klopt.quote:Op zondag 6 november 2005 22:55 schreef WesHell het volgende:
Ja dat zuigt..
Maar... maar.. Je bent weer vrjigezel
Heb jij die mazdakloon al verkocht?quote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef vosss het volgende:
Precies; koop een fatsoenlijke auto en je was met 1 keer rijden klaar geweest
Nee das mischien waar. Maar wees blij dat je niet getrouwd en kinderen had. Het was schijnbaar niet je ware liefde. Mischien komt ze nog terug. Weet zeker dat nu huiltquote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
klopt.
Maar niet uit vrije wil..
Ik zou dolgraag willen dat ik geen vrijgezel was.
Dat ik nog steeds samenwoonde.
ironie...quote:Op zondag 6 november 2005 22:59 schreef WesHell het volgende:
[..]
Nee das mischien waar. Maar wees blij dat je niet getrouwd en kinderen had. Het was schijnbaar niet je ware liefde. Mischien komt ze nog terug. Weet zeker dat nu huilt![]()
Sorry voor wat? Ze gaat toch bij jou weg?quote:Op zondag 6 november 2005 23:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
ironie...
Het is al de tweede keer dat ze weg gaat bij me.
Nu is het voor mij ook over.
Ik laat mezelf niet voor een derde keer in die val lopen.
Sorry Cis als je dit leest. Maar ik kan het niet meer.
Ik ben leeg, emotioneel helemaal op en ik kan het geen derde keer meer aan.
Sorry.....
Inderdaad. Hij is al aan het denken dat ze weer terug wil komen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef PICHT het volgende:
[..]
Sorry voor wat? Ze gaat toch bij jou weg?
Sorry voor het feit dat het nu echt over is.quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef PICHT het volgende:
Sorry voor wat? Ze gaat toch bij jou weg?
Ik ben een huislijk type. Zij is wat vrijgevochten.quote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat was/is de reden dat je relatie naar de knoppen is gegaan dan?
Volgens mij hoef je hier geen sorry voor te zeggen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Sorry voor het feit dat het nu echt over is.
Sorry voor het feit dat ik nu vrijgezel ben.
Sorry voor het feit dat ik twee en een half jaar een fantastische tijd heb gehad.
Sorry voor het feit dat ik niet weet wat ik met mezelf aan moet.
Sorry voor het feit dat ik hier nu jankend achter de computer zit.
Sorry voor het feit dat ik het forum met mijn leed vervuil
Sorry..
Okee dreknek, luister eens. Met zelfmedelijden kom je nergens. Geniet van je vrijgezellenleven en richt je huis opnieuw in. Zo richt je je even op wat anders.quote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Sorry voor het feit dat ik twee en een half jaar een fantastische tijd heb gehad.
Sorry..
Niet jouw fout. En ehhh: even janken is ook wel lekker.quote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Sorry..
Dat is niet altijd makkelijk hoor! Ik ken mensen die verhuisd waren van een prachthuis naar een ander nog mooier huis, en het oude huis (in een goede buurt et cetera) raakten ze maar niet kwijt. Waardoor ze uiteindelijk noodgedwongen terug moesten verhuizen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef D.Rose het volgende:
wat voor een woning heb je dan als je die in een jaar nog niet kwijt bent raakt?
3 verdiepingen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef D.Rose het volgende:
wat voor een woning heb je dan als je die in een jaar nog niet kwijt bent raakt?
Als je zo'n groot huis hebt, waarom ga je niet onderhuren? Krijg je er ook nog wat knaken voor om de kosten van het huis te drukken.quote:Op zondag 6 november 2005 23:29 schreef Mauro het volgende:
Dank voor de leuke reacties!
Het bier is al op, de rosé ook en ik zit nu aand e rode wijn.
Voorlopig logeer ik bij een goede vriend van me. Eentje waar je ALTIJD op kunt terugvallen. Zo'n supergast!
En een leeg huis inrichten?
Jeetje..... Dat zal wel moeten. We hadden van twee huizen 1 gemaakt en de hele zooi verkocht.
Nu kunnen we met z'n beidjes op zoek naar koopjes om de lege ruimtes op te vullen.
We hebben in ieder geval met elkaar afgesproken om elkaar zoveel mogelijk te helpen in de herinrichting van ons beider woningen. Zij heeft namelijk veel meer inzicht in detail (vrouw) en ik dus duidelijk niet (man).
Beetje rare actie.quote:Op zondag 6 november 2005 23:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:
R&P -> GC
Daar past hij meer op zijn plek denk ik
Waarom zou het daar meer op zijn plaats zijn? Heeft iedereen hier mee te maken?quote:Op zondag 6 november 2005 23:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:
R&P -> GC
Achterlijke LUL!quote:Op zondag 6 november 2005 23:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:
R&P -> GC
Wacht maar.quote:Op zondag 6 november 2005 23:34 schreef Floor-is het volgende:
Mijn tip (ik heb dit ook gehad, maar dan na 8 jaar samen en ze ging er nog eens vandoor met mijn beste vriend ook) is om lekker zelf bij de ikea te gaan shoppen. So what dat je niet op de details let? Dan koop je later gewoon weer wat bij
Ik klaag echt niet over het huis dat ik nu bewoon, heb het zelf ingericht, mijn eigen spulletjes, mijn eigen kleuren, mijn eigen ding. Ik ga binnenkort verhuizen en mijn nieuwe vriendin (bu bijna een jaar samen) heeft echt weinig te melden als het om de inrichting van dat huis gaat hoor.
Waarom?quote:Op zondag 6 november 2005 23:36 schreef skiczukie het volgende:
Relax.
Dan moet je ook niet zeggen dat je in een veel te duur huis woont.quote:Op zondag 6 november 2005 23:32 schreef Mauro het volgende:
Onderhuur?
Waarom?
Ik kan dat huis makkelijk betalen! Dan ga ik het niet verhuren.![]()
Ik hoef alleen maar opnieuw in te richten.
Kwestie van een meubelzaak opzoeken (ikea), dingen uitzoeken, laten bezorgen en de bijgeleverde imbussleutel hanteren.
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef PICHT het volgende:
Dan moet je ook niet zeggen dat je in een veel te duur huis woont.
quote:Op zondag 6 november 2005 23:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
3 verdiepingen.
2 badkamers met ligbad en aparte douche,
3 aparte toilets,
3 slaapkamers,
1 woonkeuken,
1 woonkamer,
1 tuinkamer,
1 veel te duur huis.
Helemaal mee eens. Als dit al niet meer mag in R&P...quote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom zou ik relax zijn tegen een modje die mijn oprecht hartzeer verplaatst naar GC?
quote:Op zondag 6 november 2005 23:41 schreef MissMSX het volgende:
Zuip je vanavond lekker klem! Morgen is er weer een dag en dan mag je een srustig na gaan denken over wat er allemaal gebeurd is. Laat je niet ophaasten door mensen die zeggen dat je nu weer lekker vrijgezel bent of beter af bent zonder haar. Ga je eigen tempo en verwerk ook in je eigen tempo.
Ik weet hoe het is als er een eind komt aan een lange relatie (ook al ben ik degeen die er destijds een punt achter heeft gezet; dat maakte 't niet minder makkelijk).
Heel veel sterkte de komende tijd
Dat werd nou niet helemaal duidelijk uit die eerdere post...quote:Op zondag 6 november 2005 23:43 schreef Mauro het volgende:
In de zin van 1 veel te duur huis voor de plek waar het staat.
Doe es nietquote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Sorry..
Zeik gewoon, dat mag best, maar ga niet zeiken en zielig doen over het zeikenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |