Owquote:Op maandag 7 november 2005 23:54 schreef Tania18 het volgende:
Nou, volgens mij is er geen redden meer aan
Truste
Dezelfde paginaquote:Op maandag 7 november 2005 23:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe ver dan wel niet?!??!?![]()
ik kan niks vinden![]()
Ach, dat kan ik van de week ook wel eens doenquote:Op maandag 7 november 2005 23:52 schreef babette21 het volgende:
en over dooie topics gesproken:
Sven, ga je dat onm-toernooitje nog reanimeren of verdwijnt het in de vergetelheid?!![]()
dit??quote:
want daar gaat die dialoog wel over, maar 't zegt me helemaal niksquote:Idd geniaal. Heb je Opperlands wel eens gelezen?
wat maf... ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:05 schreef Svensational het volgende:
Nou, volgens mij ging het daar wel over.
quote:IK MAN VAN 49 JAAR 1,78 LANG DONKERBLOND HAAR GROEN BLAUWE OGEN NORMAAL POSTUUR
GOED GESCHAPEN ZOEK EEN VROUW VOOR SPANNENDE AFSPRAAK LIEFST MOLLIG IK ZAL JE
HEERLIJK VERWENNEN HEB HIER EEN VERGOEDING VAN 100 EURO VOOR OVER
Waarom kom jij altijd zo laat in SC, als ik al aan het pitten ben?!!!!quote:Op maandag 7 november 2005 23:54 schreef Tania18 het volgende:
Nou, volgens mij is er geen redden meer aan
Truste
Dan moet je niet zo vroeg gaan pittenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom kom jij altijd zo laat in SC, als ik al aan het pitten ben?!!!!
Het is een schandequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef BVO het volgende:
Ik zit nu serieus naar een nummer van Brace te luisteren..
Vrijwillig..
Hoi.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo vroeg gaan pitten![]()
Oh... hoi![]()
Ik luister nu naar Alizée.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef BVO het volgende:
Ik zit nu serieus naar een nummer van Brace te luisteren..
Vrijwillig..
Ik doe niet anders.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is een schande![]()
![]()
Ik reageer maar even, anders lijkt het of je tegen jezelf aan het praten bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |