Dat ik me eigelijk af vraagquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar komend weekend is er dus dat feest van mijn ex en haar zus.
Er komen zo'n 40 man waarvan de helft zeker vrouwelijk. Dus ik wil daar eigenlijk gewoon toch wel heen om wat contacten op te doen. Van de andere kant wil ik weer niet gaan omdat ik langer afstand zou moeten nemen.
Ik begrijp niet echt wat je hiermee bedoeldquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:12 schreef het.ismij het volgende:
[..]
K neem aan dat ze toch wel moet merken dat je erg je best doet om je zo omzijdig mogelijk te houden?
Wel nu!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:55 schreef Emel het volgende:
ik heb vandaag amper aan hem gedacht. Gaat goed!
maar dat geeft niet..ik heb tot 18 uur niet aan hem gedachtquote:
zijn jullie met ruzie uit elkaar gegaan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef partyyboyy het volgende:
Aah fuk! Zit op msn.
Zegt ze hoi. En ik dacht dat ik toch maar eens iets terug moest gaan zeggen, omdat ik dat de afgelopen 3x al niet heb gedaan. Dus ik zeg 'hoi' terug, moest ze opeens gaan eten.
Dus ik blijf op msn, zegt ze nu net weer een keer hoi. Weet niet wat ik nu moet doen, zeg ma niks meer terug. Voel me echt k*t dat ik dat doe, maar denk dat het het beste is om haar gewoon te negeren. Het voelde namelijk ook niet goed toen ik wel op haar reageerde. Had echt zo'n gevoel van, 'nou heb ik toch weer toegegeven'.
Wat msn wel niet met je kan doen![]()
Als het iedere keer wat langer duurt dan ben je goed bezigquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef Emel het volgende:
[..]
maar dat geeft niet..ik heb tot 18 uur niet aan hem gedacht
Nee helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:28 schreef Emel het volgende:
[..]
zijn jullie met ruzie uit elkaar gegaan?
dan geef ik je helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:33 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Maar ik vind dat ik teveel achter haar aan heb gelopen. Nu ik dat niet meer doe merk ik dat ze toch met mij in contact probeert te komen. Ik wil gewoon dat ze ook weet dat ik haar ook niet meer terug wil en dat ik dus niet meer als een hondje achter haar aan ga lopen.
als ik de 24 uur haal dat ik niet aan hem denk, dan ben ik genezen van hemquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:33 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als het iedere keer wat langer duurt dan ben je goed bezig
Misschien. Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:39 schreef Emel het volgende:
[..]
als ik de 24 uur haal dat ik niet aan hem denk, dan ben ik genezen van hem![]()
dat geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:58 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Misschien. Dat dacht ik ook.
Totdat iemand een opmerking maakt waardoor je weer een beetje terug geschopt wordt in de kuil waar je uit aan het kruipen bent.
Goed om te horenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:02 schreef Emel het volgende:
[..]
dat geloof ik meteen.
het blijft toch nog gevoelig.Maar goed, ben al blij dat ik niet veel meer aan hem denk. Het gemis wordt ook steeds minder.
niemand is het waard om ons zo ellendig te laten voelen.Genieten van het leven en genieten van anderen die de moeite waard zijnquote:
Mijn persoonlijk record zal een uur of vier zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef Emel het volgende:
maar dat geeft niet..ik heb tot 18 uur niet aan hem gedacht
Kijk dat zijn de uitspraken die het doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:13 schreef Emel het volgende:
[..]
niemand is het waard om ons zo ellendig te laten voelen.Genieten van het leven en genieten van anderen die de moeite waard zijn
Je hebt gelijk, maar toch. Mag ik een zakje?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:13 schreef Emel het volgende:
niemand is het waard om ons zo ellendig te laten voelen.Genieten van het leven en genieten van anderen die de moeite waard zijn
zeker fijn ja..al heb je geen zin, gewoon gaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:16 schreef Slaapje het volgende:
Sociale contacten zijn bij mij nu ook echt een cruciale factor, ben zo blij om te merken hoeveel mensen je eruit willen helpen door je mee uit eten te nemen, biertje te drinken, praten, noem het maar op.
Erg fijn allemaal..
hehequote:Op dinsdag 15 november 2005 20:38 schreef Slaapje het volgende:
Ja mooi is dat, bij mij komen er allemaal mensen die mij opvangen waravan ik het niet had verwacht, erg leuk. (offtopic: niet zo snel reageren hoor Emel, hou het allemaal niet meer bij)
Zeer herkenbaar....quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:58 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Misschien. Dat dacht ik ook.
Totdat iemand een opmerking maakt waardoor je weer een beetje terug geschopt wordt in de kuil waar je uit aan het kruipen bent.
Bij mij 11,5 weekquote:
jij bent verder in het verwerkingsprocesquote:
Toch maar even netjes gezegd dat ik het gedaan had. En nu gaan we ergens volgende week naar de bioscoop.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:47 schreef VD het volgende:
En nee, dit ga ik je níet sms-en. Weet je waarom niet? Omdat je ook niet op de mijne reageert. Lekker childish ja, maar toch.
Nah, dat niet. Maar toch.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:18 schreef Plonky het volgende:
je hebt d'r echt niet nodig hoor!!!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:08 schreef VD het volgende:
En nu gaan we ergens volgende week naar de bioscoop..
quote:
Idd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:21 schreef VaLkyRie het volgende:
Emel en slaapie hebben het door. Je komt van het gemis/leegte af door je horizon te verbreden d.m.v. sociale contacten, hobby's anything. Gewoon doen ook al heb je geen zin...
Ben het hier wel mee eens zoals VD ongetwijfelt zal weten...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
[..]dat je naar de bioscoop gaat en wel
dat er al zoveel dagen voorbij zijn en het nog klote is.
![]()
Waarom ga je dan in godsnaam nog met haar om?
![]()
Precies, neem nou zoiets als de halfgeplande meeting van dit forum. Normaal zou ik niet zo snel afspreken met vreemden o.i.d. maar ik ben juist nu wel toe aan gezelligheid en leuke nieuwe mensen leren kennen. En misschien is het wel geen zak aan die meeting en misschien is het hartstikke leuk en kom je nieuwe kennissen/vrienden tegen. En zo is het met veel meer dingen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd.![]()
Ik doe al maanden dingen ondanks dat ik geen zin heb, maar merk wel dat het helpt.
En dus ga ik ermee door. Heb geen zin om over 2 jaar me hier nog kut over te voelen.![]()
Ik begrijp hem wel, daar niet van... Maar ja soms maak je het jezelf nog moeilijker op deze manier.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:39 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ben het hier wel mee eens zoals VD ongetwijfelt zal weten...![]()
Ze wil het graag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:33 schreef -Delta- het volgende:
Waarom ga je dan in godsnaam nog met haar om?
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
Maar ja soms maak je het jezelf nog moeilijker op deze manier.
En wanneer willen we nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:45 schreef VaLkyRie het volgende:
Precies, neem nou zoiets als de halfgeplande meeting van dit forum.
Oke opnieuw,..quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:58 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt wat je hiermee bedoeld![]()
Wil jij het?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef VD het volgende:
[..]
Ze wil het graag..
En zo prent ik mezelf in dat er nog hoop is. ()
Nee ze weet niet dat ik haar aan het ontlopen ben.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:18 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Oke opnieuw,..
Weet je ex dat jij probeert haar te ontlopen?
Want anders heeft ze helemaal een plaat voor der harses,..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |