal als menselijk. Niemand ontkent dergelijke trivialiteiten, maar wie moet deze perspectieven realiseren? Banen worden niet vergeven door politici maar door het bedrijfsleven.
En de eisen die bedrijfsleven stelt aan zijn werknemers zijn relevant voor alle vraagstukken betreffende de integratie van immigranten.
De oneerlijkheid van de Europese politiek en intellectuele discours is sinds lange tijd dat over multi-culturele vraagstukken uitsluitend waarschuwend gediscussieerd mag worden over slechts één kant van de problematiek: de verantwoordelijkheid van de Europese samenlevingen.
Wie aandacht besteed aan de culturele verschillen, en eist dat immigranten zich sterker moeten aanpassen, wordt beschuldigd een nationalistisch (xenofoob) onmens te zijn die niet genoeg ''openstaat'' voor andere kulturen.

origineel
pi_32045388
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Het ging die journalist om de sfeer en het gevoel dat er omheen hangt, volgens hem was de dreiging die van de krakersrellen uitging voor hem veel groter. Een persoonlijke nuance dus
Dat intresseert me geen flikker en is niet ter zake doende.
Dus een volledig overbodige opmerking.

Zoiets als zeggen de joden hebben een palestijns huis opgeblazen en daarom was de holocaust niet zo erg. Ongeveer datzelfde caliber, ik hoop dat je er trots op bent.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_32045394
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:29 schreef Amalek het volgende:

[..]

Nee ze hadden Duitsland in de 1e WO verraden voor de Balfour Declaration. Daar kregen ze nu de rekening voor.
[..]

Armoe en uitzichtloosheid zijn de drijfveren voor deze rellen.

duitsland werd verraden door de eigen leiders die zich overgaven terwijl het leger verder wou vechten. armoede en geweld werd aan joden toegeschreven omdat 20 jaar eerder een joodse arts een moeder niet kon genezen
Islam=facisme
  maandag 7 november 2005 @ 01:35:16 #159
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32045396
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:01 schreef SCH het volgende:
Ligt de oorzaak van dit conflict dan in religie??????

Nee natuurlijk niet. Het zijn sociale onlusten. Dat snapt een meikever nog, behalve mensen die gewoon alles op de islam willen zetten.
Kun je aangeven hoeveel stromingen er van de islam er zijn ?. Ik focusseer met betrekking tot deze berichtgeving alleen op de radicale tak van de islam.

Lees op je gemak eens de volgende links door.
  • Belgie: Undercover in "Klein-Marokko"
  • Tagesspiegel

En als slotwoord een quote van (goede) moslim gelovige (een poster) van Al Jazeera
    quote:
    discrimination racism unemployment leading to poverty should not lead to violence and the ms.ulims of france or anywhere should follow the example of our profet m peace be upon him. he was also discriminated and infact was forced to leave his birth city by the pagan arabs but patience and the help of almighty.. so instead of resorting to violent means one should be patient and steadfast and follow the example of our profet.
    Noem gewoon het beestje direct bij de naam, en kies een duidelijke stelling.
    Maar kom a.u.b. niet met een halve stellingname je heilige huisjes verdeligen.
  •   maandag 7 november 2005 @ 01:35:53 #160
    129276 GSi
    Sluit af met een hekje.
    pi_32045406
    Heel typisch. Iedereen loopt te schreeuwen integratie dit en dat.

Maar dan loopt de multikul uit de hand en dan heeft het in een keer niks meer met integratie of het mislukken daarvan te maken.

Laat ik je roze bubbel door prikken door te zeggen dat als mensen gelijk aan elkaar waren het woord "integratie" niet eens bestond!

Ik leef allang niet meer in de droom. Ik heb de dromen omgeruild voor realiteit. Dat het je leven minder leuk maakt neem ik voor lief.
    Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
    pi_32045408
    Het verbaats me altijd te lezen hoe makkelijk men iets als dit kan schrijven:
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:33 schreef stevan_A het volgende:

[..]

correct ,dat soort tuig kan niet in een democratie leven ,zint ze iets niet en ze pakken het zwaard op.
    Gevolgd door iets als...
    quote:
    mazzel dat Frankrijk zoveel wapens heeft zelfs nukes ze kunnen ze alleen niet gebruiken
    alhoewel ze er wel mee kunnen drijgen, hou op met rellen en in het brand steken van scholen ,auto's overheids gebouwen, of wij nuken Marroko maar zoveel ballen zullen die fransen niet hebben om dit te zeggen.
    Lege woorden.
    pi_32045410
    En nog één. (copy pasts uit vorige deel, maar het dringt niet echt door blijkbaar)

http://www.tagesspiegel.de/politik/index.asp?TextID=56693#

...........

''Baarden'' (fundamentalisten) controleren nu hele buurten en winnen aan invloed.

De sociale isolatie van immigranten zal door deze rellen toenemen, minder mensen zullen bereid zijn te investeren in dergelijke wijken.

Villepin wil een reeds besloten ontwikkelingsprogramma voor achterbuurten versnelt en opgewaardeerd invoeren in samenwerking met vertegenwoordigers van moslims, stichtingen, vakbonden en politie.
    Dergelijke programma's bestaan echter al sinds 25 jaar, zonder enig resultaat.
    pi_32045426
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:25 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

het daadwerkelijke verschil is dat de joden slachtoffers waren en zelf niks hadden gedaan.

het nieuwe facisme is toch echt de islam
    Hm, ik geloof absoluut dat de Islam als geloof als een soort vangnet fungeert voor de armen, achtergestelden, zieligen, goedgelovigen, gefrustreerden, noem ze maar op.
    Voor een hoop mensen is de Islam hun laatste strohalm, opzich is hier natuurlijk helemaal niets mis mee. Maar het frustreert mij dat de westerse samenleving zo`n hoge mate van decadentie en materialisme uitstraalt naar de rest van de wereld. Dus ook diegene die het ronduit slecht hebben.
    Dat er dus gewoon radicalisatie gaat ontstaan onder het gewone volk, uiteraard volledig gesteund door extremistische geloofsfanaten die een gat willen slaan tussen 2 bevolkingsgroepen.

Maar volgens mij verliezen een hoop moslims en extremistische moslims de waarheid uit het oog, namelijk dat niet alle westerlingen fan zijn van een zwaar verknipte, kapotgeneukte, goddeloze samenleving geregeerd door multinationals van Amerikaanse bodem. Moslims bijvoorbeeld zouden eens aan de Christenen moeten denken, dat hun denkbeelden opzich niet eens zoveel verschillen van die van hun.

Geloofsoorlogen zijn pure onzin, elk weldenkend mens zou in staat moeten zijn tot het trekken van de volgende conclusie: "We leven allemaal dankzij dezelfde god" boeie of dat God of Allah is.
    Tis maar hoe je het noemen wilt.

[ Bericht 2% gewijzigd door kLowJow op 07-11-2005 01:38:33 ]
    pi_32045455
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:35 schreef GSi het volgende:

Laat ik je roze bubbel door prikken door te zeggen dat als mensen gelijk aan elkaar waren het woord "integratie" niet eens bestond!
    mooi gezegt
    Het is moediger te zeggen wat je wil, dan te zeggen wat anderen van je willen horen.
    pi_32045464
    Ironisch dat de moslims bij hun europese verovering in 732 in frankrijk zijn tegengehouden, en nu is frankrijk opnieuw het eerste land wat de strijd met de moslims moet aangaan.
    pi_32045510
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:35 schreef GSi het volgende:Laat ik je roze bubbel door prikken door te zeggen dat als mensen gelijk aan elkaar waren het woord "integratie" niet eens bestond!
    Als we allemaal dezelfde taal spraken, dezelfde idealen hadden, naar dezelfde school zouden gaan, hier dezelfde resultaten haalden omdat we allemaal even slim zijn, hetzelfde aten, dezelfde moeder vader hadden... als we allemaal klonen waren, ja... dan wel, denk ik.
    pi_32045512
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:38 schreef Schepseltje het volgende:
    Ironisch dat de moslims bij hun europese verovering in 732 in frankrijk zijn tegengehouden, en nu is frankrijk opnieuw het eerste land wat de strijd met de moslims moet aangaan.
    !
      maandag 7 november 2005 @ 01:41:55 #168
    132278 Amalek
    Zurück für dich
    pi_32045515
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:35 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

duitsland werd verraden door de eigen leiders die zich overgaven terwijl het leger verder wou vechten. armoede en geweld werd aan joden toegeschreven omdat 20 jaar eerder een joodse arts een moeder niet kon genezen
    Nee ze hebben Duitsland verraden en Amerika in de oorlog gehaald in ruil voor de Balfour Declaration, de belofte voor een joodse staat. Derhalve was de straf die Duitsland in Versaille kreeg opgelegd ook aan hen te wijten. Gevolg was dat de Duitsers twee decenia later hun wraak hebben genomen.
    Wie ist Ihre Glaube diese Tage Rabbi?
    pi_32045529
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:36 schreef kLowJow het volgende:
    Het verbaats me altijd te lezen hoe makkelijk men iets als dit kan schrijven:
    [..]

Gevolgd door iets als...
    [..]

Lege woorden.
    Het was maar een voorbeeld om hoe sociaal het westen eigenlijk is en hoe beschaafd we geworden zijn ,en dan nog janken die imigranten om discriminatie bla bla , het ligt aan hunzelf als ze echt willen werken dan valt dat echt wel te vinden , en als je Mohammed heet ,verander je ff je naam desnoods. je komt naar het westen dus aanpassen. zoniet rechtsomkeert.
    ik zie het niet in Iran gebeuren dat Fransen dit daar flikken of in Marokko , ze waren dan allang gekeeld in de eerste nacht.
    juist omdat de Europeanen zoveel pikken gebeurt deze shit ook, in Amerika of Rusland was het de 2 e nacht al opgelost. niet goedschiks dan kwaadschiks.

[ Bericht 8% gewijzigd door stevan_A op 07-11-2005 01:48:36 ]
    pi_32045530
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:36 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Hm, ik geloof absoluut dat de Islam als geloof als een soort vangnet fungeert voor de armen, achtergestelden, zieligen, goedgelovigen, gefrustreerden, noem ze maar op.
    Voor een hoop mensen is de Islam hun laatste strohalm, opzich is hier natuurlijk helemaal niets mis mee. Maar het frustreert mij dat de westerse samenleving zo`n hoge mate van decadentie en materialisme uitstraalt naar de rest van de wereld. Dus ook diegene die het ronduit slecht hebben.
    Dat er dus gewoon radicalisatie gaat ontstaan onder het gewone volk, uiteraard volledig gesteund door extremistische geloofsfanaten die een gat willen slaan tussen 2 bevolkingsgroepen.

Maar volgens mij verliezen een hoop moslims en extremistische moslims de waarheid uit het oog, namelijk dat niet alle westerlingen fan zijn van een zwaar verknipte, kapotgeneukte, goddeloze samenleving geregeerd door multinationals van Amerikaanse bodem. Moslims bijvoorbeeld zouden eens aan de Christenen moeten denken, dat hun denkbeelden opzich niet eens zoveel verschillen van die van hun.

Geloofsoorlogen zijn pure onzin, elk weldenkend mens zou in staat moeten zijn tot het trekken van de volgende conclusie: "We leven allemaal dankzij dezelfde god" boeie of dat God of Allah is.
    Tis maar hoe je het noemen wilt.
    het christelijke geloof is ook een vangnet voor zwakke mensen. dat is vroeger al bewezen. was je arm maar leefde je vroom en besteede je je kinderen uit aan de doodgezwegen handelingen van de pastoor dan kwam je in de hemel.

daarnaast is die "zwaar verknipte goddeloze kapotneukende samenleving" iets waar ik wel achter sta. als ik mijn lul morgen in marietje hang en volgende week samen met karel annemarie neem dan is dat de keuze van de mensen zelf. heb daar maar begrip voor of verhuis maar.

leven dankzij dezelfde god? tsss ben je onderhand niet te oud voor sprookes?
    Islam=facisme
    pi_32045573
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:42 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

leven dankzij dezelfde god? tsss ben je onderhand niet te oud voor sprookes?
    Als er een god bestaat that is, d8 dat mensen dat nog wel konden begrijpen
    pi_32045590
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:45 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Als er een god bestaat that is, d8 dat mensen dat nog wel konden begrijpen
    zelfde koran zegt dat je niet gelovigen en anders gelovigen moet bekeren of anders afmaken...

fijne religie he
    Islam=facisme
      maandag 7 november 2005 @ 01:48:50 #173
    89730 Drugshond
    pi_32045618
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 00:40 schreef SCH het volgende:
    Gisteren nog een correspondent in Met Het Oog Op Morgen die zei dat dat zogenaamde oorlogsgevoel heel erg wordt overdreven. "Bij de Amsterdamse krakersrellen in de jaren 80 was het een stuk heftiger".
    Ik heb het wel bewust meegemaakt. Was oud genoeg om het nieuws te volgen.

Qua directe confrontatie met de politie wellicht, hoewel nu worden ook mensen beschoten (zover ging het toen zeker niet).
    Qua materiele schade gingen er ook aardig wat tramstellen en auto's in rook op, en werden hele straten opengebroken en gebarricadeerd met van alles en nog wat. Maar zoveel als in Frankrijk 3500+ auto's in slechts 10 dagen (en 1 verbrande gehandicapte).... nee dergelijk soort quota's haalde de krakerbeweging niet
    Het lijkt minder heftig omdat de opstand in Frankrijk niet geconcentreerd is. , maar qua impact is de Franse opstand een heel gevoelige rimpel die over de EU/samenleving trekt.
      maandag 7 november 2005 @ 01:50:23 #174
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_32045640
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:46 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

zelfde koran zegt dat je niet gelovigen en anders gelovigen moet bekeren of anders afmaken...

fijne religie he
    sorry maar hier mag je me toch echt ff het korandeel van geven.
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_32045646
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:42 schreef stevan_A het volgende:

[..]

Het was maar een voorbeeld om hoe sociaal het westen eigenlijk is en hoe beschaafd we geworden zijn ,en dan nog janken die imigranten om discriminatie bla bla , het ligt aan hunzelf als ze echt willen werken dan valt dat echt wel te vinden , en als je Mohammed heet ,verander je ff je naam desnoods. je komt naar het westen dus aanpassen. zoniet rechtsomkeert.
    Nu doe je Het Westen en het begrip beschaving toch echt tekort. Ik geloof best dat we hier mensen normaal moeten kunnen behandelen ook al heten ze Mohammed. Het niet willekeurig platbombarderen van landen waar voorouders van jongeren die nu problemen veroorzaken vandaan kwamen zie ik ook niet echt als een teken van beschaving.
    quote:
    ik zie het niet in Iran gebeuren dat Fransen dit daar flikken of in Marokko , ze waren dan allang gekeeld in de eerste nacht.
    Dat is natuurlijk een vrij onzinnige verklaring. Als de situatie hetzelfde was als nu in Frankrijk maar dan omgekeerd zou de daar situatie niet hetzelfde zijn als nu, wat speculatie over hoe men er daar mee om zou gaan nutteloos maakt.
    pi_32045658
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:46 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

fijne religie he
    Ja, dat probeer ik nu juist duidelijk te maken. Dat geloof beoefenen zinloos is op deze planeet.
    Maar voor de mensen die toch ergens in willen geloven vind ik dus dat ze moeten beseffen dat ze allemaal in hetzelfde geloven. voor de een "De Bron" voor de ander "De Oorsprong" voor de wetenschapper "De Big Bang" voor de spirituelen "De geestenwereld" voor de christenen "God" voor de moslims "Allah"

Persoonlijk heb ik niets met de Islam, make no mistake about it.

In mijn visie gaan geloof & geweld niet hand in hand.
    In de realiteit wel helaas...
    pi_32045675
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:50 schreef kLowJow het volgende:

Dat is natuurlijk een vrij onzinnige verklaring. Als de situatie hetzelfde was als nu in Frankrijk maar dan omgekeerd zou de daar situatie niet hetzelfde zijn als nu, wat speculatie over hoe men er daar mee om zou gaan nutteloos maakt.
    het zegt wel wat over de tolerantie van de westerse en islamitische samenlevingen.

de europese samenlevingen boden hulp aan en gaven uit zichzelf de ruimte aan de islamitische immigranten.
    in de meeste islamitische mogendheden hoef je niet aan te komen wet je westerse cultuur.
    Islam=facisme
    pi_32045689
    bush zal ondertussen wel geniepig lachen nu zijn grote vriend chirac zelf te maken heeft met die lieve moslims
    Islam=facisme
      maandag 7 november 2005 @ 01:56:07 #179
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_32045713
    Deze rellen zijn in mijn ogen vooral wat gerel voor de lol. Precies wat je ook ziet in Nederland in verschillende steden bij EK's en WK's. niet dat ik zeg dat het grappig is ofzo maar je moet hier niet een diepzinnige achterliggende reden achter zoeken in de trend van ow wij hebben geen toekomst bla bla bla. Het is gewoon tegen de overheid en allerlei soort tuig kan zich daar wel in vinden
    pi_32045725
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:56 schreef PLAE@ het volgende:

Deze rellen zijn in mijn ogen vooral wat gerel voor de lol. Precies wat je ook ziet in Nederland in verschillende steden bij EK's en WK's. niet dat ik zeg dat het grappig is ofzo maar je moet hier niet een diepzinnige achterliggende reden achter zoeken in de trend van ow wij hebben geen toekomst bla bla bla. Het is gewoon tegen de overheid en allerlei soort tuig kan zich daar wel in vinden
    Thats how it starts ja, maar er komen ook nog soorten tuig bij die de gelegenheid aangrijpen
      maandag 7 november 2005 @ 01:57:40 #181
    93744 Finder_elf_towns
    Sterf nu en vloek tevergeefs
    pi_32045730
    quote:

Dat staat nog allerminst vast.
    pi_32045731
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:52 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

het zegt wel wat over de tolerantie van de westerse en islamitische samenlevingen.

de europese samenlevingen boden hulp aan en gaven uit zichzelf de ruimte aan de islamitische immigranten.
    in de meeste islamitische mogendheden hoef je niet aan te komen wet je westerse cultuur.
    Is dat zo? De Westerse cultuur maakt natuurlijk maar een miniem deel van die samenlevingen uit, dus het is logisch dat die samenlevingen daar veel minder op aangepast zijn. Je kunt als westerling echter makkelijk zat op vakantie naar een islamitisch land of er gaan werken.
      maandag 7 november 2005 @ 01:59:06 #183
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_32045747
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Dat is het naar mijn mening.

Er zijn jongeren overal ter wereld die wel even willen rellen in elke stad en elk dorp.
    pi_32045753
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:50 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

hulpmiddeltje: http://skepticsannotatedbible.com/quran/index.html
    pi_32045790
    De regel is volgens mij vrij duidelijk: Schiet op politie en je sterft. Geen wonder dat de hele wereld over de Fransen spreekt als watserige mietjes, al voor dit incident.
    pi_32045800
    Naar mijn mening zijn die gasten die nu aan het rellen zijn in Frankrijk uit hetzelfde hout gesneden als de nederlandse voetbalsupporters met hun leuzen zoals "Hamas, Hamas, Joden aan het gas"
      maandag 7 november 2005 @ 02:03:31 #187
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_32045801
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:59 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

geweldige site
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
      maandag 7 november 2005 @ 02:03:54 #188
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_32045803
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 02:02 schreef Evil_Jur het volgende:
    Geen wonder dat de hele wereld over de Fransen spreekt als watserige mietjes, al voor dit incident.
    duidelijk iemand met kennis van zaken.
    pi_32045805
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 02:02 schreef Evil_Jur het volgende:
    De regel is volgens mij vrij duidelijk: Schiet op politie en je sterft. Geen wonder dat de hele wereld over de Fransen spreekt als watserige mietjes, al voor dit incident.
    Wat was het ook alweer?

"Cheese-eating surrender monkeys"
      maandag 7 november 2005 @ 02:05:28 #190
    89730 Drugshond
    pi_32045814
    quote:

Ik hoop/geloof graag dat hier sprake is van een groot copy-cat gehalte. Sommige mensen zien er een sport in. Het zijn gouden tijden voor pyromaantjes en reltrappers in Frankrijk.

Maar ik sluit mijn ogen niet voor het radicaliserend islamitisch element wat in sommige gemeenschappen als een kanker door de samenleving woekert.
    pi_32045821
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 02:04 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Wat was het ook alweer?

"Cheese-eating surrender monkeys"
    Whuhahaha, dat zijn wij ook... wij waren binnen no time onder Duits gezag in WO2
    En denk maar niet dat het verzet groot was, dat was een druppel op de gloeiende plaat.
    Het grootste gedeelte van de nederlanders vond het wel best wat de Duitsers deden.
    pi_32045826
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:50 schreef DionysuZ het volgende:

Soera 5: 33
    De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet

Soera 8: 12
    Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

Soera 8: 13
    Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet.

Soera 9: 5
    Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol

Soera 9: 29
    Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek(de bijbel), die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn
    pi_32045838
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 02:03 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

geweldige site
    Tja, ik bedacht me opeens dat ik die al vele maanden niet meer gespamt had
    pi_32045847
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:59 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

OMG.

en dan nog mensen die durven te beweren dat islam niet een geweldadig geloof is
    Islam=facisme
      maandag 7 november 2005 @ 02:08:14 #195
    89730 Drugshond
    pi_32045851
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 01:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Kijk eens naar de BRT - 1 : Herhaling van het NIeuws. Met een reportage over de rellen n Frankrijk.
    PLEA heeft wel gelijk, er is wat meer aan de hand.
    pi_32045863
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 02:05 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Whuhahaha, dat zijn wij ook... wij waren binnen no time onder Duits gezag in WO2
    En denk maar niet dat het verzet groot was, dat was een druppel op de gloeiende plaat.
    Het grootste gedeelte van de nederlanders vond het wel best wat de Duitsers deden.
    daar worden Fransen mee bedoeld! Van Nederland hebben Amerikanen nog nooit gehoord
    pi_32045875
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 02:07 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

OMG.

en dan nog mensen die durven te beweren dat islam niet een geweldadig geloof is
    En in het kader van Ying en Yang: http://skepticsannotatedbible.com/index.html
      maandag 7 november 2005 @ 02:10:56 #198
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_32045878
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 02:06 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

Soera 5: 33
    De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet

Soera 8: 12
    Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

Soera 8: 13
    Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet.

Soera 9: 5
    Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol

Soera 9: 29
    Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek(de bijbel), die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn
    en tegelijkertijd

109: The Disbelievers

109:1 Say: O disbelievers!
    109:2 I worship not that which ye worship;
    109:3 Nor worship ye that which I worship.
    109:4 And I shall not worship that which ye worship.
    109:5 Nor will ye worship that which I worship.
    109:6 Unto you your religion, and unto me my religion.
    pi_32045884
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 02:05 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

na de bombardementen op oa rotterdam hebben ze toch echt veel haat gekweekt.
    Het verzet was in bijna elk land laag, maar ja je hele gezin werd zonder pardon zo naar het oosten getransporteerd
    Islam=facisme
    pi_32045886
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 02:09 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

daar worden Fransen mee bedoeld! Van Nederland hebben Amerikanen nog nooit gehoord
    Ja dat begreep ik al, vandaar ook mijn reactie erop.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')